Je moet je scout gewoon een nieuw contract aanbieden als een andere club een bod doet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef AmonAmarth het volgende:
Woow, net met anderlecht uit Spartak Moskau overklast(Spartak was favoriet). Het is een 1-3 geworden en dat valt uiteindelijk nog tegen... maar het moet genoeg zijn.
3 centrale verdedigers, 2 opkomende vleugelbacks en een verdedigende middenvelder. Polak, Biglia en Hassan speelden de bal uitstekend rond. Enige spits Aaratilo scoorde een keer.(vervanger Théréau ook).
O ja ik heb nog een vraagje, hoe kan ik nieuw scoutingspersoneel aannemen, want ze plukken regelmatig zomaar eentje weg... ??????????????????????????????
Toch nog de tweede ronde van CL weten te bereiken door een 3 - 2 thuisoverwinning op Leverkusen..quote:Op maandag 12 november 2007 18:28 schreef Wurdsje het volgende:
Hmmz 2de ronde Champions League gaat een moeilijk verhaal worden dit seizoen denk ik.. Ik sta na 5 wedstrijden samen met PSV en Leverkusen op 6 punten en speel zelf nog tegen Leverkusen.. en ik moet winnen van ze.. aangezien ik een minder goed doelsaldo heb dan Leverkusen..
Weleens van back-ups gehoordquote:Op maandag 12 november 2007 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Fucking hell! Save game kapot!! KAPOT!, kan niet meer geladen wordne. had er 24 uur werk in zitten.
Is het toevallig 5 december 2009 in je save?quote:Op maandag 12 november 2007 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Fucking hell! Save game kapot!! KAPOT!, kan niet meer geladen wordne. had er 24 uur werk in zitten.
Heb jij hem centraal spelen of rechtshalf/rechtsbuiten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
En dan tot slot: Maxi Rodriguez is een geweldenaar!
Centraal als tien. Ik speel 4-1-2-1-2.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij hem centraal spelen of rechtshalf/rechtsbuiten?
Leuk om te horen dat ik niet de enige ben met Telstar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef Happel het volgende:
Na bijgekomen te zijn van het weekend, vanavond maar weer eens aan de slag met Stormvogels Telstar. Bezit een matige 15de plaats en ben nu in de weer om mijn tactiek om te zetten naar 4-4-2 met opkomende vleugels...
Ochoa, Akinfeev, Enyeamaquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef LosMillonarios het volgende:
Het eerste seizoen met PSG kampioen geworden in Frankrijk. In de winterstop een grote voorsprong, maar het tweede gedeelte van het seizoen raakte mijn team toch nog een beetje in verval. Gelukkig wel kampioen geworden dus, met Lyon net achter mij.
Datzelfde Lyon besloot toen maar een bod op mijn sterkeeper Landreua te doen, wat de voorzitter een te goed bod vondIk zoek nu naar een vervanger, maar het wil niet echt lukken. Ustari was te duur, Gomes wilde niet komen. Iemand nog tips voor keepers die rond de 8 miljoen mogen kosten?
En ohja, Sylvian Armand![]()
Ik vind zelf Felipe van Santos niet verkeerd, 19 jaar en zeker potentie voor de toekomst!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef LosMillonarios het volgende:
Zet je Passingsstijl eens op Direct, je Pressing op Alleen Eigen Helft, Passen Instellen op Gevarieerd en vink Tegenaanval eens aan..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:47 schreef Zinton het volgende:
[..]
Ik vind zelf Felipe van Santos niet verkeerd, 19 jaar en zeker potentie voor de toekomst!
Ik speel op deze manier met deze selectie en nog verlies ik soms kansloos!
[ afbeelding ]
Ik heb bij de spelersinstellingen op de volgende dingen gelet
Met de bal lopen: Als het dribbelen ongeveer rond de 16/17 is of hoger dan op "vaak", anders op gevarieerd of soms op zelden (in de verdediging)
Afstandschoten: Altijd op gevarieerd alleen bij 18 of hoger op "vaak"
Doorsteekpassen: op gevarieerd en bij de DMC en de MC's op vaak.
Voorzet: Gevarieerd want ik heb bijna geen spelers die goede voorzetten kunnen geven, daarom speel ik ook niet met vleugelspelers.
Creatief: Gewoon hetzelfde als het team, alleen bij spelers met "creatief" op 18 of hoger, dan pas ik die individueel hoger aan.
[ afbeelding ]
Ik snap er weinig meer van, hoe ik het ook doe en wie ik ook aantrek, ik verlies of speel altijd gelijk.
2x gewonnen, Liverpool uit en Fulham thuis![]()
![]()
De reden voor dit alles is dus mijn verlies uit bij West Ham, na een 0-1 voorsprong die ik WEER uit handen gaf.....Waar letten jullie op bij de spelersinstellingen?
Als je denkt dat het niet erger kan verlies je in eigen huis van Twente met 0-3 voor de UEFA CUP...Geweldig spel!
Niet echt, uit verloren bij Sunderland met 1-0quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:55 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zet je Passingsstijl eens op Direct, je Pressing op Alleen Eigen Helft, Passen Instellen op Gevarieerd en vink Tegenaanval eens aan..
Werkt dit beter?
Iemand een goedkope spits voor Zwolle? Wel haalbaar natuurlijk en moet er een paar in knallen. Ik heb er 3 die Zwolle waardig zijn maar daar zijn er 2 van langdurig geblesseerd nu al. Ook zoek ik nog wat verdedigende kracht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:58 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met FC Zwolle, Ajax was even te hoog gegrepen voor een FM beginner als ik.
manucharyan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Iemand een goedkope spits voor Zwolle? Wel haalbaar natuurlijk en moet er een paar in knallen. Ik heb er 3 die Zwolle waardig zijn maar daar zijn er 2 van langdurig geblesseerd nu al. Ook zoek ik nog wat verdedigende kracht.
Huurbasis, makkelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wel.. alleen niet echt haalbaar voor Zwolle toch?![]()
Bij mij is het ook 'toevallig' 5 december 2009 waarop ie steeds crasht.... Is dat gefixt met de nieuwe patch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:13 schreef Rorata het volgende:
[..]
Is het toevallig 5 december 2009 in je save?
Wat is je tactiek bij PSV nu ongeveer? Want bij mij wilt het ook niet erg vlotten bij PSV op het moment...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n tactiek behoorlijk omgegooid en 't werkt, wel gedurfd om 't in de CL tegen Schalke te doen. Maar uitendelijk 2-0 gewonnen door goals van Farfan, die tot deze wedstrijd hopeloos uit vorm was
Slim idee.. Die is trouwens ook wel haalbaar. Meer suggesties? Verdedigers? En Zwolle ben ik niet eens aan begonnen, ik vond een betere uitdaging. Nottingham Forrest weer groot maken!quote:
Een goedkoop talentje is Mravac.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Slim idee.. Die is trouwens ook wel haalbaar. Meer suggesties? Verdedigers? En Zwolle ben ik niet eens aan begonnen, ik vond een betere uitdaging. Nottingham Forrest weer groot maken!
Goeie sex!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef kweek89 het volgende:
hmm maar is een spelletje met FC thun startenhaha
'n 4-4-2 met de DL/DR en ML/MR pijl naar voren 1 AC en MC pijl naar achteren en 1 MC naar voren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat is je tactiek bij PSV nu ongeveer? Want bij mij wilt het ook niet erg vlotten bij PSV op het moment...![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat ik niet de enige ben met Telstar.
Hoe ziet je basiself eruit?
Een rotterdammer die inkopen heeft gedaan in Amsterdam?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smit is een aankoop. Van der Wiel, Fafiani en Lewis op huurbasis.
Ik speel met Telstar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Een rotterdammer die inkopen heeft gedaan in Amsterdam?
Is er al iets bekend waarneer FM die uitbrengt ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:
Sinterklaas heeft gewoon een hekel aan FM!
Ik heb nooit problemen met die dag gehad.
Met of zonder patch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |