Daar gaat het niet om. Elke trainer kan een keer falen in een missie. Maar v Gaal heeft wel kampioenschappen met topclubs behaald en doet het nu ook al jaren goed bij AZ>quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de reden dat het Van Gaal niet lukte in 2002? Of telt dat niet omdat het een WK was?
Als.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Zelfs als hij elk jaar Spaans, Europees en Wereldkampioen zou worden?
Portugal is inderdaad een ploeg waar we vaker last van hebben, maar Ierland hadden we toch wel een keer van kunnen winnen, toch? Blijkbaar hebben we dan toch wel een coach met geluk nodig volgens jouw redenering...quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sterkere kwalificatiepoule? Minder geluk?
Hadden we ook zeker van kunnen winnen, maar als je pech hebt en geen geluk, kan je er ook van verliezen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Portugal is inderdaad een ploeg waar we vaker last van hebben, maar Ierland hadden we toch wel een keer van kunnen winnen, toch?
Maar ook met Marco van Basten heb je geen garantie op geluk.quote:Blijkbaar hebben we dan toch wel een coach met geluk nodig volgens jouw redenering...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als.....
De enige Nederlander die wmb Rijkaard mag opvolgen is Ronald Koeman. .
Ok, de KNVB is stom, Van Basten totaal ongeschikt, Cruijjff heeft er geen verstand, noem maar op. Van Basten zal nooit wat worden bij Oranje, heb ik het zo goed samengevat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
...
Marco van Basten was en is totaal niet geschikt voor de functie als bondscoach, maar hij kan er weinig aan doen dat de KNVB zo stom is om hem aan te stellen. Als hij dan eenmaal bondscoach is, moet hij doen wat er van hem verlangd wordt, de beste spelers oproepen en de meest geschikte opstelling/formatie gebruiken. Beide doet hij niet, daarnaast botst hij met de grootste spelers en komt hij niet na wat hij belooft. Oftewel, ook Van Basten heeft mij teleurgesteld en niet zo'n beetje ook.
Van Basten heeft wél wat laten zien... Twee keer makkelijk gekwalificeerd, de "groep des doods" op het WK makkelijk overleefd, alleen die ene pot tegen Portugal... Dat is toch een stuk meer dan iemand als Van Gaal heeft laten zien met al zijn ervaring...quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Elke trainer kan een keer falen in een missie. Maar v Gaal heeft wel kampioenschappen met topclubs behaald en doet het nu ook al jaren goed bij AZ>
Van Basten heeft nog niets laten zien, behalve dat ie veel plannen had mbt het voetbal en die zijn allemaal mislukt. Alleen de resultaten zijn best redelijk, maar dat vind ik geen kunst als je kan kiezen uit het beste dat Nederland heeft rondlopen. Dan is zijn invloed gewoon niet zo sterk als bijv bij een club waar je met schorsingen, verkopen en blessures te maken hebt waar je geen vervanging voor hebt.
Wat zou v Basten nu moeten doen bij Ajax bijv met zoveel blessures? Hij kan niet ff iemand anders oproepen. EN zelfs met de beste spelers speelt Oranje kut.
Ik zie zijn "hand" niet in positieve zin..
Koeman kent de club(cultuur), kent het voetbal, weet wat voor voetbal men in Barcelona wil zien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]WTF? JIj wil faalhaas, ik vertrek als ik zin heb, Koeman graag? Ik hoef die zelfingenomen kutkop nooit meer te zien bij Ajax iig..
Ging ook allemaal op voor Ajaxquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Koeman kent de club, kent het voetbal, weet wat voor voetbal men in Barcelona wil zien.
Hij heeft in misschien wel het beste Barca elftal ooit gespeeld en is een absolute held in barcelona.
Bovendien heeft Koeman wel de nodige ervaring opgedaan inmiddels. Ik zie Koeman echt 1000X liever in Barcelona dan V basten.
Er zal weinig van geleerd worden, want denk je nou echt dat een hooggeplaatst figuur bij de KNVB opstapt door een tegenvallend EK? Denk je nou echt dat men niet meer naar Johan Cruijff zal luisteren, als Marco van Basten teleurstellend presteert op het EK? Daarbij zal Cruijff zijn Barcelona nog altijd Van Basten adviseren als eventuele opvolger van Frank Rijkaard, puur op basis van zijn geweldige cijfers in de kwalificaties.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:49 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, de KNVB is stom, Van Basten totaal ongeschikt, Cruijjff heeft er geen verstand, noem maar op. Van Basten zal nooit wat worden bij Oranje, heb ik het zo goed samengevat?
Als dat zo is, denk je dan niet dat dit allemaal weer een leerervaring is en dat het Nederlandse voetbal er uiteindelijk beter van zal worden, want de KNVB, Cruijff en Van Basten gaan wel erg door de mand vallen dan volgende zomer, en daar kan een hoop van geleerd worden denk ik, of niet?
Werd hij geen kampioen met Ajax?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ging ook allemaal op voor Ajax.
Dat weet ook niemand en daar komen we alleen maar achter door af te wachten, voorlopig zijn zijn resultaten zeer veelbelovend... De vergelijking over je familieleden ga ik liever niet verder op in, zou te persoonlijk worden, maar hij slaat nergens op...quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als.....
Me oom een kutje had was het me tante.
Ik geloof daar niet zo in, zo makkelijk win je al die prijzen niet.
Ik zou niet weten waarom V Basten dat wel even zou lukken.
...
Huh?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
De vergelijking over je familieleden ga ik liever niet verder op in, zou te persoonlijk worden, maar hij slaat nergens op...
dan moeten we toch juist heel blij zijn dat we nu wél een bondscoach hebben die mazzel meebrengtquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
Hadden we ook zeker van kunnen winnen, maar als je pech hebt en geen geluk, kan je er ook van verliezen.
Maar wél een garantie op meedoen aan de eindronde tot nu toe... Is dat niet ook heel belangrijk?quote:Maar ook met Marco van Basten heb je geen garantie op geluk.
Op zijn autoriteit als voetbalgod, zijn ervaring, zijn kennis en zijn talent?quote:Als het geluk eenmaal wegvalt, waar moet Van Basten dan op terugvallen?
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als.....
Me oom een kutje had was het me tante.
Op die fiets..quote:
Nogmaals, het is geen garantie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:57 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dan moeten we toch juist heel blij zijn dat we nu wél een bondscoach hebben die mazzel meebrengt
Op basis van geluk een eindronde bereiken en daar anoniem meedoen, wat belangrijk zeg!quote:[..]
Maar wél een garantie op meedoen aan de eindronde tot nu toe... Is dat niet ook heel belangrijk?
Wat voor talent? Talentvol als trainer/coach?quote:[..]
Op zijn autoriteit als voetbalgod, zijn ervaring, zijn kennis en zijn talent?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Barca het volgende:
Je moet een eindtoernooi winnen. Doe je dat niet? De kogel!
Gast, dit is gechargeerd maar ik word moe van die idioten die maar blijven juichen dat we ons kwalificeren voor een eindtoernooi. We hebben op het afgelopen wk verloren van Portugal en dus gefaald.quote:
Kan je je ook voorstellen dat er mensen zijn die minstens even moe worden van dat continu gekanker op Marco van Basten?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Gast, dit is gechargeerd maar ik word moe van die idioten die maar blijven juichen dat we ons kwalificeren voor een eindtoernooi. We hebben op het afgelopen wk verloren van Portugal en dus gefaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |