Legale versie kopenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Kalebakkus het volgende:
Hoe kom je iegnelijk op d emultiplayer. Als ik een server probeer binnen te komen zegt ie:
Cd key already in use?
Wat moet ik doen om toch online te kunnen spelen?
Maar je kan toch ook op cracked servers online spelen? Hoe werkt dit precies eigenlijk?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Legale versie kopen
Ik heb hem zelf nu ook besteld, hopen dat ie snel binnen is.
Wat denk je om te beginnen om dat ding legaal aan te schaffenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Kalebakkus het volgende:
Hoe kom je iegnelijk op d emultiplayer. Als ik een server probeer binnen te komen zegt ie:
Cd key already in use?
Wat moet ik doen om toch online te kunnen spelen?
da's idd een klote level..quote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef VinnieJones het volgende:
Tering kutspel.. !!!![]()
![]()
![]()
Hij is opzich wel leuk.
Maar ongelooflijk moeilijk (als je hem in moeilijkste niv. speelt )![]()
Ik heb zo'n level nu al 20 keer opnieuw gespeelt maar het lukt niet..![]()
Je gaat naar het huisje waar Al Assad is neergeknald.
Vandaar sta je voor dat boerderij, komen ineens 2000 gasten op je afstormen..
EN je hebt maar 3 minuten nog om beneden te komen, zodat je met de vliegtuig daar weg komt..
Net als je daar dat hele eld hebt opgeruimd. Heb je nog maar een minuut om beneden te komen, maar dan komen nog een duizend man op je af![]()
![]()
En maar niet over m'n mede soldaten, die hele tijd maar achter blijven en mij alle werk laten doen![]()
![]()
Sterf kutspel![]()
Vertel ik lekker nietquote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook op cracked servers online spelen? Hoe werkt dit precies eigenlijk?
Ik zit daar nu ook vast op hard, op normal heb ik hm wel uitgespeeldquote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef VinnieJones het volgende:
Tering kutspel.. !!!![]()
![]()
![]()
Hij is opzich wel leuk.
Maar ongelooflijk moeilijk (als je hem in moeilijkste niv. speelt )![]()
Ik heb zo'n level nu al 20 keer opnieuw gespeelt maar het lukt niet..![]()
Je gaat naar het huisje waar Al Assad is neergeknald.
Vandaar sta je voor dat boerderij, komen ineens 2000 gasten op je afstormen..
EN je hebt maar 3 minuten nog om beneden te komen, zodat je met de vliegtuig daar weg komt..
Net als je daar dat hele eld hebt opgeruimd. Heb je nog maar een minuut om beneden te komen, maar dan komen nog een duizend man op je af![]()
![]()
En maar niet over m'n mede soldaten, die hele tijd maar achter blijven en mij alle werk laten doen![]()
![]()
Sterf kutspel![]()
Niemand?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:22 schreef pberends het volgende:
Heeft iemand ook last van deze 2 problemen:
- dat sommige textures 'flikkeren', ene keer zijn ze in schaduw, daarna in het licht.
- dat het geluid bij de tussenfilmpjes af en toe hapert?
vidkaart updaten?quote:
Drivers videokaart heb ik upgedate, geen resultaat.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
vidkaart updaten?
Heb je realteak onboard audio? Zo ja, die updaten.. werkt dat niet, doe eens disable onboard audio in je bios en speel eens zonder geluid.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:07 schreef Dacide het volgende:
Ik zit nu in het sniper level... Zit vast bij het laatste stuk..
Is er een mogelijkheid om 1 checkpoint eerder te spawnen? Ik heb geen zin om het hele level opnieuw te moeten doen.
Ja dat werkte voor mij ook heel even, tot er ineens 3 granaten tegelijk dat hokje ingepleurd werdenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:09 schreef Wriggles het volgende:
[..]
Volgens mij niet.![]()
Ik deed, held als ik ben, toen op ~6KM die choppers arriveerden met extra troepen voor hun, snel zon hokje inrennen en hopen dat ze geen granaten naar binnen gooien.![]()
Gek genoeg kwamen er geen enemies/honden op me af, terwijl ik in dat hok zat. Dus op het eind wachten tot er geen grenade indicator was (die dingen worden echt gespamd in dat hokje), en dan snel naar die gast rennen en hem meesleuren naar de helicopter.![]()
deze dus:quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:48 schreef Dacide het volgende:
het is me inmiddels gelukt.. Beetje vals gespeeld. (via dat filmpje op youtube)..
Ben nu alweer 1 of 2 deeltjes verder..
Heb het ook supervaak moeten doen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat werkte voor mij ook heel even, tot er ineens 3 granaten tegelijk dat hokje ingepleurd werden![]()
quote:Browse the game folder and then open the players and profiles folders. The default path for that folder is
C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles. Once there backup
the folder for your profile/profiles. This should preserve your multiplayer statistics and experience as well as your saved games.
Ik speelde CoD2 altijd met snipers, maar ik heb gemerkt dat ik nu gewoon word afgeslacht. Op afstand is een sniper leuk, maar vaak lopen ze zó snel en als ze voor je staan ben je sws al de lul. Dus ben nu maar overgegaan op wat anders en nu gaat het een stuk beterquote:Op donderdag 15 november 2007 00:26 schreef Semargofni het volgende:
Juggernaut is een 'perk' waardoor je meer health hebt, net zoals die granaat truuk ook een perk is. Je hebt ook last stand dat je nog met je laatste krachten je pistool kan trekken.
Heb nu al aardig wat uurtjes online erop zitten en het is echt gaaf, jammer alleen dat de snipers zo goed als nutteloos zijn. (of ik kan er totaal niet mee overweg) Shotguns ook trouwens.
Je moet gewoon wat claymore plaatsen in de toegangsweg naar jou sniperplekje toe. Als je die "tik ->BOEM" hoort, weet je dat je weg moet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik speelde CoD2 altijd met snipers, maar ik heb gemerkt dat ik nu gewoon word afgeslacht. Op afstand is een sniper leuk, maar vaak lopen ze zó snel en als ze voor je staan ben je sws al de lul. Dus ben nu maar overgegaan op wat anders en nu gaat het een stuk beter.
Of gebruikt de perk Overkill en pakt er een assault rifle ofzo bijquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik speelde CoD2 altijd met snipers, maar ik heb gemerkt dat ik nu gewoon word afgeslacht. Op afstand is een sniper leuk, maar vaak lopen ze zó snel en als ze voor je staan ben je sws al de lul. Dus ben nu maar overgegaan op wat anders en nu gaat het een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |