Uiteraard niet. http://www.stadeo.tv/baseball_world_cup_2007/games/ Hier is het online te bekijken. Wel het juiste kanaal kiezen!!quote:Op woensdag 14 november 2007 05:52 schreef Remzz het volgende:
Ergens op tv ?
quote:Op woensdag 14 november 2007 05:52 schreef Tennessee het volgende:
ergens op pag 1 van de voorgaande topic staat een link
Ah okeequote:Op woensdag 14 november 2007 05:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Uiteraard niet. http://www.stadeo.tv/baseball_world_cup_2007/games/ Hier is het online te bekijken. Wel het juiste kanaal kiezen!!
Hebben ze wel genoeg mensen zitten om de letters na te doen?quote:Op woensdag 14 november 2007 05:58 schreef Tennessee het volgende:
lol, in het lege stadion wordt YMCA van de village people gedraaid
quote:Op woensdag 14 november 2007 05:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben ze wel genoeg mensen zitten om de letters na te doen?
Dat wordt alle termen gebruiken die je maar kent!quote:Op woensdag 14 november 2007 06:02 schreef Tennessee het volgende:
sjit, mag niet 2 keer hetzelfde postendit word lastig
Wat?? De wedstrijd is net 30 minuten bezig!? Willen ze over 45 minuten al klaar zijn dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 06:05 schreef Tennessee het volgende:
Ned 0 1 0 0
Cub 0 0 0 0
Vijfde inning!
Ha, de tijd vliegt als het spannend is!quote:Op woensdag 14 november 2007 06:09 schreef Tennessee het volgende:
we zijn al 69 minuten bezig hoor!
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 06:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tennessee moet maar de officieel FOK! honkbal verslaggever worden.
Eeuh, ik denk wel een aantal vaste lezers. Is dat genoeg?quote:Op woensdag 14 november 2007 06:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
hehehe, dankjewel, wat schuift dat?
kan niks beloven, hang er beetje vanaf wanneer de volgende wedstrijden zijn, strike 2quote:Op woensdag 14 november 2007 06:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eeuh, ik denk wel een aantal vaste lezers. Is dat genoeg?
Dat was ook mijn hoop!quote:Op woensdag 14 november 2007 06:08 schreef Tennessee het volgende:
de cubanen geloven het wel allemaal volgens mij
quote:Op woensdag 14 november 2007 06:20 schreef Tennessee het volgende:
mensen, even allemaal applaus voor Robert Eenhoorn en ons multiculti super honkbal team!!!!!!!!
graag gedaan, ik vond het ook leuk!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 07:43 schreef pfaf het volgende:
Tennessee bedankt trouwens voor de moeite!![]()
Opvallend.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:52 schreef Tennessee het volgende:
2 - 1 voor Nederland
We zitten in de kwartfinale , we zijn doorquote:Op woensdag 14 november 2007 07:48 schreef Tennessee het volgende:
Is Canada - Korea nou eigenlijk nog belangrijk of zijn we nu gewoon door?
jppieeeee, en de volgende wedstrijd? wanneer is die, is dat al bekend? en tegen wie?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:17 schreef maril het volgende:
[..]
We zitten in de kwartfinale , we zijn door![]()
Eenhoorn is eerste speler/coach en later coach van Neptunus geweest. Al heeft hij die functie volgens mij ook gecombineerd met het bondscoachschap.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:45 schreef Tennessee het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd, die Robert Eenhoorn, is die nou uit de MLB gekomen en direct bondscoach geworden of heeft hij eerst nog ergens ervaring opgedaan?
ik heb in mijn jeugd heel eventjes bij Storks gespeeld in Den Haag, in '88 één keer een MLB game bezocht, dat is het, verder heb ik de ballen verstand van honkbal...quote:
ok, dankjewelquote:Op woensdag 14 november 2007 08:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Eenhoorn is eerste speler/coach en later coach van Neptunus geweest. Al heeft hij die functie volgens mij ook gecombineerd met het bondscoachschap.
Desondanks een goed live verslagquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik heb in mijn jeugd heel eventjes bij Storks gespeeld in Den Haag, in '88 één keer een MLB game bezocht, dat is het, verder heb ik de ballen verstand van honkbal...
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Eenhoorn is eerste speler/coach en later coach van Neptunus geweest. Al heeft hij die functie volgens mij ook gecombineerd met het bondscoachschap.
Leukquote:Op woensdag 14 november 2007 11:25 schreef maril het volgende:
Robert Eenhoorn na de winst op Cuba.
http://www.nos.nl/nosstud(...)nstoranjeopcuba.html
Canada of Australië wordt de tegenstander van Nederland.
ik voel een 'I-told-you-so' aankomenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:03 schreef MadMarine het volgende:
cuba kunnen we hebben
Klasse hè ? Zo jammer dat we er niks van zienquote:
http://www.stadeo.tv/baseball_world_cup_2007/games/quote:Op woensdag 14 november 2007 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja, heel jammer
Die live-verslagen van Tennessee zijn leuk om terug te lezen
spannend...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef maril het volgende:
[..]
http://www.stadeo.tv/baseball_world_cup_2007/games/
kunt de wedstrijd zelfs terugzien.
Australië - Canada 4-4 7e inning Canada nu aan slag.
nee, zie boven!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:39 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat we tegen Australië of Canada moeten.
Paknummer 37 is inderdaad Engelhardt en de pitcher is Davi Bergmans, Legito is derde honkman oftewel 3e basequote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]
Raylinoe Legito tegen Australië. Legito is een infielder en belangrijke slagman, geloof ik.
[ afbeelding ]
Michael Duursma, ook een infielder
[ afbeelding ]
Legito scoort tegen Duitsland...
[ afbeelding ]
Hainley Statia, nog een infielder...
[ afbeelding ]
Sidney de Jong, catcher, hier aan slag tegen Venezuela...
[ afbeelding ]
De Jong hier als catcher, ik weet niet wie de werper is...
[ afbeelding ]
Dit zouden Bryan Engelhardt en Raylinoe Legito moeten zijn.
[ afbeelding ]
Sharnol Adriana, infielder
[ afbeelding ]
Hainley Statia...
wow stoere foto is dat.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:09 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]
Raylinoe Legito tegen Australië. Legito is een infielder en belangrijke slagman, geloof ik.
[ afbeelding ]
Michael Duursma, ook een infielder
Legito scoort tegen Duitsland...
[ afbeelding ]
Hainley Statia, nog een infielder...
[ afbeelding ]
Sidney de Jong, catcher, hier aan slag tegen Venezuela...
[ afbeelding ]
De Jong hier als catcher, ik weet niet wie de werper is...
[ afbeelding ]
Dit zouden Bryan Engelhardt en Raylinoe Legito moeten zijn.
[ afbeelding ]
Sharnol Adriana, infielder
[ afbeelding ]
Hainley Statia...
Ja op het internet is het te volgen hier de link, nederlandse tv wil nog niet zo, maar wie weet komt dat nog?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Almighty het volgende:
zal de wedstrijd live te volgen zijn? Ongelooflijk dat NL van Cuba gewonnen heeft, mega-prestatie!!
Cool, dankjewel! Ook die lijst is fijn! Maar mocht je ergens een tegenkomen waar ook de rugnummers bij staan, kan je die ook nog even posten dan alsjeblieft?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef maril het volgende:
[..]
Paknummer 37 is inderdaad Engelhardt en de pitcher is Davi Bergmans, Legito is derde honkman oftewel 3e base
nee, sorry, ik was al blij dat ik deze had gevondenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:42 schreef MadMarine het volgende:
[..]
wow stoere foto is dat.
heb je die ook ergens high-res??
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:11 schreef maril het volgende:
Ze moeten inderdaad tegen Taiwan.
....
Kan je weer een mooi verslag doen Tennessee voor de ochtenlui op fok![]()
Het schema is dus zo;quote:Op woensdag 14 november 2007 14:43 schreef Tennessee het volgende:
...
USA is A1 en Taiwan is A2, Canada Korea is B4
quote:Netherlands stuns Cuba in Baseball World Cup en
Netherlands beats Cuba at Baseball World Cup en
Netherlands hands Cuba unexpected defeat at Baseball World Cup
Taiwan - (AP) -- Diegomar Markwell pitched six-plus innings of five-hit baseball Wednesday to help the Netherlands post a 2-1 upset victory over Cuba in a Group B game of the Baseball World Cup.
The defeat was Cuba's first in World Cup Baseball since it lost to Japan in November 2001.
Dirk van't Klooster and Sharnol Adriana had an RBI each in the win that ensured the Dutch team a place in the Nov. 16 quarterfinals. Other Group B quarterfinals entrants include Cuba and Australia.
In other Group B play Wednesday, South Korea overwhelmed Germany 8-1, while Mexico demolished Italy 11-2 in Group A.
Kei Nomoto drove in one run in the bottom of the ninth inning to give Japan a 4-3 victory over Spain and a place in the quarterfinals from Group A. Japan joins host Taiwan and the United States in the final eight.
Later Wednesday, the U.S. beat Taiwan 10-7 and Panama destroyed South Africa 13-3 in Group A, while in Group B, Australia edged Canada 7-6, and Venezuela demolished Thailand 17-3.
Bron: CBS Sports en Miami Herald en The International Herald Tribune
quote:
Ruggiano's HRs lead U.S. past Taiwan at world cup
TAIPEI, Taiwan -- Justin Ruggiano hit a tie-breaking, three-run homer in the seventh inning and added a solo home run in the ninth to lead the United States to a 10- 7 win over Taiwan on Wednesday and the top seed in the World Cup quarterfinals.
The U.S. team finished 6-1 in group play, and takes on South Korea on Friday in an opening quarterfinal game.
Ruggiano finished with three hits, five RBIs, two runs scored and a walk, while Evan Longoria was 3-for-5 with a home run.
Taiwan scored a run in the ninth inning and had the bases loaded before U.S. manager Davey Johnson brought on reliever Chris Booker to record the final two outs. Starter Josh Outman went the first five innings and allowed two earned runs on three hits with eight strikeouts.
Also Wednesday, the Netherlands surprised Cuba 2-1 -- the Cubans first loss in the World Cup since 2001 -- and advanced to the quarterfinals.
Bron: ESPN
quote:Verrassende winst Oranje op Cuba![]()
Nederland heeft op het WK in Taiwan voor een daverende verrassing gezorgd met een memorabele zege op titelhouder Cuba. Oranje won met 2-1 en plaatste zich met de overwinning in de laatste groepswedstrijd voor de kwartfinales.
De ploeg van bondscoach Robert Eenhoorn schreef met de zege geschiedenis, want Oranje won nooit eerder van Cuba op een WK. Cuba, dat na zes overwinningen op rij al zeker was de kwartfinales, leed eind 2001 voor het laatst een nederlaag op het WK. Toen was Japan met 5-3 te sterk.
Oranje baarde dinsdag ook al opzien bij het WK met een schitterende 5-1 zege op Zuid-Korea dat in 2005 in de finale het onderspit delfde tegen de Cubanen.
Voorsprong
Nederland kwam tegen Cuba al in de tweede inning op voorsprong. Dirk van 't Klooster stelde Sidney de Jong vanaf het tweede honk in staat om te scoren.
Startende werper Diego Markwell hield zich daarna uitstekend staande bij het Cubaanse aanvalsgeweld. Hij stond in de eerste vijf innings slecht één honkslag toe. In de zevende inning kwam Cuba via Urrutia langszij. Met David Bergman op de heuvel werden de Cubanen afgestopt, waarna Raily Legito, op een lage bal van Sharnol Adriana, Oranje op 2-1 zette.
In de laatste slagbeurt van Cuba wist Nederland onder leiding van Bergman de kostbare 2-1 vast te houden.
Bron: NOS.nl
hoeimorgen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 06:28 schreef maril het volgende:
Ik kijk nu 5e inning 2-0 voor Taiwan (tapai of zoiets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |