Je moet je scout gewoon een nieuw contract aanbieden als een andere club een bod doet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef AmonAmarth het volgende:
Woow, net met anderlecht uit Spartak Moskau overklast(Spartak was favoriet). Het is een 1-3 geworden en dat valt uiteindelijk nog tegen... maar het moet genoeg zijn.
3 centrale verdedigers, 2 opkomende vleugelbacks en een verdedigende middenvelder. Polak, Biglia en Hassan speelden de bal uitstekend rond. Enige spits Aaratilo scoorde een keer.(vervanger Théréau ook).
O ja ik heb nog een vraagje, hoe kan ik nieuw scoutingspersoneel aannemen, want ze plukken regelmatig zomaar eentje weg... ??????????????????????????????
Toch nog de tweede ronde van CL weten te bereiken door een 3 - 2 thuisoverwinning op Leverkusen..quote:Op maandag 12 november 2007 18:28 schreef Wurdsje het volgende:
Hmmz 2de ronde Champions League gaat een moeilijk verhaal worden dit seizoen denk ik.. Ik sta na 5 wedstrijden samen met PSV en Leverkusen op 6 punten en speel zelf nog tegen Leverkusen.. en ik moet winnen van ze.. aangezien ik een minder goed doelsaldo heb dan Leverkusen..
Weleens van back-ups gehoordquote:Op maandag 12 november 2007 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Fucking hell! Save game kapot!! KAPOT!, kan niet meer geladen wordne. had er 24 uur werk in zitten.
Is het toevallig 5 december 2009 in je save?quote:Op maandag 12 november 2007 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Fucking hell! Save game kapot!! KAPOT!, kan niet meer geladen wordne. had er 24 uur werk in zitten.
Heb jij hem centraal spelen of rechtshalf/rechtsbuiten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
En dan tot slot: Maxi Rodriguez is een geweldenaar!
Centraal als tien. Ik speel 4-1-2-1-2.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij hem centraal spelen of rechtshalf/rechtsbuiten?
Leuk om te horen dat ik niet de enige ben met Telstar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef Happel het volgende:
Na bijgekomen te zijn van het weekend, vanavond maar weer eens aan de slag met Stormvogels Telstar. Bezit een matige 15de plaats en ben nu in de weer om mijn tactiek om te zetten naar 4-4-2 met opkomende vleugels...
Ochoa, Akinfeev, Enyeamaquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef LosMillonarios het volgende:
Het eerste seizoen met PSG kampioen geworden in Frankrijk. In de winterstop een grote voorsprong, maar het tweede gedeelte van het seizoen raakte mijn team toch nog een beetje in verval. Gelukkig wel kampioen geworden dus, met Lyon net achter mij.
Datzelfde Lyon besloot toen maar een bod op mijn sterkeeper Landreua te doen, wat de voorzitter een te goed bod vondIk zoek nu naar een vervanger, maar het wil niet echt lukken. Ustari was te duur, Gomes wilde niet komen. Iemand nog tips voor keepers die rond de 8 miljoen mogen kosten?
En ohja, Sylvian Armand![]()
Ik vind zelf Felipe van Santos niet verkeerd, 19 jaar en zeker potentie voor de toekomst!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef LosMillonarios het volgende:
Zet je Passingsstijl eens op Direct, je Pressing op Alleen Eigen Helft, Passen Instellen op Gevarieerd en vink Tegenaanval eens aan..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:47 schreef Zinton het volgende:
[..]
Ik vind zelf Felipe van Santos niet verkeerd, 19 jaar en zeker potentie voor de toekomst!
Ik speel op deze manier met deze selectie en nog verlies ik soms kansloos!
[ afbeelding ]
Ik heb bij de spelersinstellingen op de volgende dingen gelet
Met de bal lopen: Als het dribbelen ongeveer rond de 16/17 is of hoger dan op "vaak", anders op gevarieerd of soms op zelden (in de verdediging)
Afstandschoten: Altijd op gevarieerd alleen bij 18 of hoger op "vaak"
Doorsteekpassen: op gevarieerd en bij de DMC en de MC's op vaak.
Voorzet: Gevarieerd want ik heb bijna geen spelers die goede voorzetten kunnen geven, daarom speel ik ook niet met vleugelspelers.
Creatief: Gewoon hetzelfde als het team, alleen bij spelers met "creatief" op 18 of hoger, dan pas ik die individueel hoger aan.
[ afbeelding ]
Ik snap er weinig meer van, hoe ik het ook doe en wie ik ook aantrek, ik verlies of speel altijd gelijk.
2x gewonnen, Liverpool uit en Fulham thuis![]()
![]()
De reden voor dit alles is dus mijn verlies uit bij West Ham, na een 0-1 voorsprong die ik WEER uit handen gaf.....Waar letten jullie op bij de spelersinstellingen?
Als je denkt dat het niet erger kan verlies je in eigen huis van Twente met 0-3 voor de UEFA CUP...Geweldig spel!
Niet echt, uit verloren bij Sunderland met 1-0quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:55 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zet je Passingsstijl eens op Direct, je Pressing op Alleen Eigen Helft, Passen Instellen op Gevarieerd en vink Tegenaanval eens aan..
Werkt dit beter?
Iemand een goedkope spits voor Zwolle? Wel haalbaar natuurlijk en moet er een paar in knallen. Ik heb er 3 die Zwolle waardig zijn maar daar zijn er 2 van langdurig geblesseerd nu al. Ook zoek ik nog wat verdedigende kracht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:58 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met FC Zwolle, Ajax was even te hoog gegrepen voor een FM beginner als ik.
manucharyan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Iemand een goedkope spits voor Zwolle? Wel haalbaar natuurlijk en moet er een paar in knallen. Ik heb er 3 die Zwolle waardig zijn maar daar zijn er 2 van langdurig geblesseerd nu al. Ook zoek ik nog wat verdedigende kracht.
Huurbasis, makkelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wel.. alleen niet echt haalbaar voor Zwolle toch?![]()
Bij mij is het ook 'toevallig' 5 december 2009 waarop ie steeds crasht.... Is dat gefixt met de nieuwe patch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:13 schreef Rorata het volgende:
[..]
Is het toevallig 5 december 2009 in je save?
Wat is je tactiek bij PSV nu ongeveer? Want bij mij wilt het ook niet erg vlotten bij PSV op het moment...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n tactiek behoorlijk omgegooid en 't werkt, wel gedurfd om 't in de CL tegen Schalke te doen. Maar uitendelijk 2-0 gewonnen door goals van Farfan, die tot deze wedstrijd hopeloos uit vorm was
Slim idee.. Die is trouwens ook wel haalbaar. Meer suggesties? Verdedigers? En Zwolle ben ik niet eens aan begonnen, ik vond een betere uitdaging. Nottingham Forrest weer groot maken!quote:
Een goedkoop talentje is Mravac.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Slim idee.. Die is trouwens ook wel haalbaar. Meer suggesties? Verdedigers? En Zwolle ben ik niet eens aan begonnen, ik vond een betere uitdaging. Nottingham Forrest weer groot maken!
Goeie sex!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef kweek89 het volgende:
hmm maar is een spelletje met FC thun startenhaha
'n 4-4-2 met de DL/DR en ML/MR pijl naar voren 1 AC en MC pijl naar achteren en 1 MC naar voren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat is je tactiek bij PSV nu ongeveer? Want bij mij wilt het ook niet erg vlotten bij PSV op het moment...![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat ik niet de enige ben met Telstar.
Hoe ziet je basiself eruit?
Een rotterdammer die inkopen heeft gedaan in Amsterdam?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smit is een aankoop. Van der Wiel, Fafiani en Lewis op huurbasis.
Ik speel met Telstar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Een rotterdammer die inkopen heeft gedaan in Amsterdam?
Is er al iets bekend waarneer FM die uitbrengt ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:
Sinterklaas heeft gewoon een hekel aan FM!
Ik heb nooit problemen met die dag gehad.
Met of zonder patch.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik speel met Telstar.![]()
En ajax is mijn parent club.![]()
In welk jaartal zit je inmiddels als er nog zo weinig over is van de originele selectie? Enne, hoe doe je dat met de UEFA registratie waar je een x aantal Nederlanders en jeugdspelers nodig hebt?quote:
Wie is hun voorzitter nu dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef GeneraalUli het volgende:
Ben zelf PSV, maar Ajax heeft in mijn game een soort Abramovich achter de hand?
Datzelfde had ik ook in mijn PSV.. Ik had geen cent te makken, maar Ajax kon er lustig op los kopen.. en idd gaven abnormale bedragen uit voor een nederlandse club..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef GeneraalUli het volgende:
Ben zelf PSV, maar Ajax heeft in mijn game een soort Abramovich achter de hand?
Seizoen 2007/2008
98 Miljoen ingekocht
6,5 Miljoen verkocht
Seizoen 2008/2009
44 Miljoen Ingekocht
31 Miljoen Verkocht
Seizoen 2009/2010
65 Miljoen Ingekocht
102 Miljoen verkocht
2010/2011 (Nu in November 2010)
56 Miljoen Ingekocht
21 Miljoen Verkocht
Rekensommetje levert op dat ze voor 263 miljoen hebben ingekocht, en voor 160 Miljoen hebben verkocht...
CL prestaties beperken zich tot 2 maal het behalen van de 1e ronde rechtstreekse uitschakeling. (en daarna eruit)
Iemand een idee hoe Ajax zoveel kan kopen? (Vooral het eerste seizoen!)
Redelijk team, maar wie is de voorzitter dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:19 schreef GeneraalUli het volgende:
Hun selectie nu:
[ afbeelding ]
Daarnaast hebben ze ook nog enkele nogal bekende namen gekocht, die nu alweer verkocht zijn:
Kompany (23,5m gekocht - 27,5 verkocht)
Breno (10,5 gekocht - 12 verkocht)
Jo (11,5 gekocht - 12 verkocht)
Hugo Almeida (11 gekocht - 7,75 verkocht)
Arouca (18 gekocht - 15,5 verkocht)
Bij mij in mijn Dinamo Kiev game ook niet meer.. Enkel Dnipro is nog rijk en dan zit ik pas in het 2de seizoen.. en die lui zijn ook rijk doordat ik hun halve selectie heb leeggeplukt..quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat je financien zo kut gaan is denk ik wel een bug in de beta-patch? Want in mijn telstargame zijn er geen rijke clubs meer.
Ik denk het haast wel. Aan het begin van het seizoen was het bestuur van Atletico uitermate tevreden over de financien. Nu halverwege het seizoen beginnen ze te miepen dat ik eens op het geld moet letten, terwijl ik toch echt flink onder het wage-budget zit.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat je financien zo kut gaan is denk ik wel een bug in de beta-patch? Want in mijn telstargame zijn er geen rijke clubs meer.
daar zit ik dus ook mee.. ik zit echt zo'n 175k onder het wage-budget..quote:Op woensdag 14 november 2007 16:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel. Aan het begin van het seizoen was het bestuur van Atletico uitermate tevreden over de financien. Nu halverwege het seizoen beginnen ze te miepen dat ik eens op het geld moet letten, terwijl ik toch echt flink onder het wage-budget zit.
Misschien iets teveel premies beloofd?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel. Aan het begin van het seizoen was het bestuur van Atletico uitermate tevreden over de financien. Nu halverwege het seizoen beginnen ze te miepen dat ik eens op het geld moet letten, terwijl ik toch echt flink onder het wage-budget zit.
Die Seitaridis staat bovenaan het lijstje 'te vervangen spelers' bij mij,quote:Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Seitaridis en Katsouranis eindelijk binnen.. Defour (doet het heel goed) en Ninis (heel goeie "nr. 10") erbij.
Eindelijk een goed uitgebalanceerde selectie voor 4-3-1-2.
PSV verslagen met 3-1 (JC schaal) en Slavia uitgeschakeld met 4-0 (nadat ik de heenwedstrijd met 1-0 op m'n bek gingt)
Huntelaar scoort als een wilde..
Hij scoorde bij mij in z'n 3 wedstrijden 7-8-8 (laatste 2 wedstrijden een goaltje meegepikt ook)quote:Op woensdag 14 november 2007 17:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Die Seitaridis staat bovenaan het lijstje 'te vervangen spelers' bij mij,. Hij pakt kaarten als een dolle.
Ik heb vooral last van dat ik die 42 miljoen tv geld aan het begin van het seizoen niet krijg elke keer staat dat dat erbij komt kijk ik bij mijn financien helemaal niks.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:04 schreef sjimz het volgende:
Nee is gewoon een financieele bug.
De game die ik voor de beta patch heb opgestart heeft nergens last van en de 2 games na de beta patch hadden beide lat van geld dat zomaar verdween en je dus dik in het rood kwam te staan.
Wordt die 42 miljoen aan tv-geld niet verspreid over het hele seizoen?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
Ik heb vooral last van dat ik die 42 miljoen tv geld aan het begin van het seizoen niet krijg elke keer staat dat dat erbij komt kijk ik bij mijn financien helemaal niks.
Maar financieel sta ik er sterk voor maar is ook niet zo gek als Newcastle alhoewel toen ik net bij Newcastle kwam ik net rond de 0 stond.
Hij is wel eligible, maar waarschijnlijk heeft hij er geen genomen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met het aannemen van een dubbele nationaliteit van spelers? Ik zit hier met Kleberson bij Charlton, hij is 'eligible' voor een Spaans paspoort, maar heeft deze nog niet genomen. Vooralsnog krijgt'ie dus geen werkvergunning.
dat zou best kunnen maar dan moet het niet zo stom staan van er word nu 42 miljoen uitgekeerd.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:25 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Wordt die 42 miljoen aan tv-geld niet verspreid over het hele seizoen?
FC Groningen bleek echter twee keer veels te sterk: 1-3 en 4-1quote:Op woensdag 14 november 2007 19:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
In mn 3e seizoen met Telstar 6e geëindigd, wat betekent promotie-degradatieduels! Geen periodetitel helaas, maar de algemene klassering was goed genoeg. Heel mooi.
De eerste ronde heb ik overleefd, GAE werd aan de kant geschoven (0-3, 1-1).
Jawel. Dat kan alleen in Italië, maar dan hebben twee clubs een 50% aandeel in zo'n speler.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:18 schreef Leonos het volgende:
Hoi ik ben Ajax.
Maar ik heb even een vraagje.
Ik wou een speler van Torino kopen maar die stond ook bij Inter ofzo.
Nu ging Torino akkoord voor 10 miljoen voor een speler die 7 miljoen waard is. Naja klinkt goed.
Moest ik Inter ook nog een bod doen
Slaat toch nergens op?
komt omdat beide eigenaar zijn ehquote:Op woensdag 14 november 2007 20:18 schreef Leonos het volgende:
Hoi ik ben Ajax.
Maar ik heb even een vraagje.
Ik wou een speler van Torino kopen maar die stond ook bij Inter ofzo.
Nu ging Torino akkoord voor 10 miljoen voor een speler die 7 miljoen waard is. Naja klinkt goed.
Moest ik Inter ook nog een bod doen
Slaat toch nergens op?
Sikora.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Leonos het volgende:
Dus ze willen eigenlijk 20 miljoen in totaal?
Dan koop ik wel Sikora
Met welke formatie en opstelling speel je met Leeds? En werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:37 schreef Zinton het volgende:
Ik heb mijn Spurs game gestopt en meteen verwijderd...Geen leuke en uitdagende club vind ik, niet eens omdat het zo matig ging maar de spelers zijn te overrated en zit weinig uitdaging in vind ik.
Nu heb ik besloten om Leeds erbovenop te gaan helpen! Ik heb een 5-jarig contract en in die 5 jaar vind het bestuur dat ik de Coca Cola League moet hebben gewonnen...Gaat goed komen denk!
Zelfs de ouwe rot Tore André Flo draait daar nog mee! Master
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef donroyco het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=rrMIC7u-J5A
Omdat je jezelf herkent in dit filmpje?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
waarom zie ik een dik, puisterig nerdje voor me die gefrustreerd is als ik deze afspeel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |