Ik zie het ook net, dan toch maar El Buitre nu kiezen, wel op een andere positie natuurlijk...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is al gekozen, kijk maar een paar keuzes omhoog. Borisz heeft hem al.
daarom ben ik nu eigenlijk blij dat ik francescoli heb. Hoewel Valderrama's traptechniek natuurlijk fenomenaal was.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Valderrama scoorde niet zoveel, meer een man voor de assist.
Je gaat hem toch niet misbruiken als rechtshalf toch? Dan verzin ik voor die positie wel andere namen voor je, Enzo verdient beterquote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja bedankt, ik moest nog een rechtermiddenvelder die ook over mijn spitsen heen kan lopen en kan scoren. Ik kwam eerst uit op valderrama (de search deed het weer eens niet). Toen zocht ik nog wat verder en kwam ik op hem uit.
Mijn speelstijl wordt trouwens 442 Diamond met Walter en Francescoli op de zijkanten
Klopt, maar ook al kom ik uit 86, ik heb heb heel veel wedstrijden gezien van daarvoor. Zo heb ik vanaf het wk 1954 ongeveer alle wkduels gezien die er zijn geweest, heel veek ek-wedstrijden en ontelbaar aantal uefacupwedstrijden. Ik denk dat ik meer minuten beeld heb gezien van bijvoorbeeld Marco Tardelli dan van Persie bijvoorbeeld. Aan de hand daarvan weet ik dus wel van spelers voor mijn tijd hoe goed ze waren enzo. Ik kies niet echt op naam.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo gek is dat niet Steven, want lang niet iedereen wil spelers kiezen die ze zelf nooit hebben zien spelen.
In feite is hij een opstormende rechtsmid, die Di Stefano en mn andere spits van bruikbare ballen moet voorzien. Ik gebruik mijn rechts en linksmid als verkapte wingersquote:Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet misbruiken als rechtshalf toch? Dan verzin ik voor die positie wel andere namen voor je, Enzo verdient beter
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef DANILXL het volgende:
[..]
In feite is hij een opstormende rechtsmid, die Di Stefano en mn andere spits van bruikbare ballen moet voorzien. Ik gebruik mijn rechts en linksmid als verkapte wingers
Deze stond ook nog op mijn lijstje als spits. Goede keus. De beste belg ooit denk ik. Al zegt dat natuurlijk ook niet zoveelquote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef Beschouw het volgende:
9e ronde, 1e keuze, 257e totaal: Didi (Valdir Pereira) [Fides]
9e ronde, 2e keuze, 258e totaal: Ashley Cole [RayMania]
9e ronde, 3e keuze, 259e totaal: Fernando Ruiz Hierro [The_Verve]
9e ronde, 4e keuze, 260e totaal: Demetrio Albertini [BliksemSchigt]
9e ronde, 5e keuze, 261e totaal: Gianluca Zambrotta[Borisz]
9e ronde, 6e keuze, 262e totaal: Fernando Couto [sjimz]
9e ronde, 7e keuze, 263e totaal: Enzo Francescoli [DANILXL] nieuwe keus
9e ronde, 7e keuze, 264e totaal: Paolo Montero [Blawh]
9e ronde, 8e keuze, 265e totaal: Finidi George [Yeahinhodinges]
9e ronde, 9e keuze, 266e totaal: Silvio Marzolini [Steven184]
9e ronde, 10e keuze, 267e totaal: Dino Baggio [pfaf]
9e ronde, 11e keuze, 268e totaal: Fabio Grosso [Karrel_Laaglawaai]
9e ronde, 12e keuze, 269e totaal: Emilio Butragueño [DivineJester]
9e ronde, 13e keuze, 270e totaal: Jan Ceulemans [Beschouw]
[ afbeelding ]
"Lopen Jan, lopen! Ze kunnen niet volgen"
bedanktquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zonde, hij is zo goed als 2e spits of als aanvallende middenvelder. Na Maradona misschien wel de beste speler van die tijd op die positie. En wat iik van Di Stefano heb gezien toen die achter de spits speelde
De eerste box-to-box middenvelder, voordat het woord bestond. Maar jij heb een beetje overschot aan keuzes op je middenveld, echt prachtig. Zico, Di Stefano, Francescoli, Dunga kunnen er spelen. Maargoed, Di Stefano gaat de spits in. Overigens ben ik van mening dat je prachtige spelers hebt gekozen, hoor. Een van mijn favo's hier, maar ben wel benieuwd hoe je het in een suysteem gaat stoppen. Dat zullen we nog zien.
Haha, met pseudoniem. Dat die nog niet gekozen was, een van de weinige Duitsers die ik ook wel had gewild.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:51 schreef Colplay het volgende:
9e ronde, 1e keuze, 257e totaal: Didi (Valdir Pereira) [Fides]
9e ronde, 2e keuze, 258e totaal: Ashley Cole [RayMania]
9e ronde, 3e keuze, 259e totaal: Fernando Ruiz Hierro [The_Verve]
9e ronde, 4e keuze, 260e totaal: Demetrio Albertini [BliksemSchigt]
9e ronde, 5e keuze, 261e totaal: Gianluca Zambrotta[Borisz]
9e ronde, 6e keuze, 262e totaal: Fernando Couto [sjimz]
9e ronde, 7e keuze, 263e totaal: Enzo Francescoli [DANILXL] nieuwe keus
9e ronde, 8e keuze, 264e totaal: Paolo Montero [Blawh]
9e ronde, 9e keuze, 265e totaal: Finidi George [Yeahinhodinges]
9e ronde, 10e keuze, 266e totaal: Silvio Marzolini [Steven184]
9e ronde, 11e keuze, 267e totaal: Dino Baggio [pfaf]
9e ronde, 12e keuze, 268e totaal: Fabio Grosso [Karrel_Laaglawaai]
9e ronde, 13e keuze, 269e totaal: Emilio Butragueño [DivineJester]
9e ronde, 14e keuze, 270e totaal: Jan Ceulemans [Beschouw]
9e ronde, 15e keuze, 271e totaal: Mohamed Timoumi [AminBen]
9e ronde, 16e keuze, 272e totaal: José Miguel González Martín del Campo "Míchel" [methodmich]
9e ronde, 17e keuze, 273e totaal: Denis Irwin [Grimm]
9e ronde, 18e keuze, 274e totaal: Jay Goppingen (Jurgen Klinsmann) [Colplay]
Tong is iets cultureels doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:23 schreef egoTRON het volgende:
Tong al wakker?
Hehequote:Op donderdag 15 november 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Even vet maken nog Grimm! Aardig sprookjeselftal krijg je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |