Maar gister ook al.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Hij is niet bij Muck als het goed is. Vanmiddag pas.![]()
Maar muck heeft weinig gepost gisteren. Ze hadden de tijd!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whij hebben eene portretschilder in dienscht genoomen, doch dit heerschap bleeck meer oog te hebben voor den dranck dan voor den eedele schilderkunscht, waerdoor onze portretten zeer groote gelijkenisch vertoonen met alle andere portretten van de hand van dit heerschap.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef OA het volgende:
Zeg Barbara en Antoni, waarom ziet U beide er hetzelfde uit?![]()
Wellicht is het nog niet bekend in Uw tijd, maar inteelt kan schadelijke gevolgen hebben voor het nageslacht.![]()
quote:
Vanmiddag, Ph., vanmiddagquote:Op woensdag 14 november 2007 09:57 schreef Pheno het volgende:
Maar MPG heeft weer gekozen voorfok, ipv Muck
Precies.. wat weet jij dat akelig goed? Ben jij mijn P.A.?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klonen is niet heerlijk, pr0n is heerlijk!
Zou ik ook zeggen als ik U was, vrouwe Van Leeuwenhoek.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Whij hebben eene portretschilder in dienscht genoomen, doch dit heerschap bleeck meer oog te hebben voor den dranck dan voor den eedele schilderkunscht, waerdoor onze portretten zeer groote gelijkenisch vertoonen met alle andere portretten van de hand van dit heerschap.
Heelaesch hebben wij nog geene andere schilder kunnen vinden om beeter werck af te leeveren.
Muckie moest gister repeterenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister heb je ook voor fok gekozen ipv muck, zoals ph dat zo mooi verwoordde
Oh, noemen ze zelfbevrediging zo tegenwoordig?quote:
Dat kun jez elf ook, gewoon wild typen bij het wijzigen van het pwquote:Op woensdag 14 november 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben mijn van leeuwenhoekkloons zat
Dat ralle getyp de hele tijd, schiet niet echt op.
Ik ga ze laten bannen denk ik
FA even pass laten veranderen in iets als 1124jhg48uihn2 ofzo, ben ik daar ook weer vanaf
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
FA even pass laten veranderen in iets als 1124jhg48uihn2 ofzo, ben ik daar ook weer vanaf
Kun je zelf ook doen via passmailer he... even een niet bestaand e-mailadres in profiel zetten of zoquote:Op woensdag 14 november 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
Hoeft niet hoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Zal ik even dood gaan of zo?
Voor jou ja, maar het bezorgt je vrouw een hoop geregel.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
Scheelt medicijnen en een hoop gedoe. En de polen hangen dan ook de vlag uit
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, noemen ze zelfbevrediging zo tegenwoordig?
+ polenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
True. Dan toch maar niet. Maar dan als enige reden.
Rest van mensheid
Echte liefde bestaat nog!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
True. Dan toch maar niet. Maar dan als enige reden.
Dank Ph.quote:Rest van mensheid
Graag gedaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Echte liefde bestaat nog!![]()
[..]
Dank Ph.![]()
je vergeet die jankende, schijtende wezens: kinderenquote:
Ohjaquote:Op woensdag 14 november 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet die jankende, schijtende wezens: kinderen
Da's best een goed plan.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
Zo, genoeg gekotst, nu even ontbijten
Doeiquote:Op woensdag 14 november 2007 10:17 schreef DaMart het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens richting werk.
iddquote:Op woensdag 14 november 2007 10:20 schreef Pheno het volgende:
werk
hoiquote:
is het dan vrijdag?quote:
ik kan me niet ontrekken aan de gedachte dat jij altijd weekend hebtquote:
neequote:
Helaas nog niet. Vrijdags ben ik vrij!quote:
ohquote:
Je zit in de buurt.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan me niet ontrekken aan de gedachte dat jij altijd weekend hebt
Wanneer mot je weer naar schoolquote:
Zou je dat dan niet eens uitzoekenquote:
Ik ga als ik denk dat ik in staat ben dat te doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je dat dan niet eens uitzoeken?
I'd rather have tuesday.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Volgende week donderdag zou fijner zijn...we skippen g ewoon een hele week
Nee, hij is een echte kustudent. Je kent ze wel.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je dat dan niet eens uitzoeken?
hustudent bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij is een echte kustudent. Je kent ze wel.
Hoezo weet je dat niet?quote:
Eén pot natquote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hustudent bedoel je?
Ik zit op de hu nml
Nee joh, er is een heel scala aan goeie programma's op tv overdagquote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Pheno het volgende:
Wat is de tv trouwens baggerslecht zo overdag
Dat kan ik me iid nog wel herinneren van de laatste keer dat ik ziek thuis was, 2 jaar geleden ofzo..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Pheno het volgende:
Wat is de tv trouwens baggerslecht zo overdag
AFgelopen maandag.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat niet?
Je weet toch wanneer de lessen weer beginnen?![]()
OK finequote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga als ik denk dat ik in staat ben dat te doen.
En als het nou knappe belspelsletjes waren....quote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan ik me iid nog wel herinneren van de laatste keer dat ik ziek thuis was, 2 jaar geleden ofzo..![]()
Polly!quote:
Zijn die er niet meer?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als het nou knappe belspelsletes waren....
Ik voel me best goed! Veel water gedronken deze nacht dus dat zal wel schelenquote:
Vroegah was alles beterquote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zijn die er niet meer?
Geen zin om tv aan te zetten
'vroeger' waren er wel altijd veel chicks op tv overdag
Goeie zaakquote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik voel me best goed! Veel water gedronken deze nacht dus dat zal wel schelen
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik voel me best goed! Veel water gedronken deze nacht dus dat zal wel schelen
Misschien heb ik hier en daar wat gemist.... Maar waarom ben je dan thuis?quote:
Moet jij je posts kopen?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft me toch weer 30 posts gekocht
Ja, ik moet van danny al mijn baggerposts inkopenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet jij je posts kopen?
Ondertussen loop ik lekker in op je
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik moet van danny al mijn baggerposts inkopengelukkig is het nachttarief een stuk beter
![]()
![]()
Je negeert mij...quote:Op woensdag 14 november 2007 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien heb ik hier en daar wat gemist.... Maar waarom ben je dan thuis?
20 euroquote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoeveel % scheelt dat op dagtarief?
per wat?quote:
Per dagquote:Op woensdag 14 november 2007 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
per wat?
per post?
per dag?
per subforum?
per kameel?
quote:
Kan je beter user zijn, dan is alles gratis!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Per dag
ONZ 5 euro
GC 5 euro
PUB 10 euro
KLB is gratis omdat ik daar mod ben![]()
En wat is het normale tarief?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Per dag
ONZ 5 euro
GC 5 euro
PUB 10 euro
KLB is gratis omdat ik daar mod ben![]()
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je beter user zijn, dan is alles gratis!![]()
Normale is gewoon de helftquote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat is het normale tarief?
graag uitgesplitst per subforum weer![]()
ruilen?quote:
da's nog de moeitequote:
checkquote:Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Normale is gewoon de helft![]()
Loopt gewoon doorquote:Op woensdag 14 november 2007 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's nog de moeite
Lopen de credits die je aanschaft 's nachts ook door op het dagtarief? of moet je dan bijbetalen?
Als ik geen mod meer ben heeft deze nick ook geen zin meerquote:
Kijkquote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Loopt gewoon doorals ik er maar genoeg geld op heb staan
Gister nog weer 100 euro overgemaakt voor de komende 3 week
![]()
Zo stom dat newbie mods 3 maanden gratis mogenquote:
Ja, ik ben wel al halverwegequote:Op woensdag 14 november 2007 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo stom dat newbie mods 3 maanden gratis mogen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik geen mod meer ben heeft deze nick ook geen zin meer![]()
Wurgcontracten FTWquote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel al halverwege
Ik ga ook maar vast sparen.
Stom trouwens dat dat alleen maar in de kleine lettertjes van het contract staat
Ach een hobby mag wat geld kosten hequote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel al halverwege
Ik ga ook maar vast sparen.
Stom trouwens dat dat alleen maar in de kleine lettertjes van het contract staat
Geef hem pomperquote:Op woensdag 14 november 2007 11:14 schreef OA het volgende:
Eer, geef eens antwoord![]()
En als je geen antwoord wil geven, zeg dat dan![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:15 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar klonen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
* OA pomper aan eer uitdeeltquote:
Foei.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:15 schreef Patrouille-Auto het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar klonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |