Sinds wanneer hangt er een waslijn boven Venlo - Roermond?quote:
http://www.spoorwegincidentbestrijding.nl/cms/show/id=641167quote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
hoezwaar is een mDDM bestaande uit 4 wagentjes? anyone?
Geen wonderquote:
weet ik het, zal een foutje zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef De_Hertog het volgende:
Sinds hangt er een waslijn boven Venlo - Roermond?
Check ICMm 4013 in Lw om 20.00u. Koersrol was weer anders.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag dat ding naar Leeuwarden zien rijden in de 12561. Op de koersrol stond echter nog
Dat het dubbelspoor is daar is ook nieuws voor mij overigens.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik het, zal een foutje zijnRest van die figuur klopt goeddeels wel hoor
Was wel een stroomstoring bij Breda. Bij Den Haag geen stroomstoring gezien, wel een Benelux die zowaar op tijd reed. Ben even naar Vlissingen geweest en wilde een rondje door het zuiden van het land maken, maar door de stroomstoring kwam er weinig van terecht. Daarom maar weer richting noorden gereisd om even Zandvoort en Uitgeest nog aan te doen. Op de terugweg van Amsterdam CS tot Amersfoort met ICL gereisd, daarna de 561 genomen. Deze kwam 1 minuut rijden van het station in Groningen tot stilstand door een wisselstoring. De mcn heeft handmatig wat wissels omgezet en uiteindelijk met +40 het station binnengereden. Gelijk maar even 2 GTBV'tjes opgehaald.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:26 schreef tomme6 het volgende:
Vandaag van Helmond naar Den Bosch gereisd, Eerst op helmond stopte een grijze protos op het 3de spoor, en die bleef daar een tijd lang staan, maar ik had de stopper van 13.02 naar Eindhoven dus moest instappen. Daarna van Eindhoven naar Den bosch de intercity ICRm, wist niet dat die krengen fluitjes in de deur hadden. Op Den Bosch op de terugweg kwam ik nog de Thalys tegen, waarschijnlijk vanwege de stroomstoring bij Den Haag?
Nou niet bijdehand gaan lopen doen Soosjequote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef Socios het volgende:
Check ICMm 4013 in Lw om 20.00u. Koersrol was weer anders.
Ik bedoelde idd bij breda! reed daarom de Thalys ook om?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was wel een stroomstoring bij Breda. Bij Den Haag geen stroomstoring gezien, wel een Benelux die zowaar op tijd reed. Ben even naar Vlissingen geweest en wilde een rondje door het zuiden van het land maken, maar door de stroomstoring kwam er weinig van terecht. Daarom maar weer richting noorden gereisd om even Zandvoort en Uitgeest nog aan te doen. Op de terugweg van Amsterdam CS tot Amersfoort met ICL gereisd, daarna de 561 genomen. Deze kwam 1 minuut rijden van het station in Groningen tot stilstand door een wisselstoring. De mcn heeft handmatig wat wissels omgezet en uiteindelijk met +40 het station binnengereden. Gelijk maar even 2 GTBV'tjes opgehaald.
Jamaar jamaarquote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat het dubbelspoor is daar is ook nieuws voor mij overigens.
Vlissingen was wel leuk, maar ben er niet langer dan 10 minuten gebleven. Het oorspronkelijke reisje was 839 Km. De kilometers van het uiteindelijke reisje moet ik nog even berekenen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef Socios het volgende:
Hoe was het in Vlissingen en op je reis? Hoeveel kilometers heb je ´in de benen´?
Viel mee. Het kon er nog wel bijquote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, peterselie is ook weer onder de pannen. Zwaar afgezien van je wisselstoring?
Altijd weer die negers.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar jamaarIk kon er ook niks aan doen
Dat was iemand anders die dat deed. Een neger denk ik
Had mijns inziens niet om hoeven rijden. Misschien toch een testritje?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef tomme6 het volgende:
Ik bedoelde idd bij breda! reed daarom de Thalys ook om?
Zow, daar kun je mee thuis komen, zeg maarquote:Op woensdag 14 november 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zet de telmachine aan en kom uit op 860 km![]()
't Ding is bagger. Sorry, maar echt waar.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik het, zal een foutje zijnRest van die figuur klopt goeddeels wel hoor
Oh, okee. Doe het maar beter, danquote:Op woensdag 14 november 2007 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Ding is bagger. Sorry, maar echt waar.
Boog bij Harderwijk is max. 110 trouwens (niet dat dat door de ATB afgedwongen kan worden).
248 ton, hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
hoezwaar is een mDDM bestaande uit 4 wagentjes? anyone?
ik \dacht aan 217, maar goed. Ik denk dat hij een aanslag wil gaan plegen of zoquote:
Ja, als ik mijn poot breek, langdurig werkloos raak of op een andere manier zeeën van tijd heb om e.e.a. uit te pluizen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okee. Doe het maar beter, dan
Zal ik je poot anders ff breken?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn poot breek, langdurig werkloos raak of op een andere manier zeeën van tijd heb om e.e.a. uit te pluizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |