Ow hehehe slim... Maar vergeet toch altijd te kijken op tv, dus als ik herhaling wil zien speel ik de episode wel gewoon opnieuw afquote:Op maandag 7 juni 2004 12:32 schreef releaz het volgende:
zeker waar wytze.. doe ik ook hoor daar niet van, maar misschien leuk om weer wat herhalingen te zien ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait for the next epIf you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd leuk hoe ze naar de orginele superman series verwijzen
If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige week pas de laatste afleveringen van seizoen 3 gekeken, ik vond de volgende quote van Chloe mooi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superaflevering.![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb net afl. 4.6 gezien.![]()
Was zeker een vette ep !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superaflevering.
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:08 schreef Zhenar het volgende:
Ik had episode 10 dronken gezien en kon hem me niet meer goed herinneren, dus ben 'em nog maar eens gaan kijken. Zo geniet je 2x van een aflevering!
Episode 11 komt in januari toch?
spoiler over ep11:Mooi stukje met LionelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er wel vanuit dat het in Januari weer begint ja, gelijk met Alias en 24![]()
Maar er staan nog geen data bij, beetje jammer
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
OK dan!quote:Wanneer gaan jullie weer verder met 'Smallville'?
Vanaf zondag 2 januari zenden we herhalingen uit van het eerste seizoen, wekelijks om 17.20 uur.
Nieuwe afleveringen, van het derde seizoen, staan ingepland voor september 2005.
Ik eigenlijkook, maar vanaf aflevering 7 in seizoen 3 wordt ze een beetje een bitch eigenlijk. Dumpen die handel. Ik zit nu op aflevering 10 van jaar 3, dus misschien verandert er nog wat....quote:
Dat hadden ze helemaal niet hoeven doen, aangezien het ook niet klopt. Oorspronkelijk, zowel in de film als in de serie als in de boeken, ontmoet Lois Lane Clark Kent pas als hij bij de Daily Planet gaat werken. Maar de schrijvers van Smallville liepen een beetje vast denk ik en hebben daarom Lois er in geschreven.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:52 schreef Wytze het volgende:
Ze moesten plaatsmaken voor de storyline van Louis en Clark denk ik. Al heb ik nog niet echt een idee waar dit naartoe gaat..
Maar daar hebben we het wel over als je helemaal bij bent met seizoen 4Beetje doorkijken dus !
Waarom maken jullie dan niet twee topics:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:39 schreef BGN het volgende:
Het schijnt tegenwoordig normaal te zijn om je spoilers niet meer tussen spoiler tags te doen. Kom op mensen, het is in NL nog niet op TV geweest
Niet mee eens... maar dat was al wel duidelijk denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef Zhenar het volgende:
Voor zover ik weet is dat hele Clark/Lana gedoe juist vaak bron van ergernis voor de fans van de serie, omdat het zo langdradig is, maar voortkabbelt en we allemaal weten dat het uiteindelijk toch nergens naartoe leidt. Vreemd, dat fan-protest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |