Ja daarom heeft hij altijd lange mouwen aan, scheelt werkquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:55 schreef Staafje het volgende:
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren tussen Michael en Lincoln. Hij was echt wel pissed dat Lincoln niks had gezegd over de dood van Sarah. Het leek hem echt erg dwars te zitten!
BTW viel het jullie ook op dat Michael zijn shirt weer eens uittrok, volgens mij om de kijker nog even aan te herinneren dat hij een grote tattoeage op zijn lichaam heeftWas pas de 1e keer dit seizoen dat we de tattoo zagen
Ik zit liever met Whistler's chick gevangen. Damn, wat is zij knap.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef dapluiz het volgende:
Ze mag mij best gevangenhouden
http://www.desktopwallpap(...)okeefe01_800x600.jpg
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:12 schreef kalinho het volgende:
De guards komen
Whistler doet snel zn shirt uit zodat hij niet opvalt
En scofield doet zn shirt uit. En trekt vervolgens een nieuwe grijze aan![]()
Van grijs bezweet naar lichtblauw bezweet hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:12 schreef kalinho het volgende:
De guards komen
Jaaa dat was écht stom!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:12 schreef kalinho het volgende:
De guards komen
Fout gezien hoor, dat was een lichblauwe die hij aantrokquote:Op woensdag 14 november 2007 00:12 schreef kalinho het volgende:
De guards komen
Het zou wel heel wazig zijn als hij hier ook al voorbereidingen voor heeft getroffen. Maar misschien wordt hij uitgeleverd aan Amerika en mag hij terug naar de river gevangenis. Het kan nu echt alle kanten opgaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:14 schreef RoodWitBlauw het volgende:
gaat die tattoo nog een rol spelen denk je?
Misschien zit er meer in die tattoo dan voorheen werd gedacht..
zou ik wel cool vinden, als die tattoo nog een rol krijgt in het verhaal
Ach daarna gaat het weer verder tegelijk met Lostquote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef TheRest het volgende:
hmmmmm zo lang wachten..... weer een serie minder te volgen deze 2 maanden :S
Fox River is ook niet cool meer denk ik. Geen Sarah, geen Bellick en T-Bag idd, geen Tweener en Abruzzi, geen Taj Mahal (zit die warden er nog eigenlijk of is die ontslagen?), geen Haywire, enz, enz. Alles wat Fox River cool maakte is niet meerquote:Op woensdag 14 november 2007 02:46 schreef Xurk het volgende:
Het zou cool zijn als hij in Fox River komt, maar ik acht dat niet waarschijnlijk, aangezien we ook nog Mahone, Whistler, Bellick en T-Bag in Sona hebben. Zij kunnen niet ook ineens allemaal naar Fox River worden verhuisd
Nee, klopt.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Fox River is ook niet cool meer denk ik. Geen Sarah, geen Bellick en T-Bag idd, geen Tweener en Abruzzi, geen Taj Mahal (zit die warden er nog eigenlijk of is die ontslagen?), geen Haywire, enz, enz. Alles wat Fox River cool maakte is niet meer![]()
Daar zitten toch andere personen voor in de plaats nu. Maar hij gaat niet terug, omdat ze de verhaallijnen met Bellick, Mahone en T-bag niet zomaar kunnen stoppen. Hij zal uiteindelijk wel weer terug komen in Sona en ontsnappen. Of Mahone, Bellick en Whistler ontsnappen zelf met hulp van the company. Maar het is toch Prison Break en het gaat toch om Scofield die op een geniale manier probeert uit te breken, dat vond ik ten minste het vetste in seizoen 1. Op zo'n simpele manier uitbreken zoals gister met een helicopter vind ik toch niet echt bij de serie passen. Ongeloofwaardig ook, ze hangen daar met zijn 2en onderaan dat touw. Ook raar dat ze Scofield meenemen en niet afschieten zoals ze dat normaal zo makkelijk doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Fox River is ook niet cool meer denk ik. Geen Sarah, geen Bellick en T-Bag idd, geen Tweener en Abruzzi, geen Taj Mahal (zit die warden er nog eigenlijk of is die ontslagen?), geen Haywire, enz, enz. Alles wat Fox River cool maakte is niet meer![]()
Ik vind dat juist een pluspunt dat er niet het hele seizoen aan een plan wordt gewerkt dat uiteindelijk leidt tot een ontsnapping in de finale. In seizoen 1 werkte dat prima door z'n tattoo, maar nu hij daar niks meer aan heeft houden de verschillende ontsnappingspogingen de vaart er goed in.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:31 schreef northernlight81 het volgende:
Op zo'n simpele manier uitbreken zoals gister met een helicopter vind ik toch niet echt bij de serie passen. Ongeloofwaardig ook, ze hangen daar met zijn 2en onderaan dat touw. Ook raar dat ze Scofield meenemen en niet afschieten zoals ze dat normaal zo makkelijk doen.
Dan nog is het dom. Lichtblauw lijkt meer op grijs dan bv bruin (wat hij ook in zn handen had) of een andere willekeurige kleurquote:Op woensdag 14 november 2007 00:20 schreef Scofield het volgende:
[..]
Fout gezien hoor, dat was een lichblauwe die hij aantrok
Aan de andere kant, tijd om uitgebreid te gaan shoppen had hij nou ook niet echtquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef kalinho het volgende:
[..]
Dan nog is het dom. Lichtblauw lijkt meer op grijs dan bv bruin (wat hij ook in zn handen had) of een andere willekeurige kleur
Had ie 'm nog beter uit kunnen doen, zoals Whistler deedquote:Op woensdag 14 november 2007 21:06 schreef Symer het volgende:
Aan de andere kant, tijd om uitgebreid te gaan shoppen had hij nou ook niet echt![]()
Maar dan hadden ze ook de voorkant van zijn tattoo weer aan moeten brengenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had ie 'm nog beter uit kunnen doen, zoals Whistler deed.
In de promo leek het wel alsofquote:Op woensdag 14 november 2007 02:46 schreef Xurk het volgende:
Het zou cool zijn als hij in Fox River komt, maar ik acht dat niet waarschijnlijk, aangezien we ook nog Mahone, Whistler, Bellick en T-Bag in Sona hebben. Zij kunnen niet ook ineens allemaal naar Fox River worden verhuisd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave aflevering en eindelijk deed Linc eens een strakke actie die wél goed uitpakte...ik begon me af en toe mateloos aan hem te irriteren.
scherp!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef Hankster het volgende:
check
http://www.pichost.nl/uploads/b5d6b74953.jpg
oeh..Michael gaat het warm krijgen zo in de brandende zon
quote:Prison Break krijgt hoogstwaarschijnlijk ook een verkort seizoen. Er zijn wel 22 afleveringen gepland, maar ze hebben maar scripts tot aflevering 12. De rest van de afleveringen wordt uitgezonden vanaf 14 januari 2008.
Waar ik op doel is dat aflevering 12 er wel komt ,maar dat aflevering 22 er misschien nooit zal komen. kort seizoen.quote:
Spin-Off van prison breakquote:Spin-off
In the midst of the show's third season, Fox ordered a script of a possible spin-off of the show, which is tentatively titled Prison Break: Cherry Hill. It is being written by Prison Break's executive producer Matt Olmstead and co-executive producer Zack Estrin. The series will be set at a women's prison and focuses on a character named Molly, who will be introduced in third season of Prison Break.[44]
Bron
Hoewel de twee laatste seizoenen lang niet zo goed zijn als het eerste, had de serie toch altijd nog wel een meer dan goed niveau door de jaren heen. Maar deze spin-off klinkt wel als het begin van het einde qua niveauquote:Op donderdag 15 november 2007 12:38 schreef neggix het volgende:
[..]
Spin-Off van prison breakWtf, in een vrouwengevangenis
Of niet natuurlijk. Ze kunnen Scofield niet 5 seizoenen op rij laten ontsnappen en zo'n seizoen als s2 heeft ook niets met prison break te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:50 schreef Hankster het volgende:
[..]
Hoewel de twee laatste seizoenen lang niet zo goed zijn als het eerste, had de serie toch altijd nog wel een meer dan goed niveau door de jaren heen. Maar deze spin-off klinkt wel als het begin van het einde qua niveau
Oke, maar een vrouwengevangenisquote:Op donderdag 15 november 2007 15:11 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk. Ze kunnen Scofield niet 5 seizoenen op rij laten ontsnappen en zo'n seizoen als s2 heeft ook niets met prison break te maken.
Een nieuw karakter in een nieuwe gevangenis met andere personages kan de serie nieuw leven inblazen voordat het niveau echt gaat zakken.
Was toch ook allang bekend.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waar ik op doel is dat aflevering 12 er wel komt ,maar dat aflevering 22 er misschien nooit zal komen. kort seizoen.
Het zijn Amerikanen, dus die denken in geld. Dit gebeurt met alle succesvolle series.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Was toch ook allang bekend.
En die spin-off. Hoe ver kan je iets uitmelken zeg
.
Omdat ze dan later Socfield om hadden moeten leggen en dat paste niet in het script.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:17 schreef Gremen het volgende:
waarom vlogen ze nu niet gewoon weg met die heli?
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef Hankster het volgende:
check
http://www.pichost.nl/uploads/b5d6b74953.jpg
oeh..Michael gaat het warm krijgen zo in de brandende zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
HeyHey.. rustig aan... niet zo PB afkraken!!!
PB is gewoon vet, en anders moeten jullie naar Heroes gaan kijken.
PB rules, en blijf erin geloven dat het na de break echt VET gaat worden.
Ik verblijf , in goede hoop, RWB
quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
HeyHey.. rustig aan... niet zo PB afkraken!!!
PB is gewoon vet, en anders moeten jullie naar Heroes gaan kijken.
PB rules, en blijf erin geloven dat het na de break echt VET gaat worden.
Ik verblijf , in goede hoop, RWB
Heb je echt geen idee wat hij daar mee van plan is?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef t-x-m het volgende:
Wat deed lincoln nou met die radio en die revolver?
Check de promo maarquote:
Zij is de nieuwe Mr. Kim. Iedere keer denk je: "sterf!", maar dat duurt vast nog heel langquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef Dethroned het volgende:
Ik vind dat die Gretchen echt een gruwelijke dood tegemoet moet komen en niet te snel aan haar einde mag komen
Dat is inderdaad af en toe frustrerend, maar ze kunnen niks anders. In seizoen 1 was het hele verhaal nog niet duidelijk met the company enzo. Nu is nog steeds onduidelijk wie Whistler is enzo, maar ze moeten de serie leuk houden met beelden uit de gevangenis en niet alleen beelden van erbuiten, want zoveel gebeurt daar nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:
Gisteren uit verveling tot ep8 gekeken en is nog te doen. Het blijft irritant dat er altijd iets tussen komt waardoor de ontsnapping of een ander event uitgesteld wordt.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:
Gisteren uit verveling tot ep8 gekeken en is nog te doen. Het blijft irritant dat er altijd iets tussen komt waardoor de ontsnapping of een ander event uitgesteld wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had jij niet eerst een Scofield-avatar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:
Ja, die had ik ooit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een Scofield-avatar?![]()
Ik ga het echt niet super erg missen ofzo![]()
Lost is (nog) beter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Erg goede keus om nu een Lost-avatar te hebben!![]()
![]()
quote:
*kwijl*quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jodi Lyn O'Keefe
She's evil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |