Met alle respect, maar dit vind ik een belachelijke opmerking.quote:Op maandag 12 november 2007 21:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Scheelt toch 1 jaar, en dat is voor mij een belangrijke factor waardoor ik denk dat Djoko gaat winnen.
En Gasquet-Djoko wordt niet gespeeldquote:Op maandag 12 november 2007 22:36 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als Nadal alles wint in de andere poule en Gasquet en Djoko van Ferrer winnen hebben Djoko, Ferrer en Gasquet 1 keer gewonnen en gaat er iemand door naar de halve finale. Zal niet zo snel zo gebeuren, maar theoretisch is t allemaal nog mogelijk, want in andere poule is er ook wel zo'n scenario te bedenken.
Heb jij contact met de fysio van Djoko?quote:Op maandag 12 november 2007 22:30 schreef suus21 het volgende:
djokovic is helemaal niet atletisch en is zeer blessuregevoelig, dat zou jij (Ado) toch moeten weten want dat zal ene fysio je wel hebben ingefluisterd (net zoals bij mij).
Geeft niet, ik respecteer je mening.quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit vind ik een belachelijke opmerking.
Jawel want was even vergeten dat Ferrer en Djoko al tegen elkaar hebben gespeeld.quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Gasquet-Djoko wordt niet gespeeld?
Iddquote:Op maandag 12 november 2007 22:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Jawel want was even vergeten dat Ferrer en Djoko al tegen elkaar hebben gespeeld.
Nadal wint al zijn wedstrijden. Ferrer heeft van Djoko gewonnen, Djoko wint van Gasquet en Gasquet wint weer van Ferrer. Dus allemaal 1 overwinning en toch eentje door.
Volgens mij ben je de enigequote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Geeft niet, ik respecteer je mening.
Maar je gaat er dan helemaal van uit dat Federer van Roddick en van Davydenko wint?quote:Op maandag 12 november 2007 23:42 schreef Mindlight het volgende:
Als Gonzalez zo speelt als vandaag zijn zowel Roddick als Davydenko volledig kansloos, Federer wordt dan 2e in die poule [...].
De stream was gistermorgen best ok tijdens de davy - roddick.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:07 schreef suus21 het volgende:
ik vind het zo jammer dat ik er niks van kan zien...die streams zuigen ook..
Ja, klopt. Doen ze ook. Vandaag dus vanaf 10.00 uur Djokovic-Gasquet en vanaf 12.30 uur Ferrer-Nadal.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:19 schreef Denewar het volgende:
sport 1 zou het toch uitzenden???
Absoluutquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar je gaat er dan helemaal van uit dat Federer van Roddick en van Davydenko wint?
quote:
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Zijn de begintijden voor zover jullie weten ook op woensdag, donderdag en vrijdag 10.00 uur en 12.30 uur?
Ik vind er niks mis mee moet ik zeggen. Ik heb deze week vrij genomen en dan is het goed te doen.quote:
heb je speciaal vrij genomen om tennis te kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind er niks mis mee moet ik zeggen. Ik heb deze week vrij genomen en dan is het goed te doen.
Ja, dat doe ik wel vaker, ook bij Roland Garros en Wimbledon.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heb je speciaal vrij genomen om tennis te kijken?
Dit soort opmerkingen hoort thuis in het WTA-topic.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rebreak en rebreak. Lijkt wel WTA.
Ik zei eergisteren al dat ik Djokovic geen poulewedstrijd meer zag winnen.quote:
Jawel, maar aan het einde van de wedstrijd niet meer. Hij was helemaal gesloopt door Ferrerquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef Wopper1 het volgende:
Nadal was tijdens de US Open fysiek niet helemaal in orde toch?
Hopen op wat meer spanning dan vanochtend.
Ja, vooral toen de bal tijdens de rally het net raakte.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:07 schreef TubewayDigital het volgende:
maar weer eens eurosport aanzetten
tennis
Ja, donderdag. En dan moet Nadal tegen Djokovic.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:05 schreef suus21 het volgende:
Ferrer moet toch nog tegen Gasquet?
Ja, het ligt dan wel aan de setstanden van de anderen. Djokovic ligt er inmiddels wel uit. Wel een teleurstelling voor hem, de zelfbenoemde toekomstige nummer 1.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:14 schreef suus21 het volgende:
Ferrer kan toch ook nog de halve finale halen als ie van Gasquet wint...?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:39 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set 6-34 Nadal, aantal leuke punten, maar toch wel veel breaks.
Dat niet, maar zeker een geweldig punt zegquote:
Tijdens de wimbledonfinale was ie ook voor Nadal, ik kijk nergens meer vreemd van opquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:04 schreef suus21 het volgende:
ben jij dit toenooi nou voor fed of voor nadal?
In dit toernooi ben ik voor Federer. En ik denk dat ik dat ook het het volgende jaar wel zal zijn. Op een gegeven moment was ik voor de tegenstanders van Federer omdat Federer alles won en ik het saai vond worden. Maar nu verliest Federer me te veel. Ik hoop dat hij volgend jaar het Golden Slam wint (oftewel het Grand Slam (alle vier de grandsklamtornooien) + de Olympische Spelen).quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:04 schreef suus21 het volgende:
ben jij dit toenooi nou voor fed of voor nadal?
Dat heb ik toen uitgebreid uitgelegd maar blijkbaar heb je het niet gevolgd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdens de wimbledonfinale was ie ook voor Nadal, ik kijk nergens meer vreemd van op.
Ja, zeker. Ik vind alle wedstrijden tot nu toe leuk, behalve Gasquet-Djokovic (van vanochtend).quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Mindlight het volgende:
Erg leuke wedstrijd dit!
0-40 op de service van Ferrer. Drie punten voor de rebreak.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ferrer gaat serveren om er een derde set uit te slepen!
Man, reageer niet zo overspannen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:37 schreef TheGeneral het volgende:
Ja!! Goed zo Ferrer! Net als op de US Open !
Vamos!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Man, reageer niet zo overspannen.
Preciesquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:37 schreef TheGeneral het volgende:
Ja!! Goed zo Ferrer! Net als op de US Open !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |