Opvallend.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:52 schreef Tennessee het volgende:
2 - 1 voor Nederland
We zitten in de kwartfinale , we zijn doorquote:Op woensdag 14 november 2007 07:48 schreef Tennessee het volgende:
Is Canada - Korea nou eigenlijk nog belangrijk of zijn we nu gewoon door?
jppieeeee, en de volgende wedstrijd? wanneer is die, is dat al bekend? en tegen wie?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:17 schreef maril het volgende:
[..]
We zitten in de kwartfinale , we zijn door![]()
Eenhoorn is eerste speler/coach en later coach van Neptunus geweest. Al heeft hij die functie volgens mij ook gecombineerd met het bondscoachschap.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:45 schreef Tennessee het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd, die Robert Eenhoorn, is die nou uit de MLB gekomen en direct bondscoach geworden of heeft hij eerst nog ergens ervaring opgedaan?
ik heb in mijn jeugd heel eventjes bij Storks gespeeld in Den Haag, in '88 één keer een MLB game bezocht, dat is het, verder heb ik de ballen verstand van honkbal...quote:
ok, dankjewelquote:Op woensdag 14 november 2007 08:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Eenhoorn is eerste speler/coach en later coach van Neptunus geweest. Al heeft hij die functie volgens mij ook gecombineerd met het bondscoachschap.
Desondanks een goed live verslagquote:Op woensdag 14 november 2007 08:52 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik heb in mijn jeugd heel eventjes bij Storks gespeeld in Den Haag, in '88 één keer een MLB game bezocht, dat is het, verder heb ik de ballen verstand van honkbal...
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Eenhoorn is eerste speler/coach en later coach van Neptunus geweest. Al heeft hij die functie volgens mij ook gecombineerd met het bondscoachschap.
Leukquote:Op woensdag 14 november 2007 11:25 schreef maril het volgende:
Robert Eenhoorn na de winst op Cuba.
http://www.nos.nl/nosstud(...)nstoranjeopcuba.html
Canada of Australië wordt de tegenstander van Nederland.
ik voel een 'I-told-you-so' aankomenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:03 schreef MadMarine het volgende:
cuba kunnen we hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |