Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef Grulez het volgende:
hebben jullie mn geboortedorp nog opt journaal gezien?
Allebei achtergesteld gebied dus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:34 schreef borisz het volgende:
Puberruil XL extra begonnen
nu gaan we heel europa door. een limburgse ruilt met iemand uit Belgrado
Jij bent die pyromaan die ze zoeken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:05 schreef Grulez het volgende:
meerdere malen vandaag. ach zo vaak komt ons gehucht niet op tv
Hey!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:04 schreef just me het volgende:
* just me zegt de Hoolers ook welterusten
Lelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:12 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe uitshirt van Oranje
Nee, die staat nu voor de AH in de rij om de met 35% korting producten in te slaan en zien we straks om 6:00 uur wel weer posten?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:43 schreef Grulez het volgende:
zelfs tong ligt al op één oor?
tis dat je erover begintquote:
Ik zag hem op MSN komen, dus dacht ik die zal zo wel hoi komen zeggen.quote:
Verdwaald...quote:Op woensdag 14 november 2007 07:30 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Kouddddddddd.
pfap, wat doe jij hier.
Dankje, ik heb heerlijk geslapenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Suijk het volgende:
Weinig reactie terug Sien. Mocht je het morgen lezen, hopelijk heb je lekker geslapen.
Ik ben ook weg!
Druk druk druk! Morgen verhuizing van Katja naar haar eigen appartementje in Delft daarna kan ik het huis eindelijk opruimen en gezellig makenquote:
jemig, die heeft zich even uitgeleefdquote:Op woensdag 14 november 2007 07:20 schreef tong80 het volgende:
Geweldig om te volgen vannacht
37ste WK Honkbal in Taiwan (Nederland - Cuba)
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
jemig, die heeft zich even uitgeleefd
Nee hoor die is nog redelijk stabielquote:
Ik wist dat het uit wasquote:Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor die is nog redelijk stabiel
Merel en Arma zijn uit elkaar, Merel heeft ongeveer 3 maanden weer thuis gewoond en dat is bijna voorbij![]()
Wees maar blij met ons aardgas westerling.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer extra trein in het Noorden
Wat zijn we toch lief voor die noorderlingen
Het is nu hartstikke definitief, hij heeft alweer een ander, hij doet het nu met de buurvrouwquote:Op woensdag 14 november 2007 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Justmie, wat jammer
Ze zijn toch al eerder uit elkaar geweest?
En hoe is het met jou en?
hoe oud is ze?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef just me het volgende:
Jep Merel is mijn dochter waar ik super super trots op ben !!
Bluezziebeeb, ze vind het niet erg hoor, ze heeft zelf de knoop doorgehakt dat ze niet meer met hem verder wilde en ze is zelfs blij voor hem.
Maffe dochter heb ik toch !!
Dit is zijn meest flatteuse fotoquote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef tong80 het volgende:
Merel is wel ooit al getrouwqd geweest met de lelijkste man van Nederland
shit ja, het cyberhuwelijkquote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef tong80 het volgende:
Merel is wel ooit al getrouwqd geweest met de lelijkste man van Nederland
ze is van december 1981quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:54 schreef just me het volgende:
[..]
shit ja, het cyberhuwelijk![]()
[..]
ze is van december 1981
Nu nog geld eropquote:Op woensdag 14 november 2007 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hio, eindelijk mijn nieuwe pinpas binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |