moah ik verwacht niet dat zo iemand het lef heeft om zoiets op internet te zettenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
waarom zie ik een dik, puisterig nerdje voor me die gefrustreerd is als ik deze afspeel
![]()
niemand??quote:Op woensdag 14 november 2007 00:43 schreef Leeee het volgende:
In mijn game hebben de Engelse clubs een soort van probleem met de werkvergunningen, Spelers als Alex, Shevchenko, Benayoun, Hleb, Tevez zijn dus niet speelgerechtigd dit seizoen.
Meer mensen hier last van?
Jep zelfde probleem, de spelers die ik heb gehaald eerst uitgeleend.quote:
Misschien dat dat later wordt verrekend?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef ganzenherder het volgende:
Krijg je voor CL groepsfase overwinningen nog cash? Hoe kan het dat ik niks meer zie ervan, bij FM 2007 kreeg je het wel meteen![]()
Volgens mij zit het helemaal fout met die tv-gelden in de betapatch. Maar dat kan ook een gevoel van mij zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef ganzenherder het volgende:
Krijg je voor CL groepsfase overwinningen nog cash? Hoe kan het dat ik niks meer zie ervan, bij FM 2007 kreeg je het wel meteen![]()
Klopt wel, staat ook in de buglist op SI: http://community.sigames.(...)2076743/m/6522067843quote:Op donderdag 15 november 2007 07:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij zit het helemaal fout met die tv-gelden in de betapatch. Maar dat kan ook een gevoel van mij zijn.
Die is wel stoer.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:58 schreef TiMPiN het volgende:
Ik speel met "Wonderkids United" een Database gemaakt door managers united. Hele club bestaat uit spelers van maximaal 18 jaar. Je begint in de Coca cola league 1, die heb ik nu gewonnen, dus nog maar een jaartje kampioen worden en we spelen premier league!
Dat probleem heb ik nu ook. Dat maakt het spel gewoon onspeelbaar. Lekker zo´n patchquote:Op donderdag 15 november 2007 11:47 schreef Blight het volgende:
Hier nog steeds alles op de rails, behalve de financien. Als het seizoen af is zet ik de game lekker in de ijskast tot dat er een nieuwe patch is, want met de schuld die ik inmiddels aan het opbouwen ben is er straks toch geen houden meer aan.
Maar goed, in de competitie nog steeds tweede (na 27 rondes). FC Kopenhagen en Everton uit de UEFA Cup geknikkert, en nu wacht Getafe in de kwart-finale. Recreativo is de tegenstander in de halve finale Spaanse beker.
Treble, here I come?.
Ahh ik zie dat die van het Morale er ook al tussen staat.. Das echt niet normaal zonder aanleiding gaat het Moraal van sommige spelers naar Very Poor terwijl er helemaal niks aan de hand is.. Soms is mn hele selectie gewoon ineens Very Poor...quote:Op donderdag 15 november 2007 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt wel, staat ook in de buglist op SI: http://community.sigames.(...)2076743/m/6522067843
Dat heb ik zó vaak gehad vroegerquote:Op donderdag 15 november 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren een hele avond voor niets gespeeld, bij het afsluiten werd (zoals gewoonlijk) gevraagd of het spel wilde opslaan, maar ik wilde snel nog even iets wijzigen vóór het opslaan, maar druk dus op "No" in plaats van "Cancel". Voortaan toch maar weer een auto-save inschakelen, want het ging juist zo goed!
Die bug is waarschijnlijk niet save-game compatible. Dus ik ga vanmiddag even FM helemaal deïnstalleren, enkele quickstarts maken zonder patch en dan de patch eroverheen gooien zodat alle closing down-bugs etc er wel uit zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:47 schreef Blight het volgende:
Hier nog steeds alles op de rails, behalve de financien. Als het seizoen af is zet ik de game lekker in de ijskast tot dat er een nieuwe patch is, want met de schuld die ik inmiddels aan het opbouwen ben is er straks toch geen houden meer aan.
Maar goed, in de competitie nog steeds tweede (na 27 rondes). FC Kopenhagen en Everton uit de UEFA Cup geknikkert, en nu wacht Getafe in de kwart-finale. Recreativo is de tegenstander in de halve finale Spaanse beker.
Treble, here I come?.
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die bug is waarschijnlijk niet save-game compatible. Dus ik ga vanmiddag even FM helemaal deïnstalleren, enkele quickstarts maken zonder patch en dan de patch eroverheen gooien zodat alle closing down-bugs etc er wel uit zijn.
Je hebt de beta patch en de update van de beta patch, en in die update van de beta patch zit de financiele bug.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:05 schreef GeneraalUli het volgende:
Hoeveel updates zijn er nou geweest? En zit de financiële bug in de laatste update? Ik ben het even helemaal kwijt..
2 updates geloof ik.. en ja de financiele zit in de laatstequote:Op donderdag 15 november 2007 14:05 schreef GeneraalUli het volgende:
Hoeveel updates zijn er nou geweest? En zit de financiële bug in de laatste update? Ik ben het even helemaal kwijt..
Mja, met "de game in de ijskast zetten" doelde ik meer op FM in het algeheel. Deze specifieke save game laat ik maar voor wat het is na dit seizoen.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die bug is waarschijnlijk niet save-game compatible. Dus ik ga vanmiddag even FM helemaal deïnstalleren, enkele quickstarts maken zonder patch en dan de patch eroverheen gooien zodat alle closing down-bugs etc er wel uit zijn.
Ik heb geloof ik ook 2 updates gedaan, en in de laatste kon ik gewoon m'n stadion uitbreiden.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
2 updates geloof ik.. en ja de financiele zit in de laatste
Hoe zit het eigenlijk met die bug van dat uitbreiden van je stadion, zit die nog in de laatste update? of is ie daar al uit weggewerkt? Ik wil met Kiev namelijk mijn stadion uitbreiden, maar wacht nog even indien die bug er nog inzit....
Ik speel op dit moment op deze manierquote:Op woensdag 14 november 2007 20:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Met welke formatie en opstelling speel je met Leeds? En werkt dat een beetje?
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren een hele avond voor niets gespeeld, bij het afsluiten werd (zoals gewoonlijk) gevraagd of het spel wilde opslaan, maar ik wilde snel nog even iets wijzigen vóór het opslaan, maar druk dus op "No" in plaats van "Cancel". Voortaan toch maar weer een auto-save inschakelen, want het ging juist zo goed!
Inderdaad. Ben al drie avonden bezig, zonder ook maar een minuut FM gespeeld te hebben.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:36 schreef VlaDje het volgende:
iemand een idee of er ook een hugeGraphicpack is die alle graphics automatisch op hun plaats zet?
Stuk voor stuk is te veel werk
Hmm, als jij klaar ermee bent eh, zou jij hem dan in willen zippen (de hele structuur) en willen uploaden stiekempjesquote:Op donderdag 15 november 2007 19:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben al drie avonden bezig, zonder ook maar een minuut FM gespeeld te hebben.
Maar het kan volgens mij gewoon in een map gegooid worden. Ik houd daar alleen niet zo van, wil alles georganiseerd hebben.
indien mozilla:quote:Op donderdag 15 november 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
Ik vind vooral die gele kikker een topper!
Jammer dat je niet de echte grote Spaanse Talenten in je team hebt. :/quote:Op donderdag 15 november 2007 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn selectie?
Ik draai tot nu toe een teleurstellende seizoen maar vorig seizoen na een spannende wedstrijd tegen Barcelona kampioen geworden.
Over Spaanse talenten gesproken. Het nadeel met deze talenten dat ze al 5+ miljoen euro kosten op 17/18 jarige leeftijd voordat ze ook nog maar één wedstrijd in de eerste hebben gespeeld. Ik ga dan liever voor meer bewezen talenten die goedkoper zijn zoals Banega (4,3 miljoen), Lulinha (1,8 miljoen).quote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet de echte grote Spaanse Talenten in je team hebt. :/
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze berichten zijn zo mooi
Zo snel mogelijk ontslaan dus. Dat zou ik tenminste doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb het wel eens gehad 2 dagen achter elkaar met dezelfde speler.
En hij accepteert zn boetes nooit
Die boetes zijn wel goed voor de financiën andersquote:Op donderdag 15 november 2007 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk ontslaan dus. Dat zou ik tenminste doen.
Mompelt iets over standaardtekstquote:Op donderdag 15 november 2007 22:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ik dan overigens wel stom vind, analyse na de wedstrijd: "De 3 punten hadden net zo goed naar Heerenveen kunnen gaan"![]()
![]()
![]()
Misschien ben jij wel een kut-manager?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef Happel het volgende:
Spelers zijn iig kut, wedstrijden gaan kut, tactiek is kut, alles is kut.
Dat zit er dik in, ja.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een kut-manager?![]()
gokje, Fabregas?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Over Spaanse talenten gesproken. Het nadeel met deze talenten dat ze al 5+ miljoen euro kosten op 17/18 jarige leeftijd voordat ze ook nog maar één wedstrijd in de eerste hebben gespeeld. Ik ga dan liever voor meer bewezen talenten die goedkoper zijn zoals Banega (4,3 miljoen), Lulinha (1,8 miljoen).
En wie versta je onder de échte grote Spaanse talenten?
Voor mij is het spelplezier er zo ook wel een beetje af. Ik zet 'm in de koelkast totdat de patch er is.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:47 schreef ganzenherder het volgende:
Kan niet wachten tot die patch fertig is, word gek van die eeuwige afgekeurde goals, van dat eeuwige gezeik van spelers over (on)terechte goals/rode kaarten/penalties, van dat ajax wat 50 miljoen euro aan spelers uitgeeft per seizoen en van het feit dat mn geld weg blijft stromen en ik niet eens alle inkomsten krijg die ik verdien zo heb ik het idee....
Maar voorderest vind ik FM2008 wel leuk hoor![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:35 schreef w00h00 het volgende:
Tering laat in de zomerstop me oefenwedstrijden altijd over aan mijn assistent, Spijkerman.
Verlies verdomme met 0-16 (!!!) van Bayern Munchen! Hele selectie en bestuur over de zeik.![]()
Daar gaat het me juist om. Het punt van een manager zijn van een kleinere club is dat je die goede trainers die je graag wilt aantrekken juist niet of zeer moeilijk kan aantrekken, of door non-interesse van de trainer in kwestie, of doordat de trainer tevreden is bij zijn huidige club of door te hoge salariseisen. Hoe zorg je dan toch voor een degelijke trainingsschema?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:43 schreef sjimz het volgende:
Goede trainers aanstellen.
Welk team ben je? Want het lukt me zelfs om met een ploeg als Hull City alles op 7 sterren te krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar gaat het me juist om. Het punt van een manager zijn van een kleinere club is dat je die goede trainers die je graag wilt aantrekken juist niet of zeer moeilijk kan aantrekken, of door non-interesse van de trainer in kwestie, of doordat de trainer tevreden is bij zijn huidige club of door te hoge salariseisen. Hoe zorg je dan toch voor een degelijke trainingsschema?
Met Hoffenheim kan je ook makkelijk 7 sterren trainingen halen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoffenheim, uitkomende in de Duitse eerste divisie. Niet geheel verwonderlijk zijn de trainers daar niet bepaald geweldig. Maar het blijft verdomd moeilijk om goede trainers te vinden.![]()
Het zou een stuk makkelijk zijn als iemand me zou kunnen vertellen hoe je naar transfervrije/werkloze trainers kunt zoeken bijvoorbeeld?
Er is nog geen datum vastgesteld, FM2007 ligt nog in de schappen (bij FRS voor 65 euriquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:45 schreef yvette1982 het volgende:
Weet iemand wanneer dit spel voor de xbox 360 uitkomt?
Ik gebruik de patch zelf nog niet maar daar heb ik geen last van, een buitenspel goal incidentje komt zo 1 in de 6/7 wedstrijden tegen. En als je het dan na kijkt is het vaak geen buitenspel zo, en ik speel nog al op de buitenspel manier soooquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:29 schreef kweek89 het volgende:
jezus 64 euro? afzetters.
ik ga nog steeds redelijk met Chelsea...net 5-4 thuis gewonnen van Barcelona...niet zo blij mee....in de 90ste minuut scoren ze 2x! ik baalde daar zo van
1ste in de competitie, 2 punten voorsprong op Manchester...
hopen dat ik dat vasthou...wel uitgeschakeld in de FA cup, daar was bestuur best boos over...maar wel in de semi's van de League cup..
Joe Cole heeft steeds ruzie met Kalou, en Cole heeft ook nog is iets tegen Lampard de laatste tijd...
vrees dat dit Cole's laatste seizoen bij The Blues is, want Lampard en Kalou zijn net wat belangrijker dan mr Cole..(zeker Lampard)
en van die buitenspelgoals(gem 2 per wedstrijd) wordt ik zo moe :/
sowieso het aantal buitenspelgoals is veel te hoog...
en elke wedstrijd zijn de spelers weer boos, controversy..blabla ziek wordt je ervan..
Gewoon net zo lang boetes uitdelen totdat ze stoppenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:07 schreef kweek89 het volgende:
ik denk dat ik Joe Cole wel kwijtraak...dat is het nietmaar wel jammer dati zo'n ruzie moet zoeken..
en Kalou is altijd de lul in het hele team...vink onrealistische...die gast is de rust zelven
Hoe is dat? Wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:57 schreef Rayyvin het volgende:
Maar es een game opgestart met Internacional in brazilië.
Die staats kampioenschappen zijn ook wel een lachtertje.
Geen enkel transfer geld maar wel Gustavo Cabral en Diego Gavilan gratis kunnen aantrekken.
Zojuist mijn eerste fan club dag gehad.
Techniek, mentaal en aanvallen zijn eigenschappen waar je op moet letten voor de beste kwaliteit!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onder welke categorie vallen de Set Pieces bij coaches hun abilities?
Werd die 42,5 miljoen er gelijk bijgeschreven?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:08 schreef sjimz het volgende:
Met Hull City heb ik in mijn eerste jaar Premier League gewoon 42,5 miljoen Eruo aan televisie geld gekregen
Ik heb gekozen voor de optie: Attempt to avoid relegation en nog heb ik dan 21,5 miljoen transfergeld te besteden
Hopelijk gaat het een leuk PL debuut seizoen worden met Hull City.
3e geworden in de competitie achter Real en Barca. De Spaanse beker finale verloren van Real Madrid, in de verlening maakten ze de 4 - 3.. Maar, tot slot wél de UEFA Cup finale met 2 - 1 gewonnen van Bayern Munchen! Al met al dus een prima seizoen, met een mooie prijs als toetje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:43 schreef Blight het volgende:
Het worden een paar hele zware dagen..
[ afbeelding ]
Ninis is echt goed. Hij ontwikkelt zich sneller en beter dan Defour, die nu ook op de bank zit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Winterstop met PSV.
- Johan Fruitschaal van Ajax gewonnen (2-3)
- 1e in de competitie
- groepsfase CL overleefd en volgende opstakel Barcelona
- bekercompetitie kwartfinale tegen Telstar
Aankopen begin seizoen:
- Eddie Johnson (beetje wisselvallig)
- Aaritalo (degelijk talent)
- Jonathan Evans (goed voor de bank en degelijk)
- Banega (jong en nog volop aan 't leren, maar ook degelijk)
In de winterstop komen:
- Jozy Altidore
- Anthony v.d. Borre
- Sotiris Ninis
Vertrokken:
- Kromkamp (10 mln Spurs)
- Salcido gaat waarschijnlijk voor 9 mln naar Spurs, Lyon of Celtic
Ondanks m'n 1e plaats in de competitie ben ik niet echt tevreden, ik heers nog niet echt. Al houdt Gomes me tot nu toe in de race
Thanksquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:06 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Techniek, mentaal en aanvallen zijn eigenschappen waar je op moet letten voor de beste kwaliteit!
kijk hier anders: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=12830
handige link
Komen lijkt me een FREDje, want die zit niet in mijn game.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ninis is echt goed. Hij ontwikkelt zich sneller en beter dan Defour, die nu ook op de bank zit.
Pavlis van AEK is ook erg goed aan het worden. Komen, die uit de Ajax-jeugd, is trouwens ook een sterk talentje aan het worden.
Klopt, Ninis heb ik in m'n Man U game ook gehaald, kon ik al snel gewoon flink laten invallen zonder echt niveauverschil met de rest. En nu voor 'n appel en 'n ei overgenomen, dus ik verwacht dat ie binnen enkele seizoenen voor veel geld naar de echte top gaatquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ninis is echt goed. Hij ontwikkelt zich sneller en beter dan Defour, die nu ook op de bank zit.
Pavlis van AEK is ook erg goed aan het worden. Komen, die uit de Ajax-jeugd, is trouwens ook een sterk talentje aan het worden.
Koman heet ie, sorry.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komen lijkt me een FREDje, want die zit niet in mijn game.
Man U is geen echte top?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Klopt, Ninis heb ik in m'n Man U game ook gehaald, kon ik al snel gewoon flink laten invallen zonder echt niveauverschil met de rest. En nu voor 'n appel en 'n ei overgenomen, dus ik verwacht dat ie binnen enkele seizoenen voor veel geld naar de echte top gaat
Zit ook niet in mn game.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zijn alle spelers met een PA van -10 die ik kon vinden, kan iemand dit lijstje aanvullen?Paar pagina's terug heb ik een site gepost met alle talentjes met -9 en -10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die site heb ik gevonden op Manutd.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |