dan moeten we toch juist heel blij zijn dat we nu wél een bondscoach hebben die mazzel meebrengtquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
Hadden we ook zeker van kunnen winnen, maar als je pech hebt en geen geluk, kan je er ook van verliezen.
Maar wél een garantie op meedoen aan de eindronde tot nu toe... Is dat niet ook heel belangrijk?quote:Maar ook met Marco van Basten heb je geen garantie op geluk.
Op zijn autoriteit als voetbalgod, zijn ervaring, zijn kennis en zijn talent?quote:Als het geluk eenmaal wegvalt, waar moet Van Basten dan op terugvallen?
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als.....
Me oom een kutje had was het me tante.
Op die fiets..quote:
Nogmaals, het is geen garantie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:57 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dan moeten we toch juist heel blij zijn dat we nu wél een bondscoach hebben die mazzel meebrengt
Op basis van geluk een eindronde bereiken en daar anoniem meedoen, wat belangrijk zeg!quote:[..]
Maar wél een garantie op meedoen aan de eindronde tot nu toe... Is dat niet ook heel belangrijk?
Wat voor talent? Talentvol als trainer/coach?quote:[..]
Op zijn autoriteit als voetbalgod, zijn ervaring, zijn kennis en zijn talent?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Barca het volgende:
Je moet een eindtoernooi winnen. Doe je dat niet? De kogel!
Gast, dit is gechargeerd maar ik word moe van die idioten die maar blijven juichen dat we ons kwalificeren voor een eindtoernooi. We hebben op het afgelopen wk verloren van Portugal en dus gefaald.quote:
Kan je je ook voorstellen dat er mensen zijn die minstens even moe worden van dat continu gekanker op Marco van Basten?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Gast, dit is gechargeerd maar ik word moe van die idioten die maar blijven juichen dat we ons kwalificeren voor een eindtoernooi. We hebben op het afgelopen wk verloren van Portugal en dus gefaald.
Ik spreek je na de groepsfase wel weer, kijken of je gelijk hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Barca het volgende:
Want met Bassie als clown, pardon coach, overleven we zelfs de groepsfase niet!
Tuurijk was mijn opmerking enigszins gechargeerd, maar er zit wel enige waarheid in. Nederland is afgelopen 10 jaar ook best veranderd. Naar mijn gevoel wil men meer NU en eist meer dan 10 jaar geleden - zie ook in de politiek. De weg van de geleidelijkheid heeft terrein verloren. Dat men nu al beweert niet tevreden te zijn over VanBasten zelfs al wint hij het EK vind ik van een treurnis die z'n weerga niet kent.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef DRD het volgende:
Gewaagde uitspraken. Welke coaches hebben er langer dan 2 jaar gezeten? Advocaat een paar maanden langer en die werd daarna inderdaad afgeslacht. Hiddink heeft 2 periodes volgemaakt en kreeg juist in z'n eerste periode de meeste kritiek. Verder kan ik me geen coach herrinneren die langer dan 24 maanden bondscoach geweest is.
Marco begon vliegend, met beloftes en een thuiswedstrijd tegen Tsjechië, de angstgegner naast Portugal, die gewonnen werd. Dat heeft hem krediet opgeleverd. Genoeg voor de eerste 2 jaar. Die kwalificatie verloopt vervolgens vele malen beter dan de huidige kwalificatie. Daarnas komt geen geweldige voorbereiding en volgt een teleurstellend eindtoernooi. Al met al dus al 2 jaar lang een dalende lijn in de algemene opinie.
De nieuwe kwalificatie begint met Luxemburg-uit. Een wereld van verschil met het vorige begin. In de 14 maanden erna zijn er geen momenten geweest, die de continu dalende gevoelens rondom oranje, hebben kunnen doen keren. Daardoor zitten we nu misschien inderdaad op een té negatief niveau. Dat heeft niets met langer dan twee jaar te maken, maar alles met het ontbreken van een moment om die negatieve spiraal te doorbreken.
En dan gaat alles tegen de bondscoach werken. Je tacktiek, je selectiebeleid, je uitspraken in de media en zelfs je resultaten. Hij kan nu inderdaad niets meer goed doen bij het publiek. Ze zijn hem zat (en ik eigenlijk ook). Hierdoor ontbreekt in mijn ogen ook zeker de basis om hem tot 2010 als coach aan te stellen en als deze negativiteit rond oranje blijft hangen zou het serieus een goede zet kunnen zijn om Marco te bedanken voor de kwalificatie en met een "schone" en "frisse" bondscoach vanaf het voorjaar te gaan werken aan een toptoernooi in de zomer. Onrechtvaardig, maar wie weet succesvol.
En welk topland en wel een geweldige coach?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nogmaals, het is geen garantie.
[..]
Op basis van geluk een eindronde bereiken en daar anoniem meedoen, wat belangrijk zeg!
[..]
Wat voor talent? Talentvol als trainer/coach?![]()
Na drie jaar staat er nog geen team, nog altijd hebben we geluk nodig om van Slovenië en Albanië te winnen.
Wat hebben wij een geweldige bondscoach, zeg!![]()
![]()
Waarom naar anderen wijzen? Maakt dat de situatie dat bij ons beter?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:37 schreef Doc het volgende:
[..]
En welk topland en wel een geweldige coach?
Dat laatste gebeurt natuurlijk wel. Er wordt geklaagd omdat anderen dat zijn en wij niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom naar anderen wijzen? Maakt dat de situatie dat bij ons beter?
We wijzen toch ook niet naar anderen als zij wereldkampioen zijn?
Mooi voetbal is voor een klein land een garantie voor succes?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef tong80 het volgende:
Schijt aan de voorronde. Op het EK wil ik mooi voetbal zien. Omdat mooi voetbal voor een klein land een garantie voor succes is. We moeten niet gaan verdedigen. Daar zijn de Italianen voor. Maar nogmaals het zal me aan m'n reet roesten hoe we het EK halen.
Prima ... maar zo lang we geen kampioen worden falen we. En we worden geen kampioen!quote:Op woensdag 14 november 2007 08:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik spreek je na de groepsfase wel weer, kijken of je gelijk hebt
Ik vind de halve finale halen al een hele prestatie met deze selectie en vertoonde spel.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Prima ... maar zo lang we geen kampioen worden falen we. En we worden geen kampioen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |