Het is goed raak vandaag niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
HAHAHA!!
Peterselie staat vlak voor groningen stil door een Wisselstoring
Ies nieuw! De machinist hoeft nu ook niet meer naar buiten te kijken of de conducteur naar 'm zwaait, maar krijgt een mooie groene lamp.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:26 schreef tomme6 het volgende:Daarna van Eindhoven naar Den bosch de intercity ICRm, wist niet dat die krengen fluitjes in de deur hadden.
Ja, de ATB heeft zondag, nou goed? Welk mat überhaupt?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vertraagde IC => Stopper op zijspoor vlak na putten..
IC voor bij.. stopper in de sprint!
Een verdwaalde Thalys, natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de ATB heeft zondag, nou goed? Welk mat überhaupt?
Ja hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 20:02 schreef De_Hertog het volgende:
Een verdwaalde Thalys, natuurlijk.
Stoer! Wist ik niet, wel veel handiger natuurlijk voor de mcn en cond. natuurlijk!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ies nieuw! De machinist hoeft nu ook niet meer naar buiten te kijken of de conducteur naar 'm zwaait, maar krijgt een mooie groene lamp.
Misschien was hij wel niet meer nodig op de kippenlijn En is hij onderweg terug naar Dessauquote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef tomme6 het volgende:
Weet iemand wat die grijze protos in Helmond deed vandaag?
Wat heb jij tegen die Protossen? Dat zijn de mooiste stoppers van het land man!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien was hij wel niet meer nodig op de kippenlijn En is hij onderweg terug naar Dessau
Dat zou tof zijn Maar dat is een soort hoop, wishful thinking en zo
Niksquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef en_door_slecht het volgende:
Wat heb jij tegen die Protossen?
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen die Protossen? Dat zijn de mooiste stoppers van het land man!
Wadlopers zijn wel zoeen beetje de vouwfietsen van het Nederlandse spoorwegnet aan het worden. Kom op nou.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef Wadloper het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor
die siding is pas NA Putten trouwens, en dan gaat daar ineens 160+ gereden worden, in weerwil van de baanvaksnelheid, gewoon volle por op die haakse bocht voor Harderwijk af? Slaan we gemakshalve de stop in Ermelo even over natuurlijk.
Maar natuurlijk Ou-Tannu
Ga sesamstraat kijken joh
altitude klopt idd niet.. omdat ik te beroert ben om dat ding te calibirerenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
IJken dat ding, dat KAN niet kloppen
Altitude mini: -17 meter
Waar is dat geweest denk je?
mDDM stammetje trouwens en ik stapte weer in bij Putten.. richting zwolle :p dus het was daar ergens..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ff serieus hoor. 166 km/h halen met een trein, op een stukje van minder dan 5 kilometer, waar bovendien de ATB ingrijpt bij 140 (officieel, in de praktijk 145) km/h? Echt, dat kan niet. Als je nou in een auto gezeten hebt die over de A28 die kant op reed, dan kan het.
Als de hoogte niet klopt klopt de snelheid wellicht ook niet Dat ding hoeft maar even 166 km/h denken te zien en het blijft er staan.. Lijkt me in ieder geval een logischer verklaring dan dat je echt 166 gehaald hebt daarquote:Op woensdag 14 november 2007 20:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
altitude klopt idd niet.. omdat ik te beroert ben om dat ding te calibireren
enige wat dat ding moet doen is GPS coordiaten opslaan zodat ik ze in google earth kan tieften :p de rest wat dat ding kan boeit me geen drol
mDDM haalt op de zoutvlakte van Bonneville nog niet eens 166 En naar Ermelo is het maar 5 km. Het kan gewoon niet. Totaal niet. En ook niet bijna of zo. .quote:Op woensdag 14 november 2007 20:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
mDDM stammetje trouwens en ik stapte weer in bij Putten.. richting zwolle :p dus het was daar ergens..
en ik ben geen stationsnaam onthouder :p
166 is de PIEK snelheid ja ik was te traag om de actual te fotograferenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als de hoogte niet klopt klopt de snelheid wellicht ook niet Dat ding hoeft maar even 166 km/h denken te zien en het blijft er staan.. Lijkt me in ieder geval een logischer verklaring dan dat je echt 166 gehaald hebt daar
ja, vast wel. in wat voor ijzer was dat dan hmm?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
166 is de PIEK snelheid ja ik was te traag om de actual te fotograferen
Ja, dat bedoel ik. Je GPS zag een seconde of wat 166, door dezelfde rekenfout die die -17 en +100 veroorzaakte, en dan blijft dat staan. Als hij er de vorige meting een paar meter achter zat en de meting erna een paar meter ervoor, dan kun ie omgerekend best denken dat je tussen die twee punten 166 km reed terwijl het maar 110 of zo wasquote:Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
166 is de PIEK snelheid ja ik was te traag om de actual te fotograferen
Dat is heel goed mogelijkquote:Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef tomme6 het volgende:
Ik heb af en toe ook het idee dat de stoptrein op het stuk Eindhoven - Helmond harder rijd dan de intercity tussen Den Bosch en eindhoven
Gezien te Zwolle vanochtend.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:21 schreef thatsme het volgende:
ICMm 4016 vanmorgen als vertraagde intercity-stoptrein naar groningen, orginele vertrektijd uit meppel 8.05 was nu +35.
Vanmiddag dat ding naar Leeuwarden zien rijden in de 12561. Op de koersrol stond echter nog Rotterdam CS.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
zo eindelijk een icmm te pakken ;p
4013 to Be exact,
dan zou die de snelheid ALTIJD foutief berekenen.. :p en dat doet die nietquote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Je GPS zag een seconde of wat 166, door dezelfde rekenfout die die -17 en +100 veroorzaakte, en dan blijft dat staan. Als hij er de vorige meting een paar meter achter zat en de meting erna een paar meter ervoor, dan kun ie omgerekend best denken dat je tussen die twee punten 166 km reed terwijl het maar 110 of zo was
Sinds wanneer hangt er een waslijn boven Venlo - Roermond?quote:
http://www.spoorwegincidentbestrijding.nl/cms/show/id=641167quote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
hoezwaar is een mDDM bestaande uit 4 wagentjes? anyone?
Geen wonder Heb ook verder nooit naar de baanvaksnelheden gekeken. Gek eigenlijk dat dat een van de weinige stukken zijn waar 160 doorgecrossed mag worden. Misschien vanwege de enorme drukte?quote:
weet ik het, zal een foutje zijn Rest van die figuur klopt goeddeels wel hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef De_Hertog het volgende:
Sinds hangt er een waslijn boven Venlo - Roermond?
Check ICMm 4013 in Lw om 20.00u. Koersrol was weer anders.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag dat ding naar Leeuwarden zien rijden in de 12561. Op de koersrol stond echter nog
Dat het dubbelspoor is daar is ook nieuws voor mij overigens.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik het, zal een foutje zijn Rest van die figuur klopt goeddeels wel hoor
Was wel een stroomstoring bij Breda. Bij Den Haag geen stroomstoring gezien, wel een Benelux die zowaar op tijd reed. Ben even naar Vlissingen geweest en wilde een rondje door het zuiden van het land maken, maar door de stroomstoring kwam er weinig van terecht. Daarom maar weer richting noorden gereisd om even Zandvoort en Uitgeest nog aan te doen. Op de terugweg van Amsterdam CS tot Amersfoort met ICL gereisd, daarna de 561 genomen. Deze kwam 1 minuut rijden van het station in Groningen tot stilstand door een wisselstoring. De mcn heeft handmatig wat wissels omgezet en uiteindelijk met +40 het station binnengereden. Gelijk maar even 2 GTBV'tjes opgehaald.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:26 schreef tomme6 het volgende:
Vandaag van Helmond naar Den Bosch gereisd, Eerst op helmond stopte een grijze protos op het 3de spoor, en die bleef daar een tijd lang staan, maar ik had de stopper van 13.02 naar Eindhoven dus moest instappen. Daarna van Eindhoven naar Den bosch de intercity ICRm, wist niet dat die krengen fluitjes in de deur hadden. Op Den Bosch op de terugweg kwam ik nog de Thalys tegen, waarschijnlijk vanwege de stroomstoring bij Den Haag?
Nou niet bijdehand gaan lopen doen Soosjequote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef Socios het volgende:
Check ICMm 4013 in Lw om 20.00u. Koersrol was weer anders.
Ik bedoelde idd bij breda! reed daarom de Thalys ook om?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was wel een stroomstoring bij Breda. Bij Den Haag geen stroomstoring gezien, wel een Benelux die zowaar op tijd reed. Ben even naar Vlissingen geweest en wilde een rondje door het zuiden van het land maken, maar door de stroomstoring kwam er weinig van terecht. Daarom maar weer richting noorden gereisd om even Zandvoort en Uitgeest nog aan te doen. Op de terugweg van Amsterdam CS tot Amersfoort met ICL gereisd, daarna de 561 genomen. Deze kwam 1 minuut rijden van het station in Groningen tot stilstand door een wisselstoring. De mcn heeft handmatig wat wissels omgezet en uiteindelijk met +40 het station binnengereden. Gelijk maar even 2 GTBV'tjes opgehaald.
Jamaar jamaar Ik kon er ook niks aan doenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat het dubbelspoor is daar is ook nieuws voor mij overigens.
Vlissingen was wel leuk, maar ben er niet langer dan 10 minuten gebleven. Het oorspronkelijke reisje was 839 Km. De kilometers van het uiteindelijke reisje moet ik nog even berekenen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef Socios het volgende:
Hoe was het in Vlissingen en op je reis? Hoeveel kilometers heb je ´in de benen´?
Viel mee. Het kon er nog wel bijquote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, peterselie is ook weer onder de pannen. Zwaar afgezien van je wisselstoring?
Altijd weer die negers.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar jamaar Ik kon er ook niks aan doen
Dat was iemand anders die dat deed. Een neger denk ik
Had mijns inziens niet om hoeven rijden. Misschien toch een testritje?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef tomme6 het volgende:
Ik bedoelde idd bij breda! reed daarom de Thalys ook om?
Ik zet de telmachine aan en kom uit op 860 kmquote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vertel Selie? Hoeveel km?
Zow, daar kun je mee thuis komen, zeg maarquote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zet de telmachine aan en kom uit op 860 km
't Ding is bagger. Sorry, maar echt waar.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik het, zal een foutje zijn Rest van die figuur klopt goeddeels wel hoor
Oh, okee. Doe het maar beter, danquote:Op woensdag 14 november 2007 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Ding is bagger. Sorry, maar echt waar.
Boog bij Harderwijk is max. 110 trouwens (niet dat dat door de ATB afgedwongen kan worden).
248 ton, hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
hoezwaar is een mDDM bestaande uit 4 wagentjes? anyone?
ik \dacht aan 217, maar goed. Ik denk dat hij een aanslag wil gaan plegen of zoquote:
Ja, als ik mijn poot breek, langdurig werkloos raak of op een andere manier zeeën van tijd heb om e.e.a. uit te pluizen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okee. Doe het maar beter, dan
Zal ik je poot anders ff breken?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn poot breek, langdurig werkloos raak of op een andere manier zeeën van tijd heb om e.e.a. uit te pluizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |