quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:25 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Je bedoelt jouw wörterbuch ? In het nederlands is het namelijk zowieso
Volgens van dale is het gewoon sowieso en bestaat zowieso niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:25 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Sukkel het is 'sowieso'.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:25 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Echt lelijk dat... Vooral ook omdat iemand wel de moeite neemt dat commentaar te schrijven en niet de moeite heemt het even op te zoeken of zo...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:42 schreef LegerNeger het volgende:
Ook dit:
http://nl.wiktionary.org/wiki/Overleg:sowieso
Anderen taal-n00b noemen en zelf het spreekwoord "met iets op de proppen komen" misbruiken...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:26 schreef Stigma het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet. Zoek het maar eens op. Taal-n00b.
quote:(zoweeza een handige cd)
Ik zie net dat een zekere "Buschetta" dit heeft geschreven...quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:15 schreef spijkerbroek het volgende:
(zoweeza een handige cd )
You people are 2 easy......quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie net dat een zekere "Buschetta" dit heeft geschreven...![]()
Kwamen we te snel achter je ware domheid ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:07 schreef Buschetta het volgende:
[..]
You people are 2 easy......
experiment succeeded
\quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kwamen we te snel achter je ware domheid ?
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef DSS24 het volgende:
Zouieouzo, als je zelf geld overmaakt geef je automatisch akkoord dat het goed zit.
Geld terugvorderen is geen optie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |