quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef henkway het volgende:
Goedemoggel
Hier is een pakje inktvip, het is een spoedje
het is de afdeling transploft hoer, niet de afdeling sproedjes
laat maar ik roggel het wel even.
geef maar hoer ik roggel het wiel
Is je geheugen zo slecht dat je er zo'n lompe tekst van maakt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef henkway het volgende:
Goedemoggel
Hier is een pakje inktvip, het is een spoedje
het is de afdeling transploft hoer, niet de afdeling sproedjes
laat maar ik roggel het wel even.
Over een half jaar? Volgens mij roepen vele sjonnies het nú al!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
transploft... en dat dan ook stuk op de deur en de vrachtwagen zettenmeesterlijke campagne vind ik het. ( tot over een half jaar iedere sjonnie nog goeiemoggel roept.. dan wordt het vervelend
)
Jupsquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:17 schreef Biogarde het volgende:
Erg leuke reclame. Moggel is erg hot op 't werk. Zal overal wel zijn
Ah. koddiequote:
Same here...mij kan je van de vloer afhalenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
Geniale reclame, ik heb lang niet meer zo in een scheur gelegen om een reclame.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:36 schreef Tha-CheF het volgende:
geef maar hoer , ik rochel het wel even.
Wat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef Calibrero het volgende:
Haha beesterlijke reclate vind ip heg.
Spelfouten lijkt me. Anders is kilo ook nooit te vervangen door kiklo.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef e-wok het volgende:
Top reclame inderdaad...
Ik vraag me alleen een ding af:
Komen deze woorden door spelfouten (kan logisch zijn natuurlijk) of door het T-9 woordenboek?
Goeiemorgen pakt ie inderdaad niet, maar hij heeft geen goeiemoggel als suggestie
Jij bent stoer.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:14 schreef Robier het volgende:
Lompe reclame, ik zap zo snel mogelijk weg als ik 'm zie.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:25 schreef VlaDje het volgende:
Dit is de afdeling transploft, niet de afdeling sproetjes
ik word knetterbek van die sproetjes![]()
![]()
Meest geniale reclame in tijden, leer er mee leven![]()
Zeik niet zo. Taal is ooit verzonnen om elkaar te begrijpen en je gaat mij niet vertellen dat jij niet snapt dat "achterbank" bedoeld wordt als er "agterbank" geschreven staat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat dit soort bagger het verval van de Nederlandse taal stimuleert. Net als die van '"Gordel om op de agterbank."
Volgens mij wel; want ik krijg zelf ook altijd prachtige constructies als ik t9 mijn woorden niet herkend en ik niet al te oplettend ben..quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef e-wok het volgende:
Top reclame inderdaad...
Komen deze woorden door spelfouten (kan logisch zijn natuurlijk) of door het T-9 woordenboek?
Goeiemorgen pakt ie inderdaad niet, maar hij heeft geen goeiemoggel als suggestie
De 'inktvip' komt duidelijk door een fout in het T-9-woordeboek. Maar de meeste andere spelfouten natuurlijk niet, omdat daar te veel letters zijn gebruikt etc.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef e-wok het volgende:
Top reclame inderdaad...
Linkje naar reclamequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik ken deze reclame nog niet en dat wil ik graag zo houden
goedemoggel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |