quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:46 schreef RickoKun het volgende:
Geachte TS,
Omdat wij (de lezers van dit baldadige topique) graag bevredigd willen worden in onze behoeften na het lezen van dit topique, zijn wij tot de volgende conclusie gekomen.
Aangezien het erg moeilijk is om nu nog een foto van de actie zelf vast te leggen, mogen wij graag foto's van een reconstructie zien. Het is nu eenmaal de gewoonte van Fok!kers om dan de naaktheid van de TS zelf te zien.
Gaarne zouden wij een foto in dit topic willen hebben waarop een vingeractie te zien valt, moge het vaginaal of anaal zijn, niet oraal want dat is zóó 2006!
Wat ook mag gebeuren is dat TS als tegenprestatie zichzelf vingert en de inmiddels besopte vinger aflikt terwijl er een foto wordt genomen.
Met vriendelijke groeten,
de FOK! Community en Steinman
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:00 schreef Huppelei het volgende:
[..]
iemand tips om seks wat spannender te maken?
OMG DEATH!!1!!!!!! rolf!!!!zZz end of THE WORLDZ!!!1111!!1!1 ALiens coming for us!!1!1!111!!!!!1 lim x->0 (sin(x))/sin(x))quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef murderH het volgende:
verkapt-ik-[b]wordt[b/]-niet-meer-gevingerd topic![]()
Muziek: Bon jovi, Evanescence, Nightwish, within temptationquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Remzz het volgende:
Ik ben wel erg blij dat ik niet de enige ben die na het lezen van de OP meteen haar hyves ging zoeken![]()
Wat die kruipert zegtquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Waar blijven die pics?
Die heeft een ban.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Muziek: Bon jovi, Evanescence, Nightwish, within temptation
Malibu, kom er maar in!![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:00 schreef Huppelei het volgende:
[..]
iemand tips om seks wat spannender te maken?
Zo, ben jij even stoer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:44 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
geloof me ik kom echt niks tekort hoor![]()
Ooeheoehoeooohhhhhhquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Busted! *op GTA 2 stijl-achtig uitgesproken*
WAAAAAAAAAAAAAAAASTEEEEEEEEDDDDDDDDDDDDDDDDDDD !quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wasteddddddddddddddddddddddddd!
Als je een wijf bent:quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef KutKat het volgende:
Wie wil mij vingeren?
Mits geschoren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef KutKat het volgende:
Wie wil mij vingeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |