Adrie moet blijven!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:36 schreef Messenga het volgende:
Adrie verrast iedereen tot nu toe. Leuk om te zien.
Foppe moet gewoon komen volgend seizoen.
Tuurlijk, anders zou Ajax Ajax niet zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:37 schreef JeroenV het volgende:
Ze zullen Adrie wel weer inruilen voor een medaigeile niet capabele coach.
En dan vervallen we weer in dezelfde spiraal van slechte prestaties, grote druk en veel media-aandacht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben bang dat het van Basten gaat worden![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Veel liever een vast contract voor Adrie Koster dan Marco van Basten als nieuwe trainer/coach!
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Veel liever een vast contract voor Adrie Koster dan Marco van Basten als nieuwe trainer/coach!
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.
En trouwens, als Adrie nu 2x op rij verliest, wil iedereen dan ook dat hij blijft?
Is dat gewoon mogenavond in de Arena ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Goeie tt en OP
Morgen eerste vergadering supportersforum
Dat bedoel ik, echt een compliment is het dus niet voor Koster...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |