Nee joh, er is een heel scala aan goeie programma's op tv overdagquote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Pheno het volgende:
Wat is de tv trouwens baggerslecht zo overdag
Dat kan ik me iid nog wel herinneren van de laatste keer dat ik ziek thuis was, 2 jaar geleden ofzo..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Pheno het volgende:
Wat is de tv trouwens baggerslecht zo overdag
AFgelopen maandag.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat niet?
Je weet toch wanneer de lessen weer beginnen?![]()
OK finequote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga als ik denk dat ik in staat ben dat te doen.
En als het nou knappe belspelsletjes waren....quote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan ik me iid nog wel herinneren van de laatste keer dat ik ziek thuis was, 2 jaar geleden ofzo..![]()
Polly!quote:
Zijn die er niet meer?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als het nou knappe belspelsletes waren....
Ik voel me best goed! Veel water gedronken deze nacht dus dat zal wel schelenquote:
Vroegah was alles beterquote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zijn die er niet meer?
Geen zin om tv aan te zetten
'vroeger' waren er wel altijd veel chicks op tv overdag
Goeie zaakquote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik voel me best goed! Veel water gedronken deze nacht dus dat zal wel schelen
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik voel me best goed! Veel water gedronken deze nacht dus dat zal wel schelen
Misschien heb ik hier en daar wat gemist.... Maar waarom ben je dan thuis?quote:
Moet jij je posts kopen?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft me toch weer 30 posts gekocht
Ja, ik moet van danny al mijn baggerposts inkopenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet jij je posts kopen?
Ondertussen loop ik lekker in op je
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik moet van danny al mijn baggerposts inkopengelukkig is het nachttarief een stuk beter
![]()
![]()
Je negeert mij...quote:Op woensdag 14 november 2007 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien heb ik hier en daar wat gemist.... Maar waarom ben je dan thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |