abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54556338
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:28 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ja, wij hllandsche mannen benaderen minder snel vrouwen, want we gaan naar die clubs om lekker te dansen. Vandaar dat het Hollandsche ritmegevoel en de swing ook beter is dan bij andere rassen.

Niks geen vrouwen aanspreken, wij hollanders gaan lekker naar de clubs om voetje van de vloer te doen.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_54556857
"Hallo, het is Sensation WHITE!"
pi_54557139
misschien was het wel deze neger
pi_54557515
Ik ken een nederlandse oma die daar wel raad mee weet
A little bit hateful
pi_54557892
quote:
Op zondag 11 november 2007 03:24 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het geven van fooien, aan wie dan ook, is per definitie flauwekul.
Schooier
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_54558403
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ken een nederlandse oma die daar wel raad mee weet
Germaine C. aka de tasjesdief-op-scooter-achteruit-doodrijdster?
  maandag 12 november 2007 @ 21:22:18 #232
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_54559436
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_54560090
los van dit alles, een hollander met een zwarte als vriend ?
pi_54560329
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:42 schreef MetalSonic het volgende:
Dat is raar?
pi_54562088
racisten moeten kei en keihard aangepakt worden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_54563113
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Je bent niet consequent. Je zou mogen - nee, zelfs moeten - moorden als morele overwegingen niet tellen. Dat je daarvoor vervolgd wordt is absoluut geen argument. Je zou bijvoorbeeld ook niet vervolgd kunnen worden, of zo machtig zijn dat vervolging geen probleem is (in corrupte omstandigheden).
Dat je ervoor vervolgd kan worden is absoluut wel een argument; bij elke "misdaad" die je begaat (van het gebruik van een illegale windows over te snel rijden/parkeergeld niet betalen tot belastingen creatief aangeven...) overweeg je altijd wat de gevolgen zijn als je gepakt wordt, wat de pakkans is, en hoeveel je winst eruit is. Als de pakkans of de gevolgen laag genoeg zijn is dat inderdaad geen probleem, dan ga je ervoor.

Bij een moord is het gevolg zodanig groot dat je de kans niet wil lopen om daarvoor vervolgd te worden, want "in corrupte omstandigheden" toedekken lukt wel bij kleine zaken zoals snelheidsovertredingen, seponeren van aanklachten ed, maar zaken zoals een moordonderzoek in de doofpot laten belanden daarvoor is een clubeigenaar naar alle waarschijnlijkheid nog niet belangrijk genoeg (terwijl voorgaande wel al moeten lukken met de juiste vrienden).

Zélfs als je dus puur immoreel kijkt, dan nog valt moord af omdat het risico op veroordelen (20 jaar effectief normaal gezien) te hoog is en de straf véél te zwaar. Weigeren op racistische gronden krijg je hoogstens een boete voor, en de kans dat je via via de klacht kan laten seponeren is nog redelijk groot ook.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54576059
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:42 schreef MetalSonic het volgende:
los van dit alles, anoniem een grote bek hebben op een internetforum en een puisterige kutmaagd in het echt zijn ?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_54583458
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:53 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

los van dit alles, anoniem een grote bek hebben op een internetforum en een puisterige kutmaagd in het echt zijn ?
Lol wat ben jij op je pikkie getrapt . En waarvoor . Je leest ook maar wat je wilt lezen, ik zeg toch niet dat 't niet goed is of niet mag. Ik zeg slechts dat het mij opvalt. Grappig opzich dat je je onzekere zelfbeeld op mij probeert af te schuiven
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:46:08 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54583476
dat is dan mooi kut voor die nikkervriend ts.

oh ja dit is sarcastisch. ik vind donkere mensen erg leuk in de omgang

[ Bericht 50% gewijzigd door zoalshetis op 14-11-2007 14:48:03 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54591319
belachelijk
AFC AJAX
pi_54592064
Slechte zaak. Ook in Utrecht ontkom je er helaas niet aan:

The Jam : "Nooit eerder zo'n fout deurbeleid gezien"

Maar goed als je ouder dan 16 bent moet je daar ook niet meer heen willen uiteraard...
pi_54592138
Neem contact op met de kroegbaas of sla met een groepje die uitsmijter neer en vertel daarbij dat je gewijgerd was..
Nothing to see here, carry on
pi_54597301
Nou en ik ben ook wel is geweigerd omdat ik nogal klein ben en geen id bij had, andere lange meisjes waarvan ik zeker wist dat ze jonger waren mochten wel doorlopen boehoe discriminatie.

Je kan dan ook gewoon ergens anders gaan stappen en denken fuck it, geef ik toch ergens anders mn geld uit.
pi_54601410
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:45 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Lol wat ben jij op je pikkie getrapt . En waarvoor . Je leest ook maar wat je wilt lezen, ik zeg toch niet dat 't niet goed is of niet mag. Ik zeg slechts dat het mij opvalt. Grappig opzich dat je je onzekere zelfbeeld op mij probeert af te schuiven
.. Wat lul je?!
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_54603713
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

.. Wat lul je?!
Lastig hé , posts lezen die meer dan 3 woorden bevatten . Maarja het is al duidelijk dat je jezelf ook niet serieus neemt, ga nu maar weer jezelf vervelen
  woensdag 14 november 2007 @ 16:25:13 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54603973
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:15 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Lastig hé , posts lezen die meer dan 3 woorden bevatten . Maarja het is al duidelijk dat je jezelf ook niet serieus neemt, ga nu maar weer jezelf vervelen
volgens mij kan jij zelf niet zo heel helder lezen of schrijven. of was je ook sarcastisch?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54610071
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:30 schreef st0fzuiger het volgende:
Schooier
Iemand die een fooi verwacht is inderdaad een schooier.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_54614515
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Je kan dan ook gewoon ergens anders gaan stappen en denken fuck it, geef ik toch ergens anders mn geld uit.
Als het een goeddraaiende discotheek is steekt dat echt niet op 1 klantje die 100¤ minder gaat uitgeven hoor...

Mijn ervaring is dat je sowieso overal binnen raakt als je wil, ook al ben je een pak te jong. Ik ben nog met een meisje van 14 in 18+ discotheken binnengeraakt waar ze met toegangspasjes werken (dus in principe = geen pas geen toegang) zonder dat ze noemenswaardige problemen maakten
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  donderdag 15 november 2007 @ 01:32:32 #249
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_54617326
Gebeurt in Nijmegen ook weleens.

Je kan er volgens mij niks tegen doen, die uitsmijters verzinnen altijd weer nieuwe smoesjes om je niet binnen te laten en ze zijn vaak ook dikke vriendjes met de politie.
pi_54618640
Daaas dizkriminazie!

Zijn andere donkere matties hebben het voor hem verneukt. Jammer maar helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')