Dan moet het geen enkel probleem zijn!quote:Op woensdag 14 november 2007 08:36 schreef cablegunmaster het volgende:
hahahadat wil toch makkelijk ^^
als je meer mensen hebt ^^
ja dan kun je dit topic zo volpostenquote:Op woensdag 14 november 2007 08:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet het geen enkel probleem zijn!![]()
lees de OP post maar eens terugquote:Op woensdag 14 november 2007 08:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja dan kun je dit topic zo volposten
maar waar kun je hier over eigenlijk praten informeer me eens![]()
oeh het mini eitje met trilstand :dquote:Op woensdag 14 november 2007 08:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees de OP post maar eens terug
maar we willen hier best even over je vibo collectie praten![]()
breek de dag, en tik een eitje zeg maarquote:Op woensdag 14 november 2007 08:56 schreef Faithz het volgende:
Ja Stroek.. vertel eens?
Versterking komt van onverwachte subforaquote:Op woensdag 14 november 2007 08:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet het geen enkel probleem zijn!![]()
Wij zijn nooit te beroerd om een ander topic snel vol te posten, ongeacht het onderwerp!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Versterking komt van onverwachte subfora
Ik ook wel, maar ik neem 's ochtends nooit de tijd om er eentje te koken!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Hello, wat is het druk ineens!
Ik wil ook een ei!
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Hello, wat is het druk ineens!
Ik wil ook een ei!
Verse koffie kan je trouwens ook een deurtje verder komen halen!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij gebrek aan een eieren met spek smiley maar deze gebruiken![]()
wel met verse koffie![]()
moet je even de mense van Geen Reet Te Doen Op Je Werk erbij halen die krijgen topic in 1 dag volquote:Op woensdag 14 november 2007 08:36 schreef cablegunmaster het volgende:
hahahadat wil toch makkelijk ^^
als je meer mensen hebt ^^
Wij (KSC) hadden er maandag 8 volgeluld...quote:Op woensdag 14 november 2007 09:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet je even de mense van Geen Reet Te Doen Op Je Werk erbij halen die krijgen topic in 1 dag vol![]()
Vanuit de onverwachte hoek.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Waar komen jullie vandaan dan?
8 topicsquote:Op woensdag 14 november 2007 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Wij (KSC) hadden er maandag 8 volgeluld...![]()
In pub sc hebben ze geloof ik een topic in 7 minuten vol gekregen ofzo...quote:Op woensdag 14 november 2007 09:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet je even de mense van Geen Reet Te Doen Op Je Werk erbij halen die krijgen topic in 1 dag vol![]()
En volgens mij is dat niet eens het recordquote:
Klopt ja, maar we waren ook met 8 man...quote:
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En volgens mij is dat niet eens het record!
slowchat is het niet neequote:Op woensdag 14 november 2007 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Het moet dan ook eigenlijk fastchat zijn.
De meeste mensen in andere SC's werken ook gewoon, of ze zitten op school... maar toch de hele dag aanwezig...quote:Op woensdag 14 november 2007 09:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, maar wij zijn meestal niet zo snel hoor(en ik ben gewoon aan het werk, dus tijd om bij te lezen heb ik niet eens...)
Maar ik ben zo toch weg(kelder) dus dan zie ik wel hoe ver jullie zijn als ik terug kom!
Maar meestal ONZ.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:25 schreef OA het volgende:
Worden hier ook weleens serieuze dingen besproken?![]()
KSC lijkt bijv. de ene keer wel DIG en de andere keer FOT...
Ikke niet hoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
De meeste mensen in andere SC's werken ook gewoon, of ze zitten op school... maar toch de hele dag aanwezig...![]()
Ho es effe, O!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Wij zijn nooit te beroerd om een ander topic snel vol te posten, ongeacht het onderwerp!![]()
Je vergeet PTA, WFL, SEX, KPD, etc....quote:Op woensdag 14 november 2007 09:25 schreef OA het volgende:
Worden hier ook weleens serieuze dingen besproken?![]()
KSC lijkt bijv. de ene keer wel DIG en de andere keer FOT...
Er is geen sprake van een SC-kaap!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho es effe, O!
Als er een SC-kaap is doe ik ook mee he![]()
Ik hoef toch niet alles op te noemen, het gaat om het idee!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet PTA, WFL, SEX, KPD, etc....
Mjaquote:Op woensdag 14 november 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
De meeste mensen in andere SC's werken ook gewoon, of ze zitten op school... maar toch de hele dag aanwezig...![]()
Als eer er bij is lukt het ons in 40 minutenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een SC-kaap!![]()
We helpen gewoon mee om dit topic voor pakjesavond vol te krijgen!Eitje, zou ik zeggen!
![]()
Whehe, typ er dan minstens die "etc" bijquote:Op woensdag 14 november 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet alles op te noemen, het gaat om het idee!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Als eer er bij is lukt het ons in 40 minuten
Oké, ff een edit doen!quote:[..]
Whehe, typ er dan minstens die "etc" bij![]()
Ja, als de KSC'ers op stoom zijn stampen we er rustig 8 topics op een dag doorheenquote:
Deze TT werkt inderdaad op KSC'ers als een rode lap op een stier.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja blijkbaar heeft je TT ze gelokt
en ja welke heer op Fok wil er nu niet een dame helpen![]()
14.gifquote:
Zeker in een topic als deze, met heel veel dames!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
Deze TT werkt inderdaad op KSC'ers als een rode lap op een stier.
En galant als de heren (en dames) KSC'ers zijn komen ze graag helpen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker in een topic als deze, met heel veel dames!
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker in een topic als deze, met heel veel dames!
Maar goed dat deze dames op dames vallen. Anders had ik je persoonlijk hier verwijderd. Alsof mijn dochter niet genoeg voor je is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag graag op de koffie bij mijn schoonzoon
Waarom denk je anders dat de halve KSC crew hier zitquote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Moest deze vol?
voor 5 dec jahquote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Moest deze vol?
om koffie te drinkenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat de halve KSC crew hier zit?
Lekkerquote:
van allesquote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Maar waar gaat het hier zoal over?
jaquote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
En mag ik meedoen?
neequote:Op woensdag 14 november 2007 09:56 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
En wat gaan we uitpakken op mantelpakjesavond?
Jawel hoor, ik heb oude archiefzooi weggegooid met behoorlijk hard 3 FM aanquote:Op woensdag 14 november 2007 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mag daar verder geen mededelingen over doen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben weer even terug hoor Faithz, papierbak is vol, als ik een nieuwe heb, kan ik pas weer verder in de kelder, alleen ik ben natuurlijk ook geen lesbo...Je vroeg om Maedel?
Ik heb een nieuwe portemonnee gevraagd aan de goede Sint.
In de KSC hebben we een user "Papierversnipperaar" die zoekt nog werk. Zal ik hem langssturen?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben weer even terug hoor Faithz, papierbak is vol, als ik een nieuwe heb, kan ik pas weer verder in de kelder, alleen ik ben natuurlijk ook geen lesbo...Je vroeg om Maedel?
Ik heb een nieuwe portemonnee gevraagd aan de goede Sint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |