Opeten is wel een goed ideequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:30 schreef Ynske het volgende:
Marc wat doen we met eten morgen?
wat doe je voor opleiding? en hoelang moet je nog?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef mcDavid het volgende:
Soms denk ik: ik stop wel met me opleiding en wordt wel stratenmaker.
Maar daar heb je óók een opleiding voor nodig..
duhquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opeten is wel een goed idee
Voedselgevecht wat minder aangezien ik geen schone kleren mee neem
Werktuigbouw en nog minstens 3 jaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat doe je voor opleiding? en hoelang moet je nog?
Leg eens uit??quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Godsamme het is ook één grot kras-lot hier met z'n allen
Leuk leuk leukquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi,biw
ik begin volgende week donderdag al.Vandaag mijn contract gehaald.
![]()
Mori: het is niet gelukt dus ze leeft nogquote:
Ik sta er nog niet tussen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mori: het is niet gelukt dus ze leeft nog
Marc die niet oud wil worden
mcDavid met z'n gekras
Ik heb ook wel zin om wat uit het raam te gooien of springen
Anders nog iets?
Wij blijven proberen, moet toch een keer lukkenquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi,biw
ik begin volgende week donderdag al.Vandaag mijn contract gehaald.
![]()
Thanks, we zijn er zelf ook erg blij meequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wow. dit vind ik echt supermooi![]()
Waar staat je schoen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef es70 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Nog niet klaar [afbeelding].
Opgeruimd natuurlijk, schoenen horen niet door de huiskamer te slingerenquote:
Thanks, ik geloof alleen dat het me niet gaat lukken om een foto te maken waar alles helemaal opstaat, mét de biosstoelen dus... Nou ja, als het helemaal klaar 's maar eens proberen...quote:
Anders in deeltjes, zal zeker wel goed komen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks, ik geloof alleen dat het me niet gaat lukken om een foto te maken waar alles helemaal opstaat, mét de biosstoelen dus... Nou ja, als het helemaal klaar 's maar eens proberen...
Neehjoh die moet je voor de kachel zetten en dan een liedje zitten dan stopt zwartepiet er pepernoten in!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Opgeruimd natuurlijk, schoenen horen niet door de huiskamer te slingeren [afbeelding].
Snieklaas is anders nog gewoon onderweg hoor... Zondag komt 'ie hier in de gemeente aanquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neehjoh die moet je voor de kachel zetten en dan een liedje zitten dan stopt zwartepiet er pepernoten in!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef mcDavid het volgende:
jamaar hij stuurt altijd luisterpieten vooruit die controleren of je niet stout bent!
Maar misschien heeft het feit, dat een was-droog-combi-koel-vrieskist-turbo-zestienklepper niet in jouw poezelige maatje 38 past, er ook wel wat mee te maken. Dat zou ook nog kunnen he, eventueel mogelijk misschien toevallig per ongeluk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:33 schreef es70 het volgende:
Dat verklaart wel meteen waarom ik al een paar jaar word afgescheept met een chocoladeletter
.
Dat soort zut heb ik gelukkig nog nooit gekregenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar misschien heeft het feit, dat een was-droog-combi-koel-vrieskist-turbo-zestienklepper niet in jouw poezelige maatje 38 past, er ook wel wat mee te maken. Dat zou ook nog kunnen he, eventueel mogelijk misschien toevallig per ongeluk.
Krijg je wel ieder jaar een verschillende letter? En hou dat eens een paar jaar bij? Misschien is het wel een boodschapquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef es70 het volgende:
Dat soort zut heb ik gelukkig nog nooit gekregen. zo'n hekel heeft die ouwe dus ook weer niet aan me
.
Neuh, altijd een E, weinig verrassendquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je wel ieder jaar een verschillende letter? En hou dat eens een paar jaar bij? Misschien is het wel een boodschap
Eeeeeeeeeeeeeee......quote:
Nee, zijn moeder is gek. Het boeit namelijk helemaal geen ruk of ze gescheiden is of nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:15 schreef es70 het volgende:
Oh Fles, jij bent van de logica hè... Zou je deze voor me uit kunnen leggen.
Pat vertelt dat hij een avondje is wezen stappen met zijn jeugdvriendinnetje (gezellig, bladiebla...).
Zijn moeder: 'Is ze gescheiden?'.
Ik snap het niet, dus het is niet af te schuiven op 'vrouwenlogica'.
Dat vind ik nou 's een puicke verklaringquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, zijn moeder is gek. Het boeit namelijk helemaal geen ruk of ze gescheiden is of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |