Nope, gekozen is gekozen!quote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Grimm het volgende:
Mag ik nog wisselen? want dan wil ik graag de cultheld Gundi voorin
Had je maar moeten wachten met kiezen tot na Holland Sportquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Grimm het volgende:
Mag ik nog wisselen? want dan wil ik graag de cultheld Gundi voorin
Ja hehequote:Op maandag 12 november 2007 21:47 schreef Colplay het volgende:
[..]
Had je maar moeten wachten met kiezen tot na Holland Sport
Op mijn reservelijstje staan nog genoeg fenomenale voetballers waar ze hier nog nooit van gehoord hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 22:39 schreef golfer het volgende:
Goede keuze, Beschouw.![]()
Die had ik ook nog op mijn (reserve)lijstje staan.
Verlicht ons alstublieft, oh grote Beschouw.quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Op mijn reservelijstje staan nog genoeg fenomenale voetballers waar ze hier nog nooit van gehoord hebben.
Hoiquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:55 schreef pfaf het volgende:
Als je het over de duivel hebt...
Prachtige foto trouwens!
Voeg 'm ff toe dan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja het heeft iets met dit topic te maken.
Voor mijn keuze kijk naar Holland Sport en je snapt waarom.
Jij bent ook aan de beurt he.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja het heeft iets met dit topic te maken.
Voor mijn keuze kijk naar Holland Sport en je snapt waarom.
Ardiles kon juist alles, de meest multifunctionele middenvelder die ik ooit heb gezien. Hij had gewoonweg alles. Hij was de balafpakker en voorbereider in 1, had een loopvermogen dat bij Tardelli in de buurt komt en enorm sterk in balbezit. Na Passarella de belangrijkste speler van Argentinie op het wk 1978.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:16 schreef tong80 het volgende:
Je hebt dan veel balbezit maar je verliest toch omdat ie nooit meeverdedigde
Helaas...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:59 schreef Yeahinho het volgende:
8e ronde, 24e keuze, 228e totaal: Socrates [Yeahinhodinges]
quote:Op maandag 12 november 2007 21:16 schreef sjimz het volgende:
Ronde 3:
3e ronde, 1e keuze, 65e totaal: Sjakie Swart [Fides]
3e ronde, 2e keuze, 66e totaal: Gianni Rivera [RayMania]
3e ronde, 3e keuze, 67e totaal: Ruud Gullit [The_Verve]
3e ronde, 4e keuze, 68e totaal: Gary Lineker [BliksemSchigt]
3e ronde, 5e keuze, 69e totaal: Phillip Cocu[Borisz]
3e ronde, 6e keuze, 70e totaal: Mario Kempes [sjimz]
3e ronde, 7e keuze, 71e totaal: Dino Zoff [DANILXL]
3e ronde, 8e keuze, 72e totaal: Claudio Caniggia [Blawh]
3e ronde, 9e keuze, 73e totaal: Coen Dillen [Yeahinhodinges]
3e ronde, 10e keuze, 74e totaal: Franco Baresi [Steven184]
3e ronde, 11e keuze, 75e totaal;: Kenny Dalglish [pfaf]
3e ronde, 12e keuze, 76e totaal: Jan Wouters [Karrel_Laaglawaai]
3e ronde, 13e keuze, 77e totaal: Bobby Charlton [DevineJester]
3e ronde, 14e keuze, 78e totaal: Manfred Kaltz [Beschouw]
3e ronde, 15e keuze, 79e totaal: George Hagi [AminBen]
3e ronde, 16e keuze, 80e totaal: David Trezeguet [methodmich]
3e ronde, 17e keuze, 81e totaal: Elías Ricardo Figueroa Brander [Grimm]
3e ronde, 18e keuze, 82e totaal: Lothar Mattheus [Colplay]
3e ronde, 19e keuze, 83e totaal: Michael Laudrup [tong80]
3e ronde, 20e keuze, 84e totaal: Gaetano Scirea [egoTRON]
3e ronde, 21e keuze, 85e totaal: Raúl González Blanco [PhifeDawg]
3e ronde, 22e keuze, 86e totaal: Bobby Moore [Deoxyribonucleic]
3e ronde, 23e keuze, 87e totaal: Paul Gascoigne [mcyodogg]
3e ronde, 24e keuze, 88e totaal: Stuart Pearce [Schimpie]
3e ronde, 25e keuze, 89e totaal: Rob Rensenbrink[golfer]
3e ronde, 26e keuze, 90e totaal: Ryan Giggs [-Vaduz-]
3e ronde, 27e keuze, 91e totaal: Paolo Rossi [Prosac]
3e ronde, 28e keuze, 92e totaal: Gordon Banks [Gordon_Shumway]
3e ronde, 29e keuze, 93e totaal: Faas Wilkes [EnGCatjuh]
3e ronde, 30e keuze, 94e totaal: Abe Lenstra [Ordinair]
3e ronde, 31e keuze, 95e totaal: Sócrates Brasileiro Sampaio de Souza Vieira de Oliveira [Tarado]
3e ronde, 32e keuze, 96e totaal: Ronald Koeman [pekel]
Wacht gewoon totdat Yeahinho er eentje heeft gepost.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:44 schreef DANILXL het volgende:
ik ga gewoon verder met draften hoor. Ik ga er nu 1 kiezen, als iemand bezwaar heeft hoor ik het graag
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:23 schreef Blawh het volgende:
8e ronde, 1e keuze, 225e totaal: Berry van Aerle [pekel]
8e ronde, 2e keuze, 226e totaal: Hans-Peter Briegel [Tarado]
8e ronde, 3e keuze, 227e totaal: Jose Santamaria [Ordinair]
8e ronde, 4e keuze, 228e totaal: Wim Jansen [EnGCatjuh]
8e ronde, 5e keuze, 229e totaal: Luis Súarez Miramontes [Gordon_Shumway]
8e ronde, 6e keuze, 230e totaal: Marco Materazzi [Prosac]
8e ronde, 7e keuze, 231e totaal: Esteban Cambiasso [-Vaduz-]
8e ronde, 8e keuze, 232e totaal: Theo Laseroms [golfer]
8e ronde, 9e keuze, 233e totaal: Brian Labone [Schimpie]
8e ronde, 10e keuze, 234e totaal: Jorge Costa [mcyodogg]
8e ronde, 11e keuze, 235e totaal: Cristiano Ronaldo [Deoxyribonucleic]
8e ronde, 12e keuze, 236e totaal: Andrés Iniesta [PhifeDawg]
8e ronde, 13e keuze, 237e totaal: Tostão (Eduardo Gonçalves de Andrade) [egoTRON]
8e ronde, 14e keuze, 238e totaal: Ernst Happel [tong80]
8e ronde, 15e keuze, 239e totaal: Jean Tigana [Colplay]
8e ronde, 16e keuze, 240e totaal: Graeme Souness [Grimm]
8e ronde, 17e keuze, 241e totaal: Jean-Pierre Papin [methodmich]
8e ronde, 18e keuze, 242e totaal: David Ginola [AminBen]
8e ronde, 19e keuze, 243e totaal: Nobby Stiles [Beschouw]
8e ronde, 20e keuze, 244e totaal: Terry Butcher [DivineJester]
8e ronde, 21e keuze, 225e totaal: Georgi Asparuhov aka Gundy [Karrel_Laaglawaai]
8e ronde, 22e keuze, 226e totaal: Roberto Donadoni [Pfaf]
8e ronde, 23e keuze, 227e totaal: Osvaldo Carlos Ardiles [Steven184]
8e ronde, 24e keuze, 228e totaal: ????? [Yeahinhodinges]
8e ronde, 25e keuze, 229e totaal: Rafael Gordillo Vázquez [Blawh]
8e ronde, 26e keuze, 230e totaal:Fritz Walter [DANILXL] Fantastische voetballer en zeer geliefde Duitser
ja is goed, ik had je bericht niet meer gezienquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:51 schreef sjimz het volgende:
Ik wacht nog even met draften.
Geen probleem, de kans zal klein zijn dat hij juist die ook had gekozen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja is goed, ik had je bericht niet meer gezien![]()
Dus mijne staat er al bij
Benzekri heb ik wel genomineerd voor het Culthelden topicquote:
Ja, ik denk dat ik dat ga doen. Goeie tip.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:48 schreef Waris7 het volgende:
Wat heet gangbaar? Vroeger was 2-3-5 heel gangbaar...
Al was het alleen voor de woorden 'rechtsbinnen' en 'linksbinnen'. Waar hoor je die nog?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dat ga doen. Goeie tip.
Moet je natuurlijk wel in ogenschouw nemen dat die 3 middenvelders geen types Iniesta, Litmanen en Sneijder waren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:48 schreef Waris7 het volgende:
Wat heet gangbaar? Vroeger was 2-3-5 heel gangbaar...
Je had wel één aanvallende middenvelder!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel in ogenschouw nemen dat die 3 middenvelders geen types Iniesta, Litmanen en Sneijder waren.
Van de 5 verdedigende spelers waren er 2 gewoon vleugelverdedigers 2 echte verdedigers en 1 schoppert die ook het spel maakte als ze in balbezit waren. Anders zou elke wedstrijd wel 10-8 worden als je constant met 5 tegen 2 staat:P
Ah, vandaar dat het 'Draft' heet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Je snapt het principe volgens mij niet Waris7, lees even de OP door.
Er wordt dus enkel gekozen door 32 deelnemers die vooraf konden aangeven of zij wilden meedoen.
Misschien na deze iets met een "draft het beste Nederlandse elftal" of iets in die trant. Maar dat gaat nog wel eventjes duren denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:22 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het 'Draft' heet.
Wanneer komt er weer een nieuwe waarbij ik me kan opgeven?
Het tempo zit er redelijk goed in vandaag!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup Gaymania, Hup Fides, Hup Fides,Hup GayMania, Hup The_Verve.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef The_Verve het volgende:
8e ronde, 30e keuze, 234e totaal: Sini¨a Mihajlović [The_Verve]
Voor de vrije trappen...
Begint een leuk stel te worden, wat je bij elkaar hebt geraapt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:27 schreef Fides het volgende:
-----------------------------Ricardo Zamora-----------------------
Djalma Santos--Laurent Blanc--xxx--Giancinto Facchetti
---------------------------Didi-----------xxx---------------------------
---------------------------Sandro Mazzola--------------------------
-----Sjakie Swart--------Johan Cruijff---------Piet Keizer----
Die speler ken ik niet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Klootzak.
quote:
Maar ik vrees dat de spoeling in de backs dun aan het worden is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Blawh het volgende:
Zo goed is Cole toch niet Deo? Hij mag de veters nog niet strikken van Gordillo.
Dan moeten ze maar beter zoeken, ik had er nog genoeg op mijn lijstje staan. (Wingbacks, die zijn nog schaarser)quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ik vrees dat de spoeling in de backs dun aan het worden is.
http://nl.wikipedia.org/ben/een/klootzakquote:
Die had ik gewisseld toen ik het team van stefmans kreegquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:33 schreef Blawh het volgende:
Hierro stond allang niet meer op mijn lijst omdat ik dacht dat hij al gekozen was, niet dus.
KUT! Ik dacht dat 'tie ook al gekozen was inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die had ik gewisseld toen ik het team van stefmans kreeg.
klasse idd nu ook met Didi erbij. speelde 3 WK's won er 2 en werd gekozen tot speler van het toernooi in 58.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint een leuk stel te worden, wat je bij elkaar hebt geraapt.![]()
Ja, ik baalde even heel erg zwaar toen je die voor mijn neus wegkaapte. Gordillo, geweldige speler en mijn 1e keuze voor linksback. Nu dus niet meer. Maar ik heb er nog een paar op mijn lijstje staan. Didi had ik ook op mijn lijstje staan, maar uiteindelijk geschrapt omdat hij bewees bij Real Madrid niet met het Europese tempo mee te kunnen. Op de WK's was hij wel werkelijk geweldig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Blawh het volgende:
Zo goed is Cole toch niet Deo? Hij mag de veters nog niet strikken van Gordillo.
Ik zat te twijfelen tussen Couto en een andere, bedankt dat je die keuze makkelijk voor me hebt gemaakt.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:07 schreef sjimz het volgende:
9e ronde, 6e keuze, 262e totaal: Fernando Couto [sjimz]
Mijn PM-box staat open.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Edit: Wie kan ik straks mijn volgende keuze toesturen als DANILXL er nog niet is geweest als ik straks weg moet?
Denk dat je nog wel even mag blijven wachten.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Steven184 het volgende:
Yeahinho, verzin alvast een speler voor dalijk, anders moet ik nog langer wachten als Blawg en Danilxl zijn geweest.
Mocht je Cole toch willen, gewoon genoeg geld bieden.quote:
Ik heb niet alleen puur op basis van kwaliteiten gekeken. Valderrama bijvoorbeeld was een hele goede voetballer (Meeste assists ooit in de MLS en 100+ caps), maar hij heeft zich nooit bewezen in een grote Europese competitie. Caniggia was in potentie een echt hele grote, maar heeft het ook nooit helemaal bewezen. Mijn keuze voor Velten spreekt voor zich. Ik heb nu nog iemand op het oog die nooit wereldtop is geweest, maar die kies ik als laatste omdat hij waarschijnlijk wel vrij blijft.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:25 schreef Steven184 het volgende:
HEwt valt me trouwens op dat er nog steeds een flink aantal namen zijn die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van het voetbal die nog niet genoemd zijn. Een van mijn favorieten aller tijden, helaas past hij niet in mijn team meer, is nog steeds niet genoemd en hij verdient het toch zeker.
Jammer genoeg dat ze thuis alleen niet kunnen winnenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:32 schreef tong80 het volgende:
Wat van Hanegem zei laatst. Met 11 technische voetballers komt de tegenstander niet ééns in balbezit. Die stelt gewoon de 11 beste spelers op. Heeft schijt aan indekkende verdefigende terugtrekkende middenvelders. Wint met Utrecht dan ook elke uitwedstijd. Ze weten niet wat er gebeurd. Een uit club dat aanvalt. Willem
Gelukkig, daar zal Dries Boussatta bij mee zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Blawh het volgende:
Ik heb nu nog iemand op het oog die nooit wereldtop is geweest, maar die kies ik als laatste omdat hij waarschijnlijk wel vrij blijft.
Ik speel 3-5-2 en heb Gordillo en Cafu al als wingbacks. Voorin heb ik al Velten als spits en Caniggia die er een beetje omheen kan zwerven, helaas genoeg dus geen plek voor Dries.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig, daar zal Dries Boussatta bij mee zijn
Hij is heel veelzijdig hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik speel 3-5-2 en heb Gordillo en Cafu al als wingbacks. Voorin heb ik al Velten als spits en Caniggia die er een beetje omheen kan zwerven, helaas genoeg dus geen plek voor Dries.![]()
Dat snap ik hoor, maar er zijn echt een aantal namen die tot de top 10 aller tijden op hun positie horen en dan is het op zich wel raar dat geen van de 32 mensen ervoor kiezen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen puur op basis van kwaliteiten gekeken. Valderrama bijvoorbeeld was een hele goede voetballer (Meeste assists ooit in de MLS en 100+ caps), maar hij heeft zich nooit bewezen in een grote Europese competitie. Caniggia was in potentie een echt hele grote, maar heeft het ook nooit helemaal bewezen. Mijn keuze voor Velten spreekt voor zich. Ik heb nu nog iemand op het oog die nooit wereldtop is geweest, maar die kies ik als laatste omdat hij waarschijnlijk wel vrij blijft.
Ja, ik snapte je punt. Daarom was het ook niet zo erg dat er een aantal namen vlak voor je weg werden gepikt. Er was namelijk toch genoeg keuze, ik had in het begin verwacht dat er na een ronde of 7 al bijna geen toppers meer vrij zouden zijn en dat is nu nog zeker niet het geval.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor, maar er zijn echt een aantal namen die tot de top 10 aller tijden op hun positie horen en dan is het op zich wel raar dat geen van de 32 mensen ervoor kiezen.
Klopt, ik doe daar niet aan in mijn elftal.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo gek is dat niet Steven, want lang niet iedereen wil spelers kiezen die ze zelf nooit hebben zien spelen.
Hier nog een. Het andere criterium is dat de speler me moet aanstaan. Gaat niet alleen om kwaliteit.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik doe daar niet aan in mijn elftal.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:07 schreef sjimz het volgende:
9e ronde, 1e keuze, 257e totaal: Didi (Valdir Pereira) [Fides]
9e ronde, 2e keuze, 258e totaal: Ashley Cole [RayMania]
9e ronde, 3e keuze, 259e totaal: Fernando Ruiz Hierro [The_Verve]
9e ronde, 4e keuze, 260e totaal: Demetrio Albertini [BliksemSchigt]
9e ronde, 5e keuze, 261e totaal: Gianluca Zambrotta[Borisz]
9e ronde, 7e keuze, 263e totaal: Enzo Francescoli [DANILXL] nieuwe keus
quote:4e ronde, 25e keuze, 121e totaal: Carlos Valderrama [Blawh]
quote:Ronald Paolo Montero Iglesias (born September 3, 1971) is a former Uruguayan footballer who ended playing as a central defender with Peñarol of Uruguay. He is well known for his poor disciplinary record and rough tackles, which have earned him a reputation as "being something of an uncompromising hardman"; he currently holds the record for the greatest number of red cards received in Serie A. However, he has also been described as "skillful on the ball and calm under pressure", and a "wonderfully talented and intelligent footballer". His international reputation is one of a man who was "fearsome, immovable and essential, in a back line that conquered Italy and Europe."
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 15 november 2007 08:33 schreef Steven184 het volgende:
Trouwens DANILXL, mooie keuze. Had niet verwacht dat iemand hem al zou kiezen en wilde hem in de laatste ronde kiezen. Maar ik heb nog zat andere keuzes.
Wat is er mis met Tassotti?? Dat was mijn keuze voor centrale verdediger.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:27 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt zo stom. Dacht gewoon dat Zambrotta én Grosso waren gekozen.
Nu zit ik met Cole en Tassoti.
ja bedankt, ik moest nog een rechtermiddenvelder die ook over mijn spitsen heen kan lopen en kan scoren. Ik kwam eerst uit op valderrama (de search deed het weer eens niet). Toen zocht ik nog wat verder en kwam ik op hem uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:33 schreef Steven184 het volgende:
Een van de beste linksbacks ooit, zonde dat zijn liefde voor Boca te groot was om naar Europa te trekken. Trouwens DANILXL, mooie keuze. Had niet verwacht dat iemand hem al zou kiezen en wilde hem in de laatste ronde kiezen. Maar ik heb nog zat andere keuzes.
Eerst Redondo en nu Baggioquote:Op donderdag 15 november 2007 09:10 schreef pfaf het volgende:
9e ronde, 10e keuze, 267e totaal: Dino Baggio [pfaf]
Valderrama scoorde niet zoveel, meer een man voor de assist.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja bedankt, ik moest nog een rechtermiddenvelder die ook over mijn spitsen heen kan lopen en kan scoren. Ik kwam eerst uit op valderrama
Hij is al gekozen, kijk maar een paar keuzes omhoog. Borisz heeft hem al.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef DivineJester het volgende:
9e ronde, 12e keuze, 269e totaal: Gianluca Zambrotta [DivineJester]
Eigenlijk voor de volgende ronde bedacht maar omdat ie nu al een paar keer genoemd is toch nu maar...
Ik zie het ook net, dan toch maar El Buitre nu kiezen, wel op een andere positie natuurlijk...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is al gekozen, kijk maar een paar keuzes omhoog. Borisz heeft hem al.
daarom ben ik nu eigenlijk blij dat ik francescoli heb. Hoewel Valderrama's traptechniek natuurlijk fenomenaal was.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Valderrama scoorde niet zoveel, meer een man voor de assist.
Je gaat hem toch niet misbruiken als rechtshalf toch? Dan verzin ik voor die positie wel andere namen voor je, Enzo verdient beterquote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja bedankt, ik moest nog een rechtermiddenvelder die ook over mijn spitsen heen kan lopen en kan scoren. Ik kwam eerst uit op valderrama (de search deed het weer eens niet). Toen zocht ik nog wat verder en kwam ik op hem uit.
Mijn speelstijl wordt trouwens 442 Diamond met Walter en Francescoli op de zijkanten
Klopt, maar ook al kom ik uit 86, ik heb heb heel veel wedstrijden gezien van daarvoor. Zo heb ik vanaf het wk 1954 ongeveer alle wkduels gezien die er zijn geweest, heel veek ek-wedstrijden en ontelbaar aantal uefacupwedstrijden. Ik denk dat ik meer minuten beeld heb gezien van bijvoorbeeld Marco Tardelli dan van Persie bijvoorbeeld. Aan de hand daarvan weet ik dus wel van spelers voor mijn tijd hoe goed ze waren enzo. Ik kies niet echt op naam.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo gek is dat niet Steven, want lang niet iedereen wil spelers kiezen die ze zelf nooit hebben zien spelen.
In feite is hij een opstormende rechtsmid, die Di Stefano en mn andere spits van bruikbare ballen moet voorzien. Ik gebruik mijn rechts en linksmid als verkapte wingersquote:Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet misbruiken als rechtshalf toch? Dan verzin ik voor die positie wel andere namen voor je, Enzo verdient beter
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef DANILXL het volgende:
[..]
In feite is hij een opstormende rechtsmid, die Di Stefano en mn andere spits van bruikbare ballen moet voorzien. Ik gebruik mijn rechts en linksmid als verkapte wingers
Deze stond ook nog op mijn lijstje als spits. Goede keus. De beste belg ooit denk ik. Al zegt dat natuurlijk ook niet zoveelquote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef Beschouw het volgende:
9e ronde, 7e keuze, 264e totaal: Paolo Montero [Blawh]
9e ronde, 8e keuze, 265e totaal: Finidi George [Yeahinhodinges]
9e ronde, 9e keuze, 266e totaal: Silvio Marzolini [Steven184]
9e ronde, 10e keuze, 267e totaal: Dino Baggio [pfaf]
9e ronde, 11e keuze, 268e totaal: Fabio Grosso [Karrel_Laaglawaai]
9e ronde, 12e keuze, 269e totaal: Emilio Butragueño [DivineJester]
9e ronde, 13e keuze, 270e totaal: Jan Ceulemans [Beschouw]
[ afbeelding ]
"Lopen Jan, lopen! Ze kunnen niet volgen"
bedanktquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zonde, hij is zo goed als 2e spits of als aanvallende middenvelder. Na Maradona misschien wel de beste speler van die tijd op die positie. En wat iik van Di Stefano heb gezien toen die achter de spits speelde
De eerste box-to-box middenvelder, voordat het woord bestond. Maar jij heb een beetje overschot aan keuzes op je middenveld, echt prachtig. Zico, Di Stefano, Francescoli, Dunga kunnen er spelen. Maargoed, Di Stefano gaat de spits in. Overigens ben ik van mening dat je prachtige spelers hebt gekozen, hoor. Een van mijn favo's hier, maar ben wel benieuwd hoe je het in een suysteem gaat stoppen. Dat zullen we nog zien.
Haha, met pseudoniem. Dat die nog niet gekozen was, een van de weinige Duitsers die ik ook wel had gewild.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:51 schreef Colplay het volgende:
9e ronde, 8e keuze, 264e totaal: Paolo Montero [Blawh]
9e ronde, 9e keuze, 265e totaal: Finidi George [Yeahinhodinges]
9e ronde, 10e keuze, 266e totaal: Silvio Marzolini [Steven184]
9e ronde, 11e keuze, 267e totaal: Dino Baggio [pfaf]
9e ronde, 12e keuze, 268e totaal: Fabio Grosso [Karrel_Laaglawaai]
9e ronde, 13e keuze, 269e totaal: Emilio Butragueño [DivineJester]
9e ronde, 14e keuze, 270e totaal: Jan Ceulemans [Beschouw]
9e ronde, 15e keuze, 271e totaal: Mohamed Timoumi [AminBen]
9e ronde, 16e keuze, 272e totaal: José Miguel González Martín del Campo "Míchel" [methodmich]
9e ronde, 17e keuze, 273e totaal: Denis Irwin [Grimm]
9e ronde, 18e keuze, 274e totaal: Jay Goppingen (Jurgen Klinsmann) [Colplay]
Tong is iets cultureels doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:23 schreef egoTRON het volgende:
Tong al wakker?
Hehequote:Op donderdag 15 november 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Even vet maken nog Grimm! Aardig sprookjeselftal krijg je.
Op zich een goed idee, ware het niet dat ik hier al de meest vreemde en ongebruikelijke opstellingen/spelsystemen heb voorbij zien komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef Tarado het volgende:
Wel grappig dat enkelen zoveel aan promotie doen van "hun" elf.
Ik dacht aan een manier om een winnaar te vinden: Aan het einde van de rit zijn er 32 spelers op iedere positie (wel een beetje afhankelijk van de opstelling) als iedereen uit de beschikbare spelers per positie de volgens hem beste op die positie kiest krijgt die betreffende speler een punt als hij gekozen is. Degene die de elf spelers heeft met de meeste punten is de winnaar. Uiteraard mag je niet op je eigen speler voor die positie stemmen.
Het is maar een ideetje, ik lees wel of er animo voor deze oplossing is. Opmerkingen en aanmerkingen zijn uiteraard ook welkom.
Ik kan mijn 3-5-2 niet echt goed terugbrengen naar een 4-4-2 of 4-3-3.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Op zich een goed idee, ware het niet dat ik hier al de meest vreemde en ongebruikelijke opstellingen/spelsystemen heb voorbij zien komen.
Dan zou ik er voor pleiten dat iedereen kiest voor de meest gangbare 4-4-2 of 4-3-3 en alle andere varianten daar naartoe terug worden gebracht.
Irwin speelde wel op links he.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hehe
----------Totti--Kocsis---------------
-Best--Keane--Souness--Boniek-
-X--Brander--Hansen--Irwin-------
------------------X---------------------
Allemaal het beste van het beste, en bovendien een engelsleeuwenhart, dus met de wedstrijdinstelling zit het ook wel goed.
32 topics?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:13 schreef DANILXL het volgende:
Ik met mijn opstelling al helemaal niet. Ik denk gewoon dat iedereen een eigen motivatie topic begint. E da er een poll op de FP moet komen en een centraal topic in VBL
Ik vind dat juist leuk. Dat maakt het topic zo geweldig. Iedereen is er mee bezig en er wordt leuk gediscussieerd.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef Tarado het volgende:
Wel grappig dat enkelen zoveel aan promotie doen van "hun" elf.
Ik dacht dat Klinsmann al gekozen wasquote:Op donderdag 15 november 2007 19:51 schreef Colplay het volgende:
...
9e ronde, 18e keuze, 274e totaal: Jay Goppingen (Jurgen Klinsmann) [Colplay]
Bedankt. Ik twijfelde nog tussen Dino Baggio en Davids, maar ik denk dat Edgar toch een streepje voor heeft.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef Blawh het volgende:
Goede keuze Egotron, Ik heb er ook nog over zitten denken om hem te kiezen. Ik was sowieso verbaasd dat hij nog niet gekozen was terwijl ik namen zag langskomen die in mijn ogen minder goed waren.
Nee, dat geluk heeft hij wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je nu je plannen omgooien Grimm?
Irwin zet hij op links en dan kiest hij een rechtsback.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hehe
----------Totti--Kocsis---------------
-Best--Keane--Souness--Boniek-
-X--Brander--Hansen--Irwin-------
------------------X---------------------
Allemaal het beste van het beste, en bovendien een engelsleeuwenhart, dus met de wedstrijdinstelling zit het ook wel goed.
Maar dan nog moet hij plannen wijzigen en z'n geplande linksback links laten liggen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, dat geluk heeft hij wel.
[..]
Irwin zet hij op links en dan kiest hij een rechtsback.
ik ga geen voetballers kiezen waarvan ik geen/belachlijk weinig verstand van hebquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef sjimz het volgende:
Mwa Boulahrouz is nou niet in de topvorm.
En om te zeggen dat hij zich al jarenlang heeft bewezen!
Ik vind het een goede voetballer hoor, maar wel een gewaagde keuze.
Brolin raakte volgens mij vlak na het WK 94 geblesseerd. Bleef toen nog wel 4 jaar voetballen, maar nooit meer het niveau van daarvoor gehaald.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:17 schreef Blawh het volgende:
Goede keus mcyodogg
Goede speler dat een onderdeel was van een leuk team van Zweden in 2004. Moest Brolin trouwens zo vroeg stoppen vanwege een blessure of was het een eigen keus? Lijkt me logisch dat het vanwege een hardnekkige blessure is, maar zeker weten doe ik het niet.
En Deo... Sorry dat ik het moet zeggen, matige keuze.
Mij wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik voor 13.30 uur niet aan de beurt ben, wie kan ik dan mijn keuze PM'en?
2004?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:17 schreef Blawh het volgende:
Goede keus mcyodogg
Goede speler dat een onderdeel was van een leuk team van Zweden in 2004. Moest Brolin trouwens zo vroeg stoppen vanwege een blessure of was het een eigen keus? Lijkt me logisch dat het vanwege een hardnekkige blessure is, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik kies een Boulahrouz die C.Ronaldo zo hard onderruit haalde tijdens de slag Nurnbergquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:17 schreef Blawh het volgende:
Goede keus mcyodogg
Goede speler dat een onderdeel was van een leuk team van Zweden in 1994. Moest Brolin trouwens zo vroeg stoppen vanwege een blessure of was het een eigen keus? Lijkt me logisch dat het vanwege een hardnekkige blessure is, maar zeker weten doe ik het niet.
wat was er?quote:
quote:
En Deo, dan kan ik het wel begrijpen ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:06 schreef masterforlive het volgende:
.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
En Deo, dan kan ik het wel begrijpen ja.
http://www.youtube.com/watch?v=GIYHDU2b7DM
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
Je gaat moeite krijgen met scoren Golfert.
En nog 1 doelpunt uit 2 interlands voor het voormalige Joegoslavië erbij is best een aardig gemiddelde.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:40 schreef tong80 het volgende:
69 interlands 45 doelpunten ik neem mijn woorden terug Golfert
Weer een 'shit-moment' ja. Niet aan gedacht, maar als ik het wist...quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:47 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, was Gerrard nog niet gekozen?!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weer een 'shit-moment' ja. Niet aan gedacht, maar als ik het wist...
Je hebt gelijk, foutje van mij. Ik verander het even:quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:26 schreef Fides het volgende:
Zou Krol niet aan de linkerzijde moeten staan?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik Gerrard maar kunnen kiezen als verdedigende middenvelder.
Ik heb 1x vergeten te PM'en, dat heb ik geweten ook.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Kon ook niet missen dat je al actie ondernomen had.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb 1x vergeten te PM'en, dat heb ik geweten ook.
Ken zijn doelpunt op het WK van '58. Verder eigenlijk weinig beelden, hij had natuurlijk andere sterren in z'n team die in samenvattingen/ terugblikken meer naar voren komen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:49 schreef Blawh het volgende:
Nilton Santos, die stond bij mij eerst ook bovenaan het lijstje ,aar Ik had hem nooit zien spelen, dus heb ik eerst verder nagedacht totdat ik Gordillo tegenkwam. Daar heb ik wel beelden van gezien.
Preciesquote:
daar gaat mijn striker. maja ik denk dat ik helemaal geen spits meer kies, maar een middenvelderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |