abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54554122
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Voor geluk is geen verklaring te geven, het is niet voor niets geluk.
Maar als je er geen verklaring vóór kan geven, kan je het dan wel áls verklaring geven?
pi_54554143
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Maar als je er geen verklaring vóór kan geven, kan je het dan wel áls verklaring geven?
Omdat we veel wedstrijden met geluk gewonnen hebben.
Dat ik geen verklaring kan geven waarom we dat geluk hebben heeft er niets mee te maken dat we het geluk hebben.
pi_54554154
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jong Ajax, wat een topervaring
Ja, je moet altijd érgens beginnen natuurlijk... En zowel de beker als de competitie winnen in je eerste jaar is toch niet slecht? Of zou dat ook alleen maar geluk geweest zijn?
pi_54554185
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat we veel wedstrijden met geluk gewonnen hebben.
Dat ik geen verklaring kan geven waarom we dat geluk hebben heeft er niets mee te maken dat we het geluk hebben.
Hoe weet je dan dat we die wedstrijden door geluk gewonnen hebben?
pi_54554202
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:34 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat we die wedstrijden door geluk gewonnen hebben?
Omdat ik wel naar voetbalwedstrijden kijk.
pi_54554230
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat ik wel naar voetbalwedstrijden kijk.
Kan je me dan uitleggen hoe je kan zien dat we al die wedstrijden door geluk hebben gewonnen?
pi_54554437
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Kan je me dan uitleggen hoe je kan zien dat we al die wedstrijden door geluk hebben gewonnen?
Uit bij Albanie in de 90ste minuut winnen door een lucky goal van Ruud Van Nistelrooy, terwijl er van de Albaniers een 100% terrecht doelpunt werd afgekeurd.

2-1 winnen thuis van Albanie door een lucky own goal van Albanie.

Via een klutsgoal van Mathijsen met 1-0 winnen van Luxemburg

In de 86e minuut winnen door een van richting veranderd schot van Van Bronckhorst tegen Slovenie.

Of was dat allemaal de bedoeling???
pi_54554501
Maar waarom is een doelpunt in de laatste tien minuten meer geluk dan een doelpunt in de eerste tien minuten van een wedstrijd? En wat is het verband tussen Van Basten en dat geluk?
pi_54554540
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef Tennessee het volgende:
Maar waarom is een doelpunt in de laatste tien minuten meer geluk dan een doelpunt in de eerste tien minuten van een wedstrijd? En wat is het verband tussen Van Basten en dat geluk?
Ik zeg niet dat een doelpunt in de laatste minuut geluk is.
Je legt me woorden in mijn mond

Het verband tussen Van Basten en dat geluk.
Van Basten in coach van Oranje, Oranje heeft het geluk.
Genoeg verband lijkt me
pi_54554665
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat een doelpunt in de laatste minuut geluk is.
Je legt me woorden in mijn mond

Het verband tussen Van Basten en dat geluk.
Van Basten in coach van Oranje, Oranje heeft het geluk.
Genoeg verband lijkt me
Oh, sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je zei dat die goals in de 86'ste en 90'ste minuut lucky waren omdat ze in de laatste 10 minuten waren. Misschien dat je het nog een keer kan uitleggen want ik begrijp het nog steeds niet helemaal...
pi_54554756
quote:
Op maandag 12 november 2007 17:00 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Oh, sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je zei dat die goals in de 86'ste en 90'ste minuut lucky waren omdat ze in de laatste 10 minuten waren. Misschien dat je het nog een keer kan uitleggen want ik begrijp het nog steeds niet helemaal...
Lees mijn tekst nog maar een keer door, misschien begrijp je het dan wel.
En als je de wedstrijden hebt gezien die ik net heb opgenoemd dan begrijp je hopelijk wel wat er lucky aan was.
Of is een van richting veranderd schot, een eigen doelpunt, een onterecht afgekeurd doelpunt van Albanie allemaal te wijten aan de pure klasse van Oranje?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 november 2007 @ 21:19:44 #62
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54559360
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat laatste, de eerste twee jaar kon Marco van Basten niets verkeerd doen bij de gemiddelde Teletoeter.
In welke dat met de prestaties van Oranje te maken heeft is nog maar de vraag. De gemiddeld teletoeter is een verwende kind met het geheugen van een garnaal. Na twee jaar dezelfde bondscoach begint een dergelijke droeftoeter zich te vervelen en wil een nieuwe coach. Dit ondermeer gevoed door de pers die natuurlijk ook niet kkan leven van alleen maar positieve verhalen. Als je langer dan twee jaar zit krijg je automatisch gezeik als bondscoach in NL.

[ Bericht 1% gewijzigd door Doc op 12-11-2007 22:22:36 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 12 november 2007 @ 22:11:06 #63
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_54561024
eensch! oppakken met die idioot
pi_54565357
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Misschien zou het helpen als het publiek dan ook een lekker positieve houding aanneemt?
Dat zou kunnen helpen. Ik zie het alleen niet gebeuren. Het publiek en de media zijn nu vlijmscherp om iedere opstelling, iedere wissel en iedere tacktiek bij alles minder dan een 4-0 genadeloos aan te pakken.

Ik denk dat hierbij meespeelt dat de (in mijn ogen terechte) kritiek, door trainer en spelers niet begrepen wordt. Het ‘signaal’ wat tegen Slovenië is afgegeven, is niet aangekomen. Pas als dat openlijk en eerlijk erkend en herkend wordt, zal het publiek weer positief zijn, MITS het spel (en niet alleen de resultaten) ook verbeteren, minstens tot het niveau van de eerste helft tegen Slovenië, wat gewoon ruim acceptabel was.
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Doc het volgende:

[..]

In welke dat met de prestaties van Oranje te maken heeft is nog maar de vraag. De gemiddeld teletoeter is een verwende kind met het geheugen van een garnaal. Na twee jaar dezelfde bondscoach begint een dergelijke droeftoeter zich te vervelen en wil een nieuwe coach. Dit ondermeer gevoed door de pers die natuurlijk ook niet kan leven van alleen maar positieve verhalen. Als je langer dan twee jaar zit krijg je automatisch gezeik als bondscoach in NL.
Gewaagde uitspraken. Welke coaches hebben er langer dan 2 jaar gezeten? Advocaat een paar maanden langer en die werd daarna inderdaad afgeslacht. Hiddink heeft 2 periodes volgemaakt en kreeg juist in z’n eerste periode de meeste kritiek. Verder kan ik me geen coach herrinneren die langer dan 24 maanden bondscoach geweest is.

Marco begon vliegend, met beloftes en een thuiswedstrijd tegen Tsjechië, de angstgegner naast Portugal, die gewonnen werd. Dat heeft hem krediet opgeleverd. Genoeg voor de eerste 2 jaar. Die kwalificatie verloopt vervolgens vele malen beter dan de huidige kwalificatie. Daarnas komt geen geweldige voorbereiding en volgt een teleurstellend eindtoernooi. Al met al dus al 2 jaar lang een dalende lijn in de algemene opinie.

De nieuwe kwalificatie begint met Luxemburg-uit. Een wereld van verschil met het vorige begin. In de 14 maanden erna zijn er geen momenten geweest, die de continu dalende gevoelens rondom oranje, hebben kunnen doen keren. Daardoor zitten we nu misschien inderdaad op een té negatief niveau. Dat heeft niets met ‘langer dan twee jaar’ te maken, maar alles met het ontbreken van een moment om die negatieve spiraal te doorbreken.

En dan gaat alles tegen de bondscoach werken. Je tacktiek, je selectiebeleid, je uitspraken in de media en zelfs je resultaten. Hij kan nu inderdaad niets meer goed doen bij het publiek. Ze zijn hem zat (en ik eigenlijk ook). Hierdoor ontbreekt in mijn ogen ook zeker de basis om hem tot 2010 als coach aan te stellen en als deze negativiteit rond oranje blijft hangen zou het serieus een goede zet kunnen zijn om Marco te bedanken voor de kwalificatie en met een ‘schone’ en ‘frisse’ bondscoach vanaf het voorjaar te gaan werken aan een toptoernooi in de zomer. Onrechtvaardig, maar wie weet succesvol……..
  dinsdag 13 november 2007 @ 02:40:53 #65
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54566773
Ik zou het prachtig vinden als 'het publiek' zich massaal van Oranje af zou keren. Misschien zou ik dan ook weer eens een wedstrijd gaan bezoeken.
Utopie...
pi_54567365
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 02:40 schreef pfaf het volgende:
Ik zou het prachtig vinden als 'het publiek' zich massaal van Oranje af zou keren. Misschien zou ik dan ook weer eens een wedstrijd gaan bezoeken.
Utopie...
Dit zegt volgens mij wel alles... hoe kan je in hemelsnaam hier nog serieus tegen in discussie gaan?
  dinsdag 13 november 2007 @ 07:53:06 #67
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54567464
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 07:35 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dit zegt volgens mij wel alles... hoe kan je in hemelsnaam hier nog serieus tegen in discussie gaan?
Wat zegt dit volgens jou dan?
pi_54567506
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 07:53 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat zegt dit volgens jou dan?
pi_54567532
Misschien is het een idee, Tenessee, om gewoon te reageren in plaats van met dit plaatje te reageren
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54567538
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:01 schreef dndiek het volgende:
Misschien is het een idee, Tenessee, om gewoon te reageren in plaats van met dit plaatje te reageren
daar heb je wel gelijk in... ben nog net even niet wakker genoeg, sorry... mag dat later ook nog?
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:02:13 #71
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54567539
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 07:58 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ooww, je bent het met me eens. Dan valt er inderdaad weinig te discussieren...
pi_54567590
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ooww, je bent het met me eens. Dan valt er inderdaad weinig te discussieren...
Zou je me misschien uit kunnen leggen waarom je denkt dat ik het met je eens ben?
pi_54567604
quote:
Op maandag 12 november 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Lees mijn tekst nog maar een keer door, misschien begrijp je het dan wel.
En als je de wedstrijden hebt gezien die ik net heb opgenoemd dan begrijp je hopelijk wel wat er lucky aan was.
Of is een van richting veranderd schot, een eigen doelpunt, een onterecht afgekeurd doelpunt van Albanie allemaal te wijten aan de pure klasse van Oranje?
Sorry, ik begrijp nog steeds niet wat het verband is tussen Marco van Basten en de "lucky goals" die jij opnoemt.
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:10:31 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54567605
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:09 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Zou je me misschien uit kunnen leggen waarom je denkt dat ik het met je eens ben?
Vanwege het spandoek wat je post. Ik neem aan dat jij je dus ook schaamt voor de teletoeters op de tribune.
pi_54567615
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef DRD het volgende:

...
hier ga ik later nog op in, even te veel tekst voor 8:11am... sorry
pi_54567624
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:10 schreef pfaf het volgende:

[..]

Vanwege het spandoek wat je post. Ik neem aan dat jij je dus ook schaamt voor de teletoeters op de tribune.

ik schaam me kapot, maar niet alleen voor de "teletoeters" op de tribunes, snap er nu echt even helemaal niks meer van... ik ga eerst even behoorlijk wakker worden.
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:14:16 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54567645
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:12 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ik schaam me kapot, maar niet alleen voor de "teletoeters" op de tribunes, snap er nu echt even helemaal niks meer van... ik ga eerst even behoorlijk wakker worden.
Ik snap er ook geen fuck meer van. Waarom postte je die afbeelding nu dan?
pi_54567662
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:10 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Sorry, ik begrijp nog steeds niet wat het verband is tussen Marco van Basten en de "lucky goals" die jij opnoemt.
Ik hoop dat er een verband is. Als we lucky kampioen worden dankzij Marco, so be it!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54567667
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 02:40 schreef pfaf het volgende:
Utopie...

ok, ik geloof dat ik hem nu snap, sorry, ik had het inderdaad helemaal verkeerd begrepen... Ik dacht dat je bedoelde dat je het prachtig zou vinden als er zaterdag 20.000 witte zakdoekjes zouden zijn...

vandaag gaat geen topdag voor me worden geloof ik
pi_54567746
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een verband is. Als we lucky kampioen worden dankzij Marco, so be it!
volgens mij kan je zonder geluk helemaal geen kampioen worden
pi_54567778
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef Grimm het volgende:
eensch! oppakken met die idioot
deze mag ik wel met alleen

beantwoorden, toch? of weet er iemand een betere reactie?
pi_54567791
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:23 schreef Tennessee het volgende:

[..]

volgens mij kan je zonder geluk helemaal geen kampioen worden
Daar ben ik het wel mee eens.
Klik dan als je durft
pi_54567797
Zal ik je een tip geven? Je hoeft echt niet op elke reactie te reageren
Soms iets negeren is geen schande
pi_54567811
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:26 schreef dndiek het volgende:
Zal ik je een tip geven? Je hoeft echt niet op elke reactie te reageren
Soms iets negeren is geen schande
alweer een goede tip!!! jij bent wél in vorm vandaag hoor! dankjewel!
pi_54567866
Hoeveel mensen zijn er trouwens die net als ik hopen dat Van Basten bijtekent tot 2010?
pi_54567869
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Tennessee het volgende:
Hoeveel mensen zijn er trouwens die net als ik hopen dat Van Basten bijtekent tot 2010?
Ik niet
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:36:29 #87
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54567909
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Tennessee het volgende:
Liefst zie ik hem naar het buitenland vertrekken, want ik denk dat ik hem liever zie bijtekenen tot 2010 dan dat hij naar Ajax komt en Ajax is voor mij belangrijker dan Oranje.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54567952
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik niet
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Liefst zie ik hem naar het buitenland vertrekken, want ik denk dat ik hem liever zie bijtekenen tot 2010 dan dat hij naar Ajax komt en Ajax is voor mij belangrijker dan Oranje.
Maar stel nou dat we volgend jaar kampioen zouden worden, denk je er dan anders over?
pi_54567984
Nee
pi_54567987
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:42 schreef dndiek het volgende:
Nee
waarom niet?
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:45:07 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54568018
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[..]

Maar stel nou dat we volgend jaar kampioen zouden worden, denk je er dan anders over?
Nee, ik zal sowieso blijven hopen op een vertrek naar het buitenland (misschien dat AC Milan binnenkort een nieuwe trainer/coach zoekt) of een verttrek uit de voetballerij.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54568024
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, ik zal sowieso blijven hopen op een vertrek naar het buitenland (misschien dat AC Milan binnenkort een nieuwe trainer/coach zoekt) of een verttrek uit de voetballerij.
een vertrek uit de voetballerij zelfs? haat je die man zó erg?
pi_54568063
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:42 schreef Tennessee het volgende:

[..]

waarom niet?
Hij heeft altijd gezegd dat de Europese Kampioenschappen zijn doel zijn, dat hij mooi voetbal wil gaan spelen etc etc. De resultaten zijn prima, maar ik vind dat er bar weinig lijn in zijn selectiebeleid en daarmee ook in zijn opstellingen zit. Hij serveert topvoetballers af alsof het amateurtjes zijn.
Mooi voetbal is niet gehaald, het lijkt me toch handig om na 3 jaar een vaste groep te hebben, maar dat valt ook vies tegen. De WK afdoen als voorbereiding, dat kan toch niet!
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:51:35 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54568088
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:46 schreef Tennessee het volgende:

[..]

een vertrek uit de voetballerij zelfs? haat je die man zó erg?
Hij zorgt er zelf voor dat het goede beeld dat hij als wereldspits achterliet, naar de achtergrond verdwijnt door zijn trainersloopbaan. Hij was voor mij een held, door zijn verdwijning uit de voetballerij haast een mythe. Maar nu niet meer, nu zorgt zijn trainersloopbaan voor een wrange nasmaak.
pi_54568091
Er is de laatste tijd juist wel een lijn in zijn selectiebeleid hoor. En wie zijn al die debutanten dan die er dit jaar zijn bijgekomen?
Klik dan als je durft
pi_54568102
Van Basten heeft gewoon een vaste groep
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:31:38 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54568748
Marco van Basten wordt ook genoemd bij Barcelona:

http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1056958.html

pi_54568771
Ja inderdaad waarschijnlijk dat Rijkaard er tussentijds uitvliegt.

En Van Basten heeft het geld ook nodig, dus een goede aanbieding van Barca zal vast gelegen komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54570167
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:51 schreef Suijk het volgende:
Er is de laatste tijd juist wel een lijn in zijn selectiebeleid hoor. En wie zijn al die debutanten dan die er dit jaar zijn bijgekomen?
Dat afserveren en elke selectie willekeurig spelers kiezen is echt inderdaad alleen maar van de eerste anderhalfjaar.
pi_54570855
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij heeft altijd gezegd dat de Europese Kampioenschappen zijn doel zijn, dat hij mooi voetbal wil gaan spelen etc etc. De resultaten zijn prima, maar ik vind dat er bar weinig lijn in zijn selectiebeleid en daarmee ook in zijn opstellingen zit. Hij serveert topvoetballers af alsof het amateurtjes zijn.
Mooi voetbal is niet gehaald, het lijkt me toch handig om na 3 jaar een vaste groep te hebben, maar dat valt ook vies tegen. De WK afdoen als voorbereiding, dat kan toch niet!
Waarom kan dat niet? Vond jij dan dat we in 2004 het vooruitzicht hadden een goede kans te kunnen gaan maken op de WK? Van Basten heeft die tijd gebruikt om allemaal jonge spelers uit te proberen en nu heeft hij voor het EK een grote groep spelers waar hij van weet wat hij er aan heeft. Dat is toch juist heel verstandig beleid?

Waarom vind je dat Van Basten geen kans verdient zich volgend jaar te bewijzen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')