hahaha ga je mond spoelen! 1 Actie die niet eens raak was!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:46 schreef SCH het volgende:
[..]Hoe kan je zo'n 'speler' nog steunen. Heeft toch niks meer met voetbal te maken. Maar ja, met zo'n Van Loen op de bank die nog honderd keer agressiever en onredelijker is, is het niet zo gek dat spelers zo worden.
Waarom maak je je zo druk over FC Utrecht? Wij hebben tenminste een trainer die opkomt voor zijn spelers/supporters/voorzitter.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:49 schreef SCH het volgende:
Wat reageren jullie raar? Hebben jullie dan geen enkele moeite met het gedrag van Willem en John?
En vuurwerk op het veld is ook geen punt?
Dat is maar de vraag. Of deze manier van handelen, opkomen voor genoemd moet worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:54 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over FC Utrecht? Wij hebben tenminste een trainer die opkomt voor zijn spelers/supporters/voorzitter.
Mooi toch juist, erg leuke 2e helft gezien. Opgefokte sfeer, spreekkoren, beetje vuurwerk erbij, opstootjes. Heerlijk, heb genoten.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:49 schreef SCH het volgende:
Wat reageren jullie raar? Hebben jullie dan geen enkele moeite met het gedrag van Willem en John?
Geen enkele moeite nee, uitdelen & incasseren, alleen daar hadden die grens- en scheidrechter nog nooit van gehoord schijnbaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:49 schreef SCH het volgende:
er waren bijna geen spreekkoren gisteren, zoals ik in het Heerenveen-topic zei, bijna alles was pro-utrecht.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:15 schreef Utca het volgende:
[..]
Mooi toch juist, erg leuke 2e helft gezien. Opgefokte sfeer, spreekkoren, beetje vuurwerk erbij, opstootjes. Heerlijk, heb genoten.
En Gertjan Verbeek doet nooit dingen die niet mogenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Of deze manier van handelen, opkomen voor genoemd moet worden.
En ik maak me er druk over omdat ik gisteren bij de wedstrijd was en het een hele vervelende middag werd die verder weinig meer met voetbal te maken had.
Als je excessen en negatieve zaken uit het voetbal wilt weghouden, dan is dit echt de omgekeerde weg. En daar maak ik me druk over ja.
Okay. Ik ben het daar niet mee eens. Snap je opmerking ook niet. Wat moet een scheids incasseren dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen enkele moeite nee, uitdelen & incasseren, alleen daar hadden die grens- en scheidrechter nog nooit van gehoord schijnbaar.
Precies, het is niet altijd even netjes, dat vind ik ook, maar soms zie je dat als er met wat emotie gespeeld wordt zo'n wedstrijd om wordt gegooid.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:25 schreef DarkShine het volgende:
SCH, na Roda - Heerenveen kwam je bij ons zeuren met lachwekkende dingen. Na FCU - Heerenveen kom je hier zeuren over lachwekkende dingen.
Voetbal is passie & emotie, niet iedereen wilt, net als Heerenveen, het liefste jongetje van de klas zijn.
Zijn er beelden van de elleboog.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:29 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies, het is niet altijd even netjes, dat vind ik ook, maar soms zie je dat als er met wat emotie gespeeld wordt zo'n wedstrijd om wordt gegooid.
Volgens mij was dat in deze wedstrijd het moment waarop Nelisse een overtreding maakt. Ook het vuurwerk (nooit goed te praten) had invloed hierop.
Ja dat die penalty terecht was is iedereen het wel over eens lijkt me; hij ging met de hand naar de bal. Het spel had daarvoor echter al stil gelegd moeten worden door de elleboog, waardoor die hele situatie niet had kunnen ontstaan. Hoe dan ook, de penalty is gehouden, dus alleen nog maar leuk voor de statistiek.
heerenveen had tot voor kort Paul Bosveld in het veld lopen. ook zo'n vervelend mannetje, en die werd publiekslieveling bij Heerenveen. Dus ach, SCH loopt altijd te mekkeren over dingen die helemaal nergens op slaan. Het gezeur kan hij ook nooit met goede argumenten onderbouwen.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:25 schreef DarkShine het volgende:
SCH, na Roda - Heerenveen kwam je bij ons zeuren met lachwekkende dingen. Na FCU - Heerenveen kom je hier zeuren over lachwekkende dingen.
Voetbal is passie & emotie, niet iedereen wilt, net als Heerenveen, het liefste jongetje van de klas zijn.
Dit zegt al genoeg SCH :quote:Op maandag 14 januari 2008 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn er beelden van de elleboog.
Of gaan we af op Willem van Hanegem, die moet het met zijn scherpe ogen wel goed gezien hebben natuurlijk
quote:Met alle liefde was het in de verhitte Galgenwaard na 75 minuten plots voorbij na een verkeerde inschatting van Nijhuis. De zaterdag 31 jaar geworden leidsman uit Enschede bezorgde het wankelende SC Heerenveen een strafschop na een -overigens onbetwiste- handsbal van Tim Cornelisse. Nijhuis had echter een paar tellen eerder een elleboogstoot van Michael Dingsdag tegen Erik Pieters over het hoofd gezien, zoals de beelden van RTL4 gisteravond bevestigden. Nijhuis: ,,Na een aantal herhalingen die ik zojuist heb gezien, moet ik bekennen dat de strafschop niet gegeven had mogen worden.’’
Zijn die beelden ergens te zien dan?quote:
Dat heet emotie.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn die beelden ergens te zien dan?
Maar verder gaat het daar toch niet over. Hij gaf die penalty en Utrecht-spelers moeten dat op een gegeven moment accepteren en niet meer dan 5 minuten de wedstrijd stil leggen.
Er zijn geen grenzen overschreden, anders had een Van Dijk of een Keller wel rood gehad denk je niet ?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, emotie is prima maar het kent zijn grenzen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn geen grenzen overschreden, anders had een Van Dijk of een Keller wel rood gehad denk je niet ?
Verder had Nijhuis natuurlijk ook gewoon naar de stip kunnen lopen en kunnen fluiten, maar nee, hij koos er zelf voor om weg te lopen, daarna naar de grens te lopen etc.
Dat jullie het braafste jongetje uit de klas zijn betekent niet dat iedere club zich zo gemakkelijk laat benadelen door arbitrale dwalingen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, emotie is prima maar het kent zijn grenzen.
Een elleboogstoot in het strafschopgebied bij een corner is wat moeilijker te waarnemen door de scheids, dan ''grens-overschrijdende'' woorden van een Van Dijk of Keller in de nasleep.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]Dat is hetzelfde als redeneren: die elleboogstoot was niet erg, anders was er wel rood voor gegeven toch?
Ik zag het in het stadion ook al, en Nijhuis bevestigt het zelf in de krant, lijkt me dus simpel.quote:Nogmaals: hoe weet jij dat zo zeker van die elleboogstoot. Gisteren in de Wedstrijden was het niet te zien. Zijn er andere beelden van getoond of ergens te zien?
Het was een enorm belangrijke wedstrijd voor Utrecht, en als aanvoerder ga ja uiteraard de discussie aan, ook na de wedstrijd.quote:Nijhuis gaf gewoon een pingel, even protesteren is okay maar Van Dijk bleef maar etteren, tot ver na de wedstrijd.
Ga even ergens anders trollen DSquote:Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat jullie het braafste jongetje uit de klas zijn betekent niet dat iedere club zich zo gemakkelijk laat benadelen door arbitrale dwalingen.
Jij zit toch op de Bunnikside?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zag het in het stadion ook al, en Nijhuis bevestigt het zelf in de krant, lijkt me dus simpel.
Ik zie niet in waarom je er na de wedstrijd over door moet blijven zeuren.quote:Het was een enorm belangrijke wedstrijd voor Utrecht, en als aanvoerder ga ja uiteraard de discussie aan, ook na de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |