Opeten is wel een goed ideequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:30 schreef Ynske het volgende:
Marc wat doen we met eten morgen?
wat doe je voor opleiding? en hoelang moet je nog?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef mcDavid het volgende:
Soms denk ik: ik stop wel met me opleiding en wordt wel stratenmaker.
Maar daar heb je óók een opleiding voor nodig..
duhquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opeten is wel een goed idee
Voedselgevecht wat minder aangezien ik geen schone kleren mee neem
Werktuigbouw en nog minstens 3 jaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat doe je voor opleiding? en hoelang moet je nog?
Leg eens uit??quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Godsamme het is ook één grot kras-lot hier met z'n allen
Leuk leuk leukquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi,biw
ik begin volgende week donderdag al.Vandaag mijn contract gehaald.
![]()
Mori: het is niet gelukt dus ze leeft nogquote:
Ik sta er nog niet tussen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mori: het is niet gelukt dus ze leeft nog
Marc die niet oud wil worden
mcDavid met z'n gekras
Ik heb ook wel zin om wat uit het raam te gooien of springen
Anders nog iets?
Wij blijven proberen, moet toch een keer lukkenquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi,biw
ik begin volgende week donderdag al.Vandaag mijn contract gehaald.
![]()
Thanks, we zijn er zelf ook erg blij meequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wow. dit vind ik echt supermooi![]()
Waar staat je schoen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef es70 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Nog niet klaar [afbeelding].
Opgeruimd natuurlijk, schoenen horen niet door de huiskamer te slingerenquote:
Thanks, ik geloof alleen dat het me niet gaat lukken om een foto te maken waar alles helemaal opstaat, mét de biosstoelen dus... Nou ja, als het helemaal klaar 's maar eens proberen...quote:
Anders in deeltjes, zal zeker wel goed komen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks, ik geloof alleen dat het me niet gaat lukken om een foto te maken waar alles helemaal opstaat, mét de biosstoelen dus... Nou ja, als het helemaal klaar 's maar eens proberen...
Neehjoh die moet je voor de kachel zetten en dan een liedje zitten dan stopt zwartepiet er pepernoten in!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Opgeruimd natuurlijk, schoenen horen niet door de huiskamer te slingeren [afbeelding].
Snieklaas is anders nog gewoon onderweg hoor... Zondag komt 'ie hier in de gemeente aanquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neehjoh die moet je voor de kachel zetten en dan een liedje zitten dan stopt zwartepiet er pepernoten in!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef mcDavid het volgende:
jamaar hij stuurt altijd luisterpieten vooruit die controleren of je niet stout bent!
Maar misschien heeft het feit, dat een was-droog-combi-koel-vrieskist-turbo-zestienklepper niet in jouw poezelige maatje 38 past, er ook wel wat mee te maken. Dat zou ook nog kunnen he, eventueel mogelijk misschien toevallig per ongeluk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:33 schreef es70 het volgende:
Dat verklaart wel meteen waarom ik al een paar jaar word afgescheept met een chocoladeletter
.
Dat soort zut heb ik gelukkig nog nooit gekregenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar misschien heeft het feit, dat een was-droog-combi-koel-vrieskist-turbo-zestienklepper niet in jouw poezelige maatje 38 past, er ook wel wat mee te maken. Dat zou ook nog kunnen he, eventueel mogelijk misschien toevallig per ongeluk.
Krijg je wel ieder jaar een verschillende letter? En hou dat eens een paar jaar bij? Misschien is het wel een boodschapquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef es70 het volgende:
Dat soort zut heb ik gelukkig nog nooit gekregen. zo'n hekel heeft die ouwe dus ook weer niet aan me
.
Neuh, altijd een E, weinig verrassendquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je wel ieder jaar een verschillende letter? En hou dat eens een paar jaar bij? Misschien is het wel een boodschap
Eeeeeeeeeeeeeee......quote:
Nee, zijn moeder is gek. Het boeit namelijk helemaal geen ruk of ze gescheiden is of nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:15 schreef es70 het volgende:
Oh Fles, jij bent van de logica hè... Zou je deze voor me uit kunnen leggen.
Pat vertelt dat hij een avondje is wezen stappen met zijn jeugdvriendinnetje (gezellig, bladiebla...).
Zijn moeder: 'Is ze gescheiden?'.
Ik snap het niet, dus het is niet af te schuiven op 'vrouwenlogica'.
Dat vind ik nou 's een puicke verklaringquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, zijn moeder is gek. Het boeit namelijk helemaal geen ruk of ze gescheiden is of niet
Wat zei hij dan terug?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou 's een puicke verklaring. En nog eentje die ik in één keer snap ook
.
Hij keek een beetje van;quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei hij dan terug?"Waarom vraag je dat?"?
Ook zo gênant he, als je er gewoon doorheen kunt kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef es70 het volgende:
Hij keek een beetje van;.
Hij heeft 39 jaar gehad om te leren het schuifje tussen zijn oren open te zetten zodra zijn moeder begint te blaten.
ja, precies. Nog een uurtje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
Nu wachten totdat huisgenoot weg is, kan ik koken
Je bedoelt die enorme kwartetreeksen in het forumbanmeldtopic?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:36 schreef mcDavid het volgende:
Weet je wat ik me afvraag..?
Zou c_c doorhebben dat ze het vuilnisvrouwtje van de FA's is? Of is ze nog steeds veel te blij met dr nieuwe 'machtspositie'?
maak er maar kwintetreeksen van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bedoelt die enorme kwartetreeksen in het forumbanmeldtopic? [afbeelding].
wie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:36 schreef mcDavid het volgende:
Zou c_c doorhebben dat ze het vuilnisvrouwtje van de FA's is? Of is ze nog steeds veel te blij met dr nieuwe 'machtspositie'?
ff doortrappen tegen dat geplank van de KSC hoolies hmmquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Jullie gaan snel.
Vind het wel knap dat hij naar believen zijn gehoor aan en uit kan zetten eigenlijk...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zo gênant he, als je er gewoon doorheen kunt kijken
Gotkristus, eerst ze moeder, nou dit weerquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:05 schreef es70 het volgende:
Overigens was zijn zusje het ook niet echt eens met zijn date, die zei 'Nou ja, als Es het goed vindt'.
Zijn zusje was eerst, daar werkt 'ie mee en zijn date kwam hem daar halenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotkristus, eerst ze moeder, nou dit weer
Wanneer mag z'n luier af?
Dan nog, ze kan een mening hebben, maar laten we niet doen alsof hij haar goedkeuring ergens bij nodig heeft of zoquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef es70 het volgende:
Zijn zusje was eerst, daar werkt 'ie mee en zijn date kwam hem daar halen.
Ja, en misschien nog wat marteltuig voor z'n familie, als je toch aan het shoppen bent hmmmquote:Misschien moet ik 'm met kerst maar 's zo'n halsband met van die spikes geven, dat schijnt te horen als je een relatie hebt kennelijk.
Nee, ik vond het ook wel eenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog, ze kan een mening hebben, maar laten we niet doen alsof hij haar goedkeuring ergens bij nodig heeft of zo
[..]
Ja, en misschien nog wat marteltuig voor z'n familie, als je toch aan het shoppen bent hmmm
Oh ja, nou inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef es70 het volgende:
ik ben zelf natuurlijk ook een overspelige sloerie met die verdachte tripjes naar Londen.
Je staat ook in d'r sig zag ik netquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:36 schreef mcDavid het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, nou inderdaad
het is bij jullie "thuis honger krijgen, en buiten de deur eten"![]()
jullie leren het gewoon van elkaar, stelletje vuige slechte vuigerikken
Ze heeft een zwak blonde krullenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je staat ook in d'r sig zag ik net [afbeelding]
Ze vindt je leuk [afbeelding]
Op zich wel jouw leeftijd McDquote:
Online haat...quote:
Ik wil alleen nog wel even weten waar zijn moeder vandaan wist dat ze eerst getrouwd gweest zou zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:15 schreef es70 het volgende:
Zijn moeder: 'Is ze gescheiden?'.
De laatste keer dat ik dr tegenkwam, kwam er zoiets uit van "volgens mij haat ik jou". Och. Mij best. Moet ze zelf wetenquote:
diagnostische crew-labiliteit. Ze is op haar plaatsquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:55 schreef mcDavid het volgende:
De laatste keer dat ik dr tegenkwam, kwam er zoiets uit van "volgens mij haat ik jou". Och. Mij best. Moet ze zelf weten
Omdat ze kinderen heeft, dan moet je toch wel getrouwd zijn geweest hèquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil alleen nog wel even weten waar zijn moeder vandaan wist dat ze eerst getrouwd gweest zou zijn
Lekkerquote:
hoe ouderwetsquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ze kinderen heeft, dan moet je toch wel getrouwd zijn geweest hè.
Sja, als je in een commune woont, moet je eerst afwassen voor je kunt eten. Dat hoort er nou eenmaal bijquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme [afbeelding]
een huisgenoot is jarig geweest en heeft zijn feestje in de keuken gehouden. Men is inmiddels de stad in [afbeelding]
het is een god-damn ravage daar [afbeelding]
als je na je feestje de stad in gaat, laat je de gemeenschappelijkheden zo achter dat ook andere mensen er nog gebruik van kunnen makenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sja, als je in een commune woont, moet je eerst afwassen voor je kunt eten. Dat hoort er nou eenmaal bij
En dan een zoon op de aardkloot zetten die (samen met zijn vrouw) de 'regels' aan zijn laars laptquote:
Thanksquote:
Typisch vrouwengedrag welquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
En dan een zoon op de aardkloot zetten die (samen met zijn vrouw) de 'regels' aan zijn laars lapt.
Pardonquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch vrouwengedrag wel
OOOOOOW wat weten die altijd verschrikkelijk goed hoe het moet.... voor een ander
Wat een suf studentenhuis is dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je na je feestje de stad in gaat, laat je de gemeenschappelijkheden zo achter dat ook andere mensen er nog gebruik van kunnen maken [afbeelding]
kankerstudenten [afbeelding]
jaa joh ik word veel te oud voor dit werkquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat een suf studentenhuis is dat?![]()
Ja, maar van jouw soort vrouwen zijn er gewoon niet zo veelquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:44 schreef es70 het volgende:
Ik hou me bezig met mijn eigen 'zootje', wat een ander doet interesseert me geen reet weinig.
't zou best eens kunnen dat die gast gelijk heeft. Nu is balkenende de minister president. Een grotere pipo hebben we nog nooit gehad. Maar desondanks is hij wel zo'n beetje de beste optie, als je moet kiezen uit alle kamerleden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/131(...)r_als_Belgi%eb'.html
[afbeelding]
Staat mij klok verkeerd ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, iedereen gaat slapen. Goeie hint ja.
Doei [afbeelding]
22:49 hierquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Staat mij klok verkeerd ofzoIk heb het pas 7 over half 11.
Nee inderdaad. Opbokken.quote:
Staat dat er? Niet he?quote:
Ik kwam rond half 11 weer terugquote:
Daar reed ik net nog langsquote:Op woensdag 14 november 2007 07:51 schreef qu63 het volgende:
Hoi doei weg
Vanmiddag naar de dierentuin in Amersfoort!
owjah eergister...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
Ptjandr, ben ik dan de enige die meer dan 6 letters op zijn toetsenbord heeft?![]()
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
Ptjandr, ben ik dan de enige die meer dan 6 letters op zijn toetsenbord heeft?![]()
flashback / dubbelpostquote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
owjah eergister...
sta in t restaurant te wachten tot mijn Pepersteak gereed is. praatgrage kok begint een praatje met mij en mijn collega. Waar komen jullie vandaan? Ik Utrecht, Collegatje Lelystad. Praatgrage kok: Ow LelystadGoh ken je de Coconut (parenclub)? Ik begin een proest tegen te houden... Blijkt meneer te gaan vertellen daar vroeger veel geweest te zijn... Euhm bedankt voor de info
![]()
zeikerdquote:
Dramaqueenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben maar gaan wandelen. [ afbeelding ]
Is er iets mis met een parenclub? Kwam het je bekend voor? Kwam het je collega je bekend voor?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
owjah eergister...
sta in t restaurant te wachten tot mijn Pepersteak gereed is. praatgrage kok begint een praatje met mij en mijn collega. Waar komen jullie vandaan? Ik Utrecht, Collegatje Lelystad. Praatgrage kok: Ow LelystadGoh ken je de Coconut (parenclub)? Ik begin een proest tegen te houden... Blijkt meneer te gaan vertellen daar vroeger veel geweest te zijn... Euhm bedankt voor de info
![]()
dr is ooit eens een FOK!Parenclubmeeting geweest bij de Coconutquote:Op woensdag 14 november 2007 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er iets mis met een parenclub? Kwam het je bekend voor? Kwam het je collega je bekend voor?
tmi, of bleef het hierbij?
Zo zie je maar, alcohol maakt meer kapot dan je denkt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Ynske het volgende:
Tot nu toe was het al bekend dat mannen een gescheurde blaas konden oplopen door te veel alcohol. Aangezien vrouwen steeds meer alcohol drinken komt het fenomeen nu ook bij hen voor. In de afgelopen maanden zijn er in Engeland een aantal gevallen geweest. De vrouwen kwamen na een avond flink drinken naar het ziekenhuis omdat ze ernstige buikpijn hadden.
Daar bleek de blaas te zijn gescheurd door een te grote hoeveelheid vocht, in combinatie met een verdoofd gevoel van aandrang door de alcohol. Om dat probleem op te lossen is er bijna altijd een operatie nodig. Een aantal vrouwen liepen ook een urineweginfectie op en moesten aan de antibiotica. Er werd altijd gedacht dat de blaas van een vrouw minder snel scheurt, omdat de urinebuis korter is en er dus eerder urine zou lekken om de blaas te ontlasten. Nu blijkt dit een verkeerde theorie te zijn.
Moi?quote:
Hij zal toch niet gelijk na de parenclub gaan koken zonder zijn handen te wassen?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr is ooit eens een FOK!Parenclubmeeting geweest bij de Coconut
enneh gewoon veel te veel TMI
ik eet daar voorlopig niet meer
t zou me niets verbazen als t eten daarom zum kotzen is daarquote:Op woensdag 14 november 2007 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij zal toch niet gelijk na de parenclub gaan koken zonder zijn handen te wassen?![]()
Jawel hoor, dat ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
een parenclub is niet om gezellig met je man of vrouw een glaasje te drinken aan de bar?
oh
Waarom gaan jullie daar dan wat halen als het niet lekker is.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zou me niets verbazen als t eten daarom zum kotzen is daar
omdat je niet altijd de mogelijkheid hebt om zelf wat te kokenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat ook.
kijken mag.
[..]
Waarom gaan jullie daar dan wat halen als het niet lekker is.![]()
Er zijn dus weinig redelijk betaalbare eetgelegenheden daar.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat je niet altijd de mogelijkheid hebt om zelf wat te koken
magnetronmaaltijden je ook snel de neus uitkomen
en dat je daar maar zelf 1,50 hoeft te betalen van de 10 euro omdat de zaak de rest betaald
Dat krijg je met het gebruik van bepaalde smilies hequote:
En, beviel het, Ihre Majestät?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben maar gaan wandelen. [ afbeelding ]
thnx voor t wakker makenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was half 7 zeker ook niet gelukt
Niet meer in slaap vallen nu dusquote:Op woensdag 14 november 2007 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]radio stond aan, ik reageer op t journaal olp t hele uur
bijna aangekleedquote:Op woensdag 14 november 2007 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer in slaap vallen nu dus
Je had er toch niet echt voor geLEERD mag ik hopen he?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:32 schreef mcDavid het volgende:
Zoh toch nog wat nuttigs gedaan! Automatiserings praktikum wat eindelijk gelukt is [ afbeelding ]
-edit-
nu nog hopen dat die docent het kan beoordelen voor iemand anders het weer sloopt
Ik had heel even het idee dat ik in een oud topic zat.quote:
Nee, dat was iets met kipsaté. Toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik had heel even het idee dat ik in een oud topic zat.
Zelfgemaakte nasi gedoe.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dat was iets met kipsaté. Toch?
Dat is omdat anders de ijsberen het te warm hebben.quote:
Neuh gewoon een flinke zooi slangetjes aangesloten op wat kleppen en schakelaars en pneumatische cylinders enzo. Na een uur of 4 prutsen werkte het!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had er toch niet echt voor geLEERD mag ik hopen he? [afbeelding]
Geen ijsberen, wel pinguïns!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is omdat anders de ijsberen het te warm hebben.
Dat moet een voldoende opleveren lijkt me.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef mcDavid het volgende:
Neuh gewoon een flinke zooi slangetjes aangesloten op wat kleppen en schakelaars en pneumatische cylinders enzo. Na een uur of 4 prutsen werkte het!
Zo is de stoomtrein ook begonnenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neuh gewoon een flinke zooi slangetjes aangesloten op wat kleppen en schakelaars en pneumatische cylinders enzo. Na een uur of 4 prutsen werkte het!
Dat gaat je prima af tot nog toe hmmquote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef leonieke het volgende:
Moeten we dan tot 2017 zonder regering zitten?
Ik moet ook nog even iets klaarmakenquote:
Met verse groentenquote:
Dat is ook oké, alhoewel ik er ook geen probleem mee heb om zelf te koken voor de vrouwquote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zelf een vrouw hebben die eten voor je klaar maakt bedoel je
neuh, dat zou ik ook wel okee vinden hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is ook oké, alhoewel ik er ook geen probleem mee heb om zelf te koken voor de vrouw
Helaas, ik vind koken leukquote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zelf een vrouw hebben die eten voor je klaar maakt bedoel je
Niet zo negatief over jezelfquote:Op woensdag 14 november 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh, dat zou ik ook wel okee vinden hoorMaar ja, een volgend leven weer, misschien
Ik moet een brief van chello krijgen met het wachtwoord van mijn homepage erinquote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
staan je Shinkansen foto's al ergens?
Halloquote:
Ja, zo komen we er welquote:Op donderdag 15 november 2007 09:55 schreef leonieke het volgende:
NOG twee dagenIk had gisteren heel de dag het gevoel dat we donderdag waren en nu moet ik die dag nog eens doorkomen
Hebben jullie dan al een regering denk je?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:57 schreef leonieke het volgende:
Vandaag is het trouwens nog minstens 229 dagen vooraleer we kunnen verhuizen.
Kwestie van mezelf eens op te peppen
zou je geloven dat die regering mij eigenlijk kan gestolen worden?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben jullie dan al een regering denk je?
Dat weet ik, mijn vrouw heeft dat ding nu ook ontdekt.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:16 schreef Ynske het volgende:
@Pheno, je hebt gelijk een ds is echt verslavend
Ja, dat geloof ik bestquote:Op donderdag 15 november 2007 10:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
zou je geloven dat die regering mij eigenlijk kan gestolen worden?Ik kan me daar dus niet druk in maken dat er nog altijd geen regering is
Maar ja, die regering zal er volgens mij al wel zijn tegen dan...
Ah ja, opnieuw gaan stemmen, is momenteel ook geen optiequote:Op donderdag 15 november 2007 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik best
En nouwwwww dat moet ik nog zien
En jij bent em kwijt?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, mijn vrouw heeft dat ding nu ook ontdekt.
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, mijn vrouw heeft dat ding nu ook ontdekt.
yup, kan zelda niet eens uitspelenquote:
normaal ben ik niet zo van de spellen als zeldaquote:Op donderdag 15 november 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup, kan zelda niet eens uitspelen![]()
Nieuwe DS kopenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup, kan zelda niet eens uitspelen![]()
dat gaat mij dan ook ff net iets te ver!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met peren
Er is weer een boek uit, en het hele land is meteen in rep en roer. ALWEER, ja
Aandachtshoererij
Jah Pheno, ze komen hier op fok vaak genoeg langsquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal ben ik niet zo van de spellen als zelda
geef mijn maar Mario, tetris enzo... maar nu ook eens aan HP begonnenben er helemaal kapot van
hier word ik tenminste niet misselijk van (normaal van die 3d achtigge dingen op pc of xbox kanik niet langer dan 15 min spelen)
Maakt dat uitquote:Op donderdag 15 november 2007 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben jullie dan al een regering denk je?
hier ook zoeentjequote:Op donderdag 15 november 2007 15:08 schreef mcDavid het volgende:
Joah, beetje de tijd vergeten in bed
Tss, slaapkopquote:Op donderdag 15 november 2007 15:08 schreef mcDavid het volgende:
Joah, beetje de tijd vergeten in bed
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef mcDavid het volgende:
Kut hey de dag is bijna om en ik moet nog ontbijten! [afbeelding]
Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:49 schreef Ynske het volgende:
tijd om naar de cursus te gaan...
ben benieuwd hoe t vandaag verloopt
Lekkerquote:Op donderdag 15 november 2007 18:45 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat ik maar pannenkoeken ga eten. Dat valt nog wel te rijmen voor zowel avondeten als voor ontbijt.
Pannenkoeken eten IS lekkerquote:Op donderdag 15 november 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pannenkoeken ZIJN lekker.
Laten we snel gaan proberen bij mcDavid of ZIJN pannenkoeken lekker ZIJNquote:
't was ook geen grapjequote:Op donderdag 15 november 2007 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Pas op, delft is niet zover [afbeelding]
Pannenkoeken met stevige borsten?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:10 schreef mcDavid het volgende:nou als dát geen lekkere pannenkoeken worden weet ik het ook niet meer!
Ik krijg er ook honger vanquote:Op donderdag 15 november 2007 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Oh god. Begin nou alsjeblieft niet over pannenkoeken met spek en stroop...
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van die hete pannekoeken opgerold en dan met je tong net het eruitdruppelende zoete vocht oplikken en daarachter het zoutige vlees proeven. Langzaam steeds dieper in de pannekoek met je tong op zoek naar meer van dat vocht.
...ik daar weer aan moest denken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
En dat plaats je omdat? [afbeelding]
pwnagequote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef mcDavid het volgende:
En nu zitten die lelijke blauwen dat topic te schoppen! [ afbeelding ]
Oh, je bent al uit je lijden verlost zie ikquote:
ja maar dat apentopic is dichtquote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef mcDavid het volgende:
Ik leef nog hoor!
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef mcDavid het volgende:
En nu zitten die lelijke blauwen dat topic te schoppen! [ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
yepz... moet nu met 3 modellen een aparte shoot gaan doen. mensen waar ik nog niet eerder mee gewerkt heb.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.
Krijg je nu ook weer een nieuwe opdracht?
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz... moet nu met 3 modellen een aparte shoot gaan doen. mensen waar ik nog niet eerder mee gewerkt heb.
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je blijft modellen zoeken zo
euh iets met 3shoots!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, das een maand, moet kunnen toch
Dat is nog beter dan! Ik wou trouwens dat ik 40 vrije dagen hadquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:53 schreef leonieke het volgende:
Ik heb niets geregeld, dat maakt het net leuk2 gratis verlofdagen die niet van mijn 40 dagen gaan
![]()
+ 10 betaalde feestdagen en een week tussen kerst en nieuwquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan! Ik wou trouwens dat ik 40 vrije dagen had.
Maar goed, ik ga ook eens werken.
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland van je hequote:Op vrijdag 16 november 2007 07:59 schreef leonieke het volgende:
+ 10 betaalde feestdagen en een week tussen kerst en nieuw
Bwhehequote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:24 schreef Ynske het volgende:
mogge
Leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz... moet nu met 3 modellen een aparte shoot gaan doen. mensen waar ik nog niet eerder mee gewerkt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |