Waar haal jij uit dat Smallville draait om Lana/Clark? Het heet toch niet 'Lana & Clark: The Old Adventures' ofzoiets? De serie heet 'Smallville' en dat betekent volgens mij dat het draait om Clarks groei van een jonge met bijzondere krachten tot de nobele Superman. Smallville (en al haar inwoners, niet alleen Lana) staat symbool voor Clarks 'persoonlijke reis'. Volgens mij zijn alle relaties die Clark in de serie heeft belangrijk, omdat deze van hem maken wat hij uiteindelijk wordt. Daarom vind ik dat de serie net zo goed draait om Clarks relatie met zijn ouders, met Lex, met Chloe, enzovoorts.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens... maar dat was al wel duidelijk denk ik
Lana/Clark is toch het hele Smallville verhaal? Het gaat om Clark's grote jeugdliefde en dat komt er tot nu toe niet echt uit. Het is meer een vriendschap dan een liefde en dat klopt niet volgens de "Superman-legende". De schrijvers zelf vonden het ook wat flauw worden, maar zullen na het enorm kelderen van de kijkcijfers en die protesten van veel kijkers wel anders gaan denken. Die Smallville kijkers vinden het verhaal Lois/Clark wel leuk, maar het gaat nu om die andere twee. Dat is waar het in Smallville om draait.
Nu ik net aflevering 10 heb gezien moet ik een eerdere mening herzien trouwens. Het is nog zeker niet allemaal hopeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:03 schreef SuperSiem het volgende:
Wel aardige aflevering. Het mooiste vond ik datwie was dat ook alweer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:14 schreef Sark het volgende:Als je rekening houdt met de toekomst is dat niet zo vreemd tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My soul is painted like the wings of butterflies
Ja die voorspelling van hem dat ie president isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je rekening houdt met de toekomst is dat niet zo vreemd toch
De fotograag van de Daily Planet die heel graag net zo'n goede journalist wilde worden als Lois Lane en Clark Kent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
Dat het met Lana nooit wat gaat worden hoeft niet te kloppen. Lana en Clark zijn volgens het orginele verhaal highschool sweethearts. Dat zijn ze tot nu toe nog niet echt geweest, dus dat zou nog kunnen komen. Wel is het zeker dat het niet goed blijft gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:42 schreef SuperSiem het volgende:
Spoiler voor degenen die 412 nog niet gezien hebben: knip
Ik bedoelde met 'worden' eigenlijk dat het geen "en ze leefden nog lang en gelukkig-relatie" zou worden, maar je hebt gelijk. Ik zie het voorlopig overigens nog niks worden tussen Lana en Clark.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het met Lana nooit wat gaat worden hoeft niet te kloppen. Lana en Clark zijn volgens het orginele verhaal highschool sweethearts. Dat zijn ze tot nu toe nog niet echt geweest, dus dat zou nog kunnen komen. Wel is het zeker dat het niet goed blijft gaan natuurlijk.
Ik vind Chloe dit hele vierde seizoen al leuker dan Lana trouwens.
Of er nog volgende seizoenen komen is maar afwachten. Het gaat geloof ik niet zo denderend met de kijkcijfers van Smallville in Amerika. Lois & Clark was ook zo opeens afgelopen toen het wat minder ging. Hopelijk vergaat het Smallville wat beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:13 schreef Zhenar het volgende:
Leuke ep. Metropolis University zal wel het décor worden voor de serie in de volgende seizoenen. Chloe's hints naar Clark zijn trouwens erg vermakelijk.
Had ik niet eens door (maar als ik nu denk a la louis armstrong, begrjip ik het wel). Merk alleen dat Clarke nu weinig overzich zelf ontdekt of meer leert over zijn planeet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:30 schreef scanman01 het volgende:
louis is een mannennaam.. Het is Lois
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |