"Vanavond in de Jimmy Woo koop ik je een biertje joh."quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Sportief van Sjonnie. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Sportief van Sjonnie. [ afbeelding ]
Dat was ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komen
haquote:
NL elftal.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:46 schreef koningdavid het volgende:
Waar is dat shirt van?
omg en al 3 sterren op de persplaatjes zetten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dat logo van aegon niks. dat blokje en die streep er onder zjin zo lelijk. maar dit is best een mooi shirt opzich.
quote:'Ronald Koeman denkt aan Emanuelson'
Ronald Koeman heeft als nieuwe trainer van Valencia bovenaan zijn prioriteitenlijst voor komende winter het halen van een nieuwe linksback geplaatst. Hij zou daarvoor een lijstje van drie kandidaten hebben ingeleverd bij de technsich directeur van de club. Volgens de Spaanse krant Sport gaat het om Taye Taiwo (Olympique Marseille), Fabio Grosso (Olympique Lyon) en Urby Emanuelson (Ajax)
Gatverdamme wat een lelijk shirt.. haha..quote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Huntelaar: "Moet ik weer onder die Van Basten spelen...."
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?quote:
Goeie vraag.. bel RKquote:Op woensdag 14 november 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?
quote:Op woensdag 14 november 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?
Jammer dat die laconiekheid laatste tijd weer te vaak voorkomt..quote:Op woensdag 14 november 2007 08:50 schreef BoNi het volgende:
De slidings van Urby zijn (vaak) echt heerlijk. Hij heeft goed naar oude banden van Cruijff gekeken die het ook vaak voor elkaar kreeg om de bal al tijdens een sliding te controleren..! [afbeelding]
Het blijft jammer dat hij af en toe zo laconiek is in zijn spel.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2007 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg en al 3 sterren op de persplaatjes zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |