abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54554589
Woow, net met anderlecht uit Spartak Moskau overklast(Spartak was favoriet). Het is een 1-3 geworden en dat valt uiteindelijk nog tegen... maar het moet genoeg zijn.

3 centrale verdedigers, 2 opkomende vleugelbacks en een verdedigende middenvelder. Polak, Biglia en Hassan speelden de bal uitstekend rond. Enige spits Aaratilo scoorde een keer.(vervanger Théréau ook).

O ja ik heb nog een vraagje, hoe kan ik nieuw scoutingspersoneel aannemen, want ze plukken regelmatig zomaar eentje weg... ??????????????????????????????
pi_54554680
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef AmonAmarth het volgende:
Woow, net met anderlecht uit Spartak Moskau overklast(Spartak was favoriet). Het is een 1-3 geworden en dat valt uiteindelijk nog tegen... maar het moet genoeg zijn.

3 centrale verdedigers, 2 opkomende vleugelbacks en een verdedigende middenvelder. Polak, Biglia en Hassan speelden de bal uitstekend rond. Enige spits Aaratilo scoorde een keer.(vervanger Théréau ook).

O ja ik heb nog een vraagje, hoe kan ik nieuw scoutingspersoneel aannemen, want ze plukken regelmatig zomaar eentje weg... ??????????????????????????????
Je moet je scout gewoon een nieuw contract aanbieden als een andere club een bod doet.

En nieuw personeel kan je kiezen bij Find Players -> Player Search -> Staff.
pi_54555141
Hmmz 2de ronde Champions League gaat een moeilijk verhaal worden dit seizoen denk ik.. Ik sta na 5 wedstrijden samen met PSV en Leverkusen op 6 punten en speel zelf nog tegen Leverkusen.. en ik moet winnen van ze.. aangezien ik een minder goed doelsaldo heb dan Leverkusen..
pi_54556038
Opnieuw begonnen bij FC Twente,
Had maar n paar league's in die vorge game aangevinkt en vond het niet heel veel meer aan
pi_54557220
Ik heb m'n Man U-game even in de koelkast gezet, es kijken tot welke grote hoogten PSV kan stijgen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54560866
Fucking hell! Save game kapot!! KAPOT! , kan niet meer geladen wordne. had er 24 uur werk in zitten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54563179
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:28 schreef Wurdsje het volgende:
Hmmz 2de ronde Champions League gaat een moeilijk verhaal worden dit seizoen denk ik.. Ik sta na 5 wedstrijden samen met PSV en Leverkusen op 6 punten en speel zelf nog tegen Leverkusen.. en ik moet winnen van ze.. aangezien ik een minder goed doelsaldo heb dan Leverkusen..
Toch nog de tweede ronde van CL weten te bereiken door een 3 - 2 thuisoverwinning op Leverkusen..
In de competitie gaat het zeer voorvarend in de 17 gespeelde wedstrijden is er slechts 1 keer gelijkgespeeld (uiteraard tegen angstgegner Metalurg Donetsk) en 16 keer gewonnen..
pi_54565612
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Fucking hell! Save game kapot!! KAPOT! , kan niet meer geladen wordne. had er 24 uur werk in zitten.
Weleens van back-ups gehoord
pi_54567246
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Is het toevallig 5 december 2009 in je save?
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:18:59 #110
52871 Blight
Supersized.
pi_54568526
Ik ben nu halverwege het seizoen met Atletico Madrid en ik bezet een uitstekende 2e plaats. Ik heb een tijdje 4e gestaan, maar Villareal (de nummer 3) laat het nu afweten en ik heb uit bij Real Madrid op fantastische wijze met 2 - 3 gewonnen. Ik heb nu dus één puntje meer dan stadsgenoot Real, en moet alleen Barcelona nog voor me dulden.

Verder draai ik nog mee in de Spaanse beker, waar ik in de 5e ronde tegen Espanyol moet aantreden. Ook in de UEFA Cup zit ik nog op het juiste spoor, maar dat gaat een lastig verhaal worden nu na de poulefase Barcelona, Olympique Lyon en meer van dat soort clubs ook mee gaan doen. Dat ik in de UEFA Cup en de Spaanse beker nog mee doe is trouwens sowieso een klein wonder, want ik heb in al die wedstrijden mijn wissels laten spelen (in het kader van het rouleren).

Al met al moet ik zeggen dat het een leuke ploeg is om te leiden in FM. Ze hebben dit jaar in de echte voetbalwereld flink inkopen gedaan op de transfermarkt, dus ik heb een alleraardigste ploeg ter beschikking staan. Omdat er in mijn game nog een niet af te slaan bod op Sergio Aguero gedaan werd had ik zelf ook nog een aardig budget, en heb ik Vincent Kompany en Klaas-Jan Huntelaar naar de club gehaald. Beide doen het uitstekend. En dan tot slot: Maxi Rodriguez is een geweldenaar!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:20:17 #111
52871 Blight
Supersized.
pi_54568548
Ohja, het enige nadeel: de rode cijfers elke maand.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:22:35 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54568583
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
En dan tot slot: Maxi Rodriguez is een geweldenaar!
Heb jij hem centraal spelen of rechtshalf/rechtsbuiten?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54568587
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
-knip-
Seitaridis .
-
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:24:39 #114
52871 Blight
Supersized.
pi_54568619
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb jij hem centraal spelen of rechtshalf/rechtsbuiten?
Centraal als tien. Ik speel 4-1-2-1-2.

Leo Franco;
Seitaridis, Pablo, Kompany, Lopez;
Motta;
Raul Garcia, Luis Garcia;
Maxi Rodriguez;
Reyes/Soldado/Huntelaar, Forlan.

[ Bericht 18% gewijzigd door Blight op 13-11-2007 09:32:37 ]
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:13:30 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54570864
Na bijgekomen te zijn van het weekend, vanavond maar weer eens aan de slag met Stormvogels Telstar. Bezit een matige 15de plaats en ben nu in de weer om mijn tactiek om te zetten naar 4-4-2 met opkomende vleugels...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54571802
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef Happel het volgende:
Na bijgekomen te zijn van het weekend, vanavond maar weer eens aan de slag met Stormvogels Telstar. Bezit een matige 15de plaats en ben nu in de weer om mijn tactiek om te zetten naar 4-4-2 met opkomende vleugels...
Leuk om te horen dat ik niet de enige ben met Telstar.

Hoe ziet je basiself eruit?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54573155
Les gehad in "efficiënt met de kansen omgaan" van Blackburn.

Begint goed!
pi_54574825
Ik krijg het gevoel dat het spel niet echt heel erg veel variatie meebrengt....

Mijn 4e seizoen dat ik begin met een andere club en het gaat elke keer hetzelfde, eerste wedstrijden gaat het klote, slechte resultaten en dan gaat het de laatste periode van de competitie toch goed lopen en wordt ik 4e of hoger...

Kan aan mij liggen hoor maar zo gaat het elk seizoen wat ik tot nu toe heb gespeeld, maakt niet uit met welk team.

Arsenal, Liverpool, Spurs of Newcastle....Ligt misschien aan de PL maar dat zal toch niet....
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:18:13 #119
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_54575176
Het eerste seizoen met PSG kampioen geworden in Frankrijk. In de winterstop een grote voorsprong, maar het tweede gedeelte van het seizoen raakte mijn team toch nog een beetje in verval. Gelukkig wel kampioen geworden dus, met Lyon net achter mij.

Datzelfde Lyon besloot toen maar een bod op mijn sterkeeper Landreua te doen, wat de voorzitter een te goed bod vond Ik zoek nu naar een vervanger, maar het wil niet echt lukken. Ustari was te duur, Gomes wilde niet komen. Iemand nog tips voor keepers die rond de 8 miljoen mogen kosten?

En ohja, Sylvian Armand
Bridge over troubled water
pi_54575214
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef LosMillonarios het volgende:
Het eerste seizoen met PSG kampioen geworden in Frankrijk. In de winterstop een grote voorsprong, maar het tweede gedeelte van het seizoen raakte mijn team toch nog een beetje in verval. Gelukkig wel kampioen geworden dus, met Lyon net achter mij.

Datzelfde Lyon besloot toen maar een bod op mijn sterkeeper Landreua te doen, wat de voorzitter een te goed bod vond Ik zoek nu naar een vervanger, maar het wil niet echt lukken. Ustari was te duur, Gomes wilde niet komen. Iemand nog tips voor keepers die rond de 8 miljoen mogen kosten?

En ohja, Sylvian Armand
Ochoa, Akinfeev, Enyeama
In Frankrijk zelf zitten goede jonge keeperstalenten als Joudren,Delle,Scribe en Degre.
pi_54576507
Verdikke.. iedereen wil mn spelers hebben.. bijna mn volledige selectie staat in de belangstelling van clubs.. Ik voorzie een leegloop en een klote seizoen in het volgende seizoen...
pi_54576765
Met PSV in de groepsronde CL gekoppeld aan Arsenal, Schalke en Grasshopper. Moet lukken

De fruitschaal van Ajax gewonnen (2-3) en 1e wedstrijd 3-1 van Groningen in eigen huis. Voortvarend begin
pi_54577461
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:18 schreef LosMillonarios het volgende:
Ik vind zelf Felipe van Santos niet verkeerd, 19 jaar en zeker potentie voor de toekomst!

Ik speel op deze manier met deze selectie en nog verlies ik soms kansloos!

Ik heb bij de spelersinstellingen op de volgende dingen gelet

Met de bal lopen: Als het dribbelen ongeveer rond de 16/17 is of hoger dan op "vaak", anders op gevarieerd of soms op zelden (in de verdediging)
Afstandschoten: Altijd op gevarieerd alleen bij 18 of hoger op "vaak"
Doorsteekpassen: op gevarieerd en bij de DMC en de MC's op vaak.
Voorzet: Gevarieerd want ik heb bijna geen spelers die goede voorzetten kunnen geven, daarom speel ik ook niet met vleugelspelers.
Creatief: Gewoon hetzelfde als het team, alleen bij spelers met "creatief" op 18 of hoger, dan pas ik die individueel hoger aan.

Ik snap er weinig meer van, hoe ik het ook doe en wie ik ook aantrek, ik verlies of speel altijd gelijk.

2x gewonnen, Liverpool uit en Fulham thuis

De reden voor dit alles is dus mijn verlies uit bij West Ham, na een 0-1 voorsprong die ik WEER uit handen gaf.....Waar letten jullie op bij de spelersinstellingen?

Als je denkt dat het niet erger kan verlies je in eigen huis van Twente met 0-3 voor de UEFA CUP...Geweldig spel!

[ Bericht 4% gewijzigd door Zinton op 13-11-2007 15:54:28 ]
pi_54577664
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:47 schreef Zinton het volgende:

[..]

Ik vind zelf Felipe van Santos niet verkeerd, 19 jaar en zeker potentie voor de toekomst!

Ik speel op deze manier met deze selectie en nog verlies ik soms kansloos!

[ afbeelding ]

Ik heb bij de spelersinstellingen op de volgende dingen gelet

Met de bal lopen: Als het dribbelen ongeveer rond de 16/17 is of hoger dan op "vaak", anders op gevarieerd of soms op zelden (in de verdediging)
Afstandschoten: Altijd op gevarieerd alleen bij 18 of hoger op "vaak"
Doorsteekpassen: op gevarieerd en bij de DMC en de MC's op vaak.
Voorzet: Gevarieerd want ik heb bijna geen spelers die goede voorzetten kunnen geven, daarom speel ik ook niet met vleugelspelers.
Creatief: Gewoon hetzelfde als het team, alleen bij spelers met "creatief" op 18 of hoger, dan pas ik die individueel hoger aan.

[ afbeelding ]

Ik snap er weinig meer van, hoe ik het ook doe en wie ik ook aantrek, ik verlies of speel altijd gelijk.

2x gewonnen, Liverpool uit en Fulham thuis

De reden voor dit alles is dus mijn verlies uit bij West Ham, na een 0-1 voorsprong die ik WEER uit handen gaf.....Waar letten jullie op bij de spelersinstellingen?

Als je denkt dat het niet erger kan verlies je in eigen huis van Twente met 0-3 voor de UEFA CUP...Geweldig spel!
Zet je Passingsstijl eens op Direct, je Pressing op Alleen Eigen Helft, Passen Instellen op Gevarieerd en vink Tegenaanval eens aan..

Werkt dit beter?
pi_54577724
Ik ben opnieuw begonnen met FC Zwolle, Ajax was even te hoog gegrepen voor een FM beginner als ik.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54578357
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:55 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Zet je Passingsstijl eens op Direct, je Pressing op Alleen Eigen Helft, Passen Instellen op Gevarieerd en vink Tegenaanval eens aan..

Werkt dit beter?
Niet echt, uit verloren bij Sunderland met 1-0 Die 20e staan met 2 gelijke spelen en 0x winst

Ik heb 3!!! verdedigende middenvelders...Alledrie geblesseerd!
pi_54579684
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:58 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met FC Zwolle, Ajax was even te hoog gegrepen voor een FM beginner als ik.
Iemand een goedkope spits voor Zwolle? Wel haalbaar natuurlijk en moet er een paar in knallen. Ik heb er 3 die Zwolle waardig zijn maar daar zijn er 2 van langdurig geblesseerd nu al. Ook zoek ik nog wat verdedigende kracht.
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:57:55 #128
51286 w00h00
Digital man!
pi_54580655
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Iemand een goedkope spits voor Zwolle? Wel haalbaar natuurlijk en moet er een paar in knallen. Ik heb er 3 die Zwolle waardig zijn maar daar zijn er 2 van langdurig geblesseerd nu al. Ook zoek ik nog wat verdedigende kracht.
manucharyan?
pi_54581607
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:57 schreef w00h00 het volgende:

[..]

manucharyan?
wel.. alleen niet echt haalbaar voor Zwolle toch?
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:42:52 #130
51286 w00h00
Digital man!
pi_54581698
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

wel.. alleen niet echt haalbaar voor Zwolle toch?
Huurbasis, makkelijk.
pi_54581827
Van de goeie start is nix meer over Gelijkspel na gelijkspel, ik krijg niet eens overwicht op VVV, Sparta, etc
pi_54582299
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 07:13 schreef Rorata het volgende:

[..]

Is het toevallig 5 december 2009 in je save?
Bij mij is het ook 'toevallig' 5 december 2009 waarop ie steeds crasht.... Is dat gefixt met de nieuwe patch?
Patat Friet
pi_54582398
Stanton Lewis op huurbasis.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54582414
Sinterklaas heeft gewoon een hekel aan FM!

Ik heb nooit problemen met die dag gehad.
Met of zonder patch.
pi_54582467
M'n tactiek behoorlijk omgegooid en 't werkt, wel gedurfd om 't in de CL tegen Schalke te doen. Maar uitendelijk 2-0 gewonnen door goals van Farfan, die tot deze wedstrijd hopeloos uit vorm was
pi_54582514
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n tactiek behoorlijk omgegooid en 't werkt, wel gedurfd om 't in de CL tegen Schalke te doen. Maar uitendelijk 2-0 gewonnen door goals van Farfan, die tot deze wedstrijd hopeloos uit vorm was
Wat is je tactiek bij PSV nu ongeveer? Want bij mij wilt het ook niet erg vlotten bij PSV op het moment...
Patat Friet
pi_54582986
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef Suijk het volgende:
Stanton Lewis op huurbasis.
Slim idee.. Die is trouwens ook wel haalbaar. Meer suggesties? Verdedigers? En Zwolle ben ik niet eens aan begonnen, ik vond een betere uitdaging. Nottingham Forrest weer groot maken!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54583125
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:29 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Slim idee.. Die is trouwens ook wel haalbaar. Meer suggesties? Verdedigers? En Zwolle ben ik niet eens aan begonnen, ik vond een betere uitdaging. Nottingham Forrest weer groot maken!
Een goedkoop talentje is Mravac.
pi_54583143
hmm maar is een spelletje met FC thun starten haha
you might aswell do the white line
pi_54583535
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef kweek89 het volgende:
hmm maar is een spelletje met FC thun starten haha
Goeie sex!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54583669
Zijn er patches die toevallig de wisselvallige resultaten fixed? Ik bedoel, 1-0 verliezen met Barca van een clubje uit de 3e (?) divisie is nou niet echt om over naar huis te schrijven....

En dan bedoel ik, dat je gewoon vrij ''gemakkelijk'' zulke wedstrijden wint, net als in het ech gebeurd.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_54584964
Wie weet er nog een echte linksbuiten voor 10 miljoen of minder? Ala Zhirkov, Robben enz.
:) (:
pi_54585149
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Wat is je tactiek bij PSV nu ongeveer? Want bij mij wilt het ook niet erg vlotten bij PSV op het moment...
'n 4-4-2 met de DL/DR en ML/MR pijl naar voren 1 AC en MC pijl naar achteren en 1 MC naar voren.

--^------ AC -- AC ------^--
-- | ------ ^ ------- | ------- |--
-- | ------- | ---------------- |--
ML ----- MC --- MC ----- MR
-^----------------- | ---------^-
- | --------------------------- | -
DL ----- DC ---- DC ------ DR
-------------- GK --------------

Gomes
Kromkamp
J. Evans (gehuurd van Man U)
Simons
Salcido

Afellay
vd Leegte (bij gebrek aan beter)
Perez/Mendez
Aaritalo

Farfan
E. Johnson (ik heb 'n zwak voor deze topper in potentie)

Bank:
Cassio
Da Costa
Alcides
Zonneveld
Aissati
Culina
Koevermans/Lazovic
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:46:41 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54586644
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Leuk om te horen dat ik niet de enige ben met Telstar.

Hoe ziet je basiself eruit?

Smit is een aankoop. Van der Wiel, Fafiani en Lewis op huurbasis.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:59:19 #145
51286 w00h00
Digital man!
pi_54587016
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:46 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Smit is een aankoop. Van der Wiel, Fafiani en Lewis op huurbasis.
Een rotterdammer die inkopen heeft gedaan in Amsterdam?

Net begonnen aan mijn tweede seizoen, enkele aankopen gedaan. Basis elf ziet er nu over het algemeen zo uit:

dinsdag 13 november 2007 @ 22:28:07 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54587947
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Een rotterdammer die inkopen heeft gedaan in Amsterdam?
Ik speel met Telstar.

En ajax is mijn parent club.
Elite
Tegen TTIP
pi_54588359
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:
Sinterklaas heeft gewoon een hekel aan FM!

Ik heb nooit problemen met die dag gehad.
Met of zonder patch.
Is er al iets bekend waarneer FM die uitbrengt ?
pi_54590571
Ben benieuwd of m'n spelers nog kunnen lopen aan t eind van deze week :S

En dat met deze stand:

En deze selectie:

pi_54591102
Met Dinamo Kiev helaas de 2de ronde van de CL niet overleefd.. Zowel thuis (0 - 1) als uit (2 - 1) verloren van Lyon.. Nu kan ik me in ieder geval wel volledig richten op de nationale prijzen.. en kan ik rustig aan spelers gaan vervangen zodat ik niet aan het begin van et nieuwe seizoen een volledig nieuw team heb staan.. Rebrov wordt hard minder qua stats dus die was het eerst aan de beurt om vervangen te worden.. Ik heb Bilyaletdinov aangetrokken om hem te vervangen.. Ik had ene Kombarov eerst, maar mn voorzitter was zo leuk em voor 8,25 miljoen te laten vertrekken naar Lokomotiv Moscow.. dus voor dat geld heb ik Bilyaletdinov aangetrokken..
Verder moet ik in verdedigend opzicht nog eens even wat vervangen aangezien Asatiani en Rusol wel heel erg graag weg willen.. Er moet sowieso nog 1 nieuwe verdediger bij komen of overgeheveld worden van mn reserves..
pi_54591109
In mijn game hebben de Engelse clubs een soort van probleem met de werkvergunningen, Spelers als Alex, Shevchenko, Benayoun, Hleb, Tevez zijn dus niet speelgerechtigd dit seizoen.

Meer mensen hier last van?
  woensdag 14 november 2007 @ 00:44:05 #151
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54591118
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik speel met Telstar.

En ajax is mijn parent club.
pi_54591713
Ik heb mijn Spurs game gestopt en meteen verwijderd...Geen leuke en uitdagende club vind ik, niet eens omdat het zo matig ging maar de spelers zijn te overrated en zit weinig uitdaging in vind ik.

Nu heb ik besloten om Leeds erbovenop te gaan helpen! Ik heb een 5-jarig contract en in die 5 jaar vind het bestuur dat ik de Coca Cola League moet hebben gewonnen...Gaat goed komen denk!

Zelfs de ouwe rot Tore André Flo draait daar nog mee! Master
pi_54594400
na 3 wedstrijden in de competite 1 punt maar was wel elke keer veel beter dan de tegenstander tegen arsenal 27 kansen hun 8 en toch 1-3 verliezen en ook nog eens 58% balbezit.
En afstandschoten heb ik bij iedereen op zelden staan op 1tje na en dat is VDV.

En ik vind ook dat ik nog nooit zoveel goede spitsen heb dat ik voor het eerst maar ga rouleren in de aanval.
Mijn spitsen zijn:
Ceravalo
Okaka
Eto`o
mijn regen Gimeno (Wonderkind)
Owen

CL 3v heb ik 2x met 2-0 van Boekarest gewonnen.
in de pouleronde zit ik bij Monaco, CSKA en Rangers.

En met Kameroen gaat het ook wel aardig daar moet het niet zo moeilijk zijn om de Afrika cup te halen met mijn spits eto`o ga ik de strijd aan.

heb trouwens ook ff voorgezorgd dat mijn training allemaal op 7 sterren staat.

[ Bericht 5% gewijzigd door magic_dreamer op 14-11-2007 09:45:26 ]
  woensdag 14 november 2007 @ 09:59:16 #154
52871 Blight
Supersized.
pi_54594794
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:09 schreef jmac het volgende:
En deze selectie:

[ afbeelding ]
In welk jaartal zit je inmiddels als er nog zo weinig over is van de originele selectie? Enne, hoe doe je dat met de UEFA registratie waar je een x aantal Nederlanders en jeugdspelers nodig hebt? .
pi_54594829
Wat een standaard talenten selectie trouwens
pi_54595264
En geen een Nederlander
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  woensdag 14 november 2007 @ 10:36:20 #157
52871 Blight
Supersized.
pi_54595489
Ik sta trouwens nog steeds tweede met Atletico Madrid, na 22 competitiewedstrijden. In de Spaanse beker hebben mijn wisselspelers me verrast: ik had zeven bankzitters in de basis gezet, welke vervolgens Espanyol met 4 - 0 (thuis) en 1 - 4 (uit) vernederden. Een plaats in de halve finale is een feit geworden nadat ik Getafe met 0 - 0 (uit) en 3 - 0 (thuis) heb verslagen. Ook in de UEFA Cup doe ik nog mee, maar de eerste knockout ronde moet nog van start gaan. FC Kopenhagen is de tegenstander.

Het enige nadeel blijft dus die rode cijfers. Het bestuur begint al een beetje te mokken..
pi_54595657
Ben zelf PSV, maar Ajax heeft in mijn game een soort Abramovich achter de hand?

Seizoen 2007/2008
98 Miljoen ingekocht
6,5 Miljoen verkocht

Seizoen 2008/2009
44 Miljoen Ingekocht
31 Miljoen Verkocht

Seizoen 2009/2010
65 Miljoen Ingekocht
102 Miljoen verkocht

2010/2011 (Nu in November 2010)
56 Miljoen Ingekocht
21 Miljoen Verkocht

Rekensommetje levert op dat ze voor 263 miljoen hebben ingekocht, en voor 160 Miljoen hebben verkocht...
CL prestaties beperken zich tot 2 maal het behalen van de 1e ronde rechtstreekse uitschakeling. (en daarna eruit)
Iemand een idee hoe Ajax zoveel kan kopen? (Vooral het eerste seizoen!)
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_54595852
Wat is hun selectie nu dan?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54596331
Hun selectie nu:

Daarnaast hebben ze ook nog enkele nogal bekende namen gekocht, die nu alweer verkocht zijn:
Kompany (23,5m gekocht - 27,5 verkocht)
Breno (10,5 gekocht - 12 verkocht)
Jo (11,5 gekocht - 12 verkocht)
Hugo Almeida (11 gekocht - 7,75 verkocht)
Arouca (18 gekocht - 15,5 verkocht)
  woensdag 14 november 2007 @ 11:19:49 #161
82589 S-Two
barba macacu
pi_54596333
Heb CM/FM vroeger erg veel gespeelt, misschien deze ook maar weer eens proberen.

tvp dus.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_54596810
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef GeneraalUli het volgende:
Wie is hun voorzitter nu dan?
pi_54596845
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef GeneraalUli het volgende:

Seizoen 2007/2008
98 Miljoen ingekocht
6,5 Miljoen verkocht

Seizoen 2008/2009
44 Miljoen Ingekocht
31 Miljoen Verkocht

Seizoen 2009/2010
65 Miljoen Ingekocht
102 Miljoen verkocht

2010/2011 (Nu in November 2010)
56 Miljoen Ingekocht
21 Miljoen Verkocht

Rekensommetje levert op dat ze voor 263 miljoen hebben ingekocht, en voor 160 Miljoen hebben verkocht...
CL prestaties beperken zich tot 2 maal het behalen van de 1e ronde rechtstreekse uitschakeling. (en daarna eruit)
Iemand een idee hoe Ajax zoveel kan kopen? (Vooral het eerste seizoen!)
Datzelfde had ik ook in mijn PSV.. Ik had geen cent te makken, maar Ajax kon er lustig op los kopen.. en idd gaven abnormale bedragen uit voor een nederlandse club..
pi_54597773
Arsenal in de groepsfase in Eindhoven op 1-0 gehouden, 1 goeie counter en voor de rest mocht Gomes 't werk doen
pi_54601615
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:19 schreef GeneraalUli het volgende:
Hun selectie nu:
[ afbeelding ]

Daarnaast hebben ze ook nog enkele nogal bekende namen gekocht, die nu alweer verkocht zijn:
Kompany (23,5m gekocht - 27,5 verkocht)
Breno (10,5 gekocht - 12 verkocht)
Jo (11,5 gekocht - 12 verkocht)
Hugo Almeida (11 gekocht - 7,75 verkocht)
Arouca (18 gekocht - 15,5 verkocht)
Redelijk team, maar wie is de voorzitter dan?
  woensdag 14 november 2007 @ 14:59:56 #166
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54601749
Ajax deed in mijn game ook dikke aankopen, maar begin 3e seizoen hadden ze een schuld van ongeveer 40 miljoen en werden Huntelaar en Stekelenburg gewoon van hun contract ontdaan om het hoofd boven water te houden .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_54601910
Met Nottingham Forest wil het ook nog niet echt lukken. Ik beschik over een goed team, vooral voor die divisie maar ze willen maar niet winnen. Iemand tips?

Opstelling:

Selectie:
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54603423
Dat je financien zo kut gaan is denk ik wel een bug in de beta-patch? Want in mijn telstargame zijn er geen rijke clubs meer.
pi_54603608
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat je financien zo kut gaan is denk ik wel een bug in de beta-patch? Want in mijn telstargame zijn er geen rijke clubs meer.
Bij mij in mijn Dinamo Kiev game ook niet meer.. Enkel Dnipro is nog rijk en dan zit ik pas in het 2de seizoen.. en die lui zijn ook rijk doordat ik hun halve selectie heb leeggeplukt..
  woensdag 14 november 2007 @ 16:11:36 #170
52871 Blight
Supersized.
pi_54603610
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk het haast wel. Aan het begin van het seizoen was het bestuur van Atletico uitermate tevreden over de financien. Nu halverwege het seizoen beginnen ze te miepen dat ik eens op het geld moet letten, terwijl ik toch echt flink onder het wage-budget zit.
pi_54603735
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:11 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik denk het haast wel. Aan het begin van het seizoen was het bestuur van Atletico uitermate tevreden over de financien. Nu halverwege het seizoen beginnen ze te miepen dat ik eens op het geld moet letten, terwijl ik toch echt flink onder het wage-budget zit.
daar zit ik dus ook mee.. ik zit echt zo'n 175k onder het wage-budget..
pi_54604581
In mijn 4e seizoen Championship lijkt het me eindelijk te gaan lukken!
Na 16 wedstrijden sta ik op de 2e plaats en ik ben al 9 wedstrijden ongeslagen.
Wanderley begint echt op stoom te komen als spits en heeft al 17 competitiedoelpunten achter zijn naam staan in dit seizoen.
Hopelijk wordt deze reeks doorgetrokken zodat ik zonder de play offs al een promotieticket naar de PL weet te bemachtigen.
pi_54604951
Seitaridis en Katsouranis eindelijk binnen. . Defour (doet het heel goed) en Ninis (heel goeie "nr. 10") erbij.
Eindelijk een goed uitgebalanceerde selectie voor 4-3-1-2.
PSV verslagen met 3-1 (JC schaal) en Slavia uitgeschakeld met 4-0 (nadat ik de heenwedstrijd met 1-0 op m'n bek gingt)
Huntelaar scoort als een wilde. .
-
pi_54605019
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:11 schreef Blight het volgende:

[..]

Misschien iets teveel premies beloofd?
-
pi_54605046
Nee is gewoon een financieele bug.
De game die ik voor de beta patch heb opgestart heeft nergens last van en de 2 games na de beta patch hadden beide lat van geld dat zomaar verdween en je dus dik in het rood kwam te staan.
  woensdag 14 november 2007 @ 17:10:12 #176
52871 Blight
Supersized.
pi_54605176
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Seitaridis en Katsouranis eindelijk binnen. . Defour (doet het heel goed) en Ninis (heel goeie "nr. 10") erbij.
Eindelijk een goed uitgebalanceerde selectie voor 4-3-1-2.
PSV verslagen met 3-1 (JC schaal) en Slavia uitgeschakeld met 4-0 (nadat ik de heenwedstrijd met 1-0 op m'n bek gingt)
Huntelaar scoort als een wilde. .
Die Seitaridis staat bovenaan het lijstje 'te vervangen spelers' bij mij, . Hij pakt kaarten als een dolle.
pi_54605341
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:10 schreef Blight het volgende:

[..]

Die Seitaridis staat bovenaan het lijstje 'te vervangen spelers' bij mij, . Hij pakt kaarten als een dolle.
Hij scoorde bij mij in z'n 3 wedstrijden 7-8-8 (laatste 2 wedstrijden een goaltje meegepikt ook)
En dat voor een rechtsback. .
-
pi_54606808
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:04 schreef sjimz het volgende:
Nee is gewoon een financieele bug.
De game die ik voor de beta patch heb opgestart heeft nergens last van en de 2 games na de beta patch hadden beide lat van geld dat zomaar verdween en je dus dik in het rood kwam te staan.
Ik heb vooral last van dat ik die 42 miljoen tv geld aan het begin van het seizoen niet krijg elke keer staat dat dat erbij komt kijk ik bij mijn financien helemaal niks.
Maar financieel sta ik er sterk voor maar is ook niet zo gek als Newcastle alhoewel toen ik net bij Newcastle kwam ik net rond de 0 stond.
  woensdag 14 november 2007 @ 19:05:27 #179
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_54607724
Weet iemand hoe het precies zit met het aannemen van een dubbele nationaliteit van spelers? Ik zit hier met Kleberson bij Charlton, hij is 'eligible' voor een Spaans paspoort, maar heeft deze nog niet genomen. Vooralsnog krijgt'ie dus geen werkvergunning.
pi_54608038
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Wie is hun voorzitter nu dan?
Nog steeds John Jaakke.
pi_54608255
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Ik heb vooral last van dat ik die 42 miljoen tv geld aan het begin van het seizoen niet krijg elke keer staat dat dat erbij komt kijk ik bij mijn financien helemaal niks.
Maar financieel sta ik er sterk voor maar is ook niet zo gek als Newcastle alhoewel toen ik net bij Newcastle kwam ik net rond de 0 stond.
Wordt die 42 miljoen aan tv-geld niet verspreid over het hele seizoen?
pi_54608470
Godverdomme, ging het net zo lekker met Nothingham Forest word ik ontslagen omdat ik de beker uitgekegeld word door een amateurclubje en omdat ik van der Wiel aangetrokken heb terwijl die het uitstekend deed. Maar de supporters mochten hem niet. Waar ben ik beland? Bij een racistische club? Nouja, ik ga het nu lekker proberen met Leeds, zoek het maar uit!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54608624
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met het aannemen van een dubbele nationaliteit van spelers? Ik zit hier met Kleberson bij Charlton, hij is 'eligible' voor een Spaans paspoort, maar heeft deze nog niet genomen. Vooralsnog krijgt'ie dus geen werkvergunning.
Hij is wel eligible, maar waarschijnlijk heeft hij er geen genomen.
pi_54608675
In mn 3e seizoen met Telstar 6e geëindigd, wat betekent promotie-degradatieduels! Geen periodetitel helaas, maar de algemene klassering was goed genoeg. Heel mooi.

De eerste ronde heb ik overleefd, GAE werd aan de kant geschoven (0-3, 1-1).
pi_54608770
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:25 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Wordt die 42 miljoen aan tv-geld niet verspreid over het hele seizoen?
dat zou best kunnen maar dan moet het niet zo stom staan van er word nu 42 miljoen uitgekeerd.
En als ik aan de top van mijn loonbudget zou zitten dan zou ik ook wel snel naar beneden gaan met mijn financien ik mag 2,6 miljoen per week uitgeven en ik geef 1,9 miljoen uit.
pi_54609456
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
In mn 3e seizoen met Telstar 6e geëindigd, wat betekent promotie-degradatieduels! Geen periodetitel helaas, maar de algemene klassering was goed genoeg. Heel mooi.

De eerste ronde heb ik overleefd, GAE werd aan de kant geschoven (0-3, 1-1).
FC Groningen bleek echter twee keer veels te sterk: 1-3 en 4-1
pi_54609720
Hoi ik ben Ajax.
Maar ik heb even een vraagje.
Ik wou een speler van Torino kopen maar die stond ook bij Inter ofzo.
Nu ging Torino akkoord voor 10 miljoen voor een speler die 7 miljoen waard is. Naja klinkt goed.
Moest ik Inter ook nog een bod doen

Slaat toch nergens op?
pi_54609870
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:18 schreef Leonos het volgende:
Hoi ik ben Ajax.
Nu ging Torino akkoord voor 10 miljoen voor een speler die 7 miljoen waard is. Naja klinkt goed.

Slaat toch nergens op?
Jawel. Dat kan alleen in Italië, maar dan hebben twee clubs een 50% aandeel in zo'n speler.
pi_54609977
De slag om Piatti is weer begonnen.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54609988
Dus ze willen eigenlijk 20 miljoen in totaal?
Dan koop ik wel Sikora
pi_54610217
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:18 schreef Leonos het volgende:
Hoi ik ben Ajax.

Slaat toch nergens op?
komt omdat beide eigenaar zijn eh
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54610428
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Leonos het volgende:
Dus ze willen eigenlijk 20 miljoen in totaal?
Dan koop ik wel Sikora
Sikora.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54610514
quote:
Op woensdag 14 november 2007 01:37 schreef Zinton het volgende:
Ik heb mijn Spurs game gestopt en meteen verwijderd...Geen leuke en uitdagende club vind ik, niet eens omdat het zo matig ging maar de spelers zijn te overrated en zit weinig uitdaging in vind ik.

Nu heb ik besloten om Leeds erbovenop te gaan helpen! Ik heb een 5-jarig contract en in die 5 jaar vind het bestuur dat ik de Coca Cola League moet hebben gewonnen...Gaat goed komen denk!

Zelfs de ouwe rot Tore André Flo draait daar nog mee! Master
Met welke formatie en opstelling speel je met Leeds? En werkt dat een beetje?
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 14 november 2007 @ 21:44:46 #194
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54612299
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54612436
pi_54612583
-
  woensdag 14 november 2007 @ 22:07:47 #197
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54612986
Whahaha
Elite
Tegen TTIP
pi_54613173
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Sikora.
Sikora is inmiddels god bij mijn Ajax
Twijfel je soms aan mijn manager kwaliteiten?
pi_54613506
quote:
waarom zie ik een dik, puisterig nerdje voor me die gefrustreerd is als ik deze afspeel
pi_54613624
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

waarom zie ik een dik, puisterig nerdje voor me die gefrustreerd is als ik deze afspeel
Omdat je jezelf herkent in dit filmpje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')