abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54552695
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:21 schreef DRD het volgende:
...

Ik ben voor zaterdag tevreden als ik naar mijn maatstaven leuk voetbal gezien heb. Een wedstrijd met aanvallen, met combinaties, met spelvreugde bij de spelers, met intelligente balletjes, met creatieve oplossingen, met durf, met lef, met kansen, met mogelijkheden en met een paar doelpunten...
Misschien zou het helpen als het publiek dan ook een lekker positieve houding aanneemt?
pi_54552718
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Misschien zou het helpen als het publiek dan ook een lekker positieve houding aanneemt?
Dat blijft een kip of het ei verhaal.
pi_54552735
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat blijft een kip of het ei verhaal.
leg uit
pi_54552761
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:39 schreef Tennessee het volgende:

[..]

leg uit
Speelt Nederland zo belabberd omdat het publiek zo kritisch is of is het publiek zo kritisch omdat Nederland zo belabberd speelt.
  maandag 12 november 2007 @ 15:42:40 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54552833
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Speelt Nederland zo belabberd omdat het publiek zo kritisch is of is het publiek zo kritisch omdat Nederland zo belabberd speelt.
Dat laatste, de eerste twee jaar kon Marco van Basten niets verkeerd doen bij de gemiddelde Teletoeter.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54552905
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Speelt Nederland echt zo belabberd dan? Ik vind 19x winst en 2x verlies uit 26 wedstrijden toch zeker niet belabberd... En we gaan ons "gewoon" (weer) kwalificeren, vind ik ook niet echt belabberd... Maar goed, misschien is het inderdaad een vicieuze cirkel, die kunnen we dan sneller doorbreken als we allemaal ons best doen, spelers, staf, media en publiek... Wie van die vier doet er nou volgens jou het minst zijn best, en wie het meest?
pi_54552952
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:44 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Speelt Nederland echt zo belabberd dan? Ik vind 19x winst en 2x verlies uit 26 wedstrijden toch zeker niet belabberd... En we gaan ons "gewoon" (weer) kwalificeren, vind ik ook niet echt belabberd... Maar goed, misschien is het inderdaad een vicieuze cirkel, die kunnen we dan sneller doorbreken als we allemaal ons best doen, spelers, staf, media en publiek... Wie van die vier doet er nou volgens jou het minst zijn best, en wie het meest?
Dat ze resultaat halen staat los van het feit dat ze belabberd spelen.
Probeer daar eens het verschil van in te zien.
pi_54553009
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat ze resultaat halen staat los van het feit dat ze belabberd spelen.
Probeer daar eens het verschil van in te zien.
Blijkbaar heb ik daarvoor niet genoeg verstand van voetbal. Misschien dat je me uit kan leggen hoe het kan dat we met belabberd voetbal de beste resultaten ooit halen?
pi_54553160
quote:
Van Basten: 'Als groep rijen gesloten houden'

Heeft de druk van de publieke opinie een negatieve invloed op het creëren van een hechte spelersgroep bij Oranje?

Van Basten: ,,Als het goed is, heeft dit geen invloed op de groep. En er wordt beweerd dat het juist zelfs positief zou werken. Het bestrijden van een gemeenschappelijke 'vijand' kan als gevolg hebben dat je als groep dichter naar elkaar toegroeit, omdat je als het ware een gezamenlijke 'tegenstander' krijgt."

,,Maar het kan ook een minder goede uitwerking hebben. Op het moment dat kritiek die geuit wordt een item wordt in de spelersgroep of binnen de technische staf, dan kan er een situatie ontstaan dat er verdeeldheid in de groep komt, dat je tegen elkaar wordt uitgespeeld. En dat zou de eenheid niet ten goede komen."

,,Het is dus belangrijk dat je als groep de rijen gesloten houdt, dat je, letterlijk en figuurlijk, niemand binnen laat en dat je de buitenwacht geen mogelijkheden geeft om zaken anders of verkeerd te interpreteren. Je moet dus duidelijk zijn naar elkaar en naar buiten toe."

Bron: KNVB.nl
pi_54553163
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:48 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Blijkbaar heb ik daarvoor niet genoeg verstand van voetbal. Misschien dat je me uit kan leggen hoe het kan dat we met belabberd voetbal de beste resultaten ooit halen?
Doordat we vaak nu wel het geluk aan onze zijde hebben, doordat er landen zijn die nog belabberder spelen.
  maandag 12 november 2007 @ 15:53:48 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54553166
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:48 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik van mening dat de resultaten goed zijn ONDANKS de invloed van Marco van Basten in plaats van dankzij zijn invloed, maar goed. Het is in ieder geval een feit dat de wedstrijden niet om aan te zien zijn, voor veel mensen ook een belangrijk gegeven.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54553212
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik van mening dat de resultaten goed zijn ONDANKS de invloed van Marco van Basten in plaats van dankzij zijn invloed, maar goed. Het is in ieder geval een feit dat de wedstrijden niet om aan te zien zijn, voor veel mensen ook een belangrijk gegeven.
Ok, misschien dat je me dan uit kan leggen hoe het kan dat we met belabberd voetbal en ondanks Van Basten de beste resultaten ooit halen?
  maandag 12 november 2007 @ 15:58:18 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54553243
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:56 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ok, misschien dat je me dan uit kan leggen hoe het kan dat we met belabberd voetbal en ondanks Van Basten de beste resultaten ooit halen?
Mazzel, geluk etc.
pi_54553315
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mazzel, geluk etc.
Vind je dan niet dat we opvallend veel geluk hebben? En heb je dáár dan misschien óók nog een verklaring voor?
  maandag 12 november 2007 @ 16:05:33 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54553386
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:01 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Vind je dan niet dat we opvallend veel geluk hebben? En heb je dáár dan misschien óók nog een verklaring voor?
Nee, heb er geen verklaring voor. Zonde is ook dat áls het geluk hem (Marco van Basten) eenmaal in de steek laat, hij niets heeft om op terug te vallen. Garantie op geluk is er niet, dus wat als we tijdens het EK geen geluk hebben? En bij Ajax hoef ik hem ook niet te zien, want wat als hij ineens geen geluk meer heeft?
pi_54553423
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Doordat we vaak nu wel het geluk aan onze zijde hebben, doordat er landen zijn die nog belabberder spelen.
sorry, ik had je antwoord even over het hoofd gezien...

Vind je dat er ook landen zijn die niet belabberd spelen?
pi_54553492
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, heb er geen verklaring voor. Zonde is ook dat áls het geluk hem (Marco van Basten) eenmaal in de steek laat, hij niets heeft om op terug te vallen. Garantie op geluk is er niet, dus wat als we tijdens het EK geen geluk hebben? En bij Ajax hoef ik hem ook niet te zien, want wat als hij ineens geen geluk meer heeft?
Dus jij zegt dat we ondanks Van Basten de beste resultaten ooit halen, dat we die resultaten behalen door geluk, maar dat dat geluk wel van Van Basten komt op de een of andere manier... De enige invloed die hij heeft is dat "geluk"... Of begrijp ik je nu verkeerd?
  maandag 12 november 2007 @ 16:14:43 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54553649
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:08 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat we ondanks Van Basten de beste resultaten ooit halen, dat we die resultaten behalen door geluk, maar dat dat geluk wel van Van Basten komt op de een of andere manier... De enige invloed die hij heeft is dat "geluk"... Of begrijp ik je nu verkeerd?
Een invloed is het natuurlijk, het is een mooie bijkomstigheid. Voor ons als volk, maar ook voor hem zelf, aangezien die goede cijfers hem vooralsnog in het zadel houden. Stel dat hij deze kwalificatiereeks geen geluk zou hebben gehad, was kwalificatie moeilijk geweest en de kritiek nóg groter!
pi_54553727
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een invloed is het natuurlijk, het is een mooie bijkomstigheid. Voor ons als volk, maar ook voor hem zelf, aangezien die goede cijfers hem vooralsnog in het zadel houden. Stel dat hij deze kwalificatiereeks geen geluk zou hebben gehad, was kwalificatie moeilijk geweest en de kritiek nóg groter!
Ik begrijp het nog steeds niet helemaal hoor, dat "geluk" van Van Basten... Maar zal wel aan mij liggen...

Andere vraag... Vind je niet dat Van Basten erg veel ervaring heeft; Als clubspeler alles gewonnen dat er te winnen viel, als speler met Oranje de EK gewonnen, maar op het WK vreselijk afgedroogt, en toen de EK in Zweden... Denk je niet dat al die ervaring enige invloed op het team heeft?
  maandag 12 november 2007 @ 16:20:02 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54553790
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:17 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik begrijp het nog steeds niet helemaal hoor, dat "geluk" van Van Basten... Maar zal wel aan mij liggen...

Andere vraag... Vind je niet dat Van Basten erg veel ervaring heeft; Als clubspeler alles gewonnen dat er te winnen viel, als speler met Oranje de EK gewonnen, maar op het WK vreselijk afgedroogt, en toen de EK in Zweden... Denk je niet dat al die ervaring enige invloed op het team heeft?
Ervaring als speler heeft hij, maar als trainer/coach absoluut niet en dáár gaat het om.

Je gaat een stratenmaker toch ook niet het hele bedrijf laten leiden, omdat hij zo goed kan straten?
pi_54553919
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ervaring als speler heeft hij, maar als trainer/coach absoluut niet en dáár gaat het om.

Je gaat een stratenmaker toch ook niet het hele bedrijf laten leiden, omdat hij zo goed kan straten?
Nou, hij is toch inmiddels alweer een jaar of vijf coach, heeft met Jong Ajax de beker en de competitie gewonnen, twee kwalificatierondes met Oranje en een WK, dat is toch zeker niet niks. En hij heeft natuurlijk ook wel gespeeld onder een paar van de beste coaches ter wereld, toch? Dus nog niet bijzonder véél ervaring als trainer/coach, maar wát hij heeft aan ervaring is ook niet het eerste het beste, toch? Dus je stelling dat hij als trainer/coach géén ervaring heeft klopt ook niet, toch?
  maandag 12 november 2007 @ 16:26:50 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54553970
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:24 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Nou, hij is toch inmiddels alweer een jaar of vijf coach, heeft met Jong Ajax de beker en de competitie gewonnen, twee kwalificatierondes met Oranje en een WK, dat is toch zeker niet niks. En hij heeft natuurlijk ook wel gespeeld onder een paar van de beste coaches ter wereld, toch? Dus nog niet bijzonder véél ervaring als trainer/coach, maar wát hij heeft aan ervaring is ook niet het eerste het beste, toch? Dus je stelling dat hij als trainer/coach géén ervaring heeft klopt ook niet, toch?
OK, jij je zin: hij heeft zo goed als geen ervaring.
pi_54554032
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:01 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Voor geluk is geen verklaring te geven, het is niet voor niets geluk.
pi_54554083
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

OK, jij je zin: hij heeft zo goed als geen ervaring.
Nu leg je me woorden in de mond want dat zei ik niet.

Hij heeft één jaar Jong Ajax gecoacht. Zowel de competitie als de beker gewonnen.
Twee keer Oranje door de kwalificatie gecoacht.
En Oranje met de beste cijfers ooit door de eerste ronde van het WK gecoacht, zelfs door de "groep des doods".

Dat vind ik meer dan "zo goed als geen ervaring"... Of, zoals ik al zei; niet bijzonder véél, maar wát hij aan ervaring heeft is wél topervaring. Toch?
pi_54554120
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:31 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Nu leg je me woorden in de mond want dat zei ik niet.

Hij heeft één jaar Jong Ajax gecoacht. Zowel de competitie als de beker gewonnen.
Twee keer Oranje door de kwalificatie gecoacht.
En Oranje met de beste cijfers ooit door de eerste ronde van het WK gecoacht, zelfs door de "groep des doods".

Dat vind ik meer dan "zo goed als geen ervaring"... Of, zoals ik al zei; niet bijzonder véél, maar wát hij aan ervaring heeft is wél topervaring. Toch?
Jong Ajax, wat een topervaring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')