Wat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef Calibrero het volgende:
Haha beesterlijke reclate vind ip heg.
Spelfouten lijkt me. Anders is kilo ook nooit te vervangen door kiklo.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef e-wok het volgende:
Top reclame inderdaad...
Ik vraag me alleen een ding af:
Komen deze woorden door spelfouten (kan logisch zijn natuurlijk) of door het T-9 woordenboek?
Goeiemorgen pakt ie inderdaad niet, maar hij heeft geen goeiemoggel als suggestie
Jij bent stoer.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:14 schreef Robier het volgende:
Lompe reclame, ik zap zo snel mogelijk weg als ik 'm zie.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:25 schreef VlaDje het volgende:
Dit is de afdeling transploft, niet de afdeling sproetjes
ik word knetterbek van die sproetjes![]()
![]()
Meest geniale reclame in tijden, leer er mee leven![]()
Zeik niet zo. Taal is ooit verzonnen om elkaar te begrijpen en je gaat mij niet vertellen dat jij niet snapt dat "achterbank" bedoeld wordt als er "agterbank" geschreven staat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat dit soort bagger het verval van de Nederlandse taal stimuleert. Net als die van '"Gordel om op de agterbank."
Volgens mij wel; want ik krijg zelf ook altijd prachtige constructies als ik t9 mijn woorden niet herkend en ik niet al te oplettend ben..quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef e-wok het volgende:
Top reclame inderdaad...
Komen deze woorden door spelfouten (kan logisch zijn natuurlijk) of door het T-9 woordenboek?
Goeiemorgen pakt ie inderdaad niet, maar hij heeft geen goeiemoggel als suggestie
De 'inktvip' komt duidelijk door een fout in het T-9-woordeboek. Maar de meeste andere spelfouten natuurlijk niet, omdat daar te veel letters zijn gebruikt etc.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef e-wok het volgende:
Top reclame inderdaad...
Linkje naar reclamequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik ken deze reclame nog niet en dat wil ik graag zo houden
goedemoggel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |