quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:45 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Lol wat ben jij op je pikkie getrapt. En waarvoor
. Je leest ook maar wat je wilt lezen, ik zeg toch niet dat 't niet goed is of niet mag. Ik zeg slechts dat het mij opvalt. Grappig opzich dat je je onzekere zelfbeeld op mij probeert af te schuiven
![]()
Lastig hé , posts lezen die meer dan 3 woorden bevattenquote:
volgens mij kan jij zelf niet zo heel helder lezen of schrijven. of was je ook sarcastisch?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:15 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Lastig hé , posts lezen die meer dan 3 woorden bevatten. Maarja het is al duidelijk dat je jezelf ook niet serieus neemt, ga nu maar weer jezelf vervelen
![]()
Iemand die een fooi verwacht is inderdaad een schooier.quote:Op maandag 12 november 2007 20:30 schreef st0fzuiger het volgende:
Schooier
Als het een goeddraaiende discotheek is steekt dat echt niet op 1 klantje die 100¤ minder gaat uitgeven hoor...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Je kan dan ook gewoon ergens anders gaan stappen en denken fuck it, geef ik toch ergens anders mn geld uit.
Ben een paar keer in de Joffer geweest, maar daar liepen mensen die én sportschoenen aanhadden, én allochtoon waren...dus ik heb geen idee wat het probleem van meneer de uitsmijtert was.quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Kluupkluup het volgende:
OF je weigert iedereen met sportschoenen OF je laat iedereen binnen, maar maak geen uitzonderingen voor allochtonen.
Goede reden om zo'n tent te bezoeken, ik hou niet van tenten waar de helft van het publiek allochtoon is.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:58 schreef Heatseeker het volgende:
Goede reden om zo'n tent te boycotten.
juist niet, ik ga liever ergens waar er een streng deurbeleid is, zo weet je dat de kans dat je een gebroken glas door je maag krijgt wat kleiner is...quote:Op donderdag 15 november 2007 08:58 schreef Heatseeker het volgende:
Goede reden om zo'n tent te boycotten.
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:05 schreef hamkaastosti het volgende:
ze zouden een lijst met uitgaansgelegenheden moeten maken waar dit soort dingen gebeuren.
Dan weten de negerts e.d. waar ze geweigerd worden en de rest van nederland waar ze nog leuk uit kunnen gaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |