Niets over de DH's hequote:Op woensdag 14 november 2007 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wadlopers zijn wel zoeen beetje de vouwfietsen van het Nederlandse spoorwegnet aan het worden. Kom op nou.
Gelukkig heeft hij dat wel gedaan, anders had je misschien heel lang kunnen blijven staanquote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De mcn heeft handmatig wat wissels omgezet en uiteindelijk met +40 het station binnengereden.
Goede vraag voor de donderdagochtend. Misschien omdat sommige mensen het als een sport zien zoveel mogelijk kilometers te maken? Ik weet 't niet? Ik heb 't zelf vroeger weleens bijgehouden, maar sinds NS kilometers door tariefeenheden vervangen heeft, is het een nog groter klotewerk geworden. Maar laat iedereen lekker tellen! Zo lang je er maar geen stijve leuter aan overhoudt, vind ik het best.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:35 schreef ghizzer het volgende:
Waarom wordt hier altijd haantjesgedrag vertoond met hoeveel spoorkilometers er gemaakt worden? Misschien moet ik anders maar voor diegenen hier een Penistopic deel 91 beginnen om te pronken met hoelang harde sjakie is wanneer de facist zijn hitlergroet in de broek vertoont.
Lijkt me gezellig, biertje erbij?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik je poot anders ff breken?
Top, doen wequote:Op donderdag 15 november 2007 08:46 schreef Duvel het volgende:
Lijkt me gezellig, biertje erbij?
Altijdquote:Op donderdag 15 november 2007 08:35 schreef ghizzer het volgende:
Waarom wordt hier altijd haantjesgedrag vertoond met hoeveel spoorkilometers er gemaakt worden? Misschien moet ik anders maar voor diegenen hier een Penistopic deel 91 beginnen om te pronken met hoelang harde sjakie is wanneer de facist zijn hitlergroet in de broek vertoont.
het is hier al een keer eerder opgemerkt, maar die kaart klopt voor een groot deel niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mag het ding tussen Almelo en Marienberg echt maar 80 kilometer
Dat is bij goed weer ook tussen Zetten-Andelst en Hemmen-Dodewaard het geval trouwens Al is dat maar 3 km dan, maar goed.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:36 schreef ghizzer het volgende:
vandaag stond ik op station Raalte op mijn trein te wachten richting Nijverdal. en wat schetst mijn verbazing, de trein die uit Raalte richting Heino vertrok kun je blijven zien totdat ie arriveert bij station Heino. Dus gewoon 5 km. ver kijken. briljant.
Maar dit stuk net weer wel volgens mij...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:45 schreef ghizzer het volgende:
[..]
het is hier al een keer eerder opgemerkt, maar die kaart klopt voor een groot deel niet.
Google Earthquote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef tomme6 het volgende:
Vanuit Helmond kun je de trein ook zien stoppen op het hout en brandevoort Geen idee hoever dat eigenlijk is.
Mooi opgelostquote:Het Spoorwegmuseum in Utrecht heeft dankzij een alerte medewerker drie antieke plaatjes terug die op een werkplaats in Tilburg waren gestolen uit een historische trein.
De bordjes die de klasse en het aantal zitplaatsen aanduiden werden te koop aangeboden op de veilingsite Marktplaats.nl. De 30-jarige verkoper uit Tilburg werd woensdagavond aangehouden, aldus een politiewoordvoerder donderdag.
De trein uit 1934 is eigendom van het museum. De gemeente Tilburg had het voertuig in beheer. De antieke plaatjes hebben volgens de gemeente historische waarde voor verzamelaars. Volgens de politie werd op de veilingsite al 100 euro geboden op een enkel exemplaar.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Veolivla laat er geen gras over groeien. Vandaag is de eerste GTW op dienst ingezet.
Denken ze er nog dat de storingen vanzelf weer over gaan?quote:Seinstoring Ommen-Marienberg
Door een seinstoring tussen Ommen en Marienberg, die om 16.20 is begonnen, rijden de treinen tussen Zwolle en Emmen met vertraging.
Incidenteel valt er een trein uit.
Om 19.45 uur leek de storing voorbij.
Een half uur later bleek dit niet het geval.
Ze beginnen toch ook vanzelfquote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
Denken ze er nog dat de storingen vanzelf weer over gaan?
Mijn ICE-Sparpreise-ticket van Die Bahn voor half december is ook binnen! Hannover en Frankfurt, here we come.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Interrail is binnen
En natuurlijk ging er weer wat mis Je kunt voorlopig geen reserveringen boeken voor Duitse treinen tussen 28 november en 8 december
sorry, ik bedoelde een CTA. is inmiddels aangepast.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef Duvel het volgende:
WTF is een CTB? Een CeTaBever?
zullen ze blij worden daarquote:Op donderdag 15 november 2007 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Wat gaan die overwegbomen in Duitsland traag naar beneden zeg en wat duurt het lang voor dat ze weer omhoog zijn
http://nl.youtube.com/watch?v=5nocGAv8aN4
Filmpje eerste Veolivla GTW in reizigersdienst
En ledig terug naar Venlo/Blerick
http://nl.youtube.com/watch?v=Fp7uOXb8-nE
Ik mis de geluidssignalen bij deze overgangquote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef ghizzer het volgende:
haha http://nl.youtube.com/watch?v=EP0CWjc8Ft4
Wel iets om in de gaten te houden natuurlijk. Op termijn zal er ook wel weer personenverkeer zijn lijkt me (al kan dat nog best 5 of 10 jaar duren). Tijd genoeg om af te studeren dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:17 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik kan niet wachten!!!
Eerst afstuderen...
Edit:
Laat maar, is alleen vracht....
Afstuderen binnen 5 jaar mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel iets om in de gaten te houden natuurlijk. Op termijn zal er ook wel weer personenverkeer zijn lijkt me (al kan dat nog best 5 of 10 jaar duren). Tijd genoeg om af te studeren dus
Stond de DE-III niet in Tilburg? Dat is een trein uit 1934,zoals het bericht zegt.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo moet dat
[..]
Mooi opgelost
Weet iemand over welk mat dit gaat? Misschien iets van de Blokkendozen?
moeten ze maar een moter in de DE-III 27 stoppen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. De DE-III is er toen door DE-I 41 en DE-II 186 naar toe gesleept, waarna de 41 motorproblemen kreeg.
Zou het mogelijk zijn dan om een motor uit bijv. een afgedankte Plan U te nemen, en die in de oude DE-III te plaatsen? Want de orginele motoren lijken me allemaal wel niet meer aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moeten ze maar een moter in de DE-III 27 stoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |