Stakkerquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:54 schreef malibu_911 het volgende:
Vind het wel geweldige reclame.
Ik zeg het al tegen iedereen
GOEIEMOGGEL
Hahahah
-edit-
Haha, goede reclame man, ik ga meteen wat van je kopen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:54 schreef malibu_911 het volgende:
Vind het wel geweldige reclame.
Ik zeg het al tegen iedereen
GOEIEMOGGEL
Hahahaha
Zag net op marktplaats al t-shirts ervan te koop,
Ga me direkt 1tje bestellen
Leuk man
http://link.marktplaats.nl/nerd
mee eenschquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:37 schreef E.L.Emmer het volgende:
waarom klagen over eens van de beste reclames van dit moment !
jij spoort niet.. die reclame is ge-ni-aal!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Klacht:
De nieuwe reclamecampagne op TV en billboards van KPN waarin ze het woord "goedemoggel" gebruiken.![]()
Helaasch, heb ik mogen kennismaken met deze reclame en hij is stomquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik ken deze reclame nog niet en dat wil ik graag zo houden
goedemoggel![]()
"Oink Oink!"quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:25 schreef ErikT het volgende:
Die van de Jumbo is pas tof.
http://www.jumbosupermarkten.nl/video/videolist.aspx?ItemId=3307&StijlCode=VID
"Beter dan dollars!"
"Bespaar ze allemaal in deze niet zo unieke verzamelunit"
die is idd ook erg leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:25 schreef ErikT het volgende:
Die van de Jumbo is pas tof.
http://www.jumbosupermarkten.nl/video/videolist.aspx?ItemId=3307&StijlCode=VID
"Beter dan dollars!"
"Bespaar ze allemaal in deze niet zo unieke verzamelunit"
blijf eens opgetyft naar geenstijlquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:44 schreef Maarten02 het volgende:
ik was laatst in friesland xD en toen waren er ook van die kutboeren jongens die "goeiemoggel" tegen elkaar zeiden. GA EENS DEAUD!
Exact datquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:37 schreef Shitonya het volgende:
met de reclame is niets mis. Er zijn enkel ook mensen die het woord in het echt overnemen en die mogen ze wel dood schieten
En dan juist de grap nog verkeerd vertellen. Euuhh ja ik ga naar bed toe, ik ben moe! Ofzo..quote:Op donderdag 22 november 2007 10:25 schreef MrTorture het volgende:
Sowieso: mensen die denken net zo grappig te zijn als een grappige reclame of cabaretier ofzo die ze citeren
Als je een dag na een tv-uitzending van bv. Hans Teeuwen in de trein zit, kun je nergens zitten zonder dat een of andere grapjas de hele show meent te moeten citeren
Vanochtend Giel Beelen gehoord? Die was ook weer goed kansloos bezig met om de haverklap goeiemoggel roepen. Alsof ie het zelf bedacht had.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:25 schreef MrTorture het volgende:
Sowieso: mensen die denken net zo grappig te zijn als een grappige reclame of cabaretier ofzo die ze citeren
Als je een dag na een tv-uitzending van bv. Hans Teeuwen in de trein zit, kun je nergens zitten zonder dat een of andere grapjas de hele show meent te moeten citeren
'Gud murnin'.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was z'n tijd vooruit.
En hem dan verkeerd quotenquote:
Rod maar op hier, ik rieggel anders in je gesticht.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:50 schreef chansadres het volgende:
Reclames zijn soms leuk maar mensen die ze gaan na doen is niet tof
Kappen. Je verpest de grap.
Ik zie trouwens ook het verschil niet meer tussen mensen die achterlijk breezahs praten en mensen die de reclame willen nadoen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:51 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Rod maar op hier, ik rieggel anders in je gesticht. [afbeelding]
GeEf MaArR hOeRrR iK rOgGhUlL uTt WiIeElLlL, jEwAiDs???!!1quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook het verschil niet meer tussen mensen die achterlijk breezahs praten en mensen die de reclame willen nadoen.
ik zie die vent ook al met zijn elleboog op tafel STIFT roepen!quote:Op maandag 26 november 2007 09:54 schreef Jarno het volgende:
En dan dat die andere oude vent zegt "Geef maar hoer, ik roggel het wiel!!!!!!11111".,
,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |