Maar als je er geen verklaring vóór kan geven, kan je het dan wel áls verklaring geven?quote:Op maandag 12 november 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor geluk is geen verklaring te geven, het is niet voor niets geluk.
Omdat we veel wedstrijden met geluk gewonnen hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Maar als je er geen verklaring vóór kan geven, kan je het dan wel áls verklaring geven?
Ja, je moet altijd érgens beginnen natuurlijk... En zowel de beker als de competitie winnen in je eerste jaar is toch niet slecht? Of zou dat ook alleen maar geluk geweest zijn?quote:
Hoe weet je dan dat we die wedstrijden door geluk gewonnen hebben?quote:Op maandag 12 november 2007 16:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat we veel wedstrijden met geluk gewonnen hebben.
Dat ik geen verklaring kan geven waarom we dat geluk hebben heeft er niets mee te maken dat we het geluk hebben.
Omdat ik wel naar voetbalwedstrijden kijk.quote:Op maandag 12 november 2007 16:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat we die wedstrijden door geluk gewonnen hebben?
Kan je me dan uitleggen hoe je kan zien dat we al die wedstrijden door geluk hebben gewonnen?quote:Op maandag 12 november 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik wel naar voetbalwedstrijden kijk.
Uit bij Albanie in de 90ste minuut winnen door een lucky goal van Ruud Van Nistelrooy, terwijl er van de Albaniers een 100% terrecht doelpunt werd afgekeurd.quote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Kan je me dan uitleggen hoe je kan zien dat we al die wedstrijden door geluk hebben gewonnen?
Ik zeg niet dat een doelpunt in de laatste minuut geluk is.quote:Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef Tennessee het volgende:
Maar waarom is een doelpunt in de laatste tien minuten meer geluk dan een doelpunt in de eerste tien minuten van een wedstrijd? En wat is het verband tussen Van Basten en dat geluk?
Oh, sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je zei dat die goals in de 86'ste en 90'ste minuut lucky waren omdat ze in de laatste 10 minuten waren. Misschien dat je het nog een keer kan uitleggen want ik begrijp het nog steeds niet helemaal...quote:Op maandag 12 november 2007 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat een doelpunt in de laatste minuut geluk is.
Je legt me woorden in mijn mond
Het verband tussen Van Basten en dat geluk.
Van Basten in coach van Oranje, Oranje heeft het geluk.
Genoeg verband lijkt me![]()
Lees mijn tekst nog maar een keer door, misschien begrijp je het dan wel.quote:Op maandag 12 november 2007 17:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je zei dat die goals in de 86'ste en 90'ste minuut lucky waren omdat ze in de laatste 10 minuten waren. Misschien dat je het nog een keer kan uitleggen want ik begrijp het nog steeds niet helemaal...
In welke dat met de prestaties van Oranje te maken heeft is nog maar de vraag. De gemiddeld teletoeter is een verwende kind met het geheugen van een garnaal. Na twee jaar dezelfde bondscoach begint een dergelijke droeftoeter zich te vervelen en wil een nieuwe coach. Dit ondermeer gevoed door de pers die natuurlijk ook niet kkan leven van alleen maar positieve verhalen. Als je langer dan twee jaar zit krijg je automatisch gezeik als bondscoach in NL.quote:Op maandag 12 november 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat laatste, de eerste twee jaar kon Marco van Basten niets verkeerd doen bij de gemiddelde Teletoeter.
Dat zou kunnen helpen. Ik zie het alleen niet gebeuren. Het publiek en de media zijn nu vlijmscherp om iedere opstelling, iedere wissel en iedere tacktiek bij alles minder dan een 4-0 genadeloos aan te pakken.quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen als het publiek dan ook een lekker positieve houding aanneemt?
Gewaagde uitspraken. Welke coaches hebben er langer dan 2 jaar gezeten? Advocaat een paar maanden langer en die werd daarna inderdaad afgeslacht. Hiddink heeft 2 periodes volgemaakt en kreeg juist in z’n eerste periode de meeste kritiek. Verder kan ik me geen coach herrinneren die langer dan 24 maanden bondscoach geweest is.quote:Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Doc het volgende:
[..]
In welke dat met de prestaties van Oranje te maken heeft is nog maar de vraag. De gemiddeld teletoeter is een verwende kind met het geheugen van een garnaal. Na twee jaar dezelfde bondscoach begint een dergelijke droeftoeter zich te vervelen en wil een nieuwe coach. Dit ondermeer gevoed door de pers die natuurlijk ook niet kan leven van alleen maar positieve verhalen. Als je langer dan twee jaar zit krijg je automatisch gezeik als bondscoach in NL.
Dit zegt volgens mij wel alles... hoe kan je in hemelsnaam hier nog serieus tegen in discussie gaan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:40 schreef pfaf het volgende:
Ik zou het prachtig vinden als 'het publiek' zich massaal van Oranje af zou keren. Misschien zou ik dan ook weer eens een wedstrijd gaan bezoeken.
Utopie...
Wat zegt dit volgens jou dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dit zegt volgens mij wel alles... hoe kan je in hemelsnaam hier nog serieus tegen in discussie gaan?
daar heb je wel gelijk in... ben nog net even niet wakker genoeg, sorry... mag dat later ook nog?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:01 schreef dndiek het volgende:
Misschien is het een idee, Tenessee, om gewoon te reageren in plaats van met dit plaatje te reageren
Zou je me misschien uit kunnen leggen waarom je denkt dat ik het met je eens ben?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ooww, je bent het met me eens.Dan valt er inderdaad weinig te discussieren...
Sorry, ik begrijp nog steeds niet wat het verband is tussen Marco van Basten en de "lucky goals" die jij opnoemt.quote:Op maandag 12 november 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees mijn tekst nog maar een keer door, misschien begrijp je het dan wel.
En als je de wedstrijden hebt gezien die ik net heb opgenoemd dan begrijp je hopelijk wel wat er lucky aan was.
Of is een van richting veranderd schot, een eigen doelpunt, een onterecht afgekeurd doelpunt van Albanie allemaal te wijten aan de pure klasse van Oranje?
Vanwege het spandoek wat je post. Ik neem aan dat jij je dus ook schaamt voor de teletoeters op de tribune.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Zou je me misschien uit kunnen leggen waarom je denkt dat ik het met je eens ben?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vanwege het spandoek wat je post. Ik neem aan dat jij je dus ook schaamt voor de teletoeters op de tribune.
Ik snap er ook geen fuck meer van. Waarom postte je die afbeelding nu dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik schaam me kapot, maar niet alleen voor de "teletoeters" op de tribunes, snap er nu echt even helemaal niks meer van... ik ga eerst even behoorlijk wakker worden.
Ik hoop dat er een verband is. Als we lucky kampioen worden dankzij Marco, so be it!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp nog steeds niet wat het verband is tussen Marco van Basten en de "lucky goals" die jij opnoemt.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:40 schreef pfaf het volgende:
Ik zou het prachtig vinden als 'het publiek' zich massaal van Oranje af zou keren. Misschien zou ik dan ook weer eens een wedstrijd gaan bezoeken.
Utopie...
volgens mij kan je zonder geluk helemaal geen kampioen wordenquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een verband is. Als we lucky kampioen worden dankzij Marco, so be it!
deze mag ik wel met alleenquote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef Grimm het volgende:
eensch! oppakken met die idioot
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:23 schreef Tennessee het volgende:
[..]
volgens mij kan je zonder geluk helemaal geen kampioen worden
alweer een goede tip!!! jij bent wél in vorm vandaag hoor!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:26 schreef dndiek het volgende:
Zal ik je een tip geven? Je hoeft echt niet op elke reactie te reageren
Soms iets negeren is geen schande
Ik nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Tennessee het volgende:
Hoeveel mensen zijn er trouwens die net als ik hopen dat Van Basten bijtekent tot 2010?
Liefst zie ik hem naar het buitenland vertrekken, want ik denk dat ik hem liever zie bijtekenen tot 2010 dan dat hij naar Ajax komt en Ajax is voor mij belangrijker dan Oranje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Tennessee het volgende:
Hoeveel mensen zijn er trouwens die net als ik hopen dat Van Basten bijtekent tot 2010?
quote:
Maar stel nou dat we volgend jaar kampioen zouden worden, denk je er dan anders over?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liefst zie ik hem naar het buitenland vertrekken, want ik denk dat ik hem liever zie bijtekenen tot 2010 dan dat hij naar Ajax komt en Ajax is voor mij belangrijker dan Oranje.
Nee, ik zal sowieso blijven hopen op een vertrek naar het buitenland (misschien dat AC Milan binnenkort een nieuwe trainer/coach zoekt) of een verttrek uit de voetballerij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Tennessee het volgende:
[..]
[..]
Maar stel nou dat we volgend jaar kampioen zouden worden, denk je er dan anders over?
een vertrek uit de voetballerij zelfs? haat je die man zó erg?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, ik zal sowieso blijven hopen op een vertrek naar het buitenland (misschien dat AC Milan binnenkort een nieuwe trainer/coach zoekt) of een verttrek uit de voetballerij.
Hij heeft altijd gezegd dat de Europese Kampioenschappen zijn doel zijn, dat hij mooi voetbal wil gaan spelen etc etc. De resultaten zijn prima, maar ik vind dat er bar weinig lijn in zijn selectiebeleid en daarmee ook in zijn opstellingen zit. Hij serveert topvoetballers af alsof het amateurtjes zijn.quote:
Hij zorgt er zelf voor dat het goede beeld dat hij als wereldspits achterliet, naar de achtergrond verdwijnt door zijn trainersloopbaan. Hij was voor mij een held, door zijn verdwijning uit de voetballerij haast een mythe. Maar nu niet meer, nu zorgt zijn trainersloopbaan voor een wrange nasmaak.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
een vertrek uit de voetballerij zelfs? haat je die man zó erg?
Dat afserveren en elke selectie willekeurig spelers kiezen is echt inderdaad alleen maar van de eerste anderhalfjaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:51 schreef Suijk het volgende:
Er is de laatste tijd juist wel een lijn in zijn selectiebeleid hoor. En wie zijn al die debutanten dan die er dit jaar zijn bijgekomen?
Waarom kan dat niet? Vond jij dan dat we in 2004 het vooruitzicht hadden een goede kans te kunnen gaan maken op de WK? Van Basten heeft die tijd gebruikt om allemaal jonge spelers uit te proberen en nu heeft hij voor het EK een grote groep spelers waar hij van weet wat hij er aan heeft. Dat is toch juist heel verstandig beleid?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft altijd gezegd dat de Europese Kampioenschappen zijn doel zijn, dat hij mooi voetbal wil gaan spelen etc etc. De resultaten zijn prima, maar ik vind dat er bar weinig lijn in zijn selectiebeleid en daarmee ook in zijn opstellingen zit. Hij serveert topvoetballers af alsof het amateurtjes zijn.
Mooi voetbal is niet gehaald, het lijkt me toch handig om na 3 jaar een vaste groep te hebben, maar dat valt ook vies tegen. De WK afdoen als voorbereiding, dat kan toch niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |