Die had ik gewisseld toen ik het team van stefmans kreegquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:33 schreef Blawh het volgende:
Hierro stond allang niet meer op mijn lijst omdat ik dacht dat hij al gekozen was, niet dus.
KUT! Ik dacht dat 'tie ook al gekozen was inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die had ik gewisseld toen ik het team van stefmans kreeg.
klasse idd nu ook met Didi erbij. speelde 3 WK's won er 2 en werd gekozen tot speler van het toernooi in 58.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint een leuk stel te worden, wat je bij elkaar hebt geraapt.![]()
Ja, ik baalde even heel erg zwaar toen je die voor mijn neus wegkaapte. Gordillo, geweldige speler en mijn 1e keuze voor linksback. Nu dus niet meer. Maar ik heb er nog een paar op mijn lijstje staan. Didi had ik ook op mijn lijstje staan, maar uiteindelijk geschrapt omdat hij bewees bij Real Madrid niet met het Europese tempo mee te kunnen. Op de WK's was hij wel werkelijk geweldig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Blawh het volgende:
Zo goed is Cole toch niet Deo? Hij mag de veters nog niet strikken van Gordillo.
Ik zat te twijfelen tussen Couto en een andere, bedankt dat je die keuze makkelijk voor me hebt gemaakt.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:07 schreef sjimz het volgende:
9e ronde, 6e keuze, 262e totaal: Fernando Couto [sjimz]
Mijn PM-box staat open.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Edit: Wie kan ik straks mijn volgende keuze toesturen als DANILXL er nog niet is geweest als ik straks weg moet?
Denk dat je nog wel even mag blijven wachten.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Steven184 het volgende:
Yeahinho, verzin alvast een speler voor dalijk, anders moet ik nog langer wachten als Blawg en Danilxl zijn geweest.
Mocht je Cole toch willen, gewoon genoeg geld bieden.quote:
Ik heb niet alleen puur op basis van kwaliteiten gekeken. Valderrama bijvoorbeeld was een hele goede voetballer (Meeste assists ooit in de MLS en 100+ caps), maar hij heeft zich nooit bewezen in een grote Europese competitie. Caniggia was in potentie een echt hele grote, maar heeft het ook nooit helemaal bewezen. Mijn keuze voor Velten spreekt voor zich. Ik heb nu nog iemand op het oog die nooit wereldtop is geweest, maar die kies ik als laatste omdat hij waarschijnlijk wel vrij blijft.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:25 schreef Steven184 het volgende:
HEwt valt me trouwens op dat er nog steeds een flink aantal namen zijn die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van het voetbal die nog niet genoemd zijn. Een van mijn favorieten aller tijden, helaas past hij niet in mijn team meer, is nog steeds niet genoemd en hij verdient het toch zeker.
Jammer genoeg dat ze thuis alleen niet kunnen winnenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:32 schreef tong80 het volgende:
Wat van Hanegem zei laatst. Met 11 technische voetballers komt de tegenstander niet ééns in balbezit. Die stelt gewoon de 11 beste spelers op. Heeft schijt aan indekkende verdefigende terugtrekkende middenvelders. Wint met Utrecht dan ook elke uitwedstijd. Ze weten niet wat er gebeurd. Een uit club dat aanvalt. Willem
Gelukkig, daar zal Dries Boussatta bij mee zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Blawh het volgende:
Ik heb nu nog iemand op het oog die nooit wereldtop is geweest, maar die kies ik als laatste omdat hij waarschijnlijk wel vrij blijft.
Ik speel 3-5-2 en heb Gordillo en Cafu al als wingbacks. Voorin heb ik al Velten als spits en Caniggia die er een beetje omheen kan zwerven, helaas genoeg dus geen plek voor Dries.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig, daar zal Dries Boussatta bij mee zijn
Hij is heel veelzijdig hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik speel 3-5-2 en heb Gordillo en Cafu al als wingbacks. Voorin heb ik al Velten als spits en Caniggia die er een beetje omheen kan zwerven, helaas genoeg dus geen plek voor Dries.![]()
Dat snap ik hoor, maar er zijn echt een aantal namen die tot de top 10 aller tijden op hun positie horen en dan is het op zich wel raar dat geen van de 32 mensen ervoor kiezen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen puur op basis van kwaliteiten gekeken. Valderrama bijvoorbeeld was een hele goede voetballer (Meeste assists ooit in de MLS en 100+ caps), maar hij heeft zich nooit bewezen in een grote Europese competitie. Caniggia was in potentie een echt hele grote, maar heeft het ook nooit helemaal bewezen. Mijn keuze voor Velten spreekt voor zich. Ik heb nu nog iemand op het oog die nooit wereldtop is geweest, maar die kies ik als laatste omdat hij waarschijnlijk wel vrij blijft.
Ja, ik snapte je punt. Daarom was het ook niet zo erg dat er een aantal namen vlak voor je weg werden gepikt. Er was namelijk toch genoeg keuze, ik had in het begin verwacht dat er na een ronde of 7 al bijna geen toppers meer vrij zouden zijn en dat is nu nog zeker niet het geval.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor, maar er zijn echt een aantal namen die tot de top 10 aller tijden op hun positie horen en dan is het op zich wel raar dat geen van de 32 mensen ervoor kiezen.
Klopt, ik doe daar niet aan in mijn elftal.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo gek is dat niet Steven, want lang niet iedereen wil spelers kiezen die ze zelf nooit hebben zien spelen.
Hier nog een. Het andere criterium is dat de speler me moet aanstaan. Gaat niet alleen om kwaliteit.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik doe daar niet aan in mijn elftal.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:07 schreef sjimz het volgende:
9e ronde, 1e keuze, 257e totaal: Didi (Valdir Pereira) [Fides]
9e ronde, 2e keuze, 258e totaal: Ashley Cole [RayMania]
9e ronde, 3e keuze, 259e totaal: Fernando Ruiz Hierro [The_Verve]
9e ronde, 4e keuze, 260e totaal: Demetrio Albertini [BliksemSchigt]
9e ronde, 5e keuze, 261e totaal: Gianluca Zambrotta[Borisz]
9e ronde, 6e keuze, 262e totaal: Fernando Couto [sjimz]
9e ronde, 7e keuze, 263e totaal: Enzo Francescoli [DANILXL] nieuwe keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |