Nou nou nou, dat komt dus niet overal voor.quote:Op zondag 11 november 2007 17:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ze vragen ook standaard of je dubbel frietsaus wil, dus ze weten zelf verdomde goed dat ze fout zitten.
Daar is de saus gewoon gratis (tenminste, de laatste keer dat ik er was, is al lang geleden.)quote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
In de VS verkopen ze die kankerbakjes () niet in de MAC
Ze hebben daar ook een heel ander aanbod
wel goed te vreten
Net zo gratis als Zwitserland.quote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Daar is de saus gewoon gratis (tenminste, de laatste keer dat ik er was, is al lang geleden.)
En de refill van je beker ookquote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Daar is de saus gewoon gratis (tenminste, de laatste keer dat ik er was, is al lang geleden.)
Wat voor fles?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Gewoon zelf zo`n fles mee, scheelt je vet veel
Die is lang niet zo lekker als de echte saus van de Macquote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
Kratje bier mee naar de kroeg.quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef nijnja het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |