Elkaar overgieten met alcohol en dan allemaal kaarsjes rond je bed, nee dat is erg verstandig.quote:Op maandag 5 november 2007 17:05 schreef Profesor het volgende:
elkaar overgieten met alcohol en overal kaarsjes rond je bed...
Maar seks buiten de slaapkamer is ook een oppepper.
quote:Op maandag 5 november 2007 18:18 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Elkaar overgieten met alcohol en dan allemaal kaarsjes rond je bed, nee dat is erg verstandig.![]()
In ieder geval spannendquote:Op maandag 5 november 2007 18:18 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Elkaar overgieten met alcohol en dan allemaal kaarsjes rond je bed, nee dat is erg verstandig.![]()
betekent, blijf hier dan weg.quote:*serieuze reacties svp*
doe niet zo voorbarig als je het nooit hebt meegemaakt...quote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef CoupleBr het volgende:
oh ja, maardatwasikwel, trio met twee vrouwen en 1 man. Geloof me, er zijn maar heeeeeeeeeeeel weinig mannen die dat aankunnen. Ik (wij) ben ze nog niet tegengekomen. Wel hebben wij er geregeld een xtra man bij.
Girlie, dat is pas ECHT aan te raden
Jeetje, jaloers ofzo....quote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe niet zo voorbarig als je het nooit hebt meegemaakt...
Misschien een nieuwe vriend?quote:Op maandag 5 november 2007 16:06 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Ik heb nu bijna een jaar verkering met mijn vriend, maar nu ben ik wel opzoek naar wat afwisseling.![]()
Na wat verschillende standjes te hebben geprobeerd (69, lepeltje-lepeltje en doggystyle) en na het kopen van een vibrator, ben ik toe aan iets nieuws..![]()
Iemand een idee?
*serieuze reacties svp*
liefs,
Eveline![]()
Dat je andere mensen aanraadt om vreemd te gaan zegquote:Op maandag 26 november 2007 20:19 schreef gloria18 het volgende:
- gevaarlijk, maar kan oh zo goed uitwerken: vreemdgaan. je doet inspiratie op en beseft hoe gek je eigenlijk bent op je eigen vriend. verandering van spijs doet eten. maar als dit niet in je aard ligt, kun je ook in je fantasie vreemdgaan.
Alsof de kans groot is dat de TS nog gaat reageren.quote:Op maandag 26 november 2007 20:56 schreef starla het volgende:
[..]
Dat je andere mensen aanraadt om vreemd te gaan zeg
wat bedoel je daar mee???quote:Op donderdag 15 november 2007 13:42 schreef TubewayDigital het volgende:
creatief zijn met stekels van een roos,
Of gewoon lekker makkelijk een nieuwe lover zoeken.quote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef BaaiBaai het volgende:
Heel veel mensen gaan toch echt voor sex toys om hun sex leven wat op te spicen..
En vooral niet te veel, je wordt er snel misselijk van. Probeer liever spul wat er voor gemaakt is en ook nog een lekker gevoel aan de huid geeft. Iedere online sexshop heeft wel zo'n product.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:30 schreef sillvana1988 het volgende:
slagroom is ook erg leuk!
lekker klooien ermee! alleen word wel een rommel;)
Mijn beeld van Moblo is voorgoed veranderdquote:Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
probeer eens wat bondage-dingen
je hoeft niet meteen aan de keiharde BDSMmaar gewoon met wat sjawltjes en een blinddoek.. beetje teasen
maar SM is ook, dus als je dat spannend genoeg vindt
ben ik niet met je eensquote:Op maandag 5 november 2007 16:12 schreef E.T. het volgende:
Als je binnen het jaar al naar 'kunstmatige' spanning moet grijpen om de sex spannend te houden zou ik mezelf eerder wat andere dingen af gaan vragen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |