Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef Grulez het volgende:
hebben jullie mn geboortedorp nog opt journaal gezien?
Allebei achtergesteld gebied dus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:34 schreef borisz het volgende:
Puberruil XL extra begonnen
nu gaan we heel europa door. een limburgse ruilt met iemand uit Belgrado
Jij bent die pyromaan die ze zoeken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:05 schreef Grulez het volgende:
meerdere malen vandaag. ach zo vaak komt ons gehucht niet op tv
Hey!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:04 schreef just me het volgende:
* just me zegt de Hoolers ook welterusten
Lelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:12 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe uitshirt van Oranje
Nee, die staat nu voor de AH in de rij om de met 35% korting producten in te slaan en zien we straks om 6:00 uur wel weer posten?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:43 schreef Grulez het volgende:
zelfs tong ligt al op één oor?
tis dat je erover begintquote:
Ik zag hem op MSN komen, dus dacht ik die zal zo wel hoi komen zeggen.quote:
Verdwaald...quote:Op woensdag 14 november 2007 07:30 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Kouddddddddd.
pfap, wat doe jij hier.
Dankje, ik heb heerlijk geslapenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Suijk het volgende:
Weinig reactie terug Sien. Mocht je het morgen lezen, hopelijk heb je lekker geslapen.
Ik ben ook weg!
Druk druk druk! Morgen verhuizing van Katja naar haar eigen appartementje in Delft daarna kan ik het huis eindelijk opruimen en gezellig makenquote:
jemig, die heeft zich even uitgeleefdquote:Op woensdag 14 november 2007 07:20 schreef tong80 het volgende:
Geweldig om te volgen vannacht
37ste WK Honkbal in Taiwan (Nederland - Cuba)
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
jemig, die heeft zich even uitgeleefd
Nee hoor die is nog redelijk stabielquote:
Ik wist dat het uit wasquote:Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor die is nog redelijk stabiel
Merel en Arma zijn uit elkaar, Merel heeft ongeveer 3 maanden weer thuis gewoond en dat is bijna voorbij![]()
Wees maar blij met ons aardgas westerling.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer extra trein in het Noorden
Wat zijn we toch lief voor die noorderlingen
Het is nu hartstikke definitief, hij heeft alweer een ander, hij doet het nu met de buurvrouwquote:Op woensdag 14 november 2007 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Justmie, wat jammer
Ze zijn toch al eerder uit elkaar geweest?
En hoe is het met jou en?
hoe oud is ze?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef just me het volgende:
Jep Merel is mijn dochter waar ik super super trots op ben !!
Bluezziebeeb, ze vind het niet erg hoor, ze heeft zelf de knoop doorgehakt dat ze niet meer met hem verder wilde en ze is zelfs blij voor hem.
Maffe dochter heb ik toch !!
Dit is zijn meest flatteuse fotoquote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef tong80 het volgende:
Merel is wel ooit al getrouwqd geweest met de lelijkste man van Nederland
shit ja, het cyberhuwelijkquote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef tong80 het volgende:
Merel is wel ooit al getrouwqd geweest met de lelijkste man van Nederland
ze is van december 1981quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:54 schreef just me het volgende:
[..]
shit ja, het cyberhuwelijk![]()
[..]
ze is van december 1981
Nu nog geld eropquote:Op woensdag 14 november 2007 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hio, eindelijk mijn nieuwe pinpas binnen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hio, eindelijk mijn nieuwe pinpas binnen.
Nou ja, nu moet ik nog wat dingen storten. Dus het kan er eigenlijk niet af.quote:
oh dat is alleen even om mn e-mail na te kijken hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 07:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag hem op MSN komen, dus dacht ik die zal zo wel hoi komen zeggen.
Niet dus
Krijg jij wel eens mailquote:Op woensdag 14 november 2007 17:44 schreef pascalheister het volgende:
oh dat is alleen even om mn e-mail na te kijken hoor![]()
Maar normaal gesproken zeg je toch gewoon goedemorgen (of iets in die richting)?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh dat is alleen even om mn e-mail na te kijken hoor![]()
oh ja maar niet altijd hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken zeg je toch gewoon goedemorgen (of iets in die richting)?
Ik plak m'n brievenbus wel af, dat gepiep neem ik op de koop toe.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:07 schreef sjimz het volgende:
Ik vorder je geld gewoon!
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef pascalheister het volgende:
ben net het 10e mailtje aan het lezen wat je me vandaag al hebt gestuurd![]()
Als ik Bluezz ken loop je achter dna.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben net het 10e mailtje aan het lezen wat je me vandaag al hebt gestuurd![]()
kattenluikje dichthoudenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik plak m'n brievenbus wel af, dat gepiep neem ik op de koop toe.
Eggheads is leukquote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als ik Bluezz ken loop je achter dna.
Eten was lekker, Eggheads was spannend.'Navond.
met dank aan Yeahinhoquote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb je wat gewonnen borisz?
Je gifje knippert als een gek soms.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef borisz het volgende:
Door die reclame hoor je smorgens steeds meer goeiemoggol
Vreselijke man.quote:
En je kan ongestraft mongool roepen naar iedereenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef borisz het volgende:
Nou wat leuk zegquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
En je kan ongestraft mongool roepen naar iedereen.
Daar kan je op wachtenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef borisz het volgende:
Maar je kent mijn dna lekker nietquote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als ik Bluezz ken loop je achter dna.
Goeiemokkel!quote:
De kaas is op denk ikquote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme Bluezz...
Zeker ook geen ster in boter-kaas-en-eieren?
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou dat konijn maar een flinke knuffel geven als ik jou was, Bossie...
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zit mijn 3 op een rij in de weggel
Eikel
O, dan red ik je de volgende keer niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik had mezelf anders wel gered hoor
Zo bedoelde ik het nu ook weer nietquote:Op woensdag 14 november 2007 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, dan red ik je de volgende keer niet.
Ah, toch nog een bescheiden kusje voor Bugs.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nu ook weer niet![]()
Ik oefen dagelijksquote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme Bluezz...
Zeker ook geen ster in boter-kaas-en-eieren?
Ome Henk, wie kent hem nou niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig ik heb een oude CD van Ome Henk gevonden (de eerste)
Krijg de gifkikkereczeemquote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
Op de middelbare school hadden we een leraar die gek was van Ome Henk. Hij gaf ook "muziek" (was een kleine school dus van echte muziekles kon je niet spreken). De helft van de lessen bestond dan ook uit het luisteren naar Ome Henkquote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de middelbare school hadden we een leraar die gek was van Ome Henk. Hij gaf ook "muziek" (was een kleine school dus van echte muziekles kon je niet spreken). De helft van de lessen bestond dan ook uit het luisteren naar Ome Henk![]()
Die eerste CD blijft toch wel grappig (vooral Olee Olee Sinterklaas is here to stay)quote:Op woensdag 14 november 2007 22:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Krijg de gifkikkereczeem.
"Als jullie links kijken..."
"Dan zien jullie rechts niets"
Hmm, heerlijk een zak met pindarotsies.
Ome Henk.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef RayMania het volgende:
Ik heb ooit eens dat stuk van Sesamstraat (dat Ienieminie en Tommy etc dood worden geschoten) nagespeeld op de basisschool (groep acht). Inclusief maskers van Bert, Ernie en alle Sesamstraat figuren. De volgende dag allemaal ouders klagen omdat alle kleuters overstuur waren. Priceless.
Ach het ligt er aan wie het wasquote:Op woensdag 14 november 2007 22:17 schreef dndiek het volgende:
Hoi
De bus missen omdat je met iemand staat te praten is dom of niet?
Heb je wel dr telefoonnummer?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:17 schreef dndiek het volgende:
Hoi
De bus missen omdat je met iemand staat te praten is dom of niet?
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach het ligt er aan wie het was
Het was gewoon maar een collegaquote:
Niet zo veel drinken jij.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef Grulez het volgende:
Hoorde ik daar bier?
De Nederlandse denk ik...quote:****.. >--< [Studie] >--< zegt:
nee
****.. >--< [Studie] >--< zegt:
ik ga niet
Niet denken. Thinking kills people. *insert donder en bliksem*quote:
Brabant de echte wereld noemenquote:Op donderdag 15 november 2007 07:59 schreef RayMania het volgende:
Ohjee, tong in de echte wereld.
Ja, lekker fris vandaag. Wel mooie zonsopgang.quote:Op donderdag 15 november 2007 07:49 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Pas donderdag. En koud
.
Zullen wij jou lastig gaan vallen andersquote:Op donderdag 15 november 2007 09:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een telefoonochtend, dus ga jullie lekker lastig vallen.
Įls er niemand belt dan
quote:
Jaaaa lekker bellen met hem lekker bellen met haarquote:Op donderdag 15 november 2007 09:07 schreef dndiek het volgende:
Zullen wij jou lastig gaan vallen anders?
Succesquote:
Ben je al helemaal verhuisd?quote:
Rondje op kosten van jou dan maar!quote:
Mogen er vandaag ook wel 2 zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 11:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Rondje op kosten van jou dan maar!
Vertel! heb je nog meer te vierenquote:
Ja die kneuterige 6,3 waar ik eigenlijk bijzonder content mee ben.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vertel! heb je nog meer te vieren?
Staan hier bij mijn ouders nog wat dozen, voor de rest helemaal overquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Staan hier bij mijn ouders nog wat dozen, voor de rest helemaal over. Tis mooi geworden, zal wel eens wat foto's maken als ik internet daar heb
.
dat is snelquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:27 schreef DarkShine het volgende:
Groeten uit mijn nieuwe appartement!
Thx!quote:
Wilde snel naar huis veel te koud buitenquote:
Den Boschquote:Op donderdag 15 november 2007 07:58 schreef tong80 het volgende:
Vandaag ga ik later eerst nog naar den Bosch toe
Ja brrrrrr idd..quote:Op donderdag 15 november 2007 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde snel naar huis veel te koud buiten
Wat moest je trouwens doen in 's Hertogenbosch??quote:Op donderdag 15 november 2007 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde snel naar huis veel te koud buiten
Dat is zaterdag toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:38 schreef borisz het volgende:
we gaan met 4 aanvallers spelen tegen Luxemburg![]()
we gaan ons lekker ouderwets vastlopen dus op die 9 verdedigersquote:Op donderdag 15 november 2007 16:38 schreef borisz het volgende:
we gaan met 4 aanvallers spelen tegen Luxemburg![]()
Brand zeker?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:53 schreef borisz het volgende:
ja
moeders heeft 2 kratjes brand bier gehaald bij de AH. Lekker
Weer een auto in de fik in slotervaart ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
liever heb ik dan rijpe vrouwenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:05 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk.... zo lekker fris buiten en dan op de fiets naar je werk en dan zie je overal rijp liggen![]()
Wat kan de natuur toch mooi zijn zo 's ochtends vroeg![]()
Hier ook, goeieavond.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:24 schreef golfer het volgende:
Zo, weer thuis na een druk werkdagje.
Wat heb ik gemist?quote:
OK, net te laat ingeschakeld bij DWDD.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
een soort van ode aan MvN. Maar dan erg grappig
Valt het op?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef pascalheister het volgende:
ray las als jij aan het woord "werken" denkt word je al moe geloof ik?
Wisseling van de wacht. Bis morgen.quote:
Ja hoor, ik was vrij vandaag en ben net terug van squashen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede dag gehad?
O heerlijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was vrij vandaag en ben net terug van squashen.
Ja ik probeer toch 4 dagen in de week te sporten.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O heerlijk.En dan nog sporten ook, uitstekend.
Ik kijk het morgen ochtend wel of via uitzendinggemist.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:59 schreef golfer het volgende:
'Bij ons in de PC' van Jort Kelder was wel grappig, maar deed me heel erg denken aan Glamourland van G.J. Dröge.
ik ben vast niet in beeld geweest met mijn versleten spijkerbroek, 3-dagen baard, legerkistjes en bijdehand twee-jarig kindquote:Op donderdag 15 november 2007 22:59 schreef golfer het volgende:
'Bij ons in de PC' van Jort Kelder was wel grappig, maar deed me heel erg denken aan Glamourland van G.J. Dröge.
Volgens mij is nooit iemand echt blij geweest met die Walther P5....quote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef sjimz het volgende:
Nieuw dienstpistool voor politieagenten
Ik kan mij inderdaad niet herinneren dat er iets anders gebruikt is als wapen, ouwe meukquote:Op donderdag 15 november 2007 23:25 schreef sjimz het volgende:
Ik heb al een vermoeden wat er komt, en als het er komt ben ik heel erg blij
Het dienstwapen dat ik heb is ouder dan dat ik zelf ben
Ik wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:31 schreef Againzender het volgende:
Ik kan mij inderdaad niet herinneren dat er iets anders gebruikt is als wapen, ouwe meuk
jij wordt toch als kogel gebruikt ?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:25 schreef sjimz het volgende:
Ik heb al een vermoeden wat er komt, en als het er komt ben ik heel erg blij
Het dienstwapen dat ik heb is ouder dan dat ik zelf ben
SCHtroom SCHtoot SCHjimzquote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef sjimz het volgende:
Nieuw dienstpistool voor politieagenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |