abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54382421
Ik heb nu bijna een jaar verkering met mijn vriend, maar nu ben ik wel opzoek naar wat afwisseling.
Na wat verschillende standjes te hebben geprobeerd (69, lepeltje-lepeltje en doggystyle) en na het kopen van een vibrator, ben ik toe aan iets nieuws..
Iemand een idee?

*serieuze reacties svp*

liefs,

Eveline

[ Bericht 4% gewijzigd door Pandabeertje_89 op 05-11-2007 16:22:04 ]
pi_54382475
op het rand van het bed, vrouw ligt op het bed en jij op je knieen ervoor.
dat vond mijn ex altijd geweldig
  maandag 5 november 2007 @ 16:12:19 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54382548
Als je binnen het jaar al naar 'kunstmatige' spanning moet grijpen om de sex spannend te houden zou ik mezelf eerder wat andere dingen af gaan vragen.....
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 5 november 2007 @ 16:15:19 #4
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_54382615
anaal, DP, etc etc

hij in supermankostuum op de kast en je dan laten bespringen......
  maandag 5 november 2007 @ 17:05:21 #5
17205 Profesor
I have a dream!
pi_54383738
elkaar overgieten met alcohol en overal kaarsjes rond je bed...

Maar seks buiten de slaapkamer is ook een oppepper.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  maandag 5 november 2007 @ 17:06:48 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54383766
misschien eens een tijdje geen sex?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54384362
probeer eens wat bondage-dingen

je hoeft niet meteen aan de keiharde BDSM maar gewoon met wat sjawltjes en een blinddoek.. beetje teasen

maar SM is ook , dus als je dat spannend genoeg vindt
Ja doei.
pi_54385279
Nutteloze reacties verwijderd. SEX is geen ONZ!
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54385383
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:05 schreef Profesor het volgende:
elkaar overgieten met alcohol en overal kaarsjes rond je bed...

Maar seks buiten de slaapkamer is ook een oppepper.
Elkaar overgieten met alcohol en dan allemaal kaarsjes rond je bed, nee dat is erg verstandig.
pi_54458162
In de auto op de achterbank maar niet gepland. Je vriend moet gewoon onverwacht zijn auto ergens neer zetten als jullie ergens van terug komen...is echt zo lekker.
pi_54565336
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:18 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Elkaar overgieten met alcohol en dan allemaal kaarsjes rond je bed, nee dat is erg verstandig.
pi_54565438
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:18 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

In ieder geval spannend
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_54570029
Intergreer meer seks in de dagelijkse dingen. Fluister geile dingen in z'n oor als je samen in de rij bij de kassa staat. Stuur eens een spannende foto of een spannende opdracht of vage hint via sms. Maak er een spel van, teas elkaar, smeer het uit over een paar dagen. Afwisseling in standjes of lokaties maken seks volgens mij niet veel spannender, spanning zit net als verlangen en geilheid tussen je oren, dáár moet je het aanwakkeren.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:39:18 #14
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54570093
Reverse cowgirl. Er zijn nog tig meer standjes. Gewoon voor veel afwisseling zorgen. Er zijn ook meer speeltjes dan een vibrator. En als het na een jaar al saai is kun je volgens mij beter een ander zoeken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:39:58 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54570107
Sex hebben op andere plekken dan in bed...
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_54572204
Samen een seksfilm bekijken en van te voren beloven dat je alles zult doen dat daar ook in gebeurt...

Of op een opzichtige plek (bijv. midden op een bruggetje) lekker gaan rommelen (en dan kijken tot hoever jullie durven te gaan.... Vergeet niet om foto's te maken voor bewijs!)
Met jezelf spelen terwijl hij toekijkt (en tegelijkertijd andersom)...
Een leuk seksspel spelen (waarbij je niet vanaf ronde 1 al alles hebt gehad, maar waar je ook nog iets van/over je partner kunt leren)
Er zijn wel veel mogelijkheden hoor.
pi_54580918
Zogenaamd 'grappige' reacties verwijderd. Als je moeite hebt met begrijpen wat
quote:
*serieuze reacties svp*
betekent, blijf hier dan weg.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54597227
ik zou ook zeggen minder sex in de slaapkamer en ga op zoek naar spannende plekjes waar je de liefde kan bedrijven...
pi_54597244
een trio is ook een id.. 2 vrouwen 1 man.. dat levert pas top prestaties
  woensdag 14 november 2007 @ 16:38:08 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54604359
iemand zei al dat het geilste in je hoofd afspeelt. en dat is dan ook volledig waar.

misschien kan ts hem stille hints geven wat ze als fantasie graag waarheid ziet worden. want zo te zien wil je het allemaal iets meer naar jouw zin maken.

vergis je niet, een man kan daar, als het slim gebracht wordt, volledig in meegaan. en volledig van genieten
pi_54624561
handboeien, kaarsvet, creatief zijn met stekels van een roos, fake rape
pi_54714717
oh ja, maardatwasikwel, trio met twee vrouwen en 1 man. Geloof me, er zijn maar heeeeeeeeeeeel weinig mannen die dat aankunnen. Ik (wij) ben ze nog niet tegengekomen. Wel hebben wij er geregeld een xtra man bij.

Girlie, dat is pas ECHT aan te raden
  maandag 19 november 2007 @ 13:38:40 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54715522
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef CoupleBr het volgende:
oh ja, maardatwasikwel, trio met twee vrouwen en 1 man. Geloof me, er zijn maar heeeeeeeeeeeel weinig mannen die dat aankunnen. Ik (wij) ben ze nog niet tegengekomen. Wel hebben wij er geregeld een xtra man bij.

Girlie, dat is pas ECHT aan te raden
doe niet zo voorbarig als je het nooit hebt meegemaakt...
pi_54716771
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doe niet zo voorbarig als je het nooit hebt meegemaakt...
Jeetje, jaloers ofzo....
Lijkt mij ook geweldig
pi_54853698
- boekje kopen met tips, bv. via amazon of in spirituele boekhandels afdeling tantra
- rollenspellen! leef je fantasieën uit; je vriend is politieagent, verwarmingsmonteur, postbode enz
- laat je blinddoeken of blinddoek je vriend
- romantisch weekendje Parijs, Londen, Veluwe, Waddeneilanden
- geile taal tijdens de seks
- elkaar een tijdje niet zien, dat bouwt de spanning op.
- samen naar een sekswinkel, samen naar een erotische beurs
- gevaarlijk, maar kan oh zo goed uitwerken: vreemdgaan. je doet inspiratie op en beseft hoe gek je eigenlijk bent op je eigen vriend. verandering van spijs doet eten. maar als dit niet in je aard ligt, kun je ook in je fantasie vreemdgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')