Kan je ook normaal doen, of zit dat er niet in?quote:Op zondag 11 november 2007 03:12 schreef Branieschopper het volgende:
Uitsmijter is slimmer dan TS.. Neger heeft namelijk een telefoon, en van welke centen dan wel he..
juist
Ik heb hem JUIST twee euro gegeven omdat niemand dat ooit doet daar.. Als ik gewoon langs hem heen zou lopen zou hij het 5 minuten later weer vergeten zijn. Ok, het is een actie van niks, maar ik hoop dat hij de hint snapte. Dat ik hem dus gewoon een kansloze lul vind met een kutbaantje die wel wat geld kan gebruiken, pauper... Hij zou er echt niet wakker van liggen, maar ik hoop toch dat hij nog even iets bij zichzelf had van "fuck"..quote:Op zondag 11 november 2007 03:13 schreef kree het volgende:
lomp dat je hem nog geld heb gegeven. Had ik zoiezo niet gedaan.
Afgezien dat het al onzin is om die uitsmijters geld te geven. Waar is dat goed voor, die lui worden gewoon betaald..
Waarom zou die uitsmijter dat ook maar iets kunnen schelen?quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Die uitsmijter moet beseffen wat voor een impact dit heeft gehad op die jongen.
Het geven van fooien, aan wie dan ook, is per definitie flauwekul.quote:Op zondag 11 november 2007 03:13 schreef kree het volgende:
Afgezien dat het al onzin is om die uitsmijters geld te geven. Waar is dat goed voor, die lui worden gewoon betaald..
Dat maakt niet eens heel veel uit,quote:Op zondag 11 november 2007 03:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Was die uitsmijter ook een kaalkopje?
Die uitsmijter die er nu altijd staat, staat er pas 2 maanden ofzo. Daarvoor stond er altijd een hele realxte gast.quote:Op zondag 11 november 2007 03:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Dat maakt niet eens heel veel uit,
ze voeren het beleid van die tent uit.
Waarom heb je niet tegen hem gezegd dat je "hem dus gewoon een kansloze lul vind met een kutbaantje die wel wat geld kan gebruiken"quote:Op zondag 11 november 2007 03:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb hem JUIST twee euro gegeven omdat niemand dat ooit doet daar.. Als ik gewoon langs hem heen zou lopen zou hij het 5 minuten later weer vergeten zijn. Ok, het is een actie van niks, maar ik hoop dat hij de hint snapte. Dat ik hem dus gewoon een kansloze lul vind met een kutbaantje die wel wat geld kan gebruiken, pauper... Hij zou er echt niet wakker van liggen, maar ik hoop toch dat hij nog even iets bij zichzelf had van "fuck"..
Ik ga nooit meer naar die tent toe..quote:Op zondag 11 november 2007 03:36 schreef OllieA het volgende:
[..]
Waarom heb je niet tegen hem gezegd dat je "hem dus gewoon een kansloze lul vind met een kutbaantje die wel wat geld kan gebruiken"
Dat lijkt me een stuk helderder dan hem twee euro geven, en dan maar hopen dat ie het wel zou snappen?
Was je een beetje bang dat, als je dat zou zeggen, je niet meer fijn kon stappen in de Joffer?
Da's ook niet handig...quote:Op zondag 11 november 2007 03:37 schreef Kluupkluup het volgende:
nooit geen gezeik
Oké, jij bent een lul zonder principes. Dat mag. Veel plezier in Utrecht.quote:Op zondag 11 november 2007 03:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar die tent toe..
Voortaan gewoon lekker stappen in Utrecht, nooit geen gezeik daar..
Zonder principes???quote:Op zondag 11 november 2007 03:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oké, jij bent een lul zonder prinicipes. Dat mag. Veel plezier in Utrecht.
Waarschijnlijk bedoelt hij daarmee dat je de confrontatie niet aangaat over iets wat je ziet als onrecht. Je loopt eigenlijk gewoon weg, en dat komt idd niet al te krachtig over.quote:Op zondag 11 november 2007 03:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zonder principes???
Ik ga niet meer een tent in waar de uitsmijter een rascist is.. klaar.. Wat bedoel je dan met geen principes???
Of iemand in de categorie 'paupervolk' valt is niet (enkel) af te zien aan de schoenen die hij draagt. Wel aan andere dingen en/of de combinatie daarmee. Iemand die alleen aan komt zetten maakt al een heel andere indruk dan wanneer diezelfde persoon in een groep komt die er gemiddeld genomen fatsoenlijk uitziet.quote:Op zondag 11 november 2007 03:35 schreef Kluupkluup het volgende:
En ok, tuurlijk, ze willen geen paupervolk binnen en daarom gelden er ook die regeld. Maar laat ze dan voor iedereen gelden..
Dan mag jij ook niet meer binnen?quote:Op zondag 11 november 2007 03:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die uitsmijter die er nu altijd staat, staat er pas 2 maanden ofzo. Daarvoor stond er altijd een hele realxte gast.
En ok, tuurlijk, ze willen geen paupervolk binnen en daarom gelden er ook die regeld. Maar laat ze dan voor iedereen gelden..
Wat ik daarmee bedoel is dat je hem had moeten aanspreken, ipv hem twee euro te geven. Je hebt die kuttent 6 jaar bezocht en betaald. Je loopt erbij weg en geeft de uitsmijter twee euro om een punt te maken.quote:Op zondag 11 november 2007 03:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zonder principes???
Ik ga niet meer een tent in waar de uitsmijter een rascist is.. klaar.. Wat bedoel je dan met geen principes???
Het weigeren van negers, homo's of vergelijkbare gevallen zegt niet zoveel over het wel of niet zijn van een rascist zolang je de reden van het weigeren niet weet.quote:Op zondag 11 november 2007 03:44 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga niet meer een tent in waar de uitsmijter een rascist is
Waar the fuck slaat dat op,je verpest mijn avond he?quote:Op zondag 11 november 2007 03:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niets bijzonders, gebeurt overal.
Ik heb jaren in een discotheek gewerkt en daar kwamen ook geen Turken en Marokkanen binnen. Negers wel, maar die waren meestal wel tof.
Klinkt lekker bekrompen.quote:Op zondag 11 november 2007 03:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niets bijzonders, gebeurt overal.
Ik heb jaren in een discotheek gewerkt en daar kwamen ook geen Turken en Marokkanen binnen. Negers wel, maar die waren meestal wel tof.
moet je dus wel eerst de kroeg binnen komenquote:Op zondag 11 november 2007 04:03 schreef Koenholio het volgende:
Je moet ook gewoon lekker bier drinken, komt alles goed. Bier.
Dat wisselt meestal per locatie. Op elke gelegenheid komt een bepaald publiek af, en welk publiek dat is heeft meestal te maken met in de eerste plaats het type muziek dat er gedraaid wordt en in de tweede plaats wat voor ander publiek er komt. Als in een gelegenheid 10 keer gedoe is geweest waarvan 8 maal een neger de schuldige was, of als er ooit 10 negers geweest zijn waarvan er 8 gedoe hebben opgeleverd, dan is het voor die tent zonder meer logisch, en bedrijfseconomisch een juiste beslissing om een specifieke groep met de meeste problemen te weren, zeker als er dan nog genoeg andere bezoekers overblijven. Dat er dan ook een paar onterecht geweigerd worden is spijtig, maar netto is het voordelig voor de totale winst.quote:Op zondag 11 november 2007 04:02 schreef agRESSIV-e het volgende:
Ik zie vaker ellende met blanke boeren/macho's/te veel gebruikers dan met 'niet blanken'
precies.quote:Op zondag 11 november 2007 04:11 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat wisselt meestal per locatie. Op elke gelegenheid komt een bepaald publiek af, en welk publiek dat is heeft meestal te maken met in de eerste plaats het type muziek dat er gedraaid wordt en in de tweede plaats wat voor ander publiek er komt. Als in een gelegenheid 10 keer gedoe is geweest waarvan 8 maal een neger de schuldige was, of als er ooit 10 negers geweest zijn waarvan er 8 gedoe hebben opgeleverd, dan is het voor die tent zonder meer logisch, en bedrijfseconomisch een juiste beslissing om een specifieke groep met de meeste problemen te weren, zeker als er dan nog genoeg andere bezoekers overblijven. Dat er dan ook een paar onterecht geweigerd worden is spijtig, maar netto is het voordelig voor de totale winst.
Gaf hem dan 20 cent ofzo ipv 2 euro slimmerikquote:Op zondag 11 november 2007 03:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb hem JUIST twee euro gegeven omdat niemand dat ooit doet daar.. Als ik gewoon langs hem heen zou lopen zou hij het 5 minuten later weer vergeten zijn. Ok, het is een actie van niks, maar ik hoop dat hij de hint snapte. Dat ik hem dus gewoon een kansloze lul vind met een kutbaantje die wel wat geld kan gebruiken, pauper... Hij zou er echt niet wakker van liggen, maar ik hoop toch dat hij nog even iets bij zichzelf had van "fuck"..
Ik deel gewoon mede hoe het er in die tent, waar ik als lightjockey werkte, aan toe ging. Niet meer of niet minder. Daar bepaalde IK het beleid niet, dat deed de baas samen met de portiers. En dan mag ik er ook nog even aan toevoegen dat het niet zonder reden was. Zie reactie onder volgende quote.quote:Op zondag 11 november 2007 03:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Waar the fuck slaat dat op,je verpest mijn avond he?
Als je even in overweging neemt dat in de tent waar ik dus werkte het elk half uur stripshow was, waarbij de boeren/macho's zich over het algemeen heel netjes gedroegen (als ze zich eens misdroegen werden ze er gewoon uitgemieterd) maar de Turken en Marokkanen zich elke avond maar weer misdroegen, heeft het niets met bekrompen te maken. Op de één of andere wazige manier konden de Turken en Marokkanen er niet tegen als een dame of heer zich op 't podium ontkleedde. Dat hebben we verschillende keren meegemaakt, tot op 't moment dat er gewoon beslist is dat ze niet meer binnen mochten. Met uitzondering uiteraard van de vaste Turkse klanten die bekend waren bij de portiers.quote:Op zondag 11 november 2007 04:02 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Klinkt lekker bekrompen.
Ik zie vaker ellende met blanke boeren/macho's/te veel gebruikers dan met 'niet blanken'
![]()
jaaahquote:Op zondag 11 november 2007 03:12 schreef Branieschopper het volgende:
Uitsmijter is slimmer dan TS.. Neger heeft namelijk een telefoon, en van welke centen dan wel he..
juist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |