Ben je Vitessefan dan?quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Verklaar je eens nader in het vitesse topic SCH, ik snap niet zo wat ik zeg te maken heeft met heerenveen?
Nouja fan, ik woon nu zo'n 3 jaar in Arnhem-Zuid en dan wordt dat langzaam maar zeker toch wel de club waar je beetje achter gaat staan. En als ik er bij ben in het stadion volgende maand wil ik wel eens beter voetbal zien dan wat er nu vertoond wordt.quote:
Wel weer een naamtopicquote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef RayMania het volgende:
Goeie TT.
Okay, ik ging er vanuit dat je sympathie vooral bij Heerenveen lag inderdaad. Je hebt die keuze nog zo te lezen. Wees welkomquote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nouja fan, ik woon nu zo'n 3 jaar in Arnhem-Zuid en dan wordt dat langzaam maar zeker toch wel de club waar je beetje achter gaat staan. En als ik er bij ben in het stadion volgende maand wil ik wel eens beter voetbal zien dan wat er nu vertoond wordt.
Jij dacht dat ik Heerenveen supporter was omdat ik wel eens in het Alves topic post?
Ik ben fan van mooi voetbal, een goede uitvoering van de sport. Ik houd niet meer zo van pro dit en anti dat. Selecties wekken mijn sympathie met aantrekkelijk voetbal... Vitesse doet dat absoluut niet, maja met het stadion op enkele kilometers hoop je toch dat ze het goed doen, komt de sfeer in de stad ook ten goede
Ik staat in de TT ja.quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Je weet wel dat ik het over Ole heb...
Nu of straksquote:Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu straks goed de kunstgebitten poetsen he.
nog steeds ongeslganen toch, en tegen een betere tegenstander nog welquote:Op zondag 11 november 2007 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt de uitslag van Ajax nog niet gezien? Wat ben je vrolijk.
geef de NS maar weer de schuldquote:Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
KutNS. 5 minuten vertraging en al je verbindingen gaan kut en je hele avond is verneukt.
Ach joh, nu ben je thuis.quote:Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
KutNS. 5 minuten vertraging en al je verbindingen gaan kut en je hele avond is verneukt.
Ja, eigenlijk was het mijn schuldquote:
Zonder gekheid, vorige week maandag reden we stapvoets.. zo superlangzaam... wordt er ineens omgeroepen : U had al in de gaten dat we heel langzaam rijden dames en heren, dat komt omdat we op zeer gladde rails rijden.quote:Op maandag 12 november 2007 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, eigenlijk was het mijn schuldIk gooide mn kauwgompje op de rails, liep meteen die hele trein vast...
Precies, ik doe het ook altijd extra voorzichtig met Bluezz als ze weer eens plotseling nat is.quote:Op maandag 12 november 2007 00:28 schreef SCH het volgende:
Dan kan het juist extra glad zijn bloessie, als het een tijdje niet geregend heeft bv.
quote:Op maandag 12 november 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, ik doe het ook altijd extra voorzichtig met Bluezz als ze weer eens plotseling nat is.
Vrijdag zat ik ook in de trein, werd er omgeroepen: "Goedemiddag dames en heren, jongens en meisjes. Zoals u heeft gemerkt staan wij stil, maar wij vertellen u nog niet wat er aan de hand is."quote:Op maandag 12 november 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zonder gekheid, vorige week maandag reden we stapvoets.. zo superlangzaam... wordt er ineens omgeroepen : U had al in de gaten dat we heel langzaam rijden dames en heren, dat komt omdat we op zeer gladde rails rijden.
1 buitje was er gevallen, 1 buitje maar
Watje, mietje.quote:Op maandag 12 november 2007 00:34 schreef SCH het volgende:
Dames en heren, ik ga naar bed met een boekie, morgen uitslapen
dinsdag ook (in een hotel)
woensdag ook (idem)
donderdag ook (idem)
vrijdag iets minder uitslapen want hotel uit
zaterdag uitslapen thuis
zondag idem
Wat een heerlijk vooruitzicht
quote:Bij Sint-Maarten heeft de kustwacht
een boot met vluchtelingen onderschept.