Ben je Vitessefan dan?quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Verklaar je eens nader in het vitesse topic SCH, ik snap niet zo wat ik zeg te maken heeft met heerenveen?
Nouja fan, ik woon nu zo'n 3 jaar in Arnhem-Zuid en dan wordt dat langzaam maar zeker toch wel de club waar je beetje achter gaat staan. En als ik er bij ben in het stadion volgende maand wil ik wel eens beter voetbal zien dan wat er nu vertoond wordt.quote:
Wel weer een naamtopicquote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef RayMania het volgende:
Goeie TT.
Okay, ik ging er vanuit dat je sympathie vooral bij Heerenveen lag inderdaad. Je hebt die keuze nog zo te lezen. Wees welkomquote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nouja fan, ik woon nu zo'n 3 jaar in Arnhem-Zuid en dan wordt dat langzaam maar zeker toch wel de club waar je beetje achter gaat staan. En als ik er bij ben in het stadion volgende maand wil ik wel eens beter voetbal zien dan wat er nu vertoond wordt.
Jij dacht dat ik Heerenveen supporter was omdat ik wel eens in het Alves topic post?
Ik ben fan van mooi voetbal, een goede uitvoering van de sport. Ik houd niet meer zo van pro dit en anti dat. Selecties wekken mijn sympathie met aantrekkelijk voetbal... Vitesse doet dat absoluut niet, maja met het stadion op enkele kilometers hoop je toch dat ze het goed doen, komt de sfeer in de stad ook ten goede
Ik staat in de TT ja.quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Je weet wel dat ik het over Ole heb...
Nu of straksquote:Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu straks goed de kunstgebitten poetsen he.
nog steeds ongeslganen toch, en tegen een betere tegenstander nog welquote:Op zondag 11 november 2007 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt de uitslag van Ajax nog niet gezien? Wat ben je vrolijk.
geef de NS maar weer de schuldquote:Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
KutNS. 5 minuten vertraging en al je verbindingen gaan kut en je hele avond is verneukt.
Ach joh, nu ben je thuis.quote:Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
KutNS. 5 minuten vertraging en al je verbindingen gaan kut en je hele avond is verneukt.
Ja, eigenlijk was het mijn schuldquote:
Zonder gekheid, vorige week maandag reden we stapvoets.. zo superlangzaam... wordt er ineens omgeroepen : U had al in de gaten dat we heel langzaam rijden dames en heren, dat komt omdat we op zeer gladde rails rijden.quote:Op maandag 12 november 2007 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, eigenlijk was het mijn schuldIk gooide mn kauwgompje op de rails, liep meteen die hele trein vast...
Precies, ik doe het ook altijd extra voorzichtig met Bluezz als ze weer eens plotseling nat is.quote:Op maandag 12 november 2007 00:28 schreef SCH het volgende:
Dan kan het juist extra glad zijn bloessie, als het een tijdje niet geregend heeft bv.
quote:Op maandag 12 november 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, ik doe het ook altijd extra voorzichtig met Bluezz als ze weer eens plotseling nat is.
Vrijdag zat ik ook in de trein, werd er omgeroepen: "Goedemiddag dames en heren, jongens en meisjes. Zoals u heeft gemerkt staan wij stil, maar wij vertellen u nog niet wat er aan de hand is."quote:Op maandag 12 november 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zonder gekheid, vorige week maandag reden we stapvoets.. zo superlangzaam... wordt er ineens omgeroepen : U had al in de gaten dat we heel langzaam rijden dames en heren, dat komt omdat we op zeer gladde rails rijden.
1 buitje was er gevallen, 1 buitje maar
Watje, mietje.quote:Op maandag 12 november 2007 00:34 schreef SCH het volgende:
Dames en heren, ik ga naar bed met een boekie, morgen uitslapen
dinsdag ook (in een hotel)
woensdag ook (idem)
donderdag ook (idem)
vrijdag iets minder uitslapen want hotel uit
zaterdag uitslapen thuis
zondag idem
Wat een heerlijk vooruitzicht
quote:Bij Sint-Maarten heeft de kustwacht
een boot met vluchtelingen onderschept.
Negen opvarenden zijn Cubanen,van twee
anderen is de nationaliteit onbekend.
Sint-Maarten heeft vaker te maken met
Cubaanse vluchtelingen die hopen via de
Antillen de VS te kunnen bereiken.
Beidenquote:Op maandag 12 november 2007 07:04 schreef borisz het volgende:
Je kan niet slapen tong ? of moet je er vroeg uit ?
Ja naar de tandartsquote:Op maandag 12 november 2007 08:47 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen iedereen!![]()
mijn pc is gelukkig weer gemaakt
iemand misschien een tip wat je kan doen als je na 3 dagen nog last heb van je verstandkies die aan het doorkomen is?![]()
Blij zijn met de extra hersencellen.quote:Op maandag 12 november 2007 08:47 schreef Blumchen het volgende:
iemand misschien een tip wat je kan doen als je na 3 dagen nog last heb van je verstandkies die aan het doorkomen is?![]()
kaakchirurg!quote:
Succes!quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Straks op gesprek bij mn baas
Nu al zin in (not).
Is ie zo lelijk ?quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Straks op gesprek bij mn baas
Nu al zin in (not).
Fijn werken aan een project als die gast niet komt opdagenquote:
In je eentje doen en die ander naaien!quote:Op maandag 12 november 2007 11:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fijn werken aan een project als die gast niet komt opdagen
Ja, goed plan, alleen zijn we halverwege, maar kan ik niet bij dat bestandquote:Op maandag 12 november 2007 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
In je eentje doen en die ander naaien!
We hebben een BN-er in de kroegquote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef SCH het volgende:
Ik sta in het AD
http://www.ad.nl/utrecht/(...)ce?service=fotoPopup
quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef SCH het volgende:
Ik sta in het AD
quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef SCH het volgende:
Ik sta in het AD
quote:Sint Maarten op het Domplein
UTRECHT - Het was zondag de elfde van de elfde. Begin van het carnaval, maar ook St. Maartensdag.
Dat werd in Utrecht, de stad waarvan St. Maarten de beschermheilige is, uitgebreid gevierd. Uitbundiger dan de afgelopen jaren.
De festiviteiten werden ingeluid op het Domplein, waar theatersportgroep Aangenaam Verrast de legendes rondom Sint Maarten in beeld bracht.
Te zien was hoe de heilige een deel van zijn mantel aan een bedelaar gaf. Vervolgens was er een speurtocht in de Domkerk.
Heerenveenfans maken in ieder geval wat van hun levenquote:Op maandag 12 november 2007 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
MaxPower kreeg nog een heel interview ook
Leuke opening van de carnaval gehad?quote:
Die Jaspers is flink wat centjes rijker.quote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef rubbereend het volgende:
blijft bizar dat iemand waar ik een paar jaar geleden nog mee aan tafel zat te pokeren voor een paar tientjes nu 8e wordt tijdens het main event van de MCOP
dat is pokerquote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef rubbereend het volgende:
blijft bizar dat iemand waar ik een paar jaar geleden nog mee aan tafel zat te pokeren voor een paar tientjes nu 8e wordt tijdens het main event van de MCOP
hij heeft op de cashgames daar ook goed gedraaidquote:Op maandag 12 november 2007 15:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die Jaspers is flink wat centjes rijker.
Maar mijn god wat een handen kwamen er voorbij zeg![]()
mwah hij is eigenlijk al wel fulltime met poker bezig.quote:Op maandag 12 november 2007 15:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je geen prof bent en je staat aan de finale tafel dan is dat zeker goed!![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Leuke opening van de carnaval gehad?
Ja, echt bizar, ik twijfelde bijna aan het deck.quote:Op maandag 12 november 2007 15:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die Jaspers is flink wat centjes rijker.
Maar mijn god wat een handen kwamen er voorbij zeg![]()
En de mijne.quote:Op maandag 12 november 2007 15:30 schreef borisz het volgende:
jezelf van een dooddoener reddenwerkse diek
----
Mijn tien platen in de top2000 in willekeurige volgorde
Queen - Innuendo (1991)
Guns n' Roses - Knocking on heaven's door (1992)
Michael Andrews ft. Gary Jules - Mad world (2002)
Turtles - Happy together (1967)
Bruce Springsteen - The river (1981)
Golden Earring - Twilight zone (1982)
Metallica - One (1994)
Radiohead - Karmapolice (1997)
George Baker Selection - Little green bag (1969)
Kraftwerk - Autobahn (1975)
Uw eigen keuze
charly lownoise & mental theo - wonderfull days
Halloooooooooooo, wast gezellig, niet weggewuivd daaro?quote:Op maandag 12 november 2007 18:45 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug na een lang weekend in de Zuid-Limburgse heuvels met vrouw en vrienden
Halloooooo
hehe toen ik gorki zag, dacht ik gelijk die kiest mm ookquote:Op maandag 12 november 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Zo, ook meegedaan aan de Top 2000. Heb maar 1 plaat per artiest gedaan dit jaar.
Uw lijst tot nu toe
Beatles - I am the walrus (1967)
Ryan Adams - La cienega just smiled (2001)
Kylie Minogue & Nick Cave - Where the wild roses grow (2002)
Kinks - Waterloo sunset (1967)
Pixies - Debaser (1989)
Ron Sexsmith - Gold in them hills (2002)
Smiths - Girlfriend in a coma (1987)
Velvet Underground - Pale blue eyes (1969)
Gorki - Mia (1999)
David Bowie - Ziggy Stardust (1972)
Uw eigen keuze
Zita Swoon - Our Daily Reminders
Was echt heel gezellig, ondanks het hondenweer! We zaren in Vaals, dus vriijdag en vandaag ook nof effe bij onze Oosterburen geshoptquote:Op maandag 12 november 2007 19:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Halloooooooooooo, wast gezellig, niet weggewuivd daaro?
en anders maar zeiken over de duitsers hequote:Op maandag 12 november 2007 19:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was echt heel gezellig, ondanks het hondenweer! We zaren in Vaals, dus vriijdag en vandaag ook nof effe bij onze Oosterburen geshopt
Je hoort er mij niet over zeuren hoor .. heb zelfs een jaartje in dat land gezeten tijdens mijn studie...quote:Op maandag 12 november 2007 20:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en anders maar zeiken over de duitsers he![]()
met als nut?quote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef rubbereend het volgende:oi
zo net ff 14 sigarendoosjes zwart geverfd
Je gaat de as van een familielid daarin verzamelenquote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef rubbereend het volgende:
zo net ff 14 sigarendoosjes zwart geverfd
Waar steek jij em allemaal in?quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet waar sommige mensen die dingen insteken he.
vaduz en kleinquote:Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:Lief klein konijntje had een wortel in z'n hol
Nu niet meer. Leuke vlaamse schonequote:Op maandag 12 november 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
omg die doos van idols bij jensen
hoe hoog is het IQ?quote:Op maandag 12 november 2007 23:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nu niet meer. Leuke vlaamse schone![]()
Hoger dan dan van Jensen? Kan toch niet?quote:
Is geen familie.quote:Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:Lief klein konijntje had een wortel in z'n hol
Dan doe mij er maar 1quote:
regel maar een appel voorquote:
SCH heeft er net eentje gepeld.quote:
OMG wat een humorquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
SCH heeft er net eentje gepeld.
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens maffen.
Wat een ouwelullenhumorquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
SCH heeft er net eentje gepeld.
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens maffen.
Tong, waar ben je toch mee bezig?quote:
Ik raak het gevoel voor tijd kwijt door jouw postsquote:
quote:
Heerlijk. gisteren was ik om 5 over acht de eerste van de week. Nu was het ook lekker rustigquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]Mooi op tijd!
Zal wel lekker rustig in de supermarkt zo vroeg.
Oiquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef Againzender het volgende:
mogguh.
Mijn bijdrage weer geleverd. Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:38 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: nominatie topic
Dit is een verkapt spam bericht
goed hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oi
hoest met de kleintjes ??
Ingevuld, kun jij weer naar bed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:14 schreef tong80 het volgende:
Een nieuwe Borisz :
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 2
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
goed hoor.
alleen stond ik vanmorgen met mijn slaperige kop voor een dicht kinderdagverblijf omdat ik de studiedag vergeten was
Cool maar ik blijf nog evenquote:
nee hoor, mijn vrouw heeft nog verlof, dus die heeft nu een iets drukker dagje dan geplandquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En nu ?? zitten ze gezellig bij jou op 't werk?
Dat is dan ook geluk hebben.. voor hetzelfde geld moest ze wel werkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, mijn vrouw heeft nog verlof, dus die heeft nu een iets drukker dagje dan gepland
Hey beroemde Hoolerquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:24 schreef SCH het volgende:
hoi
Jah, is toch geen gezicht zo, man.quote:
Nee jij nu met die krulspeldenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:35 schreef shmoopy het volgende:
En aan dat haar!
Ik ben de enige Fokker die weet hoe shmoopy eruit ziet een minuut nadat ze wakker is geworden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, is toch geen gezicht zo, man.
Jij rennen? Met die dikke kont??? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:46 schreef shmoopy het volgende:
Ik moet rennen naar m'n werk, rellen jullie nog even door, liefjens?
Klopt. De WC in HOOLS is nogsteeds vies.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef tong80 het volgende:
Shmoopy valt in slaap als ze een film kijkt in bed.
Uit bed weet ik niet. Daar waren we nooit.
Ik wil het met je hebben over Max en Loretta Schrijverquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:56 schreef SCH het volgende:
tong ik wil op MSN met je bespreken wat we met Breukink moeten en dat het 5 graden is in Maastricht
En dacht eerder aan die jongens met wapperende manen, zoals dndiek, of Bluezz ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai EC, hopelijk heb je nog niks onder de leden.
dndiek en wapperende manenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dacht eerder aan die jongens met wapperende manen, zoals dndiek, of Bluezz ofzo.
Die knappe kerelquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef shmoopy het volgende:
Je kent 'm wel.
Bluezz, die jongen met de wapperende haren.
Waarvan het ene koppel in Zuid Frankrijk woont, en het andere midden in een bedrijfsuitbreiding zitquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is dan ook geluk hebben.. voor hetzelfde geld moest ze wel werken
ach je hebt dan nog altijd opa en oma
Ja?? Ik vind er niks aan....quote:
Bij mij knellen ze ook een beetje, moet er ook niets van hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja?? Ik vind er niks aan....
quote:
Je weet toch...quote:
Nee, daar weet ik niets van, dus leg maar ff uitquote:
Met de Superstorm heb zelfs jij wapperende manenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, daar weet ik niets van, dus leg maar ff uit
wapperende manen is toch echt een verkeerde woordkeuze in dezequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met de Superstorm heb zelfs jij wapperende manen
Jij lijk inderdaad meer op het icoontje van tong80 dan tong80 zelf, denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
wapperende manen is toch echt een verkeerde woordkeuze in deze
Op deze foto is het nog langquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij lijk inderdaad meer op het icoontje van tong80 dan tong80 zelf, denk ik
quote:
Ja dat is lang jaquote:Dat noemt ie lang![]()
Als jij dat zegt, maar hoe wil je de lengte van haar dan noemen, dat over de schouders hangt. (wat bij nog niet het geval is) ?quote:
Dan ben je een hippyquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, maar hoe wil je de lengte van haar dan noemen, dat over de schouders hangt. (wat bij nog niet het geval is) ?
Voor mij is dat lang, voor jou is dat ultrakort en zo is het heel relatief allemaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, maar hoe wil je de lengte van haar dan noemen, dat over de schouders hangt. (wat bij nog niet het geval is) ?
Sorry, paars is níet mijn kleur.quote:
Ik ben echt geen hippie en zal dat ook nooit worden. Om een hippie te worden heb je meer eigenschappen nodig, dan alleen lang haarquote:
Ja papquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:30 schreef appelsientje het volgende:
1 goede avond iedereen
alles goed met de kids?
Okee en nu een antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor mij is dat lang, voor jou is dat ultrakort en zo is het heel relatief allemaal
extreem veel te langquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee en nu een antwoord op mijn vraag
Hoe noem jij dan haar dat ik als lang zie?
Okee, duidelijk en ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, duidelijk en ik kan me er wel iets bij voorstellen
Ik zal eens kijken naar je blogquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja pap
Lekker aan mijn blogje gesleuteld, krijg alleen die banner niet mooi![]()
Lekker schuren met vuurwerk?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:20 schreef pascalheister het volgende:
net even kaartjes gehaald voor het oud en nieuw feest hier in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |