Zélfs als hij volgend jaar kampioen zou worden heeft hij het dus nu al helemaal voor altijd en eeuwig verpest bij jou dus?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij zorgt er zelf voor dat het goede beeld dat hij als wereldspits achterliet, naar de achtergrond verdwijnt door zijn trainersloopbaan. Hij was voor mij een held, door zijn verdwijning uit de voetballerij haast een mythe. Maar nu niet meer, nu zorgt zijn trainersloopbaan voor een wrange nasmaak.
Ja, Van Basten is straatarmquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja inderdaad waarschijnlijk dat Rijkaard er tussentijds uitvliegt.
En Van Basten heeft het geld ook nodig, dus een goede aanbieding van Barca zal vast gelegen komen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten wordt ook genoemd bij Barcelona:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1056958.html
![]()
Zou dat niet ook gewoon deel kunnen zijn geweest van de noodzakelijke overgangsfase?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat afserveren en elke selectie willekeurig spelers kiezen is echt inderdaad alleen maar van de eerste anderhalfjaar.
Johan Cruijff heeft her en der teveel invloed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Heb je er een verklaring voor dat iemand "zonder ervaring" als trainer eerst de competitie en de beker wint, vervolgens met Oranje de beste cijfers ooit neerzet en dan naar Ajax, AC Milan en Barcelona toe zou kunnen... Dat kan toch niet alleen maar geluk zijn? Of ziet echt iedereen het verkeerd die iets in Van Basten ziet?
Bij Ajax en zelfs Barcelona kan ik me er misschien nog iets bij voorstellen, maar bij AC Milan!?!?!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Cruijff heeft her en der teveel invloed.
Hij is nog nooit genoemd bij AC Milan.quote:
Nou, ik heb toevallig van de week met een Italiaan gesproken en die zegt dat Van Basten in Italië verwacht zou worden na volgende zomer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is nog nooit genoemd bij AC Milan.
Maar aangezien die niet bijster goed presteren dit jaar, zou het een optie kunnen zijn, evenals namen die wél al genoemd zijn, zoals Jose Mourinho, Marcello Lippi en Roberto Donadoni.
Goh, dan zal het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nou, ik heb toevallig van de week met een Italiaan gesproken en die zegt dat Van Basten in Italië verwacht zou worden na volgende zomer.
Je hebt gelijk, we dwalen af... Begrijp ik goed dat je zegt dat ze dan bij Barcelona, Ajax en de KNVB alleen maar Van Basten zouden willen omdat Cruijff dat wil?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goh, dan zal het wel zo zijn.![]()
Niet dat ik er iets op tegen heb, maar goed.
Niet alleen maar, maar zijn invloed is wel te groot.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we dwalen af... Begrijp ik goed dat je zegt dat ze dan bij Barcelona, Ajax en de KNVB alleen maar Van Basten zouden willen omdat Cruijff dat wil?
Heb je dan niet vooral een hekel aan Johan Cruijff?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij Ajax durft men zijn advies haast niet te negeren, aangezien hij dan weleens beledigd kan zijn en Ajax de rug toekeert. Zo heeft hij eerder al onder andere Ronald Koeman, Danny Blind en Roger aangesmeerd, met wisselend succes. Ook bij Barcelona is zijn invloed erg groot, denk je dat men zónder het advies van Johan Cruijff ooit uit was gekomen bij Frank Rijkaard? Uitgerekend de man die de eerste was in de historie van Sparta die degradeerde! KNVB, zelfde verhaal.
Zelfs als hij elk jaar Spaans, Europees en Wereldkampioen zou worden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef venomsnake het volgende:
Zijn voetbal is niet om aan te zien, zijn wissels zuigen, zijn selectiebeleid is bagger.
Moet er niet aan denken dat hij naar Barcelona zou komen, bovendien kan je er de donder op zeggen dat er dan weer allemaal Hollanders komen ballen (vriendjespolitiek), en daar zit ik niet op te wachten..
Ook wel, ja. Heb ik overigens al meerdere malen op dit forum verkondigd, hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Heb je dan niet vooral een hekel aan Johan Cruijff?
Kom op, zeg. Dat is toch hetzelfde als je Stevie Wonder aanstelt als nieuwe trainer/coach van Barça?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Zelfs als hij elk jaar Spaans, Europees en Wereldkampioen zou worden?
Zeker een club als Ajax, dat al te lang wacht op een echte prijs, zit niet te wachten op een coach die zich nog niet bewezen heeft, daar hebben we er al genoeg van gehad. Ik zeg niet dat MvB nooit een goeie coach zal worden, maar hij zal eerst eens met "beperkt" materiaal moeten werken. Dus niet de luxe van :quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:23 schreef Tennessee het volgende:
Hoe kan dat nou dat jullie zo'n hekel aan MvB hebben dat jullie hem nergens als coach willen zien? Als hij nou straks de ene prijs na de andere gaat pakken, blijven jullie dan zo negatief?
Sorry als ik niet elke uitspraak die je op Fok hebt gedaan direct bij de hand heb... Je doet trouwens ook nog wel eens uitspraken die andere uitspraken van je tegenspreken, maar goed... Ik probeer te begrijpen hoe het komt dat je je persoonlijke gevoelens voor bepaalde mensen zo'n belangrijke invloed op je leven laat hebben. Want je zegt dat het vooral je hekel aan Cruijff en Van Basten is waardoor je zo anti-van basten bent, toch, of heb ik dat ook verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook wel, ja. Heb ik overigens al meerdere malen op dit forum verkondigd, hoor.
Vast niet. Zo opportunistisch is de voetballerij. Van Basten kan het echt wel, maar heeft bij Oranje wel een hoop ongelukkige keuzes gemaakt. Zijn manier van zelf-presentatie helpt daar ook niet echt bij..quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:23 schreef Tennessee het volgende:
Hoe kan dat nou dat jullie zo'n hekel aan MvB hebben dat jullie hem nergens als coach willen zien? Als hij nou straks de ene prijs na de andere gaat pakken, blijven jullie dan zo negatief?
Wat is volgens jou dan de reden dat het Van Gaal niet lukte in 2002? Of telt dat niet omdat het een WK was?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker een club als Ajax, dat al te lang wacht op een echte prijs, zit niet te wachten op een coach die zich nog niet bewezen heeft, daar hebben we er al genoeg van gehad. Ik zeg niet dat MvB nooit een goeie coach zal worden, maar hij zal eerst eens met "beperkt" materiaal moeten werken. Dus niet de luxe van :
Oh, de topscorer van Spanje is geblesseerd, ik roep de topscorer van Nederland dan wel weer even op.
Roeien met de riemen die je hebt en dan NOG resultaten halen. Het EK halen met de hele Nederlandse top en subtop tot je beschikking is geen kunst lijkt me. Zeker niet als je van alle goeie tegenstanders niet wint....
Verwacht ik ook niet van je, maar voordat je dacht dat je iets nieuws ontdekt had.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Sorry als ik niet elke uitspraak die je op Fok hebt gedaan direct bij de hand heb...
Marco van Basten was en is totaal niet geschikt voor de functie als bondscoach, maar hij kan er weinig aan doen dat de KNVB zo stom is om hem aan te stellen. Als hij dan eenmaal bondscoach is, moet hij doen wat er van hem verlangd wordt, de beste spelers oproepen en de meest geschikte opstelling/formatie gebruiken. Beide doet hij niet, daarnaast botst hij met de grootste spelers en komt hij niet na wat hij belooft. Oftewel, ook Van Basten heeft mij teleurgesteld en niet zo'n beetje ook.quote:Je doet trouwens ook nog wel eens uitspraken die andere uitspraken van je tegenspreken, maar goed... Ik probeer te begrijpen hoe het komt dat je je persoonlijke gevoelens voor bepaalde mensen zo'n belangrijke invloed op je leven laat hebben. Want je zegt dat het vooral je hekel aan Cruijff en Van Basten is waardoor je zo anti-van basten bent, toch, of heb ik dat ook verkeerd begrepen?
Wat voor ongelukkige keuzes heeft hij dan gemaakt? Bedoel je die spelers die beledigd waren?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:34 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Vast niet. Zo opportunistisch is de voetballerij. Van Basten kan het echt wel, maar heeft bij Oranje wel een hoop ongelukkige keuzes gemaakt. Zijn manier van zelf-presentatie helpt daar ook niet echt bij..
Sterkere kwalificatiepoule? Minder geluk?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de reden dat het Van Gaal niet lukte in 2002? Of telt dat niet omdat het een WK was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |