quote:The engine is on 100,000 miles (163000) and is as sweet as a nut, very quiet no tapping etc, the auto box seems good, i havent had an auto before this but all seems fine, pulls well, kick downs works etc. She's only a 1.3 (well 1354cc so same as 1.4 UK), but goes quite well, easily holds 70+ on motorway, great round town, and she's an import but is basicially the same as the uk 1.4. Insurance isn't too bad a bit over the uk model but only to be expected with an import, it was last fully serviced in April 07, MOT till Feb 08, Tax till April 08 (only £110 a year!)
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Valt me nog mee voor een 'Civic showcar'
neequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Computeraddic het volgende:
Walgelijke neus!Kunnen ze nou niet iets anders bedenken dan de foeilelijke dingen??
niet zo slijmen jij.... je weet dat dat kleine meisje bang is voor neg0rsquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef vlad het volgende:
want als je het wel had geweten, was je niet blond![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik was blond inderdaad. Vroegâh.
ja man, ik weet tochquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef lipje het volgende:
[..]
niet zo slijmen jij.... je weet dat dat kleine meisje bang is voor neg0rs![]()
jammer voor jequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik was blond inderdaad. Vroegâh.
tjah veul slechter dan die alfa ken het niet ehquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef lipje het volgende:
puike bak Fristi... wordt dat de opvolger van je 155
Hij meent het.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:40 schreef Paladijn het volgende:
De reacties van Danny
http://frontpage.fok.nl/column/6603/1
Is ie aan het rellen of verteld hij dit met droge ogen?
Ik eenmalig 20000 euroquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef Fugie het volgende:
afmaken die denny figuur !
hoewel ik zelf geen auto rij en 60 euro per maadn moet betalen om mijn auto droog te laten staan !
Nee, deze mogelijk welquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef lipje het volgende:
puike bak Fristi... wordt dat de opvolger van je 155
Ik eenmalig 450 euro, met veel gereedschap en zo er nog in zelfs, apart fietsenhokje.. en daar zat nog een deel van de inboedel van het huis bij ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik eenmalig 20000 euro![]()
Voor een stukje betonMaarja doe het maar eens zonder vaste plek
![]()
ff neuzen op het 156 clubforum. Daar worden de (betere) V6-en en GTA's aangebodenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, deze mogelijk wel![]()
http://img151.imageshack.us/img151/6751/59242008pl5.jpg
Waar denk je dat deze vandaan komtquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:56 schreef lipje het volgende:
[..]
ff neuzen op het 156 clubforum. Daar worden de (betere) V6-en en GTA's aangeboden
Ligt aan motorvariant, 8v's zijn bijvoorbeeld echt niets waard.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:10 schreef Paladijn het volgende:
Wat doet een goede 155 eigenlijk tegenwoordig fristi? Hoeft niet perse een V6 te zijn overigens
Ik wil eigenlijk geen zwartequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef lipje het volgende:
wel de 2.4 hoop ik....
deze komt ook in de verkoop :
[ afbeelding ]
Verkeerde kleur.......... en LPG vind ik niets.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:22 schreef lipje het volgende:
Fristi:
[ afbeelding ]
maarre ook naar een LPG () auto gekeken?
Behalve die van Peuquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ligt aan motorvariant, 8v's zijn bijvoorbeeld echt niets waard.
Voor een 2.0 16v moet je ergens rekenen bijvoorbeeld tussen de 1500 en 2000 euro.
wil je dan een blauwequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verkeerde kleur.......... en LPG vind ik niets.
Voor welk doeleinde? eigenlijk voor alles behalve boodschappenauto ongeschikt. De 145 en 146 hebben vooral in het begin een zeer betrouwbare reputatie betreft uitval. (Een ECHTE alfa dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Behalve die van Peu
1500-2000 valt op zich mee, vriend van me zit rond te kijken naar een alfa... momenteel voornamelijk naar de 146.
Ben geen lid van het COCquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:35 schreef lipje het volgende:
[..]
wil je dan een blauwe
[ afbeelding ]
makkelijk in wassen hèquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ben geen lid van het COC
ik wil graag een zilveren ........... andere kleur gaat het helaas niet worden.
Dagelijkse auto, hij is Alfa-fapper (was ook mee naar Assenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Voor welk doeleinde? eigenlijk voor alles behalve boodschappenauto ongeschikt. De 145 en 146 hebben vooral in het begin een zeer betrouwbare reputatie betreft uitval. (Een ECHTE alfa dus)
klopt maar die zijn ook flink zeldzamerquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dagelijkse auto, hij is Alfa-fapper (was ook mee naar Assen)
Hij zit vooral te kijken naar een van na '99, die schijnen betrouwbaarder te zijn...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die zwarte heeft ook geen sportpakket![]()
niks is wat het was, alles is wat het is, en het word zo het word.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:03 schreef Tjabbo het volgende:
damn die reltopics zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
mja parkeerplaats kopen viel niet echt in het budgetquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik eenmalig 20000 euro![]()
Voor een stukje betonMaarja doe het maar eens zonder vaste plek
![]()
de horrorquote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga als postbode werken met de kerstdagen
de diepgangquote:Op woensdag 14 november 2007 07:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
niks is wat het was, alles is wat het is, en het word zo het word.
als alles is wat het was is het zoals het is wat impliceert dat het blijft zoals het is niet dat het wordt zoals het wordtquote:
I need the money en rap wat.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
de horror
verdient wel leuk though![]()
Nee even niet, Plus dat ik dan weer maanden op m'n geld moet wachten. Dat wordt meestal pas een paar maanden na afloop uitgerekend en ik wil nu gewoon gelijk m'n geld.quote:
http://www.sixt.dequote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef ook_gek het volgende:
ey via welke site kan je een auto huren in duitsland. Moet een SUV zijn.
We gaan in duitsland een auto huren om er mee naar frankrijk te gaan voor de wintersport.
ik ga met het vliegtuigquote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef ook_gek het volgende:
ey via welke site kan je een auto huren in duitsland. Moet een SUV zijn.
We gaan in duitsland een auto huren om er mee naar frankrijk te gaan voor de wintersport.
Alles zit al volquote:Op donderdag 15 november 2007 08:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga met het vliegtuig
upperclass bitch![]()
Dank u. Echter kom ik daar niet veder dan Audi, seat, skoda en VW.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
http://www.sixt.de
http://euromobile.de
europcar kan je verder helpen, heb ooit een duitse ML gehad via hunquote:Op donderdag 15 november 2007 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dank u. Echter kom ik daar niet veder dan Audi, seat, skoda en VW.
En we willen iets van een SUV huren. Richting range rover, mercedes ml of GL of een cayene
Ah ok dank u. Maar ik geloof dat het weer verranderd is het plan. Want de nieuwe ML van mijn pa komt 1feb. Hij is al in Nederland hoorde we vandaag. En hij gaat nu richting een bedrijf waar ze hem naar grijs gaan ombouwen.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
europcar kan je verder helpen, heb ooit een duitse ML gehad via hun![]()
G-centrequote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ok dank u. Maar ik geloof dat het weer verranderd is het plan. Want de nieuwe ML van mijn pa komt 1feb. Hij is al in Nederland hoorde we vandaag. En hij gaat nu richting een bedrijf waar ze hem naar grijs gaan ombouwen.
Ik heb geen idee. Zal het eens vragen vanavond.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dus?
Ik dacht dat iedereen zo'n beetje wel zo'n ding had
quote:veel plezier met een overleden SC
quote:
Zag'm net, zal er straks even op reagerenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je mijn pm nog ontvangen?![]()
bedanktquote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zag'm net, zal er straks even op reageren
topbakquote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ok dank u. Maar ik geloof dat het weer verranderd is het plan. Want de nieuwe ML van mijn pa komt 1feb. Hij is al in Nederland hoorde we vandaag. En hij gaat nu richting een bedrijf waar ze hem naar grijs gaan ombouwen.
kan geregeld wordenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
liever een ster in m'n ruit.....
Weet je...quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Weet je...
Die gare huur seat was stuk
en ze gaven een Opel Mariva 1.3 CDTi als vervangend vervoer...
Uiteraard ga ik daar niet mee rijden dus als je je wilt uitleven zal ik je het adres even PM'en
Door welke leasemaatschappij wordt jij genaaitquote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Weet je...
Uiteraard ga ik daar niet mee rijden dus als je je wilt uitleven zal ik je het adres even PM'en
dan een ruit in je ster?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
liever een ster in m'n ruit.....
Peu...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Door welke leasemaatschappij wordt jij genaaitWij kregen meestal een Audi A4, helaas kwamen ze die altijd weer ophalen
Mn vader dan, niet dat hij er in reed, mn moeder gebruikte de auto meer als hij.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Peu...
Je hebt nooit een leasebak gehad man.
Toen mijn vaders eerste ML kapot was voor de 8ste keer. Kregen we een goedkope kut opel meequote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Weet je...
danquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader dan, niet dat hij er in reed, mn moeder gebruikte de auto meer als hij.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toen mijn vaders eerste ML kapot was voor de 8ste keer. Kregen we een goedkope kut opel mee
Heeft mijn vader de dealer gebeld dat hij vast stond in het zand. Op de vraag waarom hij in het zand stond was zijn antwoord, nou ik kan me herrinneren dat ik een jeep gekocht had. Maar tot de dag van vandaag heb ik er niet veel in gereden.
Als ik hem verkoop kan ik er gerust bij zetten dat hij altijd in een garage gestaan heeft![]()
Omdat de service extreem goed is, en mijn vader nooit een ander merk gehad heeft.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:51 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
waarom kopen mensen toch een mercedes?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat de service extreem goed is, en mijn vader nooit een ander merk gehad heeft.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:20 schreef ook_gek het volgende:
Toen mijn vaders eerste ML kapot was voor de 8ste keer. Kregen we een goedkope kut opel mee
verschil tussen grote dealer en een kleine dealerquote:
Nee Alex helaasquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:38 schreef Dangel het volgende:
Ik heb mn klonenlijstje hier niet bij de hand, maar ik gok dat MdM herman is?
ken niet zoveel mensen van mijn leeftijd met zon ding eigenlijk ?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dus?
Ik dacht dat iedereen zo'n beetje wel zo'n ding had
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb lipje zn tweelingbroer gisteravond ook in Groningen gezien btw!
Ik was uit eten met Lyssaquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moest jij in Grins?
en ze was bij jouquote:
ik heb ook weekendquote:
quote:
ik woensdagquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ja. Maar ik heb donderdag vrij. Ha.
Dank jou wel alvastquote:
Van mij mag je dat zelfs zonder brommerquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:10 schreef vlad het volgende:
[..]
Dank jou wel alvast.
Als ik ooit een brommert heb, mag ik dan schnitzel komen halen?![]()
Kom ik toch gezellig met m'n kale knar tuusen jou en Lyssa inzitten?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Schnitzelfs hebben ze ookin leuke Groningse restaurantjes
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mag je dat zelfs zonder brommer.
We gaan de volgende keer wel in een tent zitten waar negers niet binnen komenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef vlad het volgende:
[..]
Kom ik toch gezellig met m'n kale knar tuusen jou en Lyssa inzitten?![]()
Een knuffelnegert mag overal naar binnenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We gaan de volgende keer wel in een tent zitten waar negers niet binnen komen
Zorg ik er voor dat Jimmy Geduld er isquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef vlad het volgende:
[..]
Een knuffelnegert mag overal naar binnen![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zorg ik er voor dat Jimmy Geduld er ismax 1 knuffelneger per restaurant
Nee, jij krast vrouwen, das een verbeteringquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:19 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar jimmy slaat vrouwen. en je hebt mij gezien, je weet dat ik daar niet toe in staat ben![]()
![]()
de eeuwige lachquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, jij krast vrouwen, das een verbetering
is zo lief als ze altijd naar je lacht, ongeacht de tijd van de maandquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen werken![]()
En de komende 4 zaterdagen ook![]()
en daarna sluit de clubquote:
Begrijp ik hieruit dat Baracuda lid is van een criminele organisatie?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:43 schreef vlad het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat Baracuda lid is van een criminele organisatie?![]()
crimineel!!![]()
![]()
quote:Knuffelneger zegt:
dus baracude is hierbij verkozen tot PTA crimineel?
wacht maar tot je bij hem in de kamer ligt, dan piep je wel andersquote:
Wat ben je zo ongeveer kwijt voor zo'n brommerbewijsje?quote:
Twee mensen maar.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik lach me dood.. Domino Day kijken en meeposten met de oprecht enthousiaste mensen in het topic
geld is toch wel het meest geaccepteerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat ben je zo ongeveer kwijt voor zo'n brommerbewijsje?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:41 schreef vlad het volgende:
[..]
geld is toch wel het meest geaccepteerd
Hij heeft mij als zn vervanger gestuurdquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
Waar is Bo anyway. Ik heb nog sex van hem tegoed.
Lease?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Door welke leasemaatschappij wordt jij genaaitWij kregen meestal een Audi A4, helaas kwamen ze die altijd weer ophalen
eeeuh, is dat niet duurder?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Lease?
Ik lease niet hoor.
Als ik echter naar België moet (elke week een paar keer tegenwoordig) voor m'n opdracht krijg ik een huurauto mee van die gasten (Ze willen denk ik geen 19 cent betalen)
Geen idee.quote:
Het zal wel goedkoper zijn omdat ze 100000 auto's per dag huren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ook zo iets
betaal zo'n 67.5 p/lquote:
wtf is er gebeurd dat je in de buurt van je ex-schoonfamilie durft te komen.quote:
StefanP wannabe'squote:Op zaterdag 17 november 2007 15:22 schreef Fugie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sPTdVVtTEXo
heerlijk van die simpele zieltjes in hun SOEBAROE
quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:03 schreef vlad het volgende:
[..]
betaal zo'n 67.5 p/l
30.80 voor theorie
165 voor AVB
279 voor AVD
![]()
Goedeavond alweer!quote:Op zaterdag 17 november 2007 07:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge Anne!
ik lig al weken te wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
Waar is Bo anyway. Ik heb nog sex van hem tegoed.
Z'n gangetjequote:Op zaterdag 17 november 2007 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Jaaaaaaaa man. Zekah wetah man. Met jouuuu dan man?
Je mag je geld ook best wel gewoon op mijn rekening storten hoor. Is veel minder moeite met dat internetbankieren tegenwoordig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Z'n gangetje![]()
Laatst weer een Bo actie, weken aan het zoeken naar een andere auto. De bekende sites afstruinen en paar keer naar zo'n foute garage toe. Maar ik wist maar niet wat ik wilde, dus vorige week zondag een andere tv gekocht en een xbox 360![]()
Alleen PGR4quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je mag je geld ook best wel gewoon op mijn rekening storten hoor. Is veel minder moeite met dat internetbankieren tegenwoordig.
Welke spellen heb je allemaal?.
hangt van de snelheid afquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:56 schreef Alfisti het volgende:
Lipje > wat is jouw verbuik met de 156?
ben jij tegenwoordig te koopquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je mag je geld ook best wel gewoon op mijn rekening storten hoor. Is veel minder moeite met dat internetbankieren tegenwoordig.
Senksquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
hangt van de snelheid af
maar ca 70% snelweg en stevig optrekken en doorgassen 1 op 15, op lange afstanden en netjes 100/120 rijden 1 op 16
Tis niet meer wat het was.quote:
Denk dat je bij yabyum nog maar weinig topavonden beleefdquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je bij de Yabyum een topavond hoor![]()
binnenkort niet meerquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je bij de Yabyum een topavond hoor![]()
in mijn beleving was dat omgekeerdquote:Op zondag 18 november 2007 01:28 schreef lipje het volgende:
Vlad ga eens slapen
*zucht* ADHD-er mij weer uit mijn slaap houden
Dat deed ie in Dld dus ook
mag een wonder zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:50 schreef lipje het volgende:
Lexie levend wedergekeerd uit het Westland?
je bent bijna doodgeneukt door 5 bloemooie westlanders?quote:
koffie verkeerd? :xquote:
ik heb 6 uur autogereden terwijl ik half sliep, waarvan 4 in de drukke randstad :'0quote:Op zondag 18 november 2007 11:21 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent bijna doodgeneukt door 5 bloemooie westlanders?![]()
het ziet er erg, érg ranzig uit.quote:Op zondag 18 november 2007 11:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Doppio Espresso Macchiato met Karamel toping![]()
Tineke is met haar vriendquote:Op zondag 18 november 2007 13:00 schreef lipje het volgende:
waar is het koffiemeisje?
(en Alfristi, de koffiejunk)
* Alfisti meldtquote:Op zondag 18 november 2007 13:00 schreef lipje het volgende:
waar is het koffiemeisje?
(en Alfristi, de koffiejunk)
is ook wel een eindje om als je vanaf friesland over het strand naar scheveningen wilt lopen jahquote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
kreeg al het advies om niet naar scheveningen te lopen over het strand gister iig
Ik zat gister in het westland lieve schatquote:Op zondag 18 november 2007 22:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
is ook wel een eindje om als je vanaf friesland over het strand naar scheveningen wilt lopen jah![]()
ja, kloptquote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Tjabbo het volgende:
jij gaat ook veel te ver wegwestland is fucking buitenland voor jou
Het is jou schuld dat het hier dood is!quote:Op maandag 19 november 2007 16:13 schreef ook_gek het volgende:
nee jo niet begraven of cremeren. Gewoon in de doof pot er mee
Who made you black bitch !?!quote:Op maandag 19 november 2007 07:50 schreef ijsmeis het volgende:
Die is al heul oud.
* ook_gek heeft een levenquote:Op maandag 19 november 2007 16:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het is jou schuld dat het hier dood is!We missen je markverhalen
quote:Op maandag 19 november 2007 16:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Who made you black bitch !?!![]()
Heb ik weer een leuke rel gemist zeker![]()
kan je geen html file weergeven in je powerpoint presentatie?quote:Op maandag 19 november 2007 17:45 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand hier of en zo ja, hoe, ik een online filmpje (bijv van Youtube) kan weergeven IN een PP persentatie? Bijv door een html code weer tegeven?
Ik heb al een half uur gezocht, maar kan niks vinden hierover.
alles voorbij Fryslan is buitenland voor hemquote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Tjabbo het volgende:
jij gaat ook veel te ver wegwestland is fucking buitenland voor jou
Ik heb geen idee eerlijk gezegd, ik kan niet echt met html overweg.quote:Op maandag 19 november 2007 18:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan je geen html file weergeven in je powerpoint presentatie?
dan kan je in die html file wel een embed doen toch
Dat was de grap al, dikkopquote:Op maandag 19 november 2007 18:41 schreef lipje het volgende:
[..]
alles voorbij Fryslan is buitenland voor hem
had je wel je paspoort en inentings- en castratiebewijs bij je?quote:
Ik had mn auto en een kladbloek met de route bij me, meer niet.quote:Op maandag 19 november 2007 19:09 schreef lipje het volgende:
[..]
had je wel je paspoort en inentings- en castratiebewijs bij je?
Tankpasje mee is ook wel handigquote:Op maandag 19 november 2007 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had mn auto en een kladbloek met de route bij me, meer niet.
of andere platenquote:Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef lipje het volgende:
[..]
Tankpasje mee is ook wel handig [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:58 schreef Dangel het volgende:
nog een maand en het is kerst, inclusief vakantie
Tot loeterquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:51 schreef Tjabbo het volgende:
g'moggel
* ook_gek moet tot eind feb wachtenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:57 schreef MdM het volgende:
Nog 4,5 week tot wintersport.
Geef maar hoer, ik roggel het wiel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:04 schreef Dangel het volgende:
hou alsjeblieft op met die reclame, ik krijg dat hie rop afdeling transploftveel te vaak te hoeren
Losert.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek moet tot eind feb wachten
Jha *zucht*quote:
Ik tot Moart.quote:
Ik moet helaas werken met de feestdagen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:58 schreef Dangel het volgende:
nog een maand en het is kerst, inclusief vakantie
Ik moet ook beiden dagen werken met kerst. En kan het niet jammer vinden. Vind het primaquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet helaas werken met de feestdagen..
wat valt er te doen bij een gesloten bedrijfquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:23 schreef Dangel het volgende:
Ik wilde heel graga werken met kerst, maar datmagniet
Genoeg voor een magazijnmanquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef lipje het volgende:
[..]
wat valt er te doen bij een gesloten bedrijf
Het probleem is juist dat ik even een weekje bij een oude baas wilde gaan werken, die hebben WEL druktequote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef lipje het volgende:
[..]
wat valt er te doen bij een gesloten bedrijf
En dat jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Genoeg voor een magazijnman![]()
de enige periode dat hij rust heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |