Niet echt, uit verloren bij Sunderland met 1-0quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:55 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zet je Passingsstijl eens op Direct, je Pressing op Alleen Eigen Helft, Passen Instellen op Gevarieerd en vink Tegenaanval eens aan..
Werkt dit beter?
Iemand een goedkope spits voor Zwolle? Wel haalbaar natuurlijk en moet er een paar in knallen. Ik heb er 3 die Zwolle waardig zijn maar daar zijn er 2 van langdurig geblesseerd nu al. Ook zoek ik nog wat verdedigende kracht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:58 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met FC Zwolle, Ajax was even te hoog gegrepen voor een FM beginner als ik.
manucharyan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Iemand een goedkope spits voor Zwolle? Wel haalbaar natuurlijk en moet er een paar in knallen. Ik heb er 3 die Zwolle waardig zijn maar daar zijn er 2 van langdurig geblesseerd nu al. Ook zoek ik nog wat verdedigende kracht.
Huurbasis, makkelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wel.. alleen niet echt haalbaar voor Zwolle toch?![]()
Bij mij is het ook 'toevallig' 5 december 2009 waarop ie steeds crasht.... Is dat gefixt met de nieuwe patch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:13 schreef Rorata het volgende:
[..]
Is het toevallig 5 december 2009 in je save?
Wat is je tactiek bij PSV nu ongeveer? Want bij mij wilt het ook niet erg vlotten bij PSV op het moment...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n tactiek behoorlijk omgegooid en 't werkt, wel gedurfd om 't in de CL tegen Schalke te doen. Maar uitendelijk 2-0 gewonnen door goals van Farfan, die tot deze wedstrijd hopeloos uit vorm was
Slim idee.. Die is trouwens ook wel haalbaar. Meer suggesties? Verdedigers? En Zwolle ben ik niet eens aan begonnen, ik vond een betere uitdaging. Nottingham Forrest weer groot maken!quote:
Een goedkoop talentje is Mravac.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Slim idee.. Die is trouwens ook wel haalbaar. Meer suggesties? Verdedigers? En Zwolle ben ik niet eens aan begonnen, ik vond een betere uitdaging. Nottingham Forrest weer groot maken!
Goeie sex!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef kweek89 het volgende:
hmm maar is een spelletje met FC thun startenhaha
'n 4-4-2 met de DL/DR en ML/MR pijl naar voren 1 AC en MC pijl naar achteren en 1 MC naar voren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat is je tactiek bij PSV nu ongeveer? Want bij mij wilt het ook niet erg vlotten bij PSV op het moment...![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat ik niet de enige ben met Telstar.
Hoe ziet je basiself eruit?
Een rotterdammer die inkopen heeft gedaan in Amsterdam?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smit is een aankoop. Van der Wiel, Fafiani en Lewis op huurbasis.
Ik speel met Telstar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Een rotterdammer die inkopen heeft gedaan in Amsterdam?
Is er al iets bekend waarneer FM die uitbrengt ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:
Sinterklaas heeft gewoon een hekel aan FM!
Ik heb nooit problemen met die dag gehad.
Met of zonder patch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |