Nu maar hopen dat ook Mutant X binnenkort word uitgezonden door een nederlandse serie... of Lexx.
Over Smallville, het is eigenlijk gewoon Superman, maar dan de tienervariant, nee het is niet een verbastering van het oorspronkelijke concept, nou ja niet helemaal, het is gewoon superman toen hij nog een tiener was...
schijnt leuk te zijn... ik wacht geduldig af...
quote:Die x-men rip-off? Liever niet zeg, blijkt één van de slechste series op tv te zijn in Amerika. Smallville daarentegen blijkt behoorlijk goed te zijn... Ben benieuwd..
Nu maar hopen dat ook Mutant X binnenkort word uitgezonden door een nederlandse serie...
Mutant X is een luchtige niemandal van een serie, veel eyecandy, ik zie het wel iedere keer...
kijk eerder uit naar 24 op de bbc (binnenkort) en naar alias, dat is een hele leuke serie...
quote:ik heb het gezien en vond het wel leuk het enigste wat ik meestal jammer vind is dat ze lex luther er ingedaan hebben en ze doen alsof die ook uit smalville komt terwijl je dat in de superman afleveringen en films helemaal niet terug ziet.
Op maandag 04 maart 2002 08:46 schreef thezeppo het volgende:
maar heeft iemand het gezien zaterdag? en wat vonden die er van?
dat vind ik wel jamer doen ze vaak in een serie die zich afspeeld in he verleden van een oude serie maar smallvile is wel heel cool dat kan ik niet zeggen van die nieuwe startrek serie enterprise die speeld ook af voor alle andere films en series en dat SUCKS
quote:de serie speelt zich in het nu af, het is meer een 'What If...?'... What If Superman crashed in Smallville in 1980? op dat gegeven bouwt de serie, vind ik wel okee, het is (nog) geen topserie maar dat kan wel denk ik...
Op maandag 04 maart 2002 08:56 schreef 22339 het volgende:[..]
ik heb het gezien en vond het wel leuk het enigste wat ik meestal jammer vind is dat ze lex luther er ingedaan hebben en ze doen alsof die ook uit smalville komt terwijl je dat in de superman afleveringen en films helemaal niet terug ziet.
dat vind ik wel jamer doen ze vaak in een serie die zich afspeeld in he verleden van een oude serie maar smallvile is wel heel cool dat kan ik niet zeggen van die nieuwe startrek serie enterprise die speeld ook af voor alle andere films en series en dat SUCKS
Lex Luthor is in dit verhaal dicht bij de crash van Superman betrokken, kaalheid is er het gevolg van, en hij wordt vanuit Metropolis naar Smallville gestuurd door pa, hij komt dus niet uit Smallville
Enterprise moet je toch maar even de kans geven vind ik, misschien dat we de Borg er (op één of andere manier) ook nog een keer zien... De serie staat dichter op het nu, is iets herkenbaarder...
Ik ben er erg over te spreken, en vind het eigenlijk wel grappig...
lijkt wel star wars... eerst deel 4, 5 en 6 maken, en naderhand de delen 1,2 en 3
Serie ziet er in ieder geval perfect uit...
Die mevrouw die in deze serie zijn moeder speelt speelt ook in Superman 3 de rol van Lana Lang dat is wel leuk om te zien.
Het is leuk om te zien hoe ze het vernieuwd hebben ze laten toch een beetje zien dat Superman tijdloos is, en tja dat ze een beetje de weg in slaan van Roswell vind ik persoonlijk jammer. Want dit verhaal staat heel sterk van zichzelf, maar je zou ook kunnen beweren dat Roswell juist een beetje op Superman is gebaseerd die was tenslotte eerder.
Het ziet er in ieder geval leuk uit, ik ben erg benieuwd in hoevere ze de originele verhaallijn zullen behouden.
(misschien een aflevering die gergiseerd wordt door Tim Burton, hee, als Quentin Tarantino een guestrole in Alias heeft kan Tim Burton wel een keer TV regiseren)
quote:Dit is wel waar, maar je moet gewoon je verstand op nul zetten en kijken.
Op zondag 24 maart 2002 00:10 schreef Herald het volgende:
erg leuk om Clark Kent in zijn jonge jaren te zien. Ook mooi gevonden van die meteoriet regen, maar desondanks blijft het een voorspelbare serie. Het is zo... tja comicachtig. Suffe schurken die 12 jaar na de meteorietregen mensen vermoorden met krachten die een 7 jarig kind ook verzint als ie strips begint te tekenen. En toevallig aast elke tiener ook nog eens op Lana Lang. Uh hu.
Was toenet wel een blumder van de voice over van V8
hier bij SBS euhh...V8
quote:klopt, ik had een andere serie verwacht dan de standaard superhelden serie, mijn fout
Op zaterdag 06 april 2002 20:08 schreef Duiveltja het volgende:
Dit is wel waar, maar je moet gewoon je verstand op nul zetten en kijken.
Het bij soort series trouwens wel te verwachten dat je zulke verhalen krijgt...
quote:nee hoor, Big Diet is een SBS programma, en daar had hij het over toen ie dat voorstukje besprak. Het was dus gewoon een grapje van hem.
Was toenet wel een blumder van de voice over van V8hier bij SBS euhh...V8
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 07-04-2002 18:22]
Iemand anders deze gedownload?
quote:Hmm ik vind deze beschrijving niet? Bij het keuzemenuutje staat redux er ook niet bij?
Op zondag 3 november 2002 18:54 schreef CrazyCavia het volgende:
Hoezo? 2.06 heet Redux en heeft inhoudelijk wat er op de WB page staat.
Is dat dan nummer 7?
quote:FTP. Nou ben ik niet gezaligd met eigen 0day access, maar gelukkig heeft mijn broer redelijk goeie FTP access dus die FXPt het altijd naar me (klink ik nu als een nurt?)
Please tell me, hoe je zo snel aan die eps komt.... binnen een uur, want ik word zo moe van DALnet en al die wachtrijen.
Echt gave serie!,
ben op dit moment met kijken bij aflevering 6 van seizoen 2,
en V8 heeft afgelopen zondag aflevering 8 uitgezonden van seizoen 2.
quote:gedownload via IRC voornamelijk.
Op donderdag 24 april 2003 16:20 schreef Aranka het volgende:
hoe kom je daaraan dan?
DVD of gewoon gedownload?
Iemand krijgt door een of andere reden bovennatuurlijke krachten en Clark "saves the day".
quote:Seizoen 1 was idd een monster-of-the-week-stijl. Maar seizoen 2 is dus heel wat anders. Flinke character building. En in nieuwste aflevering wordt Clark eens boos en slaat een hoop mensen overhoop. Komt ie gelijk in de problemen. Reden waarom Superman later zo'n doetje is.
Op vrijdag 25 april 2003 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
In het begin keek ik de serie, maar na een tijdje verveelt het snel omdat het telkens hetzelfde is.Iemand krijgt door een of andere reden bovennatuurlijke krachten en Clark "saves the day".
In seizoen 2 krijgt ie ook eindelijk tipje van de sluier onthuld van zijn origin, alleen denkt ie nu dat ie naar de aarde is gestuurd om als een goddelijke tiran over de minderwaardige mensen moet heersen. Helaas is er niet veel verder op ingegaan. Ik denk dat dat weer eens de supercliffhanger wordt aan het einde van dit seizoen.
Een ding waar ik wel mee zit is dat ze altijd van die moeilijke titels uitgeven waarvan ik geen idee heb wat ze mee bedoelen...
Ook wel leuk om te zien dat het geklaag van Kristin kreuk eindelijk is doorgebroken in deze eps. Voor een keer mag Lana iets meer doen dan alleen schattig lachen.
Waren ze vorige week nog lekker bezig met de Nieuwe afleveringen van Smallville te laten zien,
komen ze deze week ineens met een herhaling!
Gelukkig heb ik de 2e seizoen al helemaal gezien! lang leve het downloaden!
quote:Medio september. Ik vond de finale van seizoen 2 persoonlijk erg goed
Op maandag 2 juni 2003 16:26 schreef Chillmeister het volgende:
Lana, aka Kirsten Kreuk is half nederlands!!!!
Weet iemand wanneer serie drie begint want ik heb net aflevering 2-23 gekeken
V8 gaat ook rond september weer verder waar ze gebleven waren (ergens midden in seizoen 2)
Episode #3-1: "Exile" October 1, 2003
Written By: Alfred Gough and Miles Millar
Directed By: Greg Beeman
Guest Stars: Terence Stamp (Voice of Jor-El; speculative), Rutger Hauer (Morgan Edge), Ryan Robbins (Louis Leery Jr.)
Trouwens komt ook een dvd van seizoen 1 uit!
echt tof om te zien wat er met lex is gebeurd, en waar clark mee bezig is.
En er werd ook een Metallica nummer gedraaid tijdens de bankoverval!
Maar het hoogtepunt was toch wel Mister Bad Boy himself:
Rutger Hauer
maar hij was zeker cool. mis alleen nog de laatste minuut :| (nu eindigt die net als Jonathan Clark tegen wil houden ?)
spoiler:
ben erg benieuwd naar 304 na het trailertje
quote:Ook het enige naar wat jij kijkt toch?
Op maandag 20 oktober 2003 00:58 schreef drollenvanger het volgende:
sterke ep, trouwens Lana zag er heel goed uit
quote:serie op zich is ook cool, kijk eens een ep
Op maandag 20 oktober 2003 17:45 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Ook het enige naar wat jij kijkt toch?
quote:Ik heb al een antal eps gezien en ik moet zeggen dat het heel cool is. Weet alleen nooit wanneer het komt en download ook nooit een ep er van omdat ik niet weet waar op irc en omdat ik lui ben.
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:15 schreef drollenvanger het volgende:[..]
serie op zich is ook cool, kijk eens een ep
quote:yep
Op woensdag 22 oktober 2003 13:05 schreef kriele het volgende:
Trouwens, die pa van Clark was toch ooit Bo Duke in Dukes of Hazard?
Ik heb het nog nooit gezien, maar ben wel benieuwd.
Ik vond het erg leuk en zal zeker proberen het volgende week weer te kijken.
quote:gisteren?
Op vrijdag 13 februari 2004 14:15 schreef Wytze het volgende:
Iemand de aflevering van gisteren avond al gezien ? Moet hem nog kijken. Hoop dat zijn pa dood is, door hun gezeik wordt Clark niet cool
quote:Hè, speelt dat zich af vóór de andere ST series? Dat wist ik niet! Ik vind het er eigenlijk veel moderner uitzien allemaal...
Op maandag 4 maart 2002 08:56 schreef 22339 het volgende:die nieuwe startrek serie enterprise die speeld ook af voor alle andere films en series
Ontopic:
Ik heb nu denk ik een stuk of 5 Smallville afl. gezien, en tot nu toe vind ik het wel aardig. De personages zien er wel een beetje te gelikt uit allemaal vind ik: allemaal dure kleding, goede kapsels etc.
[Dit bericht is gewijzigd door m021 op 13-02-2004 16:15]
quote:eh, bij The Next Generation, Deep Space Nine en Voyager stond ook al "Based upon Star Trek", zo ook bij alle films. Met Star Trek wordt de originele serie bedoeld (met Kirk). Enterprise is ECHT WEL Star Trek
Op vrijdag 13 februari 2004 16:14 schreef m021 het volgende:[..]
Hè, speelt dat zich af vóór de andere ST series? Dat wist ik niet! Ik vind het er eigenlijk veel moderner uitzien allemaal...
Het is ook eigenlijk geen ST hè. De originele titel is 'Enterprise - Based on Star Trek'.
Maar dit speelt zicht inderdaad af voor Kirk, en dat wordt in de serie wel weergegeven. Zo loopt command weer in geel en security en engineering in rood, net als TOS. Verder heeft het schip het nummer NX-01. T'pol's scanner is net als die van Spock. De transporters zijn nieuw, geen schilden, maar hull-plating, grappling-hook ipv tractor-beam en nog helemaal geen Federation.
Enniewee, ook weer ontopic, aparte van Smallville is dat het ook voor heel Superman afspeelt, maar wel in/rondom 2000. De Superman films en Lois&Clark, was dat in de toekomst?
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 13-02-2004 16:23]
quote:Ja, maar in de titlescreen van bijv. Voyager staat toch duidelijk 'Star Trek: Voyager'.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
eh, bij The Next Generation, Deep Space Nine en Voyager stond ook al "Based upon Star Trek", zo ook bij alle films.
quote:O.
(vanaf seizoen 3 heet het ook Star Trek: Enterprise)
quote:Ik volg Amerikaanse Episodes >> Donderdag staan altijd de nieuwe op Internet. Ik loop bijna een seizoen voor dus. Zijn nu bij Season 3 Episode 13
Op vrijdag 13 februari 2004 14:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
gisteren?
het wordt op vrijdagavond uitgezonden toch?
quote:Mee eens is
Op maandag 16 februari 2004 13:01 schreef Diacard het volgende:
waarom loopt iedereen toch gelijk om lana te geilenCloe ziet er ook zeker niet verkeerd uit
![]()
Trio doen dus
Ja, ik zag het ook. Mooi klote. Ik heb niet er niet zoveel vertrouwen in dat Net5 binnen afzienbare tijd de uitzendingen weer hervat, dus ik heb inmiddels mijn toevlucht gezocht in andere oplossingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:01 schreef Witchfynder het volgende:
Vanaf a.s. vrijdag komt Smallville niet meer om 20:30. Weet iemand wanneer het wel komt? Komt het op woensdagen misschien, gezien Nip/Tuck naar 23:20 gaat?
Die programmering van NET5...
Nee, weet ik wel, maar ik heb pas geleden van Andromeda vanaf half seizoen 2 tot nu willen neerladen, maar ben tot 3x07 gekomen. Rotwerk joh. Nou is Smallville wel beter verkrijgbaar dan Andromeda denk ik. Nou ja, ik zie wel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:06 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Mooi klote. Ik heb niet er niet zoveel vertrouwen in dat Net5 binnen afzienbare tijd de uitzendingen weer hervat, dus ik heb inmiddels mijn toevlucht gezocht in andere oplossingen.
Daar hebben we speciale spoilertags voorquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:28 schreef Primaxiones het volgende:
SPOILER!!!!!!!!! dus niet naar beneden scrollen
spoilertje
Kent hij het geheim dan? -sorry, heb de serie niet vanaf het begin gevolgdquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:43 schreef Zhenar het volgende:
de enige persoon buiten 'Het Gezin' die Clarks geheim kent
En terecht, het is met afstand de slechtste serie van de laatste paar jaar. En dat terwijl er zo veel in had gezeten. Er zal nu ook wel geen hond naar gekeken hebben toen het op Net 5 kwam. Logisch dus dat ze het weer weggedaan hebben, de Charmed-kijkers naar Smalville proberen te lokken door het op het vaste Charmed tijdstip te zetten is mislukt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:01 schreef Witchfynder het volgende:
Vanaf a.s. vrijdag komt Smallville niet meer om 20:30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
INDEEDquote:Op zondag 7 maart 2004 15:21 schreef Wytze het volgende:
Kan ook niet wachten... Donderdag weerEerst keek ik ze nooit gelijk, zo boeiend waren ze niet. Nu ben ik weer excited en ga ik Donderdag gelijk kijken
Ik had gemaild van de week en vandaag kreeg ik dit terug:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:01 schreef Witchfynder het volgende:
Vanaf a.s. vrijdag komt Smallville niet meer om 20:30. Weet iemand wanneer het wel komt? Komt het op woensdagen misschien, gezien Nip/Tuck naar 23:20 gaat?
Die programmering van NET5...
Is verplaatst naar de zomerprogrammering dus. Maar Net5 kennende gaat het waarschijnlijk op alle mogelijke tijden en dagen worden uitgezonden, behalve zondagavond.quote:Beste Siem,
Smallville zal naar alle waarschijnlijkheid vanaf zondag 6 juni weer
wekelijks worden uitgezonden op Net 5. De precieze uitzendtijd is helaas
nog niet bekend.
Met vriendelijke groet,
[knip]
Ja fuck it, ik had het gelezen op Kryptonsite. Echt zwaar klote, gaan ze eerst zoiets laten zien en dan weer 5 weken wachten. Slaat echt nergens op, Geen Alias, Geen Smallville, Geen Friends, Geen 24.quote:Op maandag 8 maart 2004 09:49 schreef Sark het volgende:
14 april.....is dat nederlandse programmering of de amerikaanse?
ga echt gek worden als het de amerikaanse is, die zijn net zo gek als ze hier in nederland zijn met de programmering....gvd wat deknen ze wel niet mij ff 5 weken laten w8 op de volgende ep! ik ben net bij gekomen van een shock. omdat ze Alias 3 weken hadden uitgesteld god damn it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sark op 06-05-2004 16:26:17 (spoiler tag was niet afgeslote) ]If you always do what you always did you always get what you always got!
Over 2 uur ? En waar basseren ze dat op ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:42 schreef Sark het volgende:
De kanalen zeggen nu (hdtv hasn\t been aried yet) en waarschijnlijk zeggen ze over 2 uur
you in queue position 50.
Haat ditboehoe
Hehe ja maar daardoor ontmoette die die Psycho vriendin van hem die hem probeerde te vermoorden etc ... Destinyquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:46 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Aflevering 20 nog niet gezien, al wel binnen.
Ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat ze Lex sinds hij uit de inrichting kwam hebben neergezet als een persoon die veel twijfelt en zwak is ipv de charismatisch, zelfverzekerde man die hij de andere seizoenen was. Het stuk dat hij het politieautootje bewerkte met de golfclub vond ik vooral leuk in seizoen 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the devil is in the details, if you don't pay attention to the details! the devil will win (6).If you always do what you always did you always get what you always got!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:50 schreef Sark het volgende:
ok gister de een na laatste ep gezien van season 3 omg wat een ep vooral het einde.Is dat al de een na laatste ep dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the devil is in the details, if you don't pay attention to the details! the devil will win (6).
Vond het einde ook super tof..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Dat kon je verwachten. Lex geilt nog meer op Lana dan Clark zelf nlquote:Wel beetje jammer dat je nu al kan ruiken dat Lex & Clark vanaf NU enemies gaan worden
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:16 schreef Sark het volgende:
hmmmmm ff denkenkDamn dat vind ik niet echt vette shit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Hoop hetquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:48 schreef Sark het volgende:
jah dat zal tof zijn, als het vlgende seizoen in metropolis zal afspelen, iets meer hightech dat dat farmer smallville
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er gewoon weer bij is next seasongelukkig maar
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Boldy is ie nu iddquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:25 schreef Sark het volgende:
wohoooooooooooooooo boldy is back
Clark moet ook een pruik dragen met zijn kansloze kapselquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:36 schreef Sark het volgende:
hoop zeker dat ie een pruik gaat dragen anders zou het echt n00b zijn om hem zo te zien,.... jah jah mensen over wie praten wij
ja en zoals de meeste mensen ook wel doorhebben is dat dus inderdaad een knipoog naar de toekomstige identiteit van de manquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:49 schreef Wytze het volgende:
Iemand wellis opgevallen dattie altijd iets blauw-roods aan heeft. Wie denkt ie wel niet dattie is, Superman ?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef Wytze het volgende:
[..]
Damn dat vind ik niet echt vette shit...nee ze gaan nu hun senior year in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog 1 jaar high school dus.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
24 heeft dit omdat "24" 24 afleveringen heeft. De meeste series eindigen in mei, in Amerika beter bekend als May Sweeps. Om eind mei te eindigen moeten er enkele dubbele afleveringen van 24 uitgezonden worden. Smallville heeft 22 afleveringen per seizoen en heeft dit daarom niet nodig.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:49 schreef Wytze het volgende:
Echt fucked up
bij 24 was het iig zo dat ze een 2 uur durende season premiere hebben, ergens in het midden een 2 uur durende activities special en aan het einde 2 uur durende season finale
Ben benieuwd of het bij Smallville ook zo is
Nederlandse dinges volgen heb je niks aan, die cancellen midden in een seizoen een show omdat het niet goed bekeken wordtquote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef releaz het volgende:
Kijk ik om half7 op net5 zie ik dat ze smallville uitzenden.
Gaan ze dit weer elke week doen denk je ?
Zondag Net5 17:45 / 18:30
Ow hehehe slim... Maar vergeet toch altijd te kijken op tv, dus als ik herhaling wil zien speel ik de episode wel gewoon opnieuw afquote:Op maandag 7 juni 2004 12:32 schreef releaz het volgende:
zeker waar wytze.. doe ik ook hoor daar niet van, maar misschien leuk om weer wat herhalingen te zien ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait for the next epIf you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd leuk hoe ze naar de orginele superman series verwijzen
If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige week pas de laatste afleveringen van seizoen 3 gekeken, ik vond de volgende quote van Chloe mooi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superaflevering.![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb net afl. 4.6 gezien.![]()
Was zeker een vette ep !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superaflevering.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:08 schreef Zhenar het volgende:
Ik had episode 10 dronken gezien en kon hem me niet meer goed herinneren, dus ben 'em nog maar eens gaan kijken. Zo geniet je 2x van een aflevering!
Episode 11 komt in januari toch?
spoiler over ep11:Mooi stukje met LionelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er wel vanuit dat het in Januari weer begint ja, gelijk met Alias en 24![]()
Maar er staan nog geen data bij, beetje jammer
OK dan!quote:Wanneer gaan jullie weer verder met 'Smallville'?
Vanaf zondag 2 januari zenden we herhalingen uit van het eerste seizoen, wekelijks om 17.20 uur.
Nieuwe afleveringen, van het derde seizoen, staan ingepland voor september 2005.
Ik eigenlijkook, maar vanaf aflevering 7 in seizoen 3 wordt ze een beetje een bitch eigenlijk. Dumpen die handel. Ik zit nu op aflevering 10 van jaar 3, dus misschien verandert er nog wat....quote:
Dat hadden ze helemaal niet hoeven doen, aangezien het ook niet klopt. Oorspronkelijk, zowel in de film als in de serie als in de boeken, ontmoet Lois Lane Clark Kent pas als hij bij de Daily Planet gaat werken. Maar de schrijvers van Smallville liepen een beetje vast denk ik en hebben daarom Lois er in geschreven.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:52 schreef Wytze het volgende:
Ze moesten plaatsmaken voor de storyline van Louis en Clark denk ik. Al heb ik nog niet echt een idee waar dit naartoe gaat..
Maar daar hebben we het wel over als je helemaal bij bent met seizoen 4Beetje doorkijken dus !
Waarom maken jullie dan niet twee topics:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:39 schreef BGN het volgende:
Het schijnt tegenwoordig normaal te zijn om je spoilers niet meer tussen spoiler tags te doen. Kom op mensen, het is in NL nog niet op TV geweest
Niet mee eens... maar dat was al wel duidelijk denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef Zhenar het volgende:
Voor zover ik weet is dat hele Clark/Lana gedoe juist vaak bron van ergernis voor de fans van de serie, omdat het zo langdradig is, maar voortkabbelt en we allemaal weten dat het uiteindelijk toch nergens naartoe leidt. Vreemd, dat fan-protest...
Waar haal jij uit dat Smallville draait om Lana/Clark? Het heet toch niet 'Lana & Clark: The Old Adventures' ofzoiets? De serie heet 'Smallville' en dat betekent volgens mij dat het draait om Clarks groei van een jonge met bijzondere krachten tot de nobele Superman. Smallville (en al haar inwoners, niet alleen Lana) staat symbool voor Clarks 'persoonlijke reis'. Volgens mij zijn alle relaties die Clark in de serie heeft belangrijk, omdat deze van hem maken wat hij uiteindelijk wordt. Daarom vind ik dat de serie net zo goed draait om Clarks relatie met zijn ouders, met Lex, met Chloe, enzovoorts.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens... maar dat was al wel duidelijk denk ik
Lana/Clark is toch het hele Smallville verhaal? Het gaat om Clark's grote jeugdliefde en dat komt er tot nu toe niet echt uit. Het is meer een vriendschap dan een liefde en dat klopt niet volgens de "Superman-legende". De schrijvers zelf vonden het ook wat flauw worden, maar zullen na het enorm kelderen van de kijkcijfers en die protesten van veel kijkers wel anders gaan denken. Die Smallville kijkers vinden het verhaal Lois/Clark wel leuk, maar het gaat nu om die andere twee. Dat is waar het in Smallville om draait.
Nu ik net aflevering 10 heb gezien moet ik een eerdere mening herzien trouwens. Het is nog zeker niet allemaal hopeloos
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:03 schreef SuperSiem het volgende:
Wel aardige aflevering. Het mooiste vond ik datwie was dat ook alweer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:14 schreef Sark het volgende:Als je rekening houdt met de toekomst is dat niet zo vreemd tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My soul is painted like the wings of butterflies
Ja die voorspelling van hem dat ie president isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je rekening houdt met de toekomst is dat niet zo vreemd toch
De fotograag van de Daily Planet die heel graag net zo'n goede journalist wilde worden als Lois Lane en Clark Kent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Dat het met Lana nooit wat gaat worden hoeft niet te kloppen. Lana en Clark zijn volgens het orginele verhaal highschool sweethearts. Dat zijn ze tot nu toe nog niet echt geweest, dus dat zou nog kunnen komen. Wel is het zeker dat het niet goed blijft gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:42 schreef SuperSiem het volgende:
Spoiler voor degenen die 412 nog niet gezien hebben: knip
Ik bedoelde met 'worden' eigenlijk dat het geen "en ze leefden nog lang en gelukkig-relatie" zou worden, maar je hebt gelijk. Ik zie het voorlopig overigens nog niks worden tussen Lana en Clark.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het met Lana nooit wat gaat worden hoeft niet te kloppen. Lana en Clark zijn volgens het orginele verhaal highschool sweethearts. Dat zijn ze tot nu toe nog niet echt geweest, dus dat zou nog kunnen komen. Wel is het zeker dat het niet goed blijft gaan natuurlijk.
Ik vind Chloe dit hele vierde seizoen al leuker dan Lana trouwens.
Of er nog volgende seizoenen komen is maar afwachten. Het gaat geloof ik niet zo denderend met de kijkcijfers van Smallville in Amerika. Lois & Clark was ook zo opeens afgelopen toen het wat minder ging. Hopelijk vergaat het Smallville wat beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:13 schreef Zhenar het volgende:
Leuke ep. Metropolis University zal wel het décor worden voor de serie in de volgende seizoenen. Chloe's hints naar Clark zijn trouwens erg vermakelijk.
Had ik niet eens door (maar als ik nu denk a la louis armstrong, begrjip ik het wel). Merk alleen dat Clarke nu weinig overzich zelf ontdekt of meer leert over zijn planeet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:30 schreef scanman01 het volgende:
louis is een mannennaam.. Het is Lois
Dat was nog niet bekend.quote:Op zondag 27 februari 2005 01:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de episode wel vermakelijk, al viel hij wel erg uit de toon met dat hele China gebeuren.
Snapte alleen het einde niet precies. Weet iemand waar de drie stenen zich momenteel bevinden? Clark heeft er dus 1tje (hoe kwam hij daar aan?) en Lana nu ook. Was die derde steen al gesignaleerd, of nog niet?
intahnet!quote:Op maandag 28 februari 2005 09:52 schreef marlotte14 het volgende:
hey op welk net is season 4 en welke dag en hoe laat ik ken alleen op net 5 op zondag en daar zijn ze nog maar bij season 1![]()
Ik ben weer helemaal bij met Smallville. Zondag 5 episodes gekekenquote:Op zondag 27 februari 2005 01:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de episode wel vermakelijk, al viel hij wel erg uit de toon met dat hele China gebeuren.
Snapte alleen het einde niet precies. Weet iemand waar de drie stenen zich momenteel bevinden? Clark heeft er dus 1tje (hoe kwam hij daar aan?) en Lana nu ook. Was die derde steen al gesignaleerd, of nog niet?
zou het wel willen zeggen, maar dat vind fok! niet zo leuk. Links plaatsten naar zulk spul. zoek eens op naar emule of bittorrent.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:07 schreef marlotte14 het volgende:
ok welke site dan??
Ik heb het met een vriend over die stenen gehad, maar het blijft allemaal nogal onduidelijk:quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:08 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal bij met Smallville. Zondag 5 episodes gekeken
Vond de China ep ook super tof, dus Scanman moet billen wassenMaar volgens mij heeft Clark geen steen hoor. Hij heeft alleen zijn kansloze key tot het schip verder heeft ie niks.. al herinner ik me nu wel dat Jonathan iets zei van "It needs to be put behind the wall with the other stone"
Die vechtscene was trouwens vet gemaakt tussen Lana (In Isabelle mode) en Clark. Moest alleen wel lachen toen ze heen en weer crossde in der cape door die tempel. Je zag nu echt goed hoe klein ze was. Lieve lieve Kristin Kreuk![]()
Dat is de key die hij in China heeft kwijtgeraakt.quote:-Clark heeft het eerder in de laatste episode over "I've already let one stone slip through my fingers". Welke steen is dat dan?!
Ik dacht dat hij die "slip through my fingers" opmerking plaatste voordat hij naar China was geweest. Maar dat kan ook komen doordat ik er in eerste instantie van overtuigd was dat Clark die steen zelf had verduisterd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:57 schreef Chillmeister het volgende:
lionel shapeshiften? heb ik iets gemist?
[..]
Dat is de key die hij in China heeft kwijtgeraakt.
Er zijn drie keys:
eentje heeft hij (de hexagon)
eentje heeft Lana
en de laatste heeft die assistente
Kennelijk is skiien weer in en snowboarden uit. Dat hebben zelfs vele snowboarders tegen mij bevestigd (ben zelf al jaren een skiier, die nog niet helemaal de overstap heeft gemaakt)quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:02 schreef Ogala het volgende:
idd de beginscene was wel lame, kom op zeg, gebruik dan een snowboard! Skieen is voor oudjes!
Het lijkt verdacht veel op het Superman verhaal van de latere filmsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:21 schreef Wytze het volgende:
@ Scanman wat vind je toch zo interessant aan die Clark Lana Storyline met een freak of the week twistDat is juist iedere week weer dezelfde kanslose ep alleen dan weer met een andere freak. Altijd hetzelfde: Er is iemand mutated door green meteor rocks, ze doen lana iets aan komen achter clark's power, rellen met hem, clark wint, red lana, freak of the week is dood of in inrichting.
Totaal niet boeiend
Naar Clark en Lois schrijven lijkt me niet goed, aangezien in het orginele verhaal Clark Lois nog niet eens kent als hij naar Metropolis gaat. Dat verhaal doen de schrijvers nu al geweld aan. En als je Clark en Lois wilt zien moet je gewoon de hele serie "Lois & Clark" nog een keer downloadenquote:Lex en lionel storyline zeker interessant, en dit gebeuren met die stones ook. Lana en Clark moeten sowiezo niet meer bij elkaar komen. Clark en Louis nu. Ze mogen nu namelijk wel eens richting metropolis gaan schrijven
Dan wordt het tijd dattie eens oprot uit Smallville en naar College of University gaat in metropolisquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:40 schreef scanman01 het volgende:
Naar Clark en Lois schrijven lijkt me niet goed, aangezien in het orginele verhaal Clark Lois nog niet eens kent als hij naar Metropolis gaat. Dat verhaal doen de schrijvers nu al geweld aan. En als je Clark en Lois wilt zien moet je gewoon de hele serie "Lois & Clark" nog een keer downloaden![]()
Smallville is nou eenmaal Lana & Clark, dus wat mij betreft mogen de schrijvers zich daar wel een beetje aan houden.
We verwachten duidelijk beide iets anders van de serie "Smallville"
Euh... ken je de term 'spoiler'?quote:
Lex is zo cool :pquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Alle Lex liefhebbers moeten deze aflevering zeker gaan zien
I'm not having the same discussion over and over againquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:47 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik juist andersom. Jammer dat Lex en Lionel nog steeds in de serie zitten.
Volgende week de laatste dubbele aflevering
De aflevering van deze week was eigenlijk al een soort einde. Volgende week zullen ze in de laatste twee afleveringen nog een einde maken aan het (wat mij betreft zeer saaie) "stenen" verhaal. Op zich zou de serie dan ook kunen stoppen, aangezien de schooltijd ook voorbij is. Hopelijk gaan ze nog wél door.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:06 schreef Wytze het volgende:
Is er eigenlijk al duidelijkheid over een volgend siezoen ?
Voor 24, The O.C en (dacht ook Joey) zijn ze al aangekondigd. hier nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat dit de voorbode is van een beter 5e seizoen.
Op 17 mei werd door WB bekend gemaakt dat Smallville inderdaad een 5e seizoen krijgt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aantal laffe spoilers van www.kryptonsite.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Meneer_Storm op 06-06-2005 15:33:38 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |