Vroegah was alles beterquote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zijn die er niet meer?
Geen zin om tv aan te zetten
'vroeger' waren er wel altijd veel chicks op tv overdag
Goeie zaakquote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik voel me best goed! Veel water gedronken deze nacht dus dat zal wel schelen
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik voel me best goed! Veel water gedronken deze nacht dus dat zal wel schelen
Misschien heb ik hier en daar wat gemist.... Maar waarom ben je dan thuis?quote:
Moet jij je posts kopen?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft me toch weer 30 posts gekocht
Ja, ik moet van danny al mijn baggerposts inkopenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet jij je posts kopen?
Ondertussen loop ik lekker in op je
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik moet van danny al mijn baggerposts inkopengelukkig is het nachttarief een stuk beter
![]()
![]()
Je negeert mij...quote:Op woensdag 14 november 2007 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien heb ik hier en daar wat gemist.... Maar waarom ben je dan thuis?
20 euroquote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoeveel % scheelt dat op dagtarief?
per wat?quote:
Per dagquote:Op woensdag 14 november 2007 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
per wat?
per post?
per dag?
per subforum?
per kameel?
quote:
Kan je beter user zijn, dan is alles gratis!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Per dag
ONZ 5 euro
GC 5 euro
PUB 10 euro
KLB is gratis omdat ik daar mod ben![]()
En wat is het normale tarief?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Per dag
ONZ 5 euro
GC 5 euro
PUB 10 euro
KLB is gratis omdat ik daar mod ben![]()
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je beter user zijn, dan is alles gratis!![]()
Normale is gewoon de helftquote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat is het normale tarief?
graag uitgesplitst per subforum weer![]()
ruilen?quote:
da's nog de moeitequote:
checkquote:Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Normale is gewoon de helft![]()
Loopt gewoon doorquote:Op woensdag 14 november 2007 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's nog de moeite
Lopen de credits die je aanschaft 's nachts ook door op het dagtarief? of moet je dan bijbetalen?
Als ik geen mod meer ben heeft deze nick ook geen zin meerquote:
Kijkquote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Loopt gewoon doorals ik er maar genoeg geld op heb staan
Gister nog weer 100 euro overgemaakt voor de komende 3 week
![]()
Zo stom dat newbie mods 3 maanden gratis mogenquote:
Ja, ik ben wel al halverwegequote:Op woensdag 14 november 2007 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo stom dat newbie mods 3 maanden gratis mogen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik geen mod meer ben heeft deze nick ook geen zin meer![]()
Wurgcontracten FTWquote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel al halverwege
Ik ga ook maar vast sparen.
Stom trouwens dat dat alleen maar in de kleine lettertjes van het contract staat
Ach een hobby mag wat geld kosten hequote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel al halverwege
Ik ga ook maar vast sparen.
Stom trouwens dat dat alleen maar in de kleine lettertjes van het contract staat
Geef hem pomperquote:Op woensdag 14 november 2007 11:14 schreef OA het volgende:
Eer, geef eens antwoord![]()
En als je geen antwoord wil geven, zeg dat dan![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:15 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar klonen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
* OA pomper aan eer uitdeeltquote:
Foei.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:15 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar klonen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed, die BIJNA. Ik heb er namelijk geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Jaja, dat weten we nu wel.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel goed, die BIJNA. Ik heb er namelijk geen![]()
Van wie ben jij er eenquote:
quote:
geef nou es antwoord, verdullequote:Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef LePiaf het volgende:
Zo even met deze user wat posten!
Ik leer graag talenquote:
Heel leukquote:
Ghij kunt ook al kloonen!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef LePiaf het volgende:
Zo even met deze user wat posten!
En je wilt mijn moeder verstaan?quote:
Die heb ik nietquote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel leuk
En hoe heet je tweelingbroer?
Nee /madquote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij kunt ook al kloonen!
Vertel mij Uwen geheim alstUblieft!
Eh, ja?quote:
zus dan?quote:
Pics /madquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bier van pooly's huisgenoten opgepilst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |