quote:Op maandag 12 november 2007 16:28 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ja, wij hllandsche mannen benaderen minder snel vrouwen, want we gaan naar die clubs om lekker te dansen. Vandaar dat het Hollandsche ritmegevoel en de swing ook beter is dan bij andere rassen.
Niks geen vrouwen aanspreken, wij hollanders gaan lekker naar de clubs om voetje van de vloer te doen.![]()
Schooierquote:Op zondag 11 november 2007 03:24 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het geven van fooien, aan wie dan ook, is per definitie flauwekul.
Germaine C. aka de tasjesdief-op-scooter-achteruit-doodrijdster?quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ken een nederlandse oma die daar wel raad mee weet
Dat is raar?quote:Op maandag 12 november 2007 21:42 schreef MetalSonic het volgende:
los van dit alles, een hollander met een zwarte als vriend ?
Dat je ervoor vervolgd kan worden is absoluut wel een argument; bij elke "misdaad" die je begaat (van het gebruik van een illegale windows over te snel rijden/parkeergeld niet betalen tot belastingen creatief aangeven...) overweeg je altijd wat de gevolgen zijn als je gepakt wordt, wat de pakkans is, en hoeveel je winst eruit is. Als de pakkans of de gevolgen laag genoeg zijn is dat inderdaad geen probleem, dan ga je ervoor.quote:Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je bent niet consequent. Je zou mogen - nee, zelfs moeten - moorden als morele overwegingen niet tellen. Dat je daarvoor vervolgd wordt is absoluut geen argument. Je zou bijvoorbeeld ook niet vervolgd kunnen worden, of zo machtig zijn dat vervolging geen probleem is (in corrupte omstandigheden).
los van dit alles, anoniem een grote bek hebben op een internetforum en een puisterige kutmaagd in het echt zijn ?quote:Op maandag 12 november 2007 21:42 schreef MetalSonic het volgende:
los van dit alles, een hollander met een zwarte als vriend ?
Lol wat ben jij op je pikkie getraptquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
los van dit alles, anoniem een grote bek hebben op een internetforum en een puisterige kutmaagd in het echt zijn ?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:45 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Lol wat ben jij op je pikkie getrapt. En waarvoor
. Je leest ook maar wat je wilt lezen, ik zeg toch niet dat 't niet goed is of niet mag. Ik zeg slechts dat het mij opvalt. Grappig opzich dat je je onzekere zelfbeeld op mij probeert af te schuiven
![]()
Lastig hé , posts lezen die meer dan 3 woorden bevattenquote:
volgens mij kan jij zelf niet zo heel helder lezen of schrijven. of was je ook sarcastisch?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:15 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Lastig hé , posts lezen die meer dan 3 woorden bevatten. Maarja het is al duidelijk dat je jezelf ook niet serieus neemt, ga nu maar weer jezelf vervelen
![]()
Iemand die een fooi verwacht is inderdaad een schooier.quote:Op maandag 12 november 2007 20:30 schreef st0fzuiger het volgende:
Schooier
Als het een goeddraaiende discotheek is steekt dat echt niet op 1 klantje die 100¤ minder gaat uitgeven hoor...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Je kan dan ook gewoon ergens anders gaan stappen en denken fuck it, geef ik toch ergens anders mn geld uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |