Het lijkt verdacht veel op het Superman verhaal van de latere filmsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:21 schreef Wytze het volgende:
@ Scanman wat vind je toch zo interessant aan die Clark Lana Storyline met een freak of the week twistDat is juist iedere week weer dezelfde kanslose ep alleen dan weer met een andere freak. Altijd hetzelfde: Er is iemand mutated door green meteor rocks, ze doen lana iets aan komen achter clark's power, rellen met hem, clark wint, red lana, freak of the week is dood of in inrichting.
Totaal niet boeiend
Naar Clark en Lois schrijven lijkt me niet goed, aangezien in het orginele verhaal Clark Lois nog niet eens kent als hij naar Metropolis gaat. Dat verhaal doen de schrijvers nu al geweld aan. En als je Clark en Lois wilt zien moet je gewoon de hele serie "Lois & Clark" nog een keer downloadenquote:Lex en lionel storyline zeker interessant, en dit gebeuren met die stones ook. Lana en Clark moeten sowiezo niet meer bij elkaar komen. Clark en Louis nu. Ze mogen nu namelijk wel eens richting metropolis gaan schrijven
Dan wordt het tijd dattie eens oprot uit Smallville en naar College of University gaat in metropolisquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:40 schreef scanman01 het volgende:
Naar Clark en Lois schrijven lijkt me niet goed, aangezien in het orginele verhaal Clark Lois nog niet eens kent als hij naar Metropolis gaat. Dat verhaal doen de schrijvers nu al geweld aan. En als je Clark en Lois wilt zien moet je gewoon de hele serie "Lois & Clark" nog een keer downloaden![]()
Smallville is nou eenmaal Lana & Clark, dus wat mij betreft mogen de schrijvers zich daar wel een beetje aan houden.
We verwachten duidelijk beide iets anders van de serie "Smallville"
Euh... ken je de term 'spoiler'?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Lex is zo cool :pquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Alle Lex liefhebbers moeten deze aflevering zeker gaan zien
I'm not having the same discussion over and over againquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:47 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik juist andersom. Jammer dat Lex en Lionel nog steeds in de serie zitten.
Volgende week de laatste dubbele aflevering
De aflevering van deze week was eigenlijk al een soort einde. Volgende week zullen ze in de laatste twee afleveringen nog een einde maken aan het (wat mij betreft zeer saaie) "stenen" verhaal. Op zich zou de serie dan ook kunen stoppen, aangezien de schooltijd ook voorbij is. Hopelijk gaan ze nog wél door.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:06 schreef Wytze het volgende:
Is er eigenlijk al duidelijkheid over een volgend siezoen ?
Voor 24, The O.C en (dacht ook Joey) zijn ze al aangekondigd. hier nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat dit de voorbode is van een beter 5e seizoen.
Op 17 mei werd door WB bekend gemaakt dat Smallville inderdaad een 5e seizoen krijgt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aantal laffe spoilers van www.kryptonsite.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Meneer_Storm op 06-06-2005 15:33:38 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |