Op zich een goed idee, ware het niet dat ik hier al de meest vreemde en ongebruikelijke opstellingen/spelsystemen heb voorbij zien komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef Tarado het volgende:
Wel grappig dat enkelen zoveel aan promotie doen van "hun" elf.
Ik dacht aan een manier om een winnaar te vinden: Aan het einde van de rit zijn er 32 spelers op iedere positie (wel een beetje afhankelijk van de opstelling) als iedereen uit de beschikbare spelers per positie de volgens hem beste op die positie kiest krijgt die betreffende speler een punt als hij gekozen is. Degene die de elf spelers heeft met de meeste punten is de winnaar. Uiteraard mag je niet op je eigen speler voor die positie stemmen.
Het is maar een ideetje, ik lees wel of er animo voor deze oplossing is. Opmerkingen en aanmerkingen zijn uiteraard ook welkom.
Ik kan mijn 3-5-2 niet echt goed terugbrengen naar een 4-4-2 of 4-3-3.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Op zich een goed idee, ware het niet dat ik hier al de meest vreemde en ongebruikelijke opstellingen/spelsystemen heb voorbij zien komen.
Dan zou ik er voor pleiten dat iedereen kiest voor de meest gangbare 4-4-2 of 4-3-3 en alle andere varianten daar naartoe terug worden gebracht.
Irwin speelde wel op links he.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hehe
----------Totti--Kocsis---------------
-Best--Keane--Souness--Boniek-
-X--Brander--Hansen--Irwin-------
------------------X---------------------
Allemaal het beste van het beste, en bovendien een engelsleeuwenhart, dus met de wedstrijdinstelling zit het ook wel goed.
32 topics?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:13 schreef DANILXL het volgende:
Ik met mijn opstelling al helemaal niet. Ik denk gewoon dat iedereen een eigen motivatie topic begint. E da er een poll op de FP moet komen en een centraal topic in VBL
Ik vind dat juist leuk. Dat maakt het topic zo geweldig. Iedereen is er mee bezig en er wordt leuk gediscussieerd.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:57 schreef Tarado het volgende:
Wel grappig dat enkelen zoveel aan promotie doen van "hun" elf.
Ik dacht dat Klinsmann al gekozen wasquote:Op donderdag 15 november 2007 19:51 schreef Colplay het volgende:
...
9e ronde, 18e keuze, 274e totaal: Jay Goppingen (Jurgen Klinsmann) [Colplay]
Bedankt. Ik twijfelde nog tussen Dino Baggio en Davids, maar ik denk dat Edgar toch een streepje voor heeft.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef Blawh het volgende:
Goede keuze Egotron, Ik heb er ook nog over zitten denken om hem te kiezen. Ik was sowieso verbaasd dat hij nog niet gekozen was terwijl ik namen zag langskomen die in mijn ogen minder goed waren.
Nee, dat geluk heeft hij wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je nu je plannen omgooien Grimm?
Irwin zet hij op links en dan kiest hij een rechtsback.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hehe
----------Totti--Kocsis---------------
-Best--Keane--Souness--Boniek-
-X--Brander--Hansen--Irwin-------
------------------X---------------------
Allemaal het beste van het beste, en bovendien een engelsleeuwenhart, dus met de wedstrijdinstelling zit het ook wel goed.
Maar dan nog moet hij plannen wijzigen en z'n geplande linksback links laten liggen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, dat geluk heeft hij wel.
[..]
Irwin zet hij op links en dan kiest hij een rechtsback.
ik ga geen voetballers kiezen waarvan ik geen/belachlijk weinig verstand van hebquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef sjimz het volgende:
Mwa Boulahrouz is nou niet in de topvorm.
En om te zeggen dat hij zich al jarenlang heeft bewezen!
Ik vind het een goede voetballer hoor, maar wel een gewaagde keuze.
Brolin raakte volgens mij vlak na het WK 94 geblesseerd. Bleef toen nog wel 4 jaar voetballen, maar nooit meer het niveau van daarvoor gehaald.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:17 schreef Blawh het volgende:
Goede keus mcyodogg
Goede speler dat een onderdeel was van een leuk team van Zweden in 2004. Moest Brolin trouwens zo vroeg stoppen vanwege een blessure of was het een eigen keus? Lijkt me logisch dat het vanwege een hardnekkige blessure is, maar zeker weten doe ik het niet.
En Deo... Sorry dat ik het moet zeggen, matige keuze.
Mij wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik voor 13.30 uur niet aan de beurt ben, wie kan ik dan mijn keuze PM'en?
2004?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:17 schreef Blawh het volgende:
Goede keus mcyodogg
Goede speler dat een onderdeel was van een leuk team van Zweden in 2004. Moest Brolin trouwens zo vroeg stoppen vanwege een blessure of was het een eigen keus? Lijkt me logisch dat het vanwege een hardnekkige blessure is, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik kies een Boulahrouz die C.Ronaldo zo hard onderruit haalde tijdens de slag Nurnbergquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:17 schreef Blawh het volgende:
Goede keus mcyodogg
Goede speler dat een onderdeel was van een leuk team van Zweden in 1994. Moest Brolin trouwens zo vroeg stoppen vanwege een blessure of was het een eigen keus? Lijkt me logisch dat het vanwege een hardnekkige blessure is, maar zeker weten doe ik het niet.
wat was er?quote:
quote:
En Deo, dan kan ik het wel begrijpen ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:06 schreef masterforlive het volgende:
.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
En Deo, dan kan ik het wel begrijpen ja.
http://www.youtube.com/watch?v=GIYHDU2b7DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |